Ampak še vedno pa ne razumem tistih, ki jih moti to, da nekateri dajemo predloge za boljši pravilnik in pravijo, da je trenutni pravilnik oh in spl(j)oh dober.srcnik je napisal/-a:PS: Saj, če mi bi bilo ravno, se sploh nebi ubadal s tem, samo mi ni vseeno, ker se mi dopade, da se nekaj dogaja na bolj dostopnem avtošportu in mislim, da imajo tile TA potencial, samo je trenuten pravilnik res slabši od lanskega.
Točno tako. Če se že ravno (oziroma še vedno ali pa spet) debatira o pravilniku, bom tudi jaz (spet in še vedno) zanalašč napisal, da se mi trenutni pravilnik ne zdi najboljši
(in da je tudi meni bil lanski boljši od letošnjega
). To pa še vseeno NE pomeni, da je letošnji slab
. Dejstvo je pač (kot sem že enkrat napisal), da lahko obstaja več pravilnikov in več različnih poti kako bo neko tekmovanje potekalo. Tako je lansko sezono tekmovanje bilo takšno kot je bilo (TOP vozniki/avtomobili so bili), in tako je letošnjo sezono kot je (in tudi letos so TOP vozniki/avtomobili, ampak mogoče so letos pač drugi/drugačni). Večkrat smo že ugotovili, da nikoli ne bo tako, da bo vsem odgovarjalo (tako letos ne odgovarja lanskim "prvakom" in letošnjim ni odgovarjalo lani, nekaterim bo pa mogoče šele naslednjo sezono
).
Načeloma je vse OK, ampak verjetno bi lahko bilo bolje.
Trenutno mi letošnji pravilnik ni najbolj všeč zaradi tega že omenjenega (pre)velikega oziroma (pre)majhnega odstopanja med razredi. Sodeč po izjavah nekaterih, jih je to opazilo še/že tudi nekaj takšnih, ki so sodelovali pri novem pravilniku. TAU časi letos od 52.615s do nekje 53.460s, TAM pa nekje od 53.447s do nekje 54.520s. Praktično so enaki časi v TAU in TAM oziroma v najboljšem primeru je max sekunda razlike med razredoma (povedano drugače, trenutno TAM lahko konkurira v generalcu???). TAS pa potem šele s 57.607s do nekje 58.157s, in tako 4 sekunde razlike med prej omenjenima razredoma. Lansko leto je bilo nekje po dve sekundi razlike med razredi (TAS cca 57s, TAM cca 55s, TAU cca 53s). V TAM pričakujem, da se bodo še nekateri 4 pogonci lotili lovljenja 106ke, torej predvidevam, da se bodo časi TAM še izboljševali in 106ka ne bo izjema s tako izstopajočim časom (to pomeni, da bo verjetno tudi v prihodnje zanemarljiva razlika med TAU in TAM časi). In zakaj potem ne bi debatirali o spremembah pravilnika, če pa imamo namesto treh razredov praktično samo 2
? Če pa smo že dosegli stopnjo na kateri imamo v TAU recimo 5 voznikov, ki bodo vozili 51.xxxs čase, potem pa ne potrebujemo s pravilnikom spodbujati razvoja (je trenutni dober), drugače pa zna zadeva rahlo nazadovati.
Nekajkrat je že bil kot predlog za TA (neuspešno) omenjen naš pravilnik iz avtoslaloma (s katerim se v povezavi s Racelandom nisem strinjal!), ampak sama osnovna ideja o delitvi avtomobilov pa se mi sploh ne zdi slaba (in se mi nikoli ni)!!! Tudi mi smo se pri pripravi pravilnika srečevali z raznimi idejami in kompromisi, ampak enostavno je bilo najlažje avtomobile razdeliti na močnejše in šibkejše in potem dodatno še na serijske in predelane. Torej en razred šibkejši serijski, drug razred močnejši serijski, tretji razred šibkejši predelani in četrti razred močnejši predelani (s tem, da se tiste osnovne-banalne stvari niso štele za predelavo).
To pa je pri TAju in treh razredih malo težje izpeljati. Pa vseeno, lansko sezono je celo nekako uspevalo, ko so bili v TAM združeni hitri avtomobili iz "slalomskega" drugega in tretjega razreda (no še v TAS je špilalo, ko so bili združeni počasni iz prvega "slalomističnega" razreda na dirkalnih gumah in hitri na navadnih gumah, pa pustimo to
).
Trenutno pa imamo na TA namreč en razred (TAS) dokaj močnih serijskih (FWD) avtomobilov brez predelav in šibkejših predelanih avtomobilov, ter tudi sploh ne tako šibkih predelanih avtomobilov. Vsi lahko uporabljajo samo navadne gume, pa recimo, da je zaradi gum OK.
Potem imamo tukaj drug razred (TAM) najmočnejših
serijskih (AWD) avtomobilov in obenem tudi enakih
najmočnejših solidno
predelanih (AWD) avtomobilov, ter tudi tistih dokaj močnih konkretno predelanih (FWD) avtomobilov, ki lahko v bistvu vsi uporabljajo dirkalne gume. To je težko zmetati v en koš.
Potem imamo še razred (TAU), ki je iz tega pogleda še najbolj čuden. Vanj spadajo bolj ali manj samo (serijsko)-najmočnejši konkretno predelani avtomobili. Načeloma pade v TAU tudi kakšen dokaj močen konkretno predelan (FWD) avtomobil, ampak v nekaterih primerih se sprašujem, če je sploh mogoče tak avto tako predelati (kak domač KIT-CAR bi lahko po pravilniku bil še v TAM
). Po drugi strani pa obstaja možnost, da je nek avto preveč predelan tudi za TAU in da bi vozil izven konkurence
.
Kar se pa tiče debate okoli
Kavsovih postov ->
X-Hair je napisal/-a:Pa zakaj je treba tako razmišljat. Človek je lepo, in predvsem iz lastnih izkušenj, podal eno mnenje in je vse narobe.
Sedaj vem, zakaj se jaz vedno kje s kom zapletem. Ker povem nekaj iz izkušenj sem takoj car, se hvalim, je bosanc oh in sploh vse,.....maaaah..... slovenija.....
Ko se jaz nekje s kom pogovarjam modro molčim, pa čeprav mi je kakšna stvar jasna. Mogoče bom pa iz tistega pol urnega govorjenja slišal stavek, kateri mi bo pomagal še izboljšati stvari na katerih delam. No, kakorkoli, sem samo hotel tole omeniti, ker je treba vsakič, ko nekdo poda eno mnenje iz izkušenj pluvat, da je car, drži boga za j***a, se mu morejo vsi umikat, in tako dalje in tako naprej.
Se podpišem pod zgoraj napisano.
Kavs mislim, da je prvič predlagal kaj v temi o TA, in ste se takoj vpiknili vanj, češ da nima pojma. Ko vam je (na njegov način) napisal, da mu zadeve niso čisto tuje, je pa narobe, ker se hvali. Vsak ima svoj način... Forumi so komplicirani, ker je težko razbrati kaj in kako hoče kdo kaj povedati (
X-Hair že ve
). Zato jaz raje več napišem, kot pa da me kdo kaj narobe razume
.
Mislim, da
Kavs ne podcenjuje tega našega počasnega dirkanja toliko oz. tako kot vi razumete. Kot je že
naliM napisal je tudi Ambrož pred leti vozil počasnejši slalom kot je pa Raceland. Dejstvo je pa vseeno, da je Raceland gokart pista in, da je večje dirkališče malce drugačno.
@Srčnik: Recimo ti imaš pa ravno nasproten "problem" kot
Kavs. Lansko leto smo te proti koncu sezone komaj komaj prepričali, da si prišel voziti. Za večino (sploh na forumih) si bil "začetnik" in zato takoj prehiter in "zgoljufan". Potem si začel sodelovati v debatah okoli pravilnika (spet si bil za večino nekdo, ki je ravno začel voziti in zato kaj boš ti govoril in bil pameten). Mogoče bi te pa kdo bolj resno in manj napadalno vzel, če bi se mogoče kdaj še ti skromno pohvalil, da imaš že nekaj izkušenj z dirkanjem
.
Glede videa ->
naliM je napisal/-a:Njegovega obnašanja v avtu ne stigmatiziram - vsak pravi avtomobilist, ki se najde na pisti, se spremeni v žival, tudi najbolj mirni. In med dirko človek marsikaj zine, kar sicer nebi.
Res je. Ko padeš not je konc, takrat razmišljaš malo drugače, mene recimo kdaj prime, da bi se komu zaletel v avto, če mi je na poti
.
@Srčnik: A ti si bil recimo v Salzburgu na KHD čisto miren v avtu, ko si se podil z ostalimi z odbijačem na odbijaču? Ali je že predolgo od tega in si že pozabil
?
@Kavs: Bi te še jaz povabil na TimeAttack (četudi po pravilniku, ki se ti ne zdi QL
), ker so nekateri vozniki precej hitri, in ti bi zato konkuriranje verjetno malo bolj dvignilo raven adrenalina, kot pa takrat, ko si bil prvič na Racelandu
.
LP, Primož