Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Ne apr 17, 2011 7:00 pm

srcnik je napisal/-a:
Resno? Pokal za 3. mesto v TAU sta na prvih dveh TA dobila časa za skupno 13. oz. 14. mesto. To so zate najhitrejši avtomobili in najboljši vozniki? Resno?

Pa bolj kot sem opozarju (pa ne samo jaz), da bo preveč avtov padlo v TAM klaso in bo TAU prazna, da bo prevelika razlika med TAM pa TAS, bolj ste se delali gluhe.

Glej če pa hočeš, še obdržati DEJANSKO najhitrejše voznike, pa naj bodo pokali za SKUPNO uvrstitev.

Lp

PS: Saj, če mi bi bilo ravno, se sploh nebi ubadal s tem, samo mi ni vseeno, ker se mi dopade, da se nekaj dogaja na bolj dostopnem avtošportu in mislim, da imajo tile TA potencial, samo je trenuten pravilnik res slabši od lanskega.


Tole je pa clo predlog s potencialom... Všeč mi je... Ampak razumi nekaj - jz bi rad privadil vse da bi vozil na dirkalnih gumah če se že hočejo it konkurenčno vožnjo, ne da se bomo kregal kakšno klaso lah naredimo za tiste ki nočejo met dirkalnih gum... Ampak ideja glede generalca namest TAU mi je pa všeč idejno.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a naliM Ne apr 17, 2011 7:31 pm

Po moje je problem, da ni klase JazSemDalVelikoDenarjaZaHiterAvtoInZatoHočemPokal. :twisted:
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Ne apr 17, 2011 8:27 pm

kok je kej prjavlenih, ker jst bom delu do cca 12h in k pridem dol da nebom pol cca 2x su na progo....
Slika
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Ne apr 17, 2011 10:09 pm

srcnik je napisal/-a:Resno? Pokal za 3. mesto v TAU sta na prvih dveh TA dobila časa za skupno 13. oz. 14. mesto. To so zate najhitrejši avtomobili in najboljši vozniki? Resno?

Za ostale ne vem, sam un z Imprezo je kr en amater.
naliM je napisal/-a:Po moje je problem, da ni klase JazSemDalVelikoDenarjaZaHiterAvtoInZatoHočemPokal. :twisted:

K si enkrat na slicks itak sam generalc neki pomen.
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Po apr 18, 2011 11:10 pm

srcnik je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:Še enkrat pa povem: želim si več konkurence v manj klasah in pa več ljudi na dirkalnih gumah, takih ali drugačnih. Cestne gume niso za na pisto in dirkalne niso za na cesto. Upam da bomo v prihodnosti dosegli to da bo tudi cel TAS vozil na slicskih, ali pa vsaj na R888 ali čem podobnem, ker tako kot je Schkorc povedal na zadnjem eventu - cestna guma je omejitev, se pregreva in naredi celodnevno vožnjo zelo naporno in finančno nesprejemljivo. Dodajanje še ene klase kjer je nek treadwear 140 za impreze in polslicki za fwdje podpira točno to.

Vedno sem odprt za konstruktivne predloge, ampak še eno klaso si izbijte iz glave. Not going to happen.


Glej, saj sem malce spremenil svoj predlog, pa v malo milejši obliki sem ga povedal. V osnovi bi ukinil TAU klaso in kar se trenutno uvršča v njo bi pač blo neklasificirano (na zadnjem eventu 2 vozila, ker polo mislim da bi moral bit v TAM). Namesto te klase bi vrinil kot sem napisal RS na slick proti Impreze na 140.

je se kar nekaj avtov ki bodo furali v TAU, pa letos se niso prisli na TA. Saj sta bila komaj 2 TA, tako bo treba se malo pocakati. Nekateri avti tut se niso prpravljeni....

Je pa res kr dost mejhna razlika med TOP TAM in pa TAU, tko da smo mogoce za letos mal prevec zmanjsal tocke oz. smo jih na dolocenih pomembnih mestih prevec zmanjsali....


Lp
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a drmocar To apr 19, 2011 6:21 am

Pustimo se presenetit pa najprej poglejmo kako bo. Sezona je še dolga. ;)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo To apr 19, 2011 8:32 am

drmocar je napisal/-a:Pustimo se presenetit pa najprej poglejmo kako bo. Sezona je še dolga. ;)


Ni čist nujno ... Oz. malenkost bi mogoče moral TAS prilagodit ampak dajat dodatne pike v TAS ne doseže ničesar dokler imamo samo cestne gume - tko kot so si ljudje želeli na sestanku. Če pa kergakoli 4pogonca spustimo v TAS bo pa takoj jok in stok (Črna Evo9 z oranžnimi feltnami lani na nočnem eventu 53,9 na cestnih gumah)...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc To apr 19, 2011 2:51 pm

Saj mi je jasno, da je TAU "kraljeva klasa", torej da (vsaj zaenkrat še) niti ni mišljena za večje število tekmovalcev, ampak trenutno je pa ta TAU res bolj žalostna (glede številčnosti). Zaenkrat je v TAU recimo 5-10 tekmovalcev (solidno, ampak za polovico niti ne vem kaj točno počne v TAU :), se pravi jih ostane 2-5), 20-30 v TAM in +-20 v TAS... Recimo, da je to s TAU samo trenutno stanje in da se avtomobili še pripravljajo. Koliko se približno predvideva, da bo letos tekmovalcev v TAU? Po moji oceni glede na dosedanje evente (predvsem lanske) bi predvideval skupno nekje 15-20 tekmovalcev v TAU (ob predpostavki, da zaradi novega pravilnika vseeno ne bodo prišli sedaj v TAM). Če pogledamo, da je lansko sezono (ko je bilo nekaj avtomobilov "krivično" v TAU) v povprečju vozilo v TAU max 10 tekmovalcev na event, tudi sedaj verjetno ne bo vseh 15 na večini eventov, ampak verjetno pol manj (7). Zato bi po eni strani tudi jaz prav rad videl, da bi tudi ostali vozniki Imprez in Mick obuli dirkalne gume, da malo popestrijo dogajanje v TAU (šoferji so v večini že hitri) in da se začne "klanje". Pa da se najde nekdo, ki bi konkuriral Domnu, da bi lahko tudi on vozil v konkurenci :D.

No lahko pa tudi skenslamo TAU (ker jih je bolj malo :)) in namesto naredimo TAM1/2 (kjer nas bi bilo več) in imamo še vedno samo 3 klase :lol: (HEC).


Še vedno sem pa presenečen kakšne čase lahko peljejo trenutni top TAM avti. Ampak zato pa sedaj niti ne bi bil več presenečen, če bi taki avti z dodatnimi dodelavami (ki niti ne bi prinesle dosti dodatnih točk, torej bi še vedno vozil v TAM) vozili konstantne TOP5 čase TAU klase tudi v prihodnje :idea:. Komaj čakam tole tretje letošnje poglavje in dogajanje v TAM.


LoCo je napisal/-a:... Ampak ideja glede generalca namest TAU mi je pa všeč idejno.

Kakšna bi pa bila razlika? Da bi bile v bistvu samo dve klasi in generalc :lol:?

BTW Kdaj bodo v TAS spet dovoljene dirkalne gume :)? Jst že čakam :)...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a gofra To apr 19, 2011 3:23 pm

Schkorc je napisal/-a:BTW Kdaj bodo v TAS spet dovoljene dirkalne gume :)? Jst že čakam :)...


Mas se fore majstr, pust bliznjice :D
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike To apr 19, 2011 3:50 pm

gofra je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:BTW Kdaj bodo v TAS spet dovoljene dirkalne gume :)? Jst že čakam :)...


Mas se fore majstr, pust bliznjice :D


Itak bi bil clio v TAM z štampami :P
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 To apr 19, 2011 4:52 pm

Mene zanima zakaj je sploh tale polo, ki je v TAU in na prejšnjem so bli še WV Golf 1 in Opel astra v tej klasi.
Zakaj niso v TAM!
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc To apr 19, 2011 6:43 pm

Matjaz46 je napisal/-a:Mene zanima zakaj je sploh tale polo, ki je v TAU in na prejšnjem so bli še WV Golf 1 in Opel astra v tej klasi.
Zakaj niso v TAM!

Odgovora res ne vem, ampak bom ugibal... zaradi dog-boxa :D? :rofl


gofra je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:BTW Kdaj bodo v TAS spet dovoljene dirkalne gume :)? Jst že čakam :)...


Mas se fore majstr, pust bliznjice :D

Kakšne bližnjice neki :)... pač imam precej dirkalnih gum, ki bi jih rad nekako unovčil :lol:...

airmike je napisal/-a:Itak bi bil clio v TAM z štampami :P

Ta clio že, ampak imam še nekaj drugih avtov na izbiro :D... No mogoče se pa kdaj tudi pravilnik spremeni in bodo gume prosta izbira =P .

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Če apr 21, 2011 1:17 am

Schkorc je napisal/-a:Odgovora res ne vem, ampak bom ugibal... zaradi dog-boxa :D? :rofl


Dostikrat ljudje pridejo in ne izpolnijo prijavnice ampak samo napišejo TAU. Če je to njihova izbira - je to pač njihova izbira. Nisem jih jaz tja klasificiral.

lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Če apr 21, 2011 1:51 am

LoCo je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Odgovora res ne vem, ampak bom ugibal... zaradi dog-boxa :D? :rofl


Dostikrat ljudje pridejo in ne izpolnijo prijavnice ampak samo napišejo TAU. Če je to njihova izbira - je to pač njihova izbira. Nisem jih jaz tja klasificiral.

lp


Nazadnje sem tudi sam izpolnil TAU in ste me prestavili v TAS! dvojna merila? :lol:
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Če apr 21, 2011 2:57 pm

srcnik je napisal/-a:Nazadnje sem tudi sam izpolnil TAU in ste me prestavili v TAS! dvojna merila? :lol:


Zate bi lah uvedli trojna ali pa četvorna merila... Pa še zmer nebi blo dost :D :D :D :D
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Če apr 21, 2011 6:13 pm

LoCo je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Nazadnje sem tudi sam izpolnil TAU in ste me prestavili v TAS! dvojna merila? :lol:


Zate bi lah uvedli trojna ali pa četvorna merila... Pa še zmer nebi blo dost :D :D :D :D


Oh, ti navihanček ti =P
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike Če apr 21, 2011 6:46 pm

srcnik je napisal/-a:
LoCo je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:Nazadnje sem tudi sam izpolnil TAU in ste me prestavili v TAS! dvojna merila? :lol:


Zate bi lah uvedli trojna ali pa četvorna merila... Pa še zmer nebi blo dost :D :D :D :D


Oh, ti navihanček ti =P


AHAHAHAHAHAHAHAHA :bow
 
šinki²
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So okt 30, 2010 6:43 pm
Kraj: idrija

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a šinki² Če apr 21, 2011 8:02 pm

No, pa sm se tud jaz prvič prijavil na TA, sploh bom prvič na racelandu. Upam da vas ne bom preveč oviral, če pa slučajno ne bom kakega zasledovalca takoj opazil se pa že zdaj opravičujem.
Najbrž bom malce smešno zgledal med vsemi temi bolidi z enim čist navadnim bravotom. Ma važno da se ga gon na polno :D :D
ex šinki

okužen z rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Pe apr 22, 2011 12:18 am

šinki² je napisal/-a:Najbrž bom malce smešno zgledal med vsemi temi bolidi z enim čist navadnim bravotom.


Ne boš ne prvi, ne zadnji z navadnim avtom. Ne sekiraj se in pridi uživat :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Pe apr 22, 2011 1:37 am

LoCo je napisal/-a:
šinki² je napisal/-a:Najbrž bom malce smešno zgledal med vsemi temi bolidi z enim čist navadnim bravotom.


Ne boš ne prvi, ne zadnji z navadnim avtom. Ne sekiraj se in pridi uživat :)


Ti kar pridi, saj LoCo zelo rad pozira zraven starejših in švohnejših vozil. Kot primer na zadnjem ob škodi.

LoCo razigran:

Slika

LoCo resen:

Slika
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov