Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 14, 2011 12:02 pm

Slicker je napisal/-a:a smem vprašat kaj je botrovalo k tej odločitvi? meni se zdi to nesmisel v avtu brez kletke čelado imet, sploh na počasnem dirkališču kot je raceland, kjer so možnosti za tako nesrečo da bi lahko utrpel poškodbe praktično neznatne. me zanima kaj ko škorc povedal :lol:

Kaj pa naj povem :)? Meni se zdijo čelade OK =P, sem pa že nekaj časa navajen (kot je že croma napisal predvsem iz slalomov), da je čelada na takšnih dogodkih obvezna.
(bo za spremembo dovolj kratek post :D?).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Če apr 14, 2011 11:36 pm

Evo mal updatea z ameriško mišico. Letakec! :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Pe apr 15, 2011 5:25 am

Ej, loco, jaz sem dejansko probal in ne morem sedet v avtu s čelado. Sem prevelik in se dotikam stropa.... al pa imam premali avto. :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a nebivedu Pe apr 15, 2011 6:41 am

Sam sem imel za offroad čelado za smučanje. Je malo bolj tanka, brado ima "frej", pa ker imam očala se mi zaradi čelade niso rosila. V navadni čeladi pa na vročini ratajo takoj zarosena.

Na ta način, z malo več zračenja, pa z vgrajenimi slušalkami, da sva se s sovoznikom lahko pogovarjala tudi če je bil on zunaj in se ukvarjal z vitlom.
Slika
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Pe apr 15, 2011 8:36 am

ManIAK je napisal/-a:Ej, loco, jaz sem dejansko probal in ne morem sedet v avtu s čelado. Sem prevelik in se dotikam stropa.... al pa imam premali avto. :)

Ja sedež si nižje nastavi... saj pa je nastavljiv po višini :lol:... aja si to že naredil... Opcij je še več, lahko si sedež podreš/položiš na tisto udobno ležečo pozicijo, pri tem pa se sam postavi v "frajer" pozicijo nad prestavno ročico in obvezno desno roko na njo, levo čez okno, šofiraš pa s koleni 8) ... Ali pa Ace Ventura pozicija z glavo čez stransko okno :vc... Lahko pa si tudi strešno okno zmontiraš, če že vstrajaš pri pokončnem sedenju :EE ...

Če se je bojc T spravil v svojo CRX (tudi s čelado- in verjetno odprtim šibedahom :)), se bomo pa še mi nekako :D:
Slika

BTW Pa sploh ni majhen (najvišji na fotki) :D:
Slika


Šalo na stran... Z Recaroti v Cliu 3 je res bolj malo prostora za glavo. Jaz sicer nisem velik, in imam sedež čisto spuščen, pa se po občutku, kdaj pa kdaj s čelado dotaknem stropa...
ManIAK nič boš moral prenehati z uporabo Substrala =P :lol:. (malo heca ne škodi :))


BTW A če pride kakšna nosečnica voziti, mora uporabljati varnostni pas :D? Kaj no, samo vprašam :D...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Pe apr 15, 2011 8:43 am

ManIAK je napisal/-a:Ej, loco, jaz sem dejansko probal in ne morem sedet v avtu s čelado. Sem prevelik in se dotikam stropa.... al pa imam premali avto. :)


Če sem lahko jaz v Evotu vozil s čelado(pa sem 200cm velik in se dobesedno dotikam stropa brez čelade) boš tut ti v Cliotu... Mal se je treba prilagodit pač !
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Marko16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Če jul 09, 2009 10:26 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Marko16V Pe apr 15, 2011 9:05 am

škoda...js pa delam do 13h...je slučajno za naslednjega datum že znan?
Mel je u torbi bencin pa take fore :D
 
Uporabniški avatar
ManIAK
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2639
Pridružen: So apr 16, 2005 8:37 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a ManIAK Pe apr 15, 2011 10:07 am

Problem cliota je, da se z RECAROTI sedi res visoko in v pravilnem položaju sedenja imam nad glavo samo za eno debelino dlani prostora. Ko vsedem not s čelado dobesedno ribam po stropu in glave skor nemorem premikat oziroma jo moram met mal postrani. Probal sem z čelado od motorja, mogoče bi z takšno čelado ko ma bejbo blo kaj bolš.

V ležečem položaju nikakor ne morem vozit. Si nisem nikol lastil honde, da bi se ga navadu. :lol:

Bom probal še z to čelado, ampak če nebo šlo bomo mogli pa poiskat neko drugo opcijo. Al pa da sam v TAM in TAU obvezno vozijo s čeladami. :twisted:
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo So apr 16, 2011 4:48 pm

Kr potrud se :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik So apr 16, 2011 9:32 pm

Evo, keЯ še noben ni dal nobenga pЯedloga, bom pa js pЯvi:

ToЯej pЯedlagam, da gЯemo naЯdit še en ЯazЯed kjeЯ bodo Яecimo ЯS-i lahk na slick pa impЯeze na tЯedweaЯu 140, iz tЯeh ЯazЯedov bi naЯedu štiЯi, sam nagЯade bi ble sam v pЯvih tЯeh, keЯ v tЯenutno tЯretji so Яes bli sam tЯije, pa pЯosim loco ЯezeЯviЯi za pet evЯov tЯi čelade, tЯeba je naЯdit neki, keЯ so pЯevlke Яazlike, naj še kiЯ da kak pЯedlog, pa ob pЯiliki bi še enkЯat pohvalu oЯganizatoЯje.

ČetЯti gЯupi bi dal nagЯado sam na koncu pЯvenstva.

GЯem zdj Яihtat mojga pЯastaЯodobnika, neki ga zЯak matЯa.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _furby_ So apr 16, 2011 9:52 pm

srcnik je napisal/-a:Evo, keЯ še noben ni dal nobenga pЯedloga, bom pa js pЯvi:

ToЯej pЯedlagam, da gЯemo naЯdit še en ЯazЯed kjeЯ bodo Яecimo ЯS-i lahk na slick pa impЯeze na tЯedweaЯu 140, iz tЯeh ЯazЯedov bi naЯedu štiЯi, sam nagЯade bi ble sam v pЯvih tЯeh, keЯ v tЯenutno tЯretji so Яes bli sam tЯije, pa pЯosim loco ЯezeЯviЯi za pet evЯov tЯi čelade, tЯeba je naЯdit neki, keЯ so pЯevlke Яazlike, naj še kiЯ da kak pЯedlog, pa ob pЯiliki bi še enkЯat pohvalu oЯganizatoЯje.

ČetЯti gЯupi bi dal nagЯado sam na koncu pЯvenstva.

GЯem zdj Яihtat mojga pЯastaЯodobnika, neki ga zЯak matЯa.


ti Яajsi zЯihtaj svojo tipkovnico ali pa nehaj mesat Яazne dЯoge skupaj :ue
turbo inside
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo So apr 16, 2011 10:29 pm

Še 1x in zadnjič povem: dokler ni eventov na kerih je vsaj 80 ljudi tut klas ne bo 4ih.

Яazumeš!?
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a ChuckNorris So apr 16, 2011 11:40 pm

pa zakaj se ti LoCo tak razburjaš na vsak post pa se počutiš napadenega? Že okrog čelad si zelo nerazumljivo napisal kako in kaj je na stvari; mogoče pa hoče folk s predlogi samo izboljšat zadevo in ne vsega skrtitizirat oziroma kakorkoli si pač ti to predstavljaš. Se da tud v lepšem tonu pisat :pivo
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Ne apr 17, 2011 1:53 am

tadej92 je napisal/-a:pa zakaj se ti LoCo tak razburjaš na vsak post pa se počutiš napadenega? Že okrog čelad si zelo nerazumljivo napisal kako in kaj je na stvari; mogoče pa hoče folk s predlogi samo izboljšat zadevo in ne vsega skrtitizirat oziroma kakorkoli si pač ti to predstavljaš. Se da tud v lepšem tonu pisat :pivo


Se opravičujem, imaš prav. Zadeva je takale - ker je tukej zgodovina, ki jo najbrž ne poznaš... Smo imeli sestanek kjer je srčnik potreboval še eno klaso, proti kateri je bil praktično cel sestanek. Po sestanku je srčnik napisal mail v katerem je še enkrat opozoril na to da bi res lahko imeli še eno klaso. In zdaj ko je nekdo napisal "klasa" je srčnik spet tukaj z istim predlogom o dodatni klasi.

Debatirali bomo o širjenju klase oz. spremembah po klasah se pravi da bo mogoče nekje sredi TAM-a nastal novi TAS, sigurno pa ne bomo imeli 4 klas. Napadenega se ne počutim, jezen ton pa zaradi tega ker sem to že 50x povedal in 50x smo se že strinjali o tem, pa eni in isti še vedno predlagajo iste stvari. Če bomo dosegli to da bomo imeli 3 klase v kateri bo v vsaki 20 ljudi bo super, če bomo imeli pa 4 v katerih bo 10 15 32 in 3je v zadnji pa ni nič bilo narejeno.

Še enkrat pa povem: želim si več konkurence v manj klasah in pa več ljudi na dirkalnih gumah, takih ali drugačnih. Cestne gume niso za na pisto in dirkalne niso za na cesto. Upam da bomo v prihodnosti dosegli to da bo tudi cel TAS vozil na slicskih, ali pa vsaj na R888 ali čem podobnem, ker tako kot je Schkorc povedal na zadnjem eventu - cestna guma je omejitev, se pregreva in naredi celodnevno vožnjo zelo naporno in finančno nesprejemljivo. Dodajanje še ene klase kjer je nek treadwear 140 za impreze in polslicki za fwdje podpira točno to.

Vedno sem odprt za konstruktivne predloge, ampak še eno klaso si izbijte iz glave. Not going to happen.

Upam da je razumljivo tole kar sm napisal.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a X-Hair Ne apr 17, 2011 9:20 am

Schkorc je napisal/-a: Opcij je še več, lahko si sedež podreš/položiš na tisto udobno ležečo pozicijo, pri tem pa se sam postavi v "frajer" pozicijo nad prestavno ročico in obvezno desno roko na njo, levo čez okno, šofiraš pa s koleni 8)


Ali preprosto povedano. Pofukišalthebl poza. :mrgreen:


Šefe kako je letos z omejitvijo števila? Če se recimo prijavimo 3 dni pred eventom. Stvari so nažalost še zelo v zraku in se nočem prijavljat in pred eventom rečem, ne morem.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
ChuckNorris
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Po jul 20, 2009 1:49 pm
Kraj: Maribor

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a ChuckNorris Ne apr 17, 2011 9:56 am

LoCo je napisal/-a:
tadej92 je napisal/-a:pa zakaj se ti LoCo tak razburjaš na vsak post pa se počutiš napadenega? Že okrog čelad si zelo nerazumljivo napisal kako in kaj je na stvari; mogoče pa hoče folk s predlogi samo izboljšat zadevo in ne vsega skrtitizirat oziroma kakorkoli si pač ti to predstavljaš. Se da tud v lepšem tonu pisat :pivo


Se opravičujem, imaš prav. Zadeva je takale - ker je tukej zgodovina, ki jo najbrž ne poznaš... Smo imeli sestanek kjer je srčnik potreboval še eno klaso, proti kateri je bil praktično cel sestanek. Po sestanku je srčnik napisal mail v katerem je še enkrat opozoril na to da bi res lahko imeli še eno klaso. In zdaj ko je nekdo napisal "klasa" je srčnik spet tukaj z istim predlogom o dodatni klasi.

:pij: pol pa je to nekaj drugega
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Ne apr 17, 2011 11:53 am

LoCo je napisal/-a:Še enkrat pa povem: želim si več konkurence v manj klasah in pa več ljudi na dirkalnih gumah, takih ali drugačnih. Cestne gume niso za na pisto in dirkalne niso za na cesto. Upam da bomo v prihodnosti dosegli to da bo tudi cel TAS vozil na slicskih, ali pa vsaj na R888 ali čem podobnem, ker tako kot je Schkorc povedal na zadnjem eventu - cestna guma je omejitev, se pregreva in naredi celodnevno vožnjo zelo naporno in finančno nesprejemljivo. Dodajanje še ene klase kjer je nek treadwear 140 za impreze in polslicki za fwdje podpira točno to.

Vedno sem odprt za konstruktivne predloge, ampak še eno klaso si izbijte iz glave. Not going to happen.


Glej, saj sem malce spremenil svoj predlog, pa v malo milejši obliki sem ga povedal. V osnovi bi ukinil TAU klaso in kar se trenutno uvršča v njo bi pač blo neklasificirano (na zadnjem eventu 2 vozila, ker polo mislim da bi moral bit v TAM). Namesto te klase bi vrinil kot sem napisal RS na slick proti Impreze na 140.
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a urosch Ne apr 17, 2011 12:36 pm

Yugo pa v TAS, a ne?
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Ne apr 17, 2011 12:41 pm

srcnik je napisal/-a:Glej, saj sem malce spremenil svoj predlog, pa v malo milejši obliki sem ga povedal. V osnovi bi ukinil TAU klaso in kar se trenutno uvršča v njo bi pač blo neklasificirano (na zadnjem eventu 2 vozila, ker polo mislim da bi moral bit v TAM). Namesto te klase bi vrinil kot sem napisal RS na slick proti Impreze na 140.


Poslano ob: Če nov 25, 2010 9:19 pm
Od: srcnik
za: LoCo
srcnik je napisal/-a:Evo še en predlog z moje strani, ki sem se ga danes spomnil, razširitev klase na 80 točk. Tako bi v serijski bili najmočnejši recimo clioti RS na semi slick gumah 50+30=80 in ne bi bil več problem, da 1.4 avti zmagujejo. V TAM pa bi že prišle impreze s slick gumami, kot je bilo na sestanku govora.

Lahko pa tudi razširitev samo prve klase.


Toliko o spremenjenem predlogu...

Kar se pa TAU tiče je potem tvoj predlog, da iz Time Attacka odstranimo najhitrejše avtomobile in najboljše voznike v prid temu da bodo clioti 1.4 lahko dirkali s hendikepiranimi imprezami al kako? Če sem te narobe razumel me prosim popravi.

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Ne apr 17, 2011 2:27 pm

LoCo je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Glej, saj sem malce spremenil svoj predlog, pa v malo milejši obliki sem ga povedal. V osnovi bi ukinil TAU klaso in kar se trenutno uvršča v njo bi pač blo neklasificirano (na zadnjem eventu 2 vozila, ker polo mislim da bi moral bit v TAM). Namesto te klase bi vrinil kot sem napisal RS na slick proti Impreze na 140.


Poslano ob: Če nov 25, 2010 9:19 pm
Od: srcnik
za: LoCo
srcnik je napisal/-a:Evo še en predlog z moje strani, ki sem se ga danes spomnil, razširitev klase na 80 točk. Tako bi v serijski bili najmočnejši recimo clioti RS na semi slick gumah 50+30=80 in ne bi bil več problem, da 1.4 avti zmagujejo. V TAM pa bi že prišle impreze s slick gumami, kot je bilo na sestanku govora.

Lahko pa tudi razširitev samo prve klase.


Toliko o spremenjenem predlogu...


No zdaj pa predlagam, da med obstoječe TAS in TAM vrinemo še eno klaso (RS na slick, ne semislick!) in TAU ukinemo, ne vem, a sem res tako nerazumljivo napisal, da ne ločiš, da je drug predlog. Prejšnjo sem predlagal, da se TAS razširi na RS + R888.

LoCo je napisal/-a:Kar se pa TAU tiče je potem tvoj predlog, da iz Time Attacka odstranimo najhitrejše avtomobile in najboljše voznike v prid temu da bodo clioti 1.4 lahko dirkali s hendikepiranimi imprezami al kako? Če sem te narobe razumel me prosim popravi.

lp


Resno? Pokal za 3. mesto v TAU sta na prvih dveh TA dobila časa za skupno 13. oz. 14. mesto. To so zate najhitrejši avtomobili in najboljši vozniki? Resno?

Pa bolj kot sem opozarju (pa ne samo jaz), da bo preveč avtov padlo v TAM klaso in bo TAU prazna, da bo prevelika razlika med TAM pa TAS, bolj ste se delali gluhe.

Glej če pa hočeš, še obdržati DEJANSKO najhitrejše voznike, pa naj bodo pokali za SKUPNO uvrstitev.

Lp

PS: Saj, če mi bi bilo ravno, se sploh nebi ubadal s tem, samo mi ni vseeno, ker se mi dopade, da se nekaj dogaja na bolj dostopnem avtošportu in mislim, da imajo tile TA potencial, samo je trenuten pravilnik res slabši od lanskega.
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov