Sokol je napisal/-a:Hvala za ljepe fotke.Bilo je super!
Postoji mogučnost, dobiti fotku u punoj resoluciji? (Megane II vs Megane III )
BigBoSS je napisal/-a:sem tudi sam hotel dvignit tlak pa nisem našel kompresorja da bi se malo igral s tem. drugič bo treba še to kramo sabo vlečt. na vsak način bo pa treba kupit en umerjen manometer, da ne bo še tam odstopanj.
Schkorc je napisal/-a:Bilo je dokaj fajn, tokrat sem se vsaj v miru navozil . Čeprav mi je vedno manj jasen "sistem" . Do sedaj sem vedno dobil zapestnico, tokrat ne (tudi sovoznik ne), potem lahko voziš s sabo kogar hočeš in vozi lahko kdor hoče???
Schkorc je napisal/-a:Sedaj sem že drugič dobil listek, koliko ur imaš zakupljenih, zakaj je potrebno ta listek vedno kazati (in ga hraniti), saj pa so na avtu štartne številke in se lahko tja napiše, če že ne more imeti "štarter" teh podatkov koliko ur ima kdo zakupljenih. Kako je bilo v začetku leta, ko ni bilo teh listkov?
Schkorc je napisal/-a:Potem boksi (ne govorim o garažah, ampak o "pit lane-u"), eni tam menjajo gume, ko greš "za ziher" vprašati ljudi, ki so tam pri prijavah, pravijo da se ne smejo???
Schkorc je napisal/-a:Najboljša stvar: ob 15:50 grem na progo, vprašam štarterja do kdaj se vozi, pogleda moj listek koliko ur imam zakupljenih in potem še njegov seznam, pa reče: "Pa ti voziš do 17h", pa jaz nazaj, a ni od 16-17h rezervirano za timeattack?, pa on: "pa neznam, ti samo vozi" .
Schkorc je napisal/-a:Odlična stvar: zavarovanje proge, to je TOP .
Symon je napisal/-a:BigBoSS je napisal/-a:sem tudi sam hotel dvignit tlak pa nisem našel kompresorja da bi se malo igral s tem. drugič bo treba še to kramo sabo vlečt. na vsak način bo pa treba kupit en umerjen manometer, da ne bo še tam odstopanj.
Pri vulkanizerju pomeriš zastonj, je faca.
Schkorc nikoli nisem čisto razumel tega zavarovanja? To plačaš rešilce in Teranota, da te potenge iz peska ali še kaj drugega?
Fotke so pa super!
Rajmond je napisal/-a:Zavarovanje je ako razbijes zastitno ogrado, ako ulje pustis na progo itd.
Cesto smo imali problema, nekome pukne motor, cela proga je od ulja. Progu treba ocistit, cena je vec od 500€ i onda nastane problem. Automotodrom Grobnik trazi ciscenje proge, vozac koji je napravio stetu nima za platit itd. Ovako das 10€ i si na miru.
Rajmond je napisal/-a:"Ukrao" sam ti fotke...sad su na Fb Grobnik Track Day
Schkorc je napisal/-a:Če ima mogoče kdo kakšno fotko Twinga RS se priporočam .
Rajmond je napisal/-a:Symon je napisal/-a:BigBoSS je napisal/-a:sem tudi sam hotel dvignit tlak pa nisem našel kompresorja da bi se malo igral s tem. drugič bo treba še to kramo sabo vlečt. na vsak način bo pa treba kupit en umerjen manometer, da ne bo še tam odstopanj.
Pri vulkanizerju pomeriš zastonj, je faca.
Schkorc nikoli nisem čisto razumel tega zavarovanja? To plačaš rešilce in Teranota, da te potenge iz peska ali še kaj drugega?
Fotke so pa super!
Zavarovanje je ako razbijes zastitno ogrado, ako ulje pustis na progo itd.
Cesto smo imali problema, nekome pukne motor, cela proga je od ulja. Progu treba ocistit, cena je vec od 500€ i onda nastane problem. Automotodrom Grobnik trazi ciscenje proge, vozac koji je napravio stetu nima za platit itd. Ovako das 10€ i si na miru.
We were given a safety briefing ("if you crash the excess is 8,000 euro for the car and 5,000 euro for the track") and by this stage Laura is ready to leave. The main thing to remember is to get out of the way of the guy behind you. They say "if he's behind you, he's quicker than you" so just move. Trying to race the guy behind you is the main cause of accidents there they reckon.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov