Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs Sr apr 27, 2011 10:44 am

LoCo je napisal/-a:100x prežvečena tematika. Raceland ni Grobnik, še vedno je šofer in priprava avtomobila glavni faktor v večini primerov - tut awdje se da nažgat, ampak če jih hočeš nažgat z gajbo je treba pač mal več dat, sej un z awdjem je pa v štartu več dal.

Če pa gledaš pripravo all out race car brez financnih omejitev je pa valda da AWD boljši. Ampak tak avto stane mimogrede 200k eurov (približna številka za ALL-OUT grupa F evo 9). S takim avtom ne moreš konkurirat s FWDjem... Aja čak, zato pa mamo klase, ker če maš FWDja za 5 jurjev pač nimaš kej iskat v unlimited in če se tega zavedaš narediš avto za 2 klaso in si tam konkurenčen car.

Ti si pa pač boljši ker hodiš na Grobnik in te pride en raceday 500 eur. Pusti svoje komplekse o dirkališčih tam, nam pa pusti slalom v katerem uživamo.


Glej LoCo,
izrazil sem mnenje na podlagi mojih izkušenj. Pameten in normalen se iz mnenj od ljudi, ki imajo kaj izkušenj sproti uči, pobere dobro, zavrže slabo in naredi dobro celoto. Lahko pa težiš kako sem zakompleksan.
Naj ti omenim, da me finančno grobnik ne pride toliko dražje, kot imam več od njega. Zaradi lokacije kjer živim, me pot na raceland praktično stane več kot do grobnika. Ko skalkuliram, sem z grobnikom tam tam (pustim zakaj in kako), vendar je vseeno obučtek pri 200 na ciljni ko zaviraš čez neravnine neopisljiv, medtem ko se mi je na racelandu sprostilo toliko adrenalina, kot pri gledanju mehiške nadaljevanke pre TV jem = 0!

Zelo fajn in vse da se trudite nekaj vozit. Ne nasprotujem, kar še enkrat povdarjam. Samo pripomnil sem glede klas. Ravno zdaj pripravljam avto in mi na kraj pameti ne pride, da bi ga prpriavil samo na podlagi enega pravilnika, bodisi slovenskega ali angleškega time attacka. Bo zadostoval FIA pravilom, kar pomeni da bom lahko če bom želel nastopil tudi na kakšni dirki. Kam me bodo vrgli mi je čisto vseeno, ker vozim zase ne zate ne za soseda.
Glede na predelave najbrž med kakšne podobne Micke kot si jo sam omenil, kjer nimam za burek pa so what.....

Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr apr 27, 2011 10:54 am

Kavs je napisal/-a:Glej LoCo,
izrazil sem mnenje na podlagi mojih izkušenj. Pameten in normalen se iz mnenj od ljudi, ki imajo kaj izkušenj sproti uči, pobere dobro, zavrže slabo in naredi dobro celoto. Lahko pa težiš kako sem zakompleksan.
Naj ti omenim, da me finančno grobnik ne pride toliko dražje, kot imam več od njega. Zaradi lokacije kjer živim, me pot na raceland praktično stane več kot do grobnika. Ko skalkuliram, sem z grobnikom tam tam (pustim zakaj in kako), vendar je vseeno obučtek pri 200 na ciljni ko zaviraš čez neravnine neopisljiv, medtem ko se mi je na racelandu sprostilo toliko adrenalina, kot pri gledanju mehiške nadaljevanke pre TV jem = 0!

Zelo fajn in vse da se trudite nekaj vozit. Ne nasprotujem, kar še enkrat povdarjam. Samo pripomnil sem glede klas. Ravno zdaj pripravljam avto in mi na kraj pameti ne pride, da bi ga prpriavil samo na podlagi enega pravilnika, bodisi slovenskega ali angleškega time attacka. Bo zadostoval FIA pravilom, kar pomeni da bom lahko če bom želel nastopil tudi na kakšni dirki. Kam me bodo vrgli mi je čisto vseeno, ker vozim zase ne zate ne za soseda.
Glede na predelave najbrž med kakšne podobne Micke kot si jo sam omenil, kjer nimam za burek pa so what.....

Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis


Prav, potem tebe specifično res Grobnik ne stane več... Ampak Hungaroring pa Imola pa nista bla cenejš k Grobnik? (retorično, ne zapletaj se :) )

Hočem samo da razumeš da zaenkrat pravilnik deluje - bodo še popravki ampak se oblikuje. Posploševanje FWD RWD in AWD brez kakršnekoli logične obrazložitve je pa res neumno od tebe.

In to kar si napisal na koncu - važno da si užival. In isto velja za RL - si tut ti vabljen, mogoče te bo pa vseeno malo bolj fasciniral kot Esmeralda. Tut Rajmond pride.

Če pa ne - pa nič bat, pride tudi Time Attack k tebi na pisto. Avgusta ;)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Sr apr 27, 2011 10:58 am

Kavs je napisal/-a:
Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis



Tvoj besedni zaklad v videu in tvoja samohvala v tej temi mi že počasi obrača želodec.

Glede na to, da ne hodiš na RL bi te prosil, da se odstraniš iz te teme.

Lp in hvala vnaprej.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs Sr apr 27, 2011 12:41 pm

LoCo je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Glej LoCo,
izrazil sem mnenje na podlagi mojih izkušenj. Pameten in normalen se iz mnenj od ljudi, ki imajo kaj izkušenj sproti uči, pobere dobro, zavrže slabo in naredi dobro celoto. Lahko pa težiš kako sem zakompleksan.
Naj ti omenim, da me finančno grobnik ne pride toliko dražje, kot imam več od njega. Zaradi lokacije kjer živim, me pot na raceland praktično stane več kot do grobnika. Ko skalkuliram, sem z grobnikom tam tam (pustim zakaj in kako), vendar je vseeno obučtek pri 200 na ciljni ko zaviraš čez neravnine neopisljiv, medtem ko se mi je na racelandu sprostilo toliko adrenalina, kot pri gledanju mehiške nadaljevanke pre TV jem = 0!

Zelo fajn in vse da se trudite nekaj vozit. Ne nasprotujem, kar še enkrat povdarjam. Samo pripomnil sem glede klas. Ravno zdaj pripravljam avto in mi na kraj pameti ne pride, da bi ga prpriavil samo na podlagi enega pravilnika, bodisi slovenskega ali angleškega time attacka. Bo zadostoval FIA pravilom, kar pomeni da bom lahko če bom želel nastopil tudi na kakšni dirki. Kam me bodo vrgli mi je čisto vseeno, ker vozim zase ne zate ne za soseda.
Glede na predelave najbrž med kakšne podobne Micke kot si jo sam omenil, kjer nimam za burek pa so what.....

Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis


Prav, potem tebe specifično res Grobnik ne stane več... Ampak Hungaroring pa Imola pa nista bla cenejš k Grobnik? (retorično, ne zapletaj se :) )

Hočem samo da razumeš da zaenkrat pravilnik deluje - bodo še popravki ampak se oblikuje. Posploševanje FWD RWD in AWD brez kakršnekoli logične obrazložitve je pa res neumno od tebe.

In to kar si napisal na koncu - važno da si užival. In isto velja za RL - si tut ti vabljen, mogoče te bo pa vseeno malo bolj fasciniral kot Esmeralda. Tut Rajmond pride.

Če pa ne - pa nič bat, pride tudi Time Attack k tebi na pisto. Avgusta ;)


Hungaroring je cenješji kot grobnik (razen razdalje) Imola je pa draga k ps...preveč a vseeno se jo splača preizkusit - je le nekaj posebnega kot steza.

Logično obrazložitev sem ti pa povedal. Pri pospeševanjih iz malih hitrosti si z fwd zelo omejen ne glede na gume in špero, ki jo imaš montirano.
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs Sr apr 27, 2011 12:42 pm

srcnik je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:
Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis



Tvoj besedni zaklad v videu in tvoja samohvala v tej temi mi že počasi obrača želodec.

Glede na to, da ne hodiš na RL bi te prosil, da se odstraniš iz te teme.

Lp in hvala vnaprej.


Če si kje razbral, da se gre za samohvalo imaš problem z razumevanjem. Na RL sem pa bil (če tega nisi razbral, tako ali tako samo potrjuješ zgoraj napisano - nerazumevanje besedila). :)

Še video, v dokaz da je to res ( da sem bil tam)

http://www.youtube.com/watch?v=9ckddJycFz8

Čas pa z gumami z treadwearom 300 in cca polovico profil 56.6. Prvi dan, prvič videl stezo, prvič peljal. Avto pa malo predelan cca 200hp.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Sr apr 27, 2011 2:24 pm

Kavs je napisal/-a:Zelo fajn in vse da se trudite nekaj vozit.

Predvsem se samo trudimo, ti si pa profi, ki voziš na tujih dirkališčih, loviš Porše in si sploh car. Ne vem zakaj se ti da sploh obremenjevati z nami revčki, ki nimamo za konkretne avtomobile/predelave/5x letno nove gume in bremze, da bi hodili na večja dirkališča? Aja saj res, da si malo nafilaš ego v temi, kjer debatirajo tisti, ki se samo trudijo nekaj vozit... :roll:
:/:o:/

Pa ne bi rekel, če bi hodil tekmovati na TA, da bi te motil pravilnik. Vsak je dobrodošel na TA, pravilnik je tak kot si ga je zamislil organizator. Pika.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
pagi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Sr apr 27, 2011 2:39 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a pagi Sr apr 27, 2011 2:49 pm

Dragi kavs, da ne dolgovesim še jaz. Prijavi se na street race, očitno si narejen sam za na ravnost, mi pa bomo še naprej tišal čez kljuke in prav fajn se mamo.
 
Uporabniški avatar
markokoz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jul 15, 2005 2:03 pm
Kraj: Stranice

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a markokoz Sr apr 27, 2011 3:05 pm

Kavs je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:
Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis



Tvoj besedni zaklad v videu in tvoja samohvala v tej temi mi že počasi obrača želodec.

Glede na to, da ne hodiš na RL bi te prosil, da se odstraniš iz te teme.

Lp in hvala vnaprej.


Če si kje razbral, da se gre za samohvalo imaš problem z razumevanjem. Na RL sem pa bil (če tega nisi razbral, tako ali tako samo potrjuješ zgoraj napisano - nerazumevanje besedila). :)

Še video, v dokaz da je to res ( da sem bil tam)

http://www.youtube.com/watch?v=9ckddJycFz8

Čas pa z gumami z treadwearom 300 in cca polovico profil 56.6. Prvi dan, prvič videl stezo, prvič peljal. Avto pa malo predelan cca 200hp.


Oprosti, ampak prvič ko si spregovoril v avtu v tem videu, .... ne bom raje nadaljeval. besedni zaklad ga zmaga :)
 
Kavs
Novinec
 
Prispevkov: 341
Pridružen: Pe maj 28, 2010 7:23 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Kavs Sr apr 27, 2011 5:03 pm

:)

Človek komentira pravilnik oz da predlog, pa je že vse narobe. Kar se videa tiče: niste še nikdar videli kaj vse počnejo/rečejo profi dirkači ko prime adrenalin? No...ko bo prijel boste videli, na RL tega zagotovo ne. Sploh pa 99% voznikov v to fazo sploh ne morejo prist.

Anyway zaradi mene lahko naredite tudi samo dve katogoriji.

Omejeni in neomejeni, vendar je problem v tem da jih bo v slednji bolj malo prijavljenih! :twisted: :D :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a LoCo Sr apr 27, 2011 5:13 pm

Omejeni... Definitivno.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
MaRko81
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr sep 08, 2010 5:47 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a MaRko81 Sr apr 27, 2011 5:38 pm

...hehe vsaka druga tema na a.com same kregarije :lol: Kavs - pohvale na projektu, miniju :!: :DDD
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a X-Hair Sr apr 27, 2011 6:18 pm

Symon je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:Zelo fajn in vse da se trudite nekaj vozit.

Predvsem se samo trudimo, ti si pa profi, ki voziš na tujih dirkališčih, loviš Porše in si sploh car.


Pa zakaj je treba tako razmišljat. Človek je lepo, in predvsem iz lastnih izkušenj, podal eno mnenje in je vse narobe. :? Sedaj vem, zakaj se jaz vedno kje s kom zapletem. Ker povem nekaj iz izkušenj sem takoj car, se hvalim, je bosanc oh in sploh vse,.....maaaah..... slovenija..... :huh: Ko se jaz nekje s kom pogovarjam modro molčim, pa čeprav mi je kakšna stvar jasna. Mogoče bom pa iz tistega pol urnega govorjenja slišal stavek, kateri mi bo pomagal še izboljšati stvari na katerih delam. No, kakorkoli, sem samo hotel tole omeniti, ker je treba vsakič, ko nekdo poda eno mnenje iz izkušenj pluvat, da je car, drži boga za j***a, se mu morejo vsi umikat, in tako dalje in tako naprej. :mrgreen:

edit: AAAAAAAAAAAA ne se jebat. Pogledal samo prve dve minute filmčka. Hud model. Nadaljujem jutri. 8) Sam a ni odličen filing, ko je pred tabo en kup konjev in en k*** voznik. :lol: 1x vem da si je en lastnik porscha mislih, da mam jaz najmanj 400+ konjev. Pa je čisto navaden bosanc z 100KW :cry
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a srcnik Sr apr 27, 2011 8:11 pm

Kavs je napisal/-a:
srcnik je napisal/-a:
Kavs je napisal/-a:
Zaradi tega se še ne bom skrival med ostalimi, ki mi nič ne morejo in raje poskušam naskočiti kar se naskočiti ne da.....sem pa vseeno precej dober....look at the video - gume ze zguncane, sklopka uničena pa še kaj bi se našlo, a važno da sem užival, kar video nedvoumno opisuje - morda še preveč za javnost. :D

http://www.youtube.com/watch?v=NOpCdF5SZis



Tvoj besedni zaklad v videu in tvoja samohvala v tej temi mi že počasi obrača želodec.

Glede na to, da ne hodiš na RL bi te prosil, da se odstraniš iz te teme.

Lp in hvala vnaprej.


Če si kje razbral, da se gre za samohvalo imaš problem z razumevanjem. Na RL sem pa bil (če tega nisi razbral, tako ali tako samo potrjuješ zgoraj napisano - nerazumevanje besedila). :)

Še video, v dokaz da je to res ( da sem bil tam)

http://www.youtube.com/watch?v=9ckddJycFz8

Čas pa z gumami z treadwearom 300 in cca polovico profil 56.6. Prvi dan, prvič videl stezo, prvič peljal. Avto pa malo predelan cca 200hp.


Ti to resno?

Dragi kavs, problem z razumevanjem imaš očitno ti, pa ker sem vredu ti bom razložil: da ne hodiš na raceland = da ne hodiš na timeattack (TA TEMA). Leta 2008 še ni bilo serije timeattackov.

Da pa izrabljaš to temo za svojo samopromocijo, je pa zelo žalostno.

Čestitam, pridružil si se elitni skupini: Damjan Murko, Rok Brumen in Ambrož Kavs. Sami slovenski carji.

PS: @X-Hair - prosim brez neumestnih, pa tvoj edit je tudi na tvojem nivoju (razumljivosti in kulture).
Zadnjič spremenil srcnik, dne Sr apr 27, 2011 8:19 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Sr apr 27, 2011 8:19 pm

Hja glede na njegovo pisanje ima tip očitno oreng ego. Nič ne rečem, dobro pelje, je že naredil in pokazal nekaj (čeprav s polno ritjo je lahko srat pravijo). Ampak praska se pa tam kjer ga ne srbi. Tako odrasel pa se posmehuje otrokom na otroškem igrišču. :? Ampak, če si tako napumpa ego pa naj mu bo, ne bom se več zapletal z njim. ;)

@Srčnik :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
skopusnik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 515
Pridružen: Pe jul 18, 2008 7:59 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a skopusnik Sr apr 27, 2011 9:30 pm

Se strinjam z X-hair-om. :) Človek je podal predlog, iz izkušenj, pa se prec repenčte. :roll:
www.mihafabijan.si
Renault Sport
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a naliM Sr apr 27, 2011 9:33 pm

Ambrož ima in nima prav. :) Je že kar nekaj let nazaj, ko je svežega Minija pripeljal na svoj prvi slalom v Mursko Soboto in bil hiter. Njegovega obnašanja v avtu ne stigmatiziram - vsak pravi avtomobilist, ki se najde na pisti, se spremeni v žival, tudi najbolj mirni. In med dirko človek marsikaj zine, kar sicer nebi. :twisted:
Ne bi se pa strinjal, da je Grobnik res tako ultimativen kar se tiče zahtevnosti za voznika, bolj nasrka material, sploh gume in zato je toliko dražji, ko potegneš črto (osebno mi je bil Mobikrog recimo bolj zanimiv, da o čem drugem ne govorim).
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a drmocar Če apr 28, 2011 8:58 am

Sej če odmislim vse ostale kozlarije ki jih je napisal ima prav. Res je, najbolj bi se na tej pisti obneslo klasificiranje glede na pogon...ampak samo če bi bilo v vsaki klasi vsaj 20 avtov in ti na fertik predelani, ne pa v našem primeru ko imamo polovico "serijskih" avtov, 4 4wd avte, nobenega rwd in 45 fwd avtov.

Ambrož, poglej si malo rezultate iz prejšnjih time attack-ov in boš videl zakaj tak pravilnik nebi štimal: http://www.timeattack.si/rezultati/
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Če apr 28, 2011 9:16 am

To je čisto razmuljivo. Problem je pač v specifični konfiguraciji dirkališča in dokler se bo dirkalo le na Raceladnu bo tak pravilnik kot je še najbliže poplnemu (če se ga še malo dodela).

Me pa nekaj zanima. A ko bo najava za TA#5, TA#9 in celo TA#10 se bo še vedno debatiralo o tem kako je pravilnik mimo in kaj je potrebno spremeniti? ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
eXtreme69
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Če maj 06, 2010 9:22 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a eXtreme69 Če apr 28, 2011 10:15 am

Symon je napisal/-a:Me pa nekaj zanima. A ko bo najava za TA#5, TA#9 in celo TA#10 se bo še vedno debatiralo o tem kako je pravilnik mimo in kaj je potrebno spremeniti? ;)


Najboljš da se nardi tema o pravilniku za raceland in se tam debatira o tem :D

PS: 2 more days
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Če apr 28, 2011 4:30 pm

Ampak še vedno pa ne razumem tistih, ki jih moti to, da nekateri dajemo predloge za boljši pravilnik in pravijo, da je trenutni pravilnik oh in spl(j)oh dober.

srcnik je napisal/-a:PS: Saj, če mi bi bilo ravno, se sploh nebi ubadal s tem, samo mi ni vseeno, ker se mi dopade, da se nekaj dogaja na bolj dostopnem avtošportu in mislim, da imajo tile TA potencial, samo je trenuten pravilnik res slabši od lanskega.

Točno tako. Če se že ravno (oziroma še vedno ali pa spet) debatira o pravilniku, bom tudi jaz (spet in še vedno) zanalašč napisal, da se mi trenutni pravilnik ne zdi najboljši :) (in da je tudi meni bil lanski boljši od letošnjega =P :D). To pa še vseeno NE pomeni, da je letošnji slab ;). Dejstvo je pač (kot sem že enkrat napisal), da lahko obstaja več pravilnikov in več različnih poti kako bo neko tekmovanje potekalo. Tako je lansko sezono tekmovanje bilo takšno kot je bilo (TOP vozniki/avtomobili so bili), in tako je letošnjo sezono kot je (in tudi letos so TOP vozniki/avtomobili, ampak mogoče so letos pač drugi/drugačni). Večkrat smo že ugotovili, da nikoli ne bo tako, da bo vsem odgovarjalo (tako letos ne odgovarja lanskim "prvakom" in letošnjim ni odgovarjalo lani, nekaterim bo pa mogoče šele naslednjo sezono :)).

Načeloma je vse OK, ampak verjetno bi lahko bilo bolje.

Trenutno mi letošnji pravilnik ni najbolj všeč zaradi tega že omenjenega (pre)velikega oziroma (pre)majhnega odstopanja med razredi. Sodeč po izjavah nekaterih, jih je to opazilo še/že tudi nekaj takšnih, ki so sodelovali pri novem pravilniku. TAU časi letos od 52.615s do nekje 53.460s, TAM pa nekje od 53.447s do nekje 54.520s. Praktično so enaki časi v TAU in TAM oziroma v najboljšem primeru je max sekunda razlike med razredoma (povedano drugače, trenutno TAM lahko konkurira v generalcu???). TAS pa potem šele s 57.607s do nekje 58.157s, in tako 4 sekunde razlike med prej omenjenima razredoma. Lansko leto je bilo nekje po dve sekundi razlike med razredi (TAS cca 57s, TAM cca 55s, TAU cca 53s). V TAM pričakujem, da se bodo še nekateri 4 pogonci lotili lovljenja 106ke, torej predvidevam, da se bodo časi TAM še izboljševali in 106ka ne bo izjema s tako izstopajočim časom (to pomeni, da bo verjetno tudi v prihodnje zanemarljiva razlika med TAU in TAM časi). In zakaj potem ne bi debatirali o spremembah pravilnika, če pa imamo namesto treh razredov praktično samo 2 :D? Če pa smo že dosegli stopnjo na kateri imamo v TAU recimo 5 voznikov, ki bodo vozili 51.xxxs čase, potem pa ne potrebujemo s pravilnikom spodbujati razvoja (je trenutni dober), drugače pa zna zadeva rahlo nazadovati.

Nekajkrat je že bil kot predlog za TA (neuspešno) omenjen naš pravilnik iz avtoslaloma (s katerim se v povezavi s Racelandom nisem strinjal!), ampak sama osnovna ideja o delitvi avtomobilov pa se mi sploh ne zdi slaba (in se mi nikoli ni)!!! Tudi mi smo se pri pripravi pravilnika srečevali z raznimi idejami in kompromisi, ampak enostavno je bilo najlažje avtomobile razdeliti na močnejše in šibkejše in potem dodatno še na serijske in predelane. Torej en razred šibkejši serijski, drug razred močnejši serijski, tretji razred šibkejši predelani in četrti razred močnejši predelani (s tem, da se tiste osnovne-banalne stvari niso štele za predelavo).
To pa je pri TAju in treh razredih malo težje izpeljati. Pa vseeno, lansko sezono je celo nekako uspevalo, ko so bili v TAM združeni hitri avtomobili iz "slalomskega" drugega in tretjega razreda (no še v TAS je špilalo, ko so bili združeni počasni iz prvega "slalomističnega" razreda na dirkalnih gumah in hitri na navadnih gumah, pa pustimo to :)).

Trenutno pa imamo na TA namreč en razred (TAS) dokaj močnih serijskih (FWD) avtomobilov brez predelav in šibkejših predelanih avtomobilov, ter tudi sploh ne tako šibkih predelanih avtomobilov. Vsi lahko uporabljajo samo navadne gume, pa recimo, da je zaradi gum OK.
Potem imamo tukaj drug razred (TAM) najmočnejših serijskih (AWD) avtomobilov in obenem tudi enakih najmočnejših solidno predelanih (AWD) avtomobilov, ter tudi tistih dokaj močnih konkretno predelanih (FWD) avtomobilov, ki lahko v bistvu vsi uporabljajo dirkalne gume. To je težko zmetati v en koš.
Potem imamo še razred (TAU), ki je iz tega pogleda še najbolj čuden. Vanj spadajo bolj ali manj samo (serijsko)-najmočnejši konkretno predelani avtomobili. Načeloma pade v TAU tudi kakšen dokaj močen konkretno predelan (FWD) avtomobil, ampak v nekaterih primerih se sprašujem, če je sploh mogoče tak avto tako predelati (kak domač KIT-CAR bi lahko po pravilniku bil še v TAM :DDD). Po drugi strani pa obstaja možnost, da je nek avto preveč predelan tudi za TAU in da bi vozil izven konkurence :shock: :).




Kar se pa tiče debate okoli Kavsovih postov ->
X-Hair je napisal/-a:Pa zakaj je treba tako razmišljat. Človek je lepo, in predvsem iz lastnih izkušenj, podal eno mnenje in je vse narobe. :? Sedaj vem, zakaj se jaz vedno kje s kom zapletem. Ker povem nekaj iz izkušenj sem takoj car, se hvalim, je bosanc oh in sploh vse,.....maaaah..... slovenija..... :huh: Ko se jaz nekje s kom pogovarjam modro molčim, pa čeprav mi je kakšna stvar jasna. Mogoče bom pa iz tistega pol urnega govorjenja slišal stavek, kateri mi bo pomagal še izboljšati stvari na katerih delam. No, kakorkoli, sem samo hotel tole omeniti, ker je treba vsakič, ko nekdo poda eno mnenje iz izkušenj pluvat, da je car, drži boga za j***a, se mu morejo vsi umikat, in tako dalje in tako naprej. :mrgreen:

Se podpišem pod zgoraj napisano. Kavs mislim, da je prvič predlagal kaj v temi o TA, in ste se takoj vpiknili vanj, češ da nima pojma. Ko vam je (na njegov način) napisal, da mu zadeve niso čisto tuje, je pa narobe, ker se hvali. Vsak ima svoj način... Forumi so komplicirani, ker je težko razbrati kaj in kako hoče kdo kaj povedati (X-Hair že ve :D). Zato jaz raje več napišem, kot pa da me kdo kaj narobe razume :D.
Mislim, da Kavs ne podcenjuje tega našega počasnega dirkanja toliko oz. tako kot vi razumete. Kot je že naliM napisal je tudi Ambrož pred leti vozil počasnejši slalom kot je pa Raceland. Dejstvo je pa vseeno, da je Raceland gokart pista in, da je večje dirkališče malce drugačno.

@Srčnik: Recimo ti imaš pa ravno nasproten "problem" kot Kavs. Lansko leto smo te proti koncu sezone komaj komaj prepričali, da si prišel voziti. Za večino (sploh na forumih) si bil "začetnik" in zato takoj prehiter in "zgoljufan". Potem si začel sodelovati v debatah okoli pravilnika (spet si bil za večino nekdo, ki je ravno začel voziti in zato kaj boš ti govoril in bil pameten). Mogoče bi te pa kdo bolj resno in manj napadalno vzel, če bi se mogoče kdaj še ti skromno pohvalil, da imaš že nekaj izkušenj z dirkanjem ;).

Glede videa ->
naliM je napisal/-a:Njegovega obnašanja v avtu ne stigmatiziram - vsak pravi avtomobilist, ki se najde na pisti, se spremeni v žival, tudi najbolj mirni. In med dirko človek marsikaj zine, kar sicer nebi. :twisted:

Res je. Ko padeš not je konc, takrat razmišljaš malo drugače, mene recimo kdaj prime, da bi se komu zaletel v avto, če mi je na poti oops :D.
@Srčnik: A ti si bil recimo v Salzburgu na KHD čisto miren v avtu, ko si se podil z ostalimi z odbijačem na odbijaču? Ali je že predolgo od tega in si že pozabil :twisted:?

@Kavs: Bi te še jaz povabil na TimeAttack (četudi po pravilniku, ki se ti ne zdi QL :)), ker so nekateri vozniki precej hitri, in ti bi zato konkuriranje verjetno malo bolj dvignilo raven adrenalina, kot pa takrat, ko si bil prvič na Racelandu :twisted: =P :).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov