skopusnik je napisal/-a:Kua je ITR?!
skopusnik je napisal/-a:Kua je ITR?!
Symon je napisal/-a:To s CUP podvozjem in 14 točkami na navadnem imaš prav. Glede novih RSov sem peljal 200ko in ima bistveno boljše podvozje, ki je tule glavno. PTW je pa tam-tam ja. Turbo FWD se odpre avspuh, čipa, vrže slick gume, mogoče špero in bo imel čase visoko v TAM, res pa bo kak Goku, Drmo in še kdo hitrejši. Če vržeš v isto klaso Cliote, Integro/Civic Type R, Fiesto ST, turbo petke, Golfe GTi in nasploh turbo FWDje veš, da bodo Clio, Fiesta in serijski Civic nekako težko konkurirali turbačem ne glede na predelave. A so po tvojem potem lahko v isti klasi ali ne? To mi povej, kako bi naredil, da bi si bili lahko enakovredni, če bi bili jih pustili v isti klasi? In sam veš, da na Cliu bistveno povečati konje je kar umetnost (oziroma, cene so za dol padt). Zmanjšati točke še RSom, turbo FWDju pa 60 točk in jih pustiti v TAS? [b]Ta tvoja ideja z 6 zvezdicami naprimer se mi zdi fer.
DevilJDM je napisal/-a:@Symon : v enem stavku pravis da ima ITR premalo zvezdic, v drugem pa sam sebe izpodbijas in pravis da ITR ne more postaviti dobrega casa. Odloc se kaj hoces. Razn to da bi rad bil skos na 1. mestu
Symon je napisal/-a:@DevilJDM resnično in prav zato ti privoščim, da dobiš eno ITR in pokažeš najboljši čas ITR ker sumim, da bi morala imeti prekleto lepe čase.
GodOfAll je napisal/-a:Fantje, fantje. Na konc boste ugotovil da če hočte fajn bejbo itak sam generalc šteje.
Matjaz46 je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe
Jaz enako, sicer pa se tak vedno eno in isto piše samo da se malo obrne.
DevilJDM je napisal/-a:...kar se pa tice cliotov in teh "skretkov", je pa najbolje da se prepove use Renoje, pa ne bo problemov s temi zvezdicami
Rifasiemp je napisal/-a:Kje postavit mejo... js ne bi spreminjo meje od slaloma.... Ista klasifikacija je še najbolša...
Symon je napisal/-a:Glede novih RSov sem peljal 200ko in ima bistveno boljše podvozje, ki je tule glavno.
Symon je napisal/-a:Če vržeš v isto klaso Cliote, Integro/Civic Type R, Fiesto ST, turbo petke, Golfe GTi in nasploh turbo FWDje veš, da bodo Clio, Fiesta in serijski Civic nekako težko konkurirali turbačem ne glede na predelave. A so po tvojem potem lahko v isti klasi ali ne? To mi povej, kako bi naredil, da bi si bili lahko enakovredni, če bi bili jih pustili v isti klasi? In sam veš, da na Cliu bistveno povečati konje je kar umetnost (oziroma, cene so za dol padt). Zmanjšati točke še RSom, turbo FWDju pa 60 točk in jih pustiti v TAS? Ta tvoja ideja z 6 zvezdicami naprimer se mi zdi fer.
Symon je napisal/-a:...Ali pa kot praviš, Clio 2,0 in dobro podvozje ter gume z TW 140 pa se podre TAS rekord. Pa ne bom se pritoževal, da je zgoljufan ampak hitro se bo našel nekdo, ki bo tak avto hotel vržt v TAM klaso.
Symon je napisal/-a:Morda bi morali TAS klaso definirati v hot hatch klaso ampak s to razliko, da se tamočne nekako hendikepira s predelavami, švohnejšem pa se dovoli več predelav?
Symon je napisal/-a:Nasploh gledam, da imajo nekateri starejši (in ponavadi kar lahki) avtomobili premalo zvezdic s čimer imaš ful fore v predelavah (štartaš z 800-1000kg avtom in povečaš konjenico in obenem ostaneš v TAS).
Symon je napisal/-a:Nek nov avto pa, če bo imel športn filter (pomaga en penis), vijak za camber (ne bo spet ful razlike), Apex fedre (recimo, da ne daš nekih hudih) in zgornje strute (spet minimalno pomaga) ali pa če ni zadnjih sedežev in gre v TAM?
ManIAK je napisal/-a:Jaz bi prosu Schkorc-a, če mi lahko na PM napiše VSE predelave ventilarja v TAS klasi z časom 56.9..... Ker da lahko dobre POL sekunde hitreje vozi kot ostali najboljši v tej klasi mi je malo vprašljivo.
ManIAK je napisal/-a:Lahk bi rekli tudi kakšno o "čipani" astri gtc, ampak nebom ker nisem vozu in v bistvu to ni moja stvar.
Schkorc je napisal/-a:Lejga no ... Kaj si policaj ?
Schkorc je napisal/-a:Pa si peljal tudi 197 (ki je klasirana enako kot 200)?
Schkorc je napisal/-a:Tudi tista ideja s šestimi zvezdicami za T-FWDje v bistvu ni neka dobra rešitev. Ta predlog sem podal skupaj s tem, da se osnovne bedarije ne točkujejo, ker drugače bi vsak padel v TAM in ni fore.
Schkorc je napisal/-a:Ampak OK TAS zaenkrat tudi s turbaši še nekako funkcionira, zaradi tega, ker so precej omejevalni faktor za vse navadne gume. In zato nekih ogromnih razlik v časih verjetno ne bo.
Schkorc je napisal/-a:Torej ali se takšne osnovne predelave sploh ne bi točkovale, ali se trenutne zvezdice za TAS deli, ali pa se TAS razširi?
GodOfAll je napisal/-a:Javite se tisti, ki ste realno za 1s izboljšali čas na istih gumah - pa da niste imeli pred izboljšavo zanič časa zato ker ste vi zanič vozili.
GodOfAll je napisal/-a:Vi se s čist drugačnimi stvarmi ukvarjate kot jaz. Pri meni je zadeva taka: v slabem letu sem kar precej vložil v imprezo... precej izboljšal performance, kar se tiče časov na RL pa vse skupaj prinese kvečjemu dobro sekundo. Vse kar je več prinesejo gume. Lanski slicksi so kapituliral po parih krogih prvega eventa. Če bi hotel letos res kaj narest v smislu dobrega časa in ne samo hodt na RL vozakat je edina logična
varianta ganc nove slicks gume, tukaj pa že govorimo o cca 1200 eur stroška, ki bo služil zgolj in sam za postavljanje časa.
Javite se tisti, ki ste realno za 1s izboljšali čas na istih gumah - pa da niste imeli pred izboljšavo zanič časa zato ker ste vi zanič vozili.
_B3yBo_ je napisal/-a:jaz sem ga izbolsal za 5s ampak samo z predelavami na avtu....no sam bi blo zalostno ce nebi,,
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov