Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a mito155 Po jul 04, 2011 2:58 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:od devila honda je res pornic na kolesih :DDD



kere barve ima pa kolesa? roza? zelene? :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a Schkorc Po jul 04, 2011 7:09 pm

Bom poskusil biti kratek :)...

Event mi je bil všeč ravno toliko, kot so mi bili všeč prejšnji.

Predvsem pa se mi je dopadlo, da so tudi tokrat bili prisotni novi tekmovalci oziroma novi konkurenti. Če prvo omenim TAS razred, me je od vseh najbolj presenetil tomazic, ki se je s svojim Peugeot 207 RC vzel iz nič (mislim da je bil sploh prvič na TAju), in je hitro pokazal, da bomo Renaultovci imeli v bodoče konkretno delo. Hiter (in zame prehiter :)) je bil Žižekrs s svojim Cliom RS, kar pa me sploh ni presenetilo, glede na to, da je zelo dobre čase nakazal že pred parimi dnevi na renault trackdayu. Očitno bom moral nekaj zamenjati, ali gume, avto, ali pa voznika... "Osmoljenec" dneva je bil uros3n s Twingom RS, ki je nekje NA Racelandu povozil žebelj in s tem precej poškodoval gumo, tako da je moral predčasno zaključiti z vožnjami. Kakršno srečo ima, bi tako ali tako bil spet četrti :). Rahlo presenečen pa sem nad precej (1.3s) izboljšanim časom Smoke Cara s VW Golf 4 TDI, ki se je tako pripeljal na četrto mesto, to je ziher nekaj zgoljufano :D... bo pa še zanimivo. Se pa tudi ostali v TAS precej izboljšujejo, recimo Lemut 3s z Astro GSi , Adriano 1.6s s Hondo VTI,... tako da naslednjič zna biti že pravo klanje ;).

TASS je nova klasa, zato tu še ni pravih bojev, je pa zato Smokey verjetno kandidat za stalne visoke uvrstitve...

V RPMu stari mački žgejo kot do sedaj, ampak tokat sta za presenečenje poskrbela Pero in Opel power s svojima BMWjema 325 (saj sem vedel, da zna biti e30 precej hiter avto ;) :)). Upam, da se BMWjaši tudi naslednjič s še večjim veseljem udeležijo TAja ;).

Erman v TAU nima konkurence (sploh glede na to, da ima Devil avto za v RPM :D). Glede na to, da Brumen verjetno ne bo prav kmalu prišel mešati štrene, upam da Sokol ali Ircar malo pohitrita svoje "modre strele".

@TurboMan: Dobri filmčki ;). Mi je všeč, ker veš kaj snemati, da imamo tudi tisti, ki se trudimo izboljšati čas kaj videti. Škoda edino, ker je bolj malo posnetkov :). Če še imaš mogoče kaj od mene, se tudi jaz priporočam ;).
BTW Ne boš verjel, še vedno vozim s sabo na TAje svoj fotoaparat, ki snema tudi FullHD (sploh če imaš dovolj pomnilniških kartic :)) in pride nazaj domov vedno prazen :)... Tako da še vedno velja, da če želiš, lahko snemaš z njim (bom imel vsaj malo manjšo težo v avtu :)). Ampak pol moraš samo mene snemati :D, sej ne, seveda bi lahko tudi ostale, ampak največ pa mene :D HEC.

To je zaenkrat to...

Aja še čakate, da bom kaj bolj konkretnega o dogodku (in ne tekmovalcih) napisal :D? Jutri upam, da bom imel več časa...

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a gofra Po jul 04, 2011 7:56 pm

Ahahaha...stock Bingec s 75HP 59 sekund - lol Ozi san...rocketman
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a airmike Po jul 04, 2011 10:15 pm

gofra je napisal/-a:Ahahaha...stock Bingec s 75HP 59 sekund - lol Ozi san...rocketman


San indeed! Se bomo morali še nekateri potrudit!
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a DevilJDM Po jul 04, 2011 10:55 pm

mito155 je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:od devila honda je res pornic na kolesih :DDD



kere barve ima pa kolesa? roza? zelene? :mrgreen:

imam se en par feltn z mehkimi slajkami, katere sem imel namen uporabiti za kaksen hiter krog. Tiste so pa v rumeni in modri barvi :D poglej avto od gokuja :D

@schorc : bomo se par stvari dodelal. da bomo konkurencni Ermanu in pa tudi po tockah v TAU klasi :D
Je pa tudi se pri sami voznji nekaj lufta, katarega pa sem probal izkoristiti v zadnjih 8ih hitrih krogih, vendar mi to ni ratalo zaradi ovir na dirkalscu :D

Se bo trena mal potrudt da ustavimo winning streak od Ermana :D
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a TurboMan To jul 05, 2011 1:29 pm

Schkorc je napisal/-a:@TurboMan: Dobri filmčki ;). Mi je všeč, ker veš kaj snemati, da imamo tudi tisti, ki se trudimo izboljšati čas kaj videti. Škoda edino, ker je bolj malo posnetkov :). Če še imaš mogoče kaj od mene, se tudi jaz priporočam ;).
BTW Ne boš verjel, še vedno vozim s sabo na TAje svoj fotoaparat, ki snema tudi FullHD (sploh če imaš dovolj pomnilniških kartic :)) in pride nazaj domov vedno prazen :)... Tako da še vedno velja, da če želiš, lahko snemaš z njim (bom imel vsaj malo manjšo težo v avtu :)). Ampak pol moraš samo mene snemati :D, sej ne, seveda bi lahko tudi ostale, ampak največ pa mene :D HEC.



tnx!

hvala za ponudbo, ampak mam žal tok švoh komp, da mi je že pri obdelavi teh navadnih posnetkov vsaj 50x zmrznil :lol:

kar se tiče dolžine filmčka sta pa 2 "problema": naredit kratek in atraktiven filmčk in ugodit čim širši publiki, ali pa vključit čimveč posnetkov in naredit ubistvu reportažo, ki bi bla zanimiva tistim, ki so sodelovali aktivno. problem pri tem pa je, da se pri danih zmogljivostih ne da vseh posnet in si spet prikrajšal nekoga. in pol je treba nek kompromis naredit ...
 
La.Bonaparte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To jul 05, 2011 1:35 pm

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a La.Bonaparte To jul 05, 2011 1:37 pm

No naslednič pa upam da se še jst pridružim, dele sem mev roko v gibsu pa ni šlo skoz :D


lp, Lukc
 
urosch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 90
Pridružen: Ne dec 28, 2008 11:04 pm

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a urosch To jul 05, 2011 3:12 pm

TurboMan je napisal/-a:kar se tiče dolžine filmčka sta pa 2 "problema": naredit kratek in atraktiven filmčk in ugodit čim širši publiki, ali pa vključit čimveč posnetkov in naredit ubistvu reportažo, ki bi bla zanimiva tistim, ki so sodelovali aktivno. problem pri tem pa je, da se pri danih zmogljivostih ne da vseh posnet in si spet prikrajšal nekoga. in pol je treba nek kompromis naredit ...




Si mogoče pomislil, da bi dal na cd ali dvd. Recimo, snemaš vso sezono TA-jev, na koncu izdaš cd/dvd in ga za simbolično ceno kupimo?
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a Schkorc To jul 05, 2011 3:24 pm

Pa še tisti "dolgi" post katerega ste nekateri čakali... (BTW post deluje res dolg, celotno branje pa zahteva približno 15min ;))

@ludikure66 & Silvio: Ampak vidva sta pa vedno na tapeti :D. Prideta s Saxojem je vse narobe, prideta s Škodo je še huje :lol:. Res škoda (ne avto), da ludikure66 nima več yugota, s tistim bi šele bilo zanimivo :D. In zdaj sta še srcnika potegnila noter :), c-c-c srcnik, pa sem ti rekel, da bi bilo bolj pametno, da greš s Twingotom (ki je nov in ni tako vpadljiv :D)...

Splošno kar se tiče tokratnih predstav Škodilaka, se ne bom ravno opredelil, ker razumem oba stališča... Ker je _B3yBo_ ravno omenil nas z Expressi/Kangooji, končno sem uspel takratne filmčke dostavnikov dati na net, če koga zanima jih najde v moji temi v galeriji :). Je pa res bilo takrat malo drugače, ker smo res bolj vozili na čas in se manj zafrkavali (razen z 19ko, ki je kar sama rinila na počez). Tudi takrat so bili vsi naši avtomobili izpravni, ampak se vseeno kakšna stvar potem med vožnjo pokaže, da odpove (najpogosteje je izpuh tisti, ki prvi odleti :)).

Kakorkoli meni ne gredo vragolije najbolje od rok, zato jih sam ne zganjam. Dejstvo pa je, da se tudi "moji" na momente izživljajo z uživanjem v raznih trikih, sploh takrat, ko niso s konkurenčnimi avtomobili in jim je dolgčas. To, da s počasnim avtom (IN stalni vožnji na vseh eventih, to pomeni tudi 100+ krogov na event) s časom postane dolgčas, nekateri verjetno težko razumete, ker tega verjetno še niste doživeli :), je pa faktor užitka vsekakor visok.
Mogoče pa do tega dolgočasja ne bi prišlo, če bi se tudi takšni počasni avtomobili imeli možnost pomeriti med sabo v svoji klasi :D. Tako ne bi imeli časa za vragolije in bi tudi oni ves čas tekmovali med sabo :). Drugače je verjetno neizogibno, da se bodo tudi ostali začeli takole izživljati (no ali pa kot naredijo v večini, da pač ne pridejo na naslednji event).

Ali pa je takšna vožnja "za publiko" primerna ali ne, pa ne vem. Se mi pa res zdi (je zdela?) malo "nevarna" (sploh ko takšno vožnjo doživljam kot sovoznik). Ampak po drugi strani, če se postavim v vlogo tistega, ki vozi za takšno uživancijo (to se meni zdi zelo podobno driftarjem), pa je stvar takšna, da ko se navadiš tako voziti, zadeva sploh ni nevarna (ni nevarna bolj kot lovljenje časa). Recimo od naših je zadnje čase pogosto tako "na počez" vozil Luka z rumenim Meganom brez havbe (očitno je to zaščitni znak "norcev" :D). Z njim sem se precej prevozil in vem, da zna voziti, ampak dejansko sem naju na Racelandu vsak krog in vsak drug ovinek videl, kako bova odletela s piste in kako bova svinjala. Na moje začudenje se to ni niti enkrat zgodilo, pa čeprav so bile vožnje dokaj podobne tem s Škodo. Sploh serijske avtomobile je lažje voziti na tak način, torej precej nadzorovano drseti.

Omenjeno je bilo, da se naj takšni, ki ne tekmujejo na čas, raje poslužujejo trackdayev in ne TAjev. Ampak koliko trackdayev pa sploh je? Za širšo javnost letos še nisem izvedel za kak TD, tako da je edina možnost za nekoga, ki bi se šel malo peljati ta TimeAttack. In kje se res naj ljudje izživljajo, če ne na dirkališču? Recimo tokrat sem med ohlajanjem avtomobila izven Racelanda na cesti naletel na belega BMWja (ni vozil na TAju), ki mi je v popolnoma nepreglednem ovinku dokaj pošteno pridriftal nasproti. Ker me ni predvidel, se je malo ustrašil, spustil gas, avto je prenehal driftati in je ubral drugo pot (proti meni), tako da sem že mislil, da bo priletel v mene. Res bi tisti moment raje videl, da bi ta BMW vozil na TAju, pa tudi če se vsak ovinek zavrti.

Omenjena je bila tudi tehnična brezhibnost Škode. Tehnično izpraven avto, kaj to sploh pomeni? Za to Škodo celo verjamem, da je bila tehnično/mehansko izpravna (da je/bi naredila tehnični pregled). Edino karoserijska rja s katero se srečujemo lastniki starejših avtomobilov je v tem primeru problematična za tehnično brezhibnost (kar pa igra večjo vlogo pri karambolu in ne toliko pri sami vožnji). Se pa najde kak avto, za katerega nisem ravno prepričan v to (že) mehansko brezhibnost. Pravzaprav, je sedaj kar nekaj avtomobilov, ki so namensko narejeni za takšna amaterska tekmovanja. To pomeni, da se nekateri od teh avtomobilov sploh ne vozijo več po cestah, torej niso registrirani in predvsem ne hodijo na tehnične preglede, kar pomeni, da ni nujno, da te avtomobile kdo pregleda (že osnovne stvari). Verjetno večina poskrbi za svoje avtomobile, da je vse pritrjeno tako kot mora biti (ali pa še bolj), ampak verjetno se pa najde tudi kak tak, ki avto parkrat na leto zapelje izpod kozolca (in ni nujno, da je tak avto na izgled zarjavela podrtija). Kako se naj potem ve, kater avto je varen in kater ne? Ali se naj od vseh zahteva registrirane avtomobile ali vsaj opravljene tehnične preglede? Ali je opravljen tehnični pregled tudi zagotovilo o varnem avtomobilu? In kakorkoli je precej avtomobilov, tudi takšnih, ki se uporabljajo za vsak dan, predelanih (s predelavami, ki jih pač ni mogoče homologirati: že same predelave motorjev, izpuhov, zavor,...) in zato jih prav dosti uradno ne more narediti tehničnega pregleda. So potem tudi ti avti tehnično brezhibni?

Ta Škoda je res na prvi pogled zgledala "slaba" (sploh brez havbe ipd.), ampak če smo odkriti, bi tako slabo izgledala tudi kakšna druga takšna Škoda, kakšna stara R5, R19, Golf 2/3, Alfa 33, BMW e30/36, Escort, stari Swift,... pač praktično vsak cca 10 let star (neobnovljen) avto, ali ne? Tudi tokrat, sem zasledil kak avto, ki se je slabše skupaj držal kot pa ta Škoda.
Enim je izgled pomemben drugim ne, sploh pri namenskih trackday avtomobilih bo mogoče izgled postal čisto zadnja pomembna stvar.
In kako se naj to uredi? Naj bodo dovoljeni samo avtomobili vrednosti najmanj 5k€, ali samo lepo ohranjeni/na novo barvani,...?

_B3yBo_ je napisal/-a:sam tko se ena pripomba.... bi te recimo pustili vozit na grobniku s takim avtom in obnasanjem??? in time attack hoce bit ''kao'' neka resna stvar.... ah ja lepo vs prosm

nc v nasledne pride ns mal vec s satrimi kripami pa bomo mel gor kr derbi med sabo, vazn da se mamo dobr...hitrosti itak nebo nobene tko da nebomo ogrozal nobenga, ceprv se bomo ruval med sabo...

Ne boš verjel, sem na Grobniku vozil za eno Alfo 33, ki je zgledala slabše kot ta Škoda :D. Sicer voznik/vozniki te Alfe niso vozili na počez kot tokrat Škoda, ampak umikali se pa res niso.
In ko omenjaš "resnost" TimeAttacka, in ga primerjaš z Grobnikom... si že vozil na Grobnikovem TrackDayu :)? Očitno sem preveč navajen konkretno organiziranih avtoslalomov in mi že TimeAttack na momente deluje "površen", ampak Grobnikov TrackDay je pa sploh neorganiziran, pač čisto pravi TrackDay, kjer nikogar nič ne briga, samo da se vozi. Prvo da sploh najdeš mesto s prijavami, potem da ugotoviš kje, kdaj in kako prideš na pisto, nato voziš prosto po prešernu, kdaj, kje greš dol si sam zmisliš,... Informacij nikjer nobenih in če ne poznaš nikogar zna biti zanimivo :). Je pa res, da so vsi prijazni in se trudijo ;).

Kar se tiče drugega dela tvojega posta _B3yBo_... Se vidi, da si prešprical podelitev :D. To kar predlagaš je dejansko bilo omenjeno. Torej, da bi v prihodnje imeli vsi avtomobile v vrednosti cca 500€, in bi jih zmagovalci po eventu morali predati/zamenjati za avtomobile poražencev :D.

Kakorkoli, je že res, da je Škoda "izivala" s svojimi vožnjami (BTW Škodo so vozili 4je vozniki, ki niso vsi vozili enako), ampak za tisto nezgodo z odpadlim kolesom je pa verjetno res težko kriviti voznike. Da ti platišče oziroma natančneje del platišča odtrga je res težko predvideti in ni nekaj vsakdanjega. OK, vedeli so, da platišče opleta (da so ga v prejšnjih vožnjah zvili), ampak vseeno ni ravno pogosto, da ti platišče razpade. Tako kot recimo ni ravno pogosto, da ti počijo zavorne cevi, ampak vseeno se pa to kdaj naredi in, če niso cevi napokane, je to nemogoče predvideti.
Vprašanje tudi koliko je tudi takšnih, ki pridejo na dirkališče, vozijo in vozijo, pa vmes nikoli ne preverijo, če so kolesa še vedno dovolj pritrjena, ker ni ravno tako redko, da se vijaki platišč razrahljajo. In če je redko, da se platišče razleti, pa niti ni tako redko, da kompletno kolo odleti:
LETEČA KOLESA

Kar pa se tiče umikanja. Škodo, sem vsaj jaz (za razliko od nekaterih) vedno videl, da se je umikala, ko jo je kdo dohitel. Je pa seveda res, da se vedno pač ni mogoče umakniti takoj tisti trenutek oziroma tako, da hitrejšega voznika ne bi oviral. Recimo na obeh S-zavojih in praktično na celem notranjem delu, tukaj se dejansko ni mogoče umakniti, tako da to ne bi vplivalo na čas voznika, ki prehiteva, tudi če se prehitevani takoj ustavi. Res je tudi, da zadaj vozečega ne vidiš vedno, ko se ti začne približevati (takrat še ni čisto za tabo), ampak šele potem v ogledalu, ko je dejansko na tvoji riti, po možnosti v kakšnih zavojih, takrat je ponavadi že prepozno in ga že oviraš, ne glede na to kaj tisti trenutek narediš (najboljši so tisti, ki se takrat toliko ustrašijo, da ne bi slučajno koga ovirali in potem raje pred tabo na polno po žlajfih, da ga komaj obvoziš :D).
Tako da je verjetno Škoda ovirala ravno toliko, kot so ovirali nekateri ostali (razen na koncu, ko je Škoda malo pretiravala in se parkrat zavrtela/izletela).

Zelo podobna zgodba pa je z drifterji. Tudi ti načeloma ne ovirajo ostalih bolj kot ostali počasnejši vozniki (razen če jim drift ne uspe in se zavrtijo). Tudi za njih velja, da nimajo ravno neomejeno možnosti trenirati svojo vožnjo, ker kot omenjeno raznih (množičnih) trackdayev enostavno ni.
Razumeti pa je treba tudi LoCota. Če je bil lani v štartu TimeAttack mišljen za samo cca 25 tekmovalcev, se je kmalu videlo, da je ta številka premajhna. Tako za pokritje stroškov, kot za precejšen naval tekmovalcev (bilo nas je precej več, kot pa je bilo prostih mest), kot tudi za samo pestrost/zanimivost dogodka. In če pogledam situacijo letos, je ta naval tekmovalcev rahlo upadel. Tokrat recimo je bilo prijavljenih "samo" slabih 30 tekmovalcev in nekako logično mi je (kot je že LinuxFuter par postov nazaj ugotovil), da bi tudi jaz kot organizator povabil še ostale k sodelovanju (recimo v tem primeru drifterje). S tem zapolnim manjkajoča mesta in event vseeno izvedem, ker delati minus s takšno prostovoljno organizacijo res ni zanimivo, ali pa seveda druga opcija, da se spet dvigne prijavnina ali pa se event enostavno odpove.

Kar se tega zadnjega tiče mogoče tudi ne bi bilo slabo, če bi se malo spremenil način prijav (to sem zadnjič že Wukyu omenil). Meni je kristalno jasno, zakaj so (pred)prijave, ker le tako lahko ocenim, koliko bo ljudi in ali se finančno izide. Ampak vseeno pa je težko predvideti, kdo bo dejansko prišel in mogoče ne bi bilo slabo, če bi se s predprijavami nakazal tudi del denarja vnaprej. Tak sistem (s celotnim plačilom) smo bili prisiljeni uvesti tudi mi za avtoslalome, ker drugače enostavno ni šlo. Tako bi organizator z delnim predplačilom imel vsaj nekaj denarja za pokritje stroškov v primeru, ko se potem na prireditvi od vseh prijavljenih prikaže samo recimo 80% ali še manj. Trenutno recimo prijavnina znaša 35€ in bi se lahko 15€ nakazalo ob predprijavi, preostanek (20€) pa se plača na dan dogodka. Za tekmovalce se bistveno ne bi spremenilo (razen dela s plačilom), ker trenutno, če se prijaviš in potem ne prideš na dogodek imaš naslednjič 15€ dražjo prijavo (torej 50€) in itak vržeš 15€ stran, če se odločiš da ne prideš. Razlika za tekmovalce je samo ali jih vržeš stran na aktualnem TAju, ali pa na naslednjem. Za organizatorja pa to pomeni, da bi imel manjšo možnost, da bo event zaključil z minusom.
Ne tega razumeti tako kot, da bi rad zakompliciral same prijave, ker bi bil sam na istem (oziroma še na slabšem). Vsekakor, če organizator vidi, da lahko tudi dosedanji sistem nekako normalno funkcionira, je to vsekakor lažje in bolj "user friendly", ampak ko poslušam komentarje "če bo dež, pa ne grem", "gum ne bom dobil prav čas", "avto ne gre kot bi moral",... se zamislim. Itak se dogajajo nepredvidljive stvari, ampak ne pa čisto vedno. In škoda bi bilo, da bi zaradi tega bil ogrožen sam obstoj takšnih amaterskih tekmovanj.

In če iz tega preidem še k številu tekmovalcev oziroma k samem tekočem poteku dogajanja. Dejstvo, je da več kot nas bo, bolj bo zadeva ugodna. Zato omejevati število tekmovalcev na kakšnih 30, da bi potekalo bolj tekoče po mojem mnenju ni ravno najboljše. Še vedno mislim, da je bolje malo potrpeti in počakati, pa da imamo vsi možnost vozit.
LoCo je napisal/-a:Čakanje je blo do 40 min kar je malenkost preveč ampak žal ni šlo hitreje, sem se trudil potem laufat zadevo da je šlo bolj tekoče. Če ma pa kdo kakšen predlog kako bi uredili promet da bi šlo bolj tekoče čez vrsto pa prosim na pm :)

Razmišljam :)...

DevilJDM je napisal/-a:...Kar se tice mene sem potem z doseganjem casa zakljucil, saj sem naslednjic ko sem sel gor ze 1. hiter krog ujel 2 voznika ( ne morem verjet kako je to mogoce? a so ogrevalni krog fural v 1. prestavi in 20km/h? ), kar se nebi bilo problem ce bi se mi oba umaknila v istem krogu, tko se mi je pa prvi voznik umaknil takoj, drugi voznik pa je pocakal, da se je zacel ze naslednji krog....Si mislis, ok sej bo pa naslednjic ql, potem pa grem gor, in domna spustim pred mano, potem pa ko se mu limam na rit, vozim skoraj s pol gasa za njem ga spuscam naprej in kmalu spet ujamem, se zmeraj ne umakne, etq da obupas :D

Po eni strani me prav veseli, ko se to zgodi nekomu na novo :). In to samo zato, da še ostali omenite težave in da nisem potem samo jaz tisti, ki vidim težave, za katere nekateri mislijo, da sploh ne obstajajo in da brez veze kompliciram ;).

DevilJDM je napisal/-a:Glede tega pa sem prisel na idejo da bi se mogoce ze v boksih malo grupirali hitrejsi avotmobili skupaj in pocasnejsi avtomobili skupaj. nekdo je to ze enkrat omenil ( mozno da celo schorc ), ker ne glede na to da gres ze v ogrevalnem krogu naprej, pocasnejse avtomobile lahko kar hitro ujames. In v takem primeru nima unicen krog samo hiter avtomobil, ampak prav tako pocasen, saj se mora neprestano umikati.

Glede na to, da veliko pišem, bi bilo že skoraj čudno, če tega še ne bi omenil :D. Ja res je, sem že (vsaj) enkrat pisal o tem :).
In tukaj se je res potrebno zavedati to kar sem tudi že napisal, da so vsi plačali in se imajo vsi pravico boriti za svoj najboljši čas. To pomeni, da imajo tudi najpočasnejši pravico ovirati nekoga čisto cel krog (zaradi tega sta potem za oviranega uničena dva kroga in ne eden)! In tist en cel dolgi krog bo že preveč za tiste s slabimi živci. Tako, da res ne koristi prav dosti, samo to, da se vozniki med sabo razvrstijo na progi. Dejansko bi bilo bolje, če bi se to delalo v boksih, ampak ne v čakalni vrsti, ker je premalo prostora.

Bom prilepil tisti post, ker se mi ne da še enkrat pisati:
Schkorc je napisal/-a:Nekaj je že na TAju bilo govora o številu udeležencev (o omejevanju), ampak vseeno. Saj mogoče ni toliko problematično število, bolj sam sistem. Dejansko je s tem gradbiščem še malenkost bolj komplicirano vse skupaj. Tekmovalci so imeli že kar nekaj težav, da so sploh prišli iz piste, če pa je kdo želel ohladiti avto, da bi se zapeljal na cesto, pa ga je verjetno ohladil že v tem času ko se je prebijal do ceste :). Da ne omenjam, da tisti, ki so imeli bokse bolj pri "bifeju" skoraj niso imeli možnosti priti do izhoda ali, da bi se postavili v vrsto. "Vrivanje" je tokrat nekajkrat bilo nujno, ker drugače se nimaš kam umakniti. Nekateri so (kasneje sem tudi sam) čakali na vrsto (v dodatni tretji vrsti) na asfaltu pred prekopanim cestiščem, da nismo z vročimi gumami pobrali vsega kamenja in ga kasneje znosili naprej po boksih ali po pisti. S tem se je delala še malenkost večja gužva. Kamenja je bilo na koncu res precej povsod pred vhodom na pisto.
Glede na to, da so v preteklosti že bili avtomobili označeni s štartnimi številkami, bi mogoče lahko to spet uvedli nazaj (saj pa se mora kje najti flomaster :D). Mogoče ima kdo kak pameten predlog kako bi lahko poskusili izboljšati to gužvo, ki nastaja pri čakanju na vožnje.

Recimo pri nas na avtoslalomih smo v večini primerov vozili po štartnih številkah. Zadeva je funkcionirala zelo dobro. Gužve ni bilo nobene, ker je vsak vedel kdaj je na vrsti in je imel dovolj časa da se pripravi. Tako so bili avtomobili v boksih, na vrsto pa je čakalo samo po par naslednjih avtomobilov.
Potem pa smo enkrat rekli eh saj to ni potrebno, pa naj bodo vožnje "proste", pač kdor prej pride prej melje. S tem smo naredili ravno takšno zmešnjavo kot je na TAjih.

Vem, da TA ni enako avtoslalomu in da se vozi na drugačen način, ampak tista kača/kolona čakajočih je pa vseeno moteča. Vsake 5 minut moraš avto naprej prestavljati, tako da še na pijačo ne moreš v miru (ali pa v miru pogledati voženj ostalih, poklepetati,...). Lansko sezono me to še niti ni toliko motilo, ker sem R5ko pač kot nekateri prestavljal/tiščal ugasnjeno, letos pa sem ugotovil, da je ta nova krava precej težka za tiščanje :D. Pa še preden dam lahko kontakt, da se mi volan odklene zna trajati, tako sem v celem sobotnem TAju avto ugasnil ravno trikrat (prvič, zadnjič in nikoli več).
Za naslednjič zato razmišljam, da si bom s sabo prinesel list papirja, ali pa en avto-igračko, na njega napisal štartno številko in potem tisti list/igračko postavil v čakalno vrsto in ga vsake 5min prestavljal :lol: :DDD. V bistvu, če bi tako naredili vsi, potem sploh ne bi bilo nobene gužve... Je pa velika verjetnost, da bi nas kdo popokal za kakšno umobolnico, ko bi nas gledal kako prestavljamo tiste papirje/igračke oops :D.

Ne resno, ta sistem je treba nekako izboljšati. Jaz zaenkrat druge ideje kot na dirkah, kjer se vozi po štartnih številkah, ne vidim. Res si je težko predstavljati, ampak ko bi se navadili (tako kot smo se na marsikaj) bi verjetno bilo v redu. Na ta način bi lahko celo ubili dve muhi na en mah. Tista druga muha je tisto, ki je tudi tokrat poskrbelo za precej prahu: (pre)hitri in (pre)počasni tekmovalci/avtomobili, ki se znajdejo istočasno na progi. Če bi se vozilo po štartnih številkah, bi nam lahko Wuky že pred eventom smiselno (po doseženih časih) razporedil štartne številke in tako bi bilo precej manj (ali skoraj nič) oviranja na progi.
V čakalni vrsti pa bi tako lahko vedno bilo samo recimo 6 naslednjih avtomobilov (+ recimo 3 rezerve), ostali pa bi lahko ves čas čakali v boksih. Gužve ne bi bilo nobene, ker bi vsak imel enako možnosti voziti, ne pa sedaj ko voziš kolikor se ti ljubi gužvati. Če kdo, ki bi bil na vrsti še ne bi bil pripravljen ali še ne bi želel voziti, bi recimo počakal na naslednji krog ali kaj podobnega.

S takšnim sistemom bi tudi precej zmanjšali možnost odrgnin na avtomobilih, ki so dokaj pogoste pri prerivanjih v vrsti in oziroma boksih ;). Aja sem pozabil, to je dirkanje, boli vas ...... za pleh, sam da je hiter :D.

Torej, da bi se poskusil (samo poskusil) nek sistem vožnje po štartnih številkah, da ne bi bilo gužve in da bi približno enako hitri vozili skupaj. Kako to v praksi izvesti, pa lahko še kdo drug svetuje, saj pa je precej pametnih ljudi na forumu.

Ne smem pozabiti na "poštenost" tekmovalcev. Kot sem že tudi omenil, je stvar v tem, da eni zavedno goljufajo, eni res dejansko ne vedo, da niso prav prijavljeni, eni pa po svoje tolmačijo pravilnik in delajo po svojem "prav". Zadeva je res neprijetna, sploh za tiste poštene, ki niso vajeni goljufanja in so navajeni, da je to nekaj kar se ne dela. In ManIAK je pač eden tistih, ki se mu zdi neumno, da se goljufa. Res se strinjam z njim, ampak žal pa vem tudi, da pravilnik še vedno ni dober/najboljši/končan/ali kar se pač lepše sliši. In tako imajo nekateri avtomobili preveč prednosti in so lahko uradno "zgoljufani", nekateri, pa so hendikepirani s pravilnikom in morajo biti dejansko zgoljufani, da lahko konkurirajo. Recimo avto, ki je osnovno v TAS**, je lahko s 40 točkami predelav precej hitrejši, kot avto, ki je serijsko v TAS**** ali celo TAS*****, ko ima samo 20 ali 10 točk možnih za predelave.
Lahko bi začel delati spisek zgoljufanih avtomobilov, ampak se mi zdi brez veze. Je pa res, da bo to potrebno v prihodnosti nekako rešiti, če se želi in pričakuje nek nivo med tekmovalci.

Toliko zaenkrat. Upam, da nisem preveč kritiziral in da ne bom imel naslednjič 70€ štartnine :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
TurboMan
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po jun 10, 2002 6:33 pm
Kraj: Nurburgring Nordschleife

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a TurboMan To jul 05, 2011 3:34 pm

urosch je napisal/-a:
TurboMan je napisal/-a:kar se tiče dolžine filmčka sta pa 2 "problema": naredit kratek in atraktiven filmčk in ugodit čim širši publiki, ali pa vključit čimveč posnetkov in naredit ubistvu reportažo, ki bi bla zanimiva tistim, ki so sodelovali aktivno. problem pri tem pa je, da se pri danih zmogljivostih ne da vseh posnet in si spet prikrajšal nekoga. in pol je treba nek kompromis naredit ...




Si mogoče pomislil, da bi dal na cd ali dvd. Recimo, snemaš vso sezono TA-jev, na koncu izdaš cd/dvd in ga za simbolično ceno kupimo?



nisem, ker tudi ne bi mogel bit prisoten na vseh TAjih, omejen sem z opremo (švoh komp npr :lol: )


tako da mislm da je tkole bolš, dam na youtube pa je


nekakšen prispevek slovenskemu amaterskemu (ni mišljeno slabšalno) motošportu
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a airmike To jul 05, 2011 4:02 pm

Najbolj me je na tem TA motilo da sem vedno bil z veliko hitrejšimi avti na progi. Jaz bi to rešil tak. Tak kot so zdaj 2 vrste bi spremenil recimo da se v levo vrsto postavijo avti ki vozijo pod 57s v desno pa avti ki peljejo nad 57. Razvrščali bi se sami in pol bi se naprimer spustilo 6 avtov iz desne vrste naslednjo rundo pa 6 avtov iz leve vrste. Ker zdaj se dogaja da sta naenkrat na progi avto ki pelje 50,51,52s in avto ki pelje nad minuto. In preden ta avto ki vozi nad minuto spusti vse ostale naprej (kot to delam sam na začetku) je tisti najhitrejši že skoraj okoli in potem se mu mora počasen avto v svojem drugem krogu že umikat. Kjer pa spet zgubi kakšnih 5s in je v recimo tretjem ali četrtem krogu napoti že drugemu najhitrejšemu ki je v tistem trenutku na progi. In pol se zgodi da ta počasnejši avto nardi v eni rundi mogoče 1 ali 2 hitra kroga. Če bi pa recimo naenkrat blo na progi 6 avtov ki so si max 6s narazen pa je manjša verjetnost da bo najhitrejši dohitel najpočasnejšega.

Pač predlog :)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a _B3yBo_ To jul 05, 2011 4:10 pm

ah ja spet mesas pojme. jaz nisem nic primerjal le za primer sm dal grobnik. race land in grobnik sta cisto dva razlicna pojma, v vseh pogledih.... ampak nevrjam da bi pustili tako obnasanje kot je tukaj bilo. Pa tudi dobr vemo da tist kolo nebi odletel ce se nebi afnali ker enostavno tist avto ni bil narejen za take neumnosti in je bilo samo prasanje casa.

ja sem presprical ker nimam kej tm poceti kot gledalec.

sej nazacetku so se mi tudi vsi smejali ko sem rekel za celade...ampak zdej jih morjo pa vsi met...

jst sm takoj za derbi, samo nebom pucal za sabo :lol:

airmike problem je tudi v tem da nekateri nerazumejo kaj ej to ogrevalni krog in pa kaj je krog za hlajenje
Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a airmike To jul 05, 2011 4:16 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:
airmike problem je tudi v tem da nekateri nerazumejo kaj ej to ogrevalni krog in pa kaj je krog za hlajenje


Tudi to je res ja...sam se v ohlajevalnem krogu tud nekaterim umikal ker so mi vozli trdo na odbijaču :roll:

PS: a bo kaj slik :huh:
 
Uporabniški avatar
UrbanD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 84
Pridružen: Pe jan 11, 2008 4:01 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a UrbanD To jul 05, 2011 6:20 pm

Slika

Kar se predprijav tiče je za moje pojme ideja da bi vnaprej pobrali en del prijavnine, čist super! To se nardi čist simple, da vsak ki se prijavi, v potrditveni email prejme tud številko TRRja in pod namen napiše svoj nick/ime in je stvar rešena!

Problem je tuki pomoje iz pravne strani ker nevem kako je to kej legal da se na račun nakazuje, brez da bi bil namen "donacija" al wateva... To bi blo treba naštuderat, če sploh so vodilni za to.
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a DevilJDM To jul 05, 2011 6:37 pm

UrbanD : Slika


tud jst : Slika
 
šinki²
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So okt 30, 2010 6:43 pm
Kraj: idrija

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a šinki² To jul 05, 2011 7:04 pm

Pa sej za avtoslalom se je plačevalo prijavnino prek TRRja. Bo škorc lahko več poledal, če je možno na kratko.

Kdaj bo naslednji TA?
ex šinki

okužen z rallyus virusom
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a Schkorc To jul 05, 2011 7:26 pm

UrbanD je napisal/-a:Slika

LOL, LOL, LOL za smajlija :lol: :D


_B3yBo_ je napisal/-a:ah ja spet mesas pojme.

Ah ja, ti presneti forumi, na katerih je vse tako drugače napisano, kot pa dejansko ljudje mislijo :)...

Čeprav v tem primeru, te sploh ne razumem, kaj je tako zelo narobe, da se sedaj braniš te tvoje primerjave? Saj pa je bila primerjava na mestu, niti je ne spodbivam, samo napisal sem kako je na Grobniku.

_B3yBo_ je napisal/-a:jaz nisem nic primerjal le za primer sm dal grobnik.

Verjetno si prebral kaj si napisal :D? No vsaj meni je precej smešno :). Kakorkoli, za primer si dal Grobnik in ga primerjal z dogodki Škode na Racelandu, ali sem kaj spregledal?

_B3yBo_ je napisal/-a:race land in grobnik sta cisto dva razlicna pojma, v vseh pogledih....

Res je, eden je v Sloveniji, drugi pa na Hrvaškem, torej je eden v EU, drugi pa še ne =P. Drugače sta pa oba namenska objekta, ki sta uporabna za ugotavljanje vozniških sposobnosti (eni oba imenujejo dirkališče, čeprav praviloma za prvega uporabljajo tudi izraz kartodrom, za drugega pa motodrom).

_B3yBo_ je napisal/-a:...ampak nevrjam da bi pustili tako obnasanje kot je tukaj bilo. Pa tudi dobr vemo da tist kolo nebi odletel ce se nebi afnali ker enostavno tist avto ni bil narejen za take neumnosti in je bilo samo prasanje casa.

Saj pravim, da je na Grobniku vsaj meni delovalo, še bolj kavbojsko... Drugače pa lahko tudi kak voznik te Škode pove kako so se vozili na Grobniku in kakšno je bilo stanje.

Tisto kolo res ne bi odletelo, če se ne bi afnali, ampak ali vemo, da kolo ne bi odletelo, če bi vozili na čas? In če ta Škoda ni bila narejena za takšne neumnosti, kater avto je pa potem narejen za to? Nočem zagovarjati voznikov Škode, ampak ste jih pa res mogoče malo preveč napadli. Ko Domen z EVOm, ali kak drifter z 10-15 let starim BMWjem leti na počez je atrakcija in je "Đek", ko pa to dela en starejši navaden avto je pa nevaren ;). Nesreča se lahko naredi vsakomur.
_B3yBo_ je napisal/-a:ja sem presprical (podelitev) ker nimam kej tm poceti kot gledalec.

No to pa res ni lepo od tebe, da napišeš :(. Vedno je lepo, če so tudi gledalci na podelitvi. In ni res, da nima gledalec tam kaj početi :(. Itak je ponavadi še potem malo sproščene "fešte", malo pogovarjanja in predvsem aplavz in podpora ostalih, do tekmovalcev, ki jim je tisti dan uspel kak dober rezultat. Žal pa je ljudi na podelitvah res vedno manj in upam, da ne zaradi tega, ker mislijo, da nimajo tam kaj počet. Mi vedno počakamo na podelitev, pa tudi če vemo, da ne bomo prejeli nobenega pokala ;).

_B3yBo_ je napisal/-a:jst sm takoj za derbi, samo nebom pucal za sabo :lol:

Si resno za :)? Meni se tudi zdi zanimiva ideja... Nas je več takšnih? Kaj pa če res naredimo eno vzporednico? (Tisto s pometanjem pa preskočimo).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a =ZiAn= To jul 05, 2011 8:28 pm

=ZiAn= je napisal/-a:Slike pridejo danes zvečer oziroma jutri zvečer :) Sem že mislil, da ne bo nič, ker mi je uspelo odložiti fotoaparat v 2cm vode :x Ampak po enodnevem sušenju, vse dela kot more pa tudi slike so (čeprav bolj malo) :D

Lp


Torej kot napisano, zaradi nezgode manjka kar nekaj slik, ampak okej tukaj so ostale, prednjačijo pa drifterji. bomo naslednjič poskrbeli za več slik :)

Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Lp
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a _GP_ To jul 05, 2011 9:24 pm

video utrinek avtokros 4x4 bagija, ki je postavil čas 50.2
http://www.youtube.com/watch?v=Yuc6FSLR ... ture=feedf
 
Uporabniški avatar
Marko16V
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Če jul 09, 2009 10:26 pm

Re: Time Attack Chapter 5: Summer Heat 1.7.2011

Napisal/-a Marko16V Sr jul 06, 2011 8:37 am

Tomažič je že kar nekajkrat vozil na racelandu...nazadnje se ga spomnem iz ford trackdaya, je vozil s 306ko in postavil zelo dober čas.
Mel je u torbi bencin pa take fore :D
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov