Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Sr maj 04, 2011 9:11 pm

@Symon : v enem stavku pravis da ima ITR premalo zvezdic, v drugem pa sam sebe izpodbijas in pravis da ITR ne more postaviti dobrega casa. Odloc se kaj hoces. Razn to da bi rad bil skos na 1. mestu :twisted:
in ja, ce se hoce konkurirati TAM klasi je treba vlagat kes....tko da ne jokat ce te predelave veliko stanejo. PRav tako kakor tebe, stanejo tudi mene, drmota, gokuja, ali kateregakoli drugega voznika ki hoce biti konkurencen.

Lp
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a skopusnik Sr maj 04, 2011 9:59 pm

Kua je ITR?! :D :D :D
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike Sr maj 04, 2011 10:03 pm

skopusnik je napisal/-a:Kua je ITR?! :D :D :D


Integra tajp er :lol:
 
Goku-san
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So sep 04, 2010 7:03 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Goku-san Sr maj 04, 2011 10:03 pm

skopusnik je napisal/-a:Kua je ITR?! :D :D :D


Integra Type R :D

edit: vidim da si me ze prehitel :D
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a skopusnik Sr maj 04, 2011 10:11 pm

Aha, hvala :D :mrgreen:
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Sr maj 04, 2011 10:37 pm

A bi lohka dubu svojo Fiat Punto klaso? :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Sr maj 04, 2011 10:41 pm

Symon je napisal/-a:To s CUP podvozjem in 14 točkami na navadnem imaš prav. Glede novih RSov sem peljal 200ko in ima bistveno boljše podvozje, ki je tule glavno. PTW je pa tam-tam ja. Turbo FWD se odpre avspuh, čipa, vrže slick gume, mogoče špero in bo imel čase visoko v TAM, res pa bo kak Goku, Drmo in še kdo hitrejši. Če vržeš v isto klaso Cliote, Integro/Civic Type R, Fiesto ST, turbo petke, Golfe GTi in nasploh turbo FWDje veš, da bodo Clio, Fiesta in serijski Civic nekako težko konkurirali turbačem ne glede na predelave. A so po tvojem potem lahko v isti klasi ali ne? To mi povej, kako bi naredil, da bi si bili lahko enakovredni, če bi bili jih pustili v isti klasi? In sam veš, da na Cliu bistveno povečati konje je kar umetnost (oziroma, cene so za dol padt). Zmanjšati točke še RSom, turbo FWDju pa 60 točk in jih pustiti v TAS? [b]Ta tvoja ideja z 6 zvezdicami naprimer se mi zdi fer.


Evo, zato pa js locota drkam za eno umesno klaso kjer se bodo ti avti porazgubil oz. tekmoval. TAM se je preveč raztegnala in je po časih že skoraj bivša TAU, vmes pa definitivno nekaj manjka. Zato se ponavljam, da naj se TAU ukine, nardi generalc, namesto TAU naj se nardi TASS (TA Skor Serijski), pa bodo 3 klase + generalc, pa bo koza cela pa loco sit. ;)
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Sr maj 04, 2011 11:14 pm

OMG, ne ze spet :evil: :evil:
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Če maj 05, 2011 5:38 am

DevilJDM je napisal/-a:@Symon : v enem stavku pravis da ima ITR premalo zvezdic, v drugem pa sam sebe izpodbijas in pravis da ITR ne more postaviti dobrega casa. Odloc se kaj hoces. Razn to da bi rad bil skos na 1. mestu :twisted:

Symon je napisal/-a:@DevilJDM resnično in prav zato ti privoščim, da dobiš eno ITR in pokažeš najboljši čas ITR ker sumim, da bi morala imeti prekleto lepe čase. 8)

Kje vidiš, da sem napisal, da ne more imeti dobrega časa? :? Ni bil sarkazem ampak si dejansko želim videti eno serijsko ITR na progi. ;)

Zdaj vidim, da so forumu res k***c ker te hitro lahko kdo narobe razume. Še ko nekomu kaj privoščiš izpade zajebancija. :lol:
EDIT: posledično vprašanje, če se splača kaj pisati ker se hitro kaj narobe razume.
Zadnjič spremenil Symon, dne Če maj 05, 2011 6:39 am, skupaj popravljeno 1 krat.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Če maj 05, 2011 5:52 am

Jaz bi prosu Schkorc-a, če mi lahko na PM napiše VSE predelave ventilarja v TAS klasi z časom 56.9..... Ker da lahko dobre POL sekunde hitreje vozi kot ostali najboljši v tej klasi mi je malo vprašljivo.

Lahk bi rekli tudi kakšno o "čipani" astri gtc, ampak nebom ker nisem vozu in v bistvu to ni moja stvar.
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Če maj 05, 2011 6:35 am

Fantje, fantje. Na konc boste ugotovil da če hočte fajn bejbo itak sam generalc šteje.
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Če maj 05, 2011 7:08 am

GodOfAll je napisal/-a:Fantje, fantje. Na konc boste ugotovil da če hočte fajn bejbo itak sam generalc šteje.

:lol: :lol: :twisted:

@Symon : se opravicujem za napacno interpretacijo oops tist sumim bi moral nadomestit z mislim pa bi blo use razumljivo :D
Drgac pa ja. Take stvari je etq najbolj debatirat v zivo. Zato se je tudi pravilnik sestavlu na sestanku v zivo in ne preko foruma, tako kot sedaj to hocejo narediti nekateri :D
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Če maj 05, 2011 7:32 am

Vi se s čist drugačnimi stvarmi ukvarjate kot jaz. Pri meni je zadeva taka: v slabem letu sem kar precej vložil v imprezo... precej izboljšal performance, kar se tiče časov na RL pa vse skupaj prinese kvečjemu dobro sekundo. Vse kar je več prinesejo gume. Lanski slicksi so kapituliral po parih krogih prvega eventa. Če bi hotel letos res kaj narest v smislu dobrega časa in ne samo hodt na RL vozakat je edina logična
varianta ganc nove slicks gume, tukaj pa že govorimo o cca 1200 eur stroška, ki bo služil zgolj in sam za postavljanje časa.

Javite se tisti, ki ste realno za 1s izboljšali čas na istih gumah - pa da niste imeli pred izboljšavo zanič časa zato ker ste vi zanič vozili.
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če maj 05, 2011 11:32 am

Tale post oziroma tole moje pisanje je za spremembo precej kratko, ampak zaradi quotanja samo izgleda dolgo ;). Lahko pa tudi vsakemu v svojem postu odgovarjam...

Matjaz46 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe :lol:


Jaz enako, sicer pa se tak vedno eno in isto piše samo da se malo obrne.

Kot sem že večkrat napisal je težko kaj konkretnega napisati v stavku ali dveh ;). Saj lahko tudi jaz pišem poste v stilu: "pravilnik je butast" (pojavi se vprašanje zakaj je butast?) ali "meni se zdi OK" (pojavi se vprašanje zakaj in iz katerega vidika tako misliš?)...

Mogoče pa ne bi bilo potrebno pisati toliko romanov, če bi kdaj kdo dejansko kaj prebral :D... Ali pa napisal (obrazložil) zakaj misli tako kot misli :).
To, da se piše vedno eno in isto (pač malo obrnjeno) je pa verjetno logično... ali naj raje pišemo o nogometu =P?...

DevilJDM je napisal/-a:...kar se pa tice cliotov in teh "skretkov", je pa najbolje da se prepove use Renoje, pa ne bo problemov s temi zvezdicami :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Si nor, če prepoveš renoje, potem bo LoCo še bolj bankrotiral, ker bo ostala samo še polovica tekmovalcev :twisted: :D...

Rifasiemp je napisal/-a:Kje postavit mejo... js ne bi spreminjo meje od slaloma.... Ista klasifikacija je še najbolša...

Kot sem že v prejšnjem postu napisal (preberi še enkrat), meja 1600ccm je praktično tako kot, če je ne bi bilo ;) (potem je tista s cca 3000ccm res boljša, pa čeprav je videti smešna ;)).

Symon je napisal/-a:Glede novih RSov sem peljal 200ko in ima bistveno boljše podvozje, ki je tule glavno.

Pa si peljal tudi 197 (ki je klasirana enako kot 200)?

Symon je napisal/-a:Če vržeš v isto klaso Cliote, Integro/Civic Type R, Fiesto ST, turbo petke, Golfe GTi in nasploh turbo FWDje veš, da bodo Clio, Fiesta in serijski Civic nekako težko konkurirali turbačem ne glede na predelave. A so po tvojem potem lahko v isti klasi ali ne? To mi povej, kako bi naredil, da bi si bili lahko enakovredni, če bi bili jih pustili v isti klasi? In sam veš, da na Cliu bistveno povečati konje je kar umetnost (oziroma, cene so za dol padt). Zmanjšati točke še RSom, turbo FWDju pa 60 točk in jih pustiti v TAS? Ta tvoja ideja z 6 zvezdicami naprimer se mi zdi fer.

Ne vem kaj bi bilo pametno narediti. Prvi problem je, ker vsak (ali vsaj večina) gleda samo na svojo klaso in ne razmišlja o tem kaj se s spremembami v enem razredu potem naredi posledično v drugem razredu. Če daš vse turbaše v TAM potem bodo oni (T-FWDji) tam, kjer si sedaj ti :) (to kar sem pisal v prejšnjem postu).
Tudi tista ideja s šestimi zvezdicami za T-FWDje v bistvu ni neka dobra rešitev. Ta predlog sem podal skupaj s tem, da se osnovne bedarije ne točkujejo, ker drugače bi vsak padel v TAM in ni fore.

Ampak OK TAS zaenkrat tudi s turbaši še nekako funkcionira, zaradi tega, ker so precej omejevalni faktor za vse navadne gume. In zato nekih ogromnih razlik v časih verjetno ne bo.

Symon je napisal/-a:...Ali pa kot praviš, Clio 2,0 in dobro podvozje ter gume z TW 140 pa se podre TAS rekord. Pa ne bom se pritoževal, da je zgoljufan ampak hitro se bo našel nekdo, ki bo tak avto hotel vržt v TAM klaso.

V bistvu se je že :D... Čeprav, a ni tako vedno :)?



Symon je napisal/-a:Morda bi morali TAS klaso definirati v hot hatch klaso ampak s to razliko, da se tamočne nekako hendikepira s predelavami, švohnejšem pa se dovoli več predelav?

Ne razumem... a ni tako že sedaj :)?... Počakaj malo, v naslednjem stavku pa napišeš:
Symon je napisal/-a:Nasploh gledam, da imajo nekateri starejši (in ponavadi kar lahki) avtomobili premalo zvezdic s čimer imaš ful fore v predelavah (štartaš z 800-1000kg avtom in povečaš konjenico in obenem ostaneš v TAS).

:D Kaj točno bi rad? =P :lol:...

Symon je napisal/-a:Nek nov avto pa, če bo imel športn filter (pomaga en penis), vijak za camber (ne bo spet ful razlike), Apex fedre (recimo, da ne daš nekih hudih) in zgornje strute (spet minimalno pomaga) ali pa če ni zadnjih sedežev in gre v TAM?

Torej ali se takšne osnovne predelave sploh ne bi točkovale, ali se trenutne zvezdice za TAS deli, ali pa se TAS razširi?


ManIAK je napisal/-a:Jaz bi prosu Schkorc-a, če mi lahko na PM napiše VSE predelave ventilarja v TAS klasi z časom 56.9..... Ker da lahko dobre POL sekunde hitreje vozi kot ostali najboljši v tej klasi mi je malo vprašljivo.

Lejga no :)... Kaj si policaj :D?

Če hočeš imeti VSE predelave... saj ne vem, če se vseh spomnim :)... Vgrajen je radio na CDje, spredaj v vratah so ene 16ke z ogromnimi kretnicami (igra obupno :)), stekla so zatemnjena, na sprednjih lučeh so letvice,...

Zakaj naj vsem pišem naš recept za uspeh :)? Pa preden bo čas preveč zgoljufan... tokrat (kot sem že napisal) je bila proga rahlo spremenjena (meni je delovala rahlo hitrejša) in pogoji za navadne gume na momente sploh niso bili slabi. Če primerjaš najina časa (na istem eventu) med 197 in 200, sem jaz bil približno pol sekunde počasnejši od tebe, tako verjetno razlika med tabo in Gregom ni tako velika kot se ti zdi.

ManIAK je napisal/-a:Lahk bi rekli tudi kakšno o "čipani" astri gtc, ampak nebom ker nisem vozu in v bistvu to ni moja stvar.

Ta Astra je že lani (tako kot letos) vozila, pa celo sezono ni bila sporna. Njegov TOP čas je bil 57.181s ;), (res pa ne vem, če je takrat bilo še kaj drugega v igri). BTW Kaj je pa z recimo King Alexom (in dokaj hitrim 57.239s), je bilo to lani tudi na navadnih gumah? Ozi (57.043s) na navadnih gumah s serijskim avtom ipd... Kaj ko se bo v prihodnje našel še kdo, ki bo (pre)hiter (res čakam kakega VTIja)?

Na Gregovem Cliu sem že napisal, da je bolj ali manj omembe vredna stvar podvozje. Avto je v osnovi 16V, swapan na 2.0 16V. Zaradi enostavnejšega dela sem zato avto iz osnovnega TAS** (za 1.8 16Vja) klasiral v TAS*** (2.0 Williams). Čeprav je Williams v osnovi vseeno še malo boljši (recimo widetrack ipd)... Kot predelava motorja, ki se točkuje je zračni filter in izpuh (bedarija :)). Pri podvozju pa amortizerji in vzmeti, dodatno (kar se ne točkuje in lahko torej naredimo tudi vsi ostali ;)) je kar se tiče podvozja ojačan most, ojačane roke in novilon puše, uniball top mount (nenastavljiv s serijskim "camberjem"). Prav tako so zamenjane zavore (ki se ne točkujejo) in dodan nastavljiv regulator.

Grega je tudi tokrat bil prijavljen v TAM in tam tudi vozil. S časom je prišel (po spominu) nekje na 55.5s, torej totalno nekonkurenčno. Gume je v vseh naporih kmalu zradiral in hotel obupati. Zraven je imel navadne gume in tako je za foro padla ideja, da bi šel voziti v TAS. Tako sem šel k Wukyu malo na hitro računati in sem ga prestavil v TAS. Kam ga naj drugam? Mogoče res malenkost izstopa, ampak mislim, da lahko tudi ostali.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Če maj 05, 2011 12:01 pm

Schkorc je napisal/-a:Lejga no :)... Kaj si policaj :D?


:vc

Zanimalo me je čist informativno in ne tak kot si si ti razlagal. :DDD
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Če maj 05, 2011 1:38 pm

Schkorc je napisal/-a:Pa si peljal tudi 197 (ki je klasirana enako kot 200)?

Ne. oops Si ti peljal 200 CUP? In 182/172?
Schkorc je napisal/-a:Tudi tista ideja s šestimi zvezdicami za T-FWDje v bistvu ni neka dobra rešitev. Ta predlog sem podal skupaj s tem, da se osnovne bedarije ne točkujejo, ker drugače bi vsak padel v TAM in ni fore.

Saj s tem se čisto strinjam. ;)
Schkorc je napisal/-a:Ampak OK TAS zaenkrat tudi s turbaši še nekako funkcionira, zaradi tega, ker so precej omejevalni faktor za vse navadne gume. In zato nekih ogromnih razlik v časih verjetno ne bo.

Hmm, koliko vozijo serijski Megani in Focusi RS na navadnih gumah sploh? oops
Schkorc je napisal/-a:Torej ali se takšne osnovne predelave sploh ne bi točkovale, ali se trenutne zvezdice za TAS deli, ali pa se TAS razširi?

Glej kar se mene tiče (da ne boš spet rekel, da gledam samo iz svojega stališča) vsega po malem. Torej se lahko vse serijske FWD avte (tudi najhitrejše turbače) vrže v TAS klaso, se jim da 5 ali 6 zvezdic in se manjših predelav kot so le drugi fedri, filter, in še kaj bi se našlo ne šteje kot kritične za prestop razreda. Ker:
GodOfAll je napisal/-a:Javite se tisti, ki ste realno za 1s izboljšali čas na istih gumah - pa da niste imeli pred izboljšavo zanič časa zato ker ste vi zanič vozili.

Pomoje se marsikatera predelava niti ne pozna, zaradi nje pa se lahko preskoči razred po nepotrebnem. Drugo so odprti avspuhi, FMIC, coiloverji na kakšnemu turbo RSu (Megane, Focus) ali pa samo coiloverji, špera, trobentice na kakšnem Cliu ali Civicu. Edina luknja je, če preskočiš razred zaradi večjih predelav, če se potem štejejo tudi detajli (tako imenovane bedarije, kot je filter). Da ne bi potem vsi vozili v TAM, ker imaš potem samo še 2 klasi in eno Imprezo ki slučajno pade v TAU. :lol: Isto bi bilo (spet: pomoje!) treba določiti kakšno lajšanje koga vrže kam. Je hec, da če nimaš zadnjih sedežev si avtomatsko v TAM in si tretiran kot nekdo, ki ima samo voznikov sedež in volan (in celo brez kletke kar bo sčasoma pri takšnih primerih baje nuja).

Turbo AWD avti in RWD (nad določenim PTW razmerjem) pa potem pašejo v TAM. Pa imamo dve "osnovni" klasi, obenem konkretno predelani FWD avti (trenutno Goku, Drmota, vsi imajo pač še rezerve, da lahko prilezejo tudi v TAU) padejo v TAM, najbolj predelani avti (+slick gume) pa se pač štejejo pod TAU. Potem je samo še vprašanje kako urediti z gumami, da se ne bi kdo pritoževal v TAM klasi, da bi vozil na čisto navadnih cestnih gumah, konkurenca pa na slickih in s časom pod 53 sekund. V TAS seveda ostanejo serijske gume, TW nad 140. V TAM klasi semi slick ne prištejejo nobenih točk, slick pa, ker zaradi njih lahko voziš bistveno bolje in lahko padeš v TAU. Pomoje bi to šlo skozi.


PS: a bi LoCo odprl novo temo kjer se bo pisalo SAMO različne poglede in ideje za pravilnik? Potem pa itak do naslednjega sestanka vsak pogleda samo tisto temo, si izpiše ideje in se potem v živo dogovori kako in kaj. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a jay Če maj 05, 2011 2:23 pm

še edino tekmovanje znate pri nas sprejebat. človek vas ne razume.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Če maj 05, 2011 5:55 pm

GodOfAll je napisal/-a:Vi se s čist drugačnimi stvarmi ukvarjate kot jaz. Pri meni je zadeva taka: v slabem letu sem kar precej vložil v imprezo... precej izboljšal performance, kar se tiče časov na RL pa vse skupaj prinese kvečjemu dobro sekundo. Vse kar je več prinesejo gume. Lanski slicksi so kapituliral po parih krogih prvega eventa. Če bi hotel letos res kaj narest v smislu dobrega časa in ne samo hodt na RL vozakat je edina logična
varianta ganc nove slicks gume, tukaj pa že govorimo o cca 1200 eur stroška, ki bo služil zgolj in sam za postavljanje časa.

Javite se tisti, ki ste realno za 1s izboljšali čas na istih gumah - pa da niste imeli pred izboljšavo zanič časa zato ker ste vi zanič vozili.


jaz sem ga izbolsal za 5s ampak samo z predelavami na avtu....no sam bi blo zalostno ce nebi,,



btw jst sm se zajebavu v timsu posto ce kdo bere romane pa ste vsi zagrabl
Slika
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Če maj 05, 2011 6:03 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:jaz sem ga izbolsal za 5s ampak samo z predelavami na avtu....no sam bi blo zalostno ce nebi,,

Tist je mal specialen primer. Mislim da ti z audijem kej takega nebi uspelo. Bi pa z "ustreznimi" gumami šel takoj 2-3s hitreje.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Če maj 05, 2011 6:06 pm

se strinjam in sem zato napisal da bi bilo zalostno ce nebi pridobil. z audiom na teh gumah lahko dobim max se 1,5s... predelave se sploh nebi poznale ampak samo pilenje tehnike oz vaja da za avto dobim obcutek.

in ja slajke najvec prinesejo, z nimi bi slo najmn 3 sekunde v startu dol.

tako da se cisto strinjam s tabo
Slika
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov