Denii je napisal/-a:No zgodbica se nadaljuje včeraj me kliče oče iz morja in pravi da spet meče olje čez servo posodico ven, zdej pa nevem kdo se iz koga norce dela.
denis099 je napisal/-a:ja tako je pri wvjih nimaš kej. dvomim da ti bodo priznali garancijo ker maš že 100.000km prevoženih. tako renault kot wv sta katastrofa,zdj tud sam vidiš da je tako. tolk so mel učasih proti italijanom povedat,sam ko smo mel alfe,fiate je zlo mal kj crknal pr teh zjebanih nemcih pa francozih pa kr naprej neki crkne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denii je napisal/-a:Vugy sej nismo prvič lastniki VW smo mel prej tastarega transoprterja pa je mel preko 300.000 pa ni bilo problemov, pa smo zato rekl gremo na novga da ne bo problemov, najbolj me razjezi to da ima komaj dve leti garancije ko ta poteče pa vse crkne poglejte si druge znamke ki ponujajo po 5 let garancije brez omejitev km, še to me jezi nebi reku da je avto prišeč tedaj kakšnih 3.000.000 Sit ampak 7.500.000 in za tak denar pričakuješ kvaliteto.
For je napisal/-a:Pa dajmo še kaj napisat.....![]()
Ker spet nekaj čaram s tole garancijo in se dopisujem z službo za reklamacije Porsche Slovenija, bi rad tole delil z vami. To zato ker imam občutek da mi tokrat ne bo uspelo. Upam da se motim.
Bom malo kopiral stare kontakte ki sem jih imel z gospo Mojco Klemenčič (služba za reklamacije) da boste bolj razumeli zgodovino.
Zgodovino mog golfa itak že poznate in veste da dosledno servisiram na pooblaščenem servisu, čeprav je že pet let star.
Kakšno mnenje imam o servisu pa tudi veste.
Zdaj se je situacija malo spremenila in bom kopiral nekaj kar sem se dopisoval z servisom in z službo za reklamacije.
Zadeva je še v proceduri. Pišem pa zato ker bi rad nasvete kako naprej če mi ne uspe uveljaviti vsaj nekaj od tega kar zahtevam.
Prijetno branje...![]()
Februarja sem pisal...
Pozdravljeni
Pred leti ste mi osebno pomagala da so mi pri avto hiši Vrtač v Kranju vgradili dodaten grelec v cev oduška, ker je bila nevarnost da zamrzne kondens. Gre za 1.4 motor 55kW. Trenutno je star 4 leta in 4 m. Glede na to da sem vseskozi avto servisiral pri pooblaščenih serviserjih, bi vas prosil za odgovor.
Zadeva je takšna:
pred kratkim sem uveljavil garancijo za vzmet ki mi je počila. Plačal sem samo delo. Pošteno!
Voznikova šipa mi je padla dvakrat in sem uveljavil 100 procentno kulanco. Pošteno!
Lani mi je padla še sovoznikova in sem uveljavil 50 procentno kulanco. Malo manj pošteno!
Pri 90.000 kmsem uveljavil 100 procentno garancijo za menjavo zobatega jermena, ker je prezgodaj odpovedal. Zelo pošteno!
Tudi tipalo lambda sonde se je pokvarilo pri tri leta starem avtomobilu. Tukaj sem tudi uveljavil 50 procentno kulanco. Tudi malo manj pošteno!
24.01.06.v torek zjutraj pri -12 stopinjah je kondens v cevi oduška zamrznil in je olje vrglo ven (2,5 litra), kljub temu, da imam vgrajen dodaten grelec. Moral sem odpovedati službo, kupiti tri litre olja, da sem lahko prišel do servisa.
Nobenih pripomb nimam za svojega serviserja ker se je vseskozi zelo trudil. Ko se je to zgodilo, mi je po telefonu prijazno pojasnil kaj moram storiti, in zato s tem pismom nimam namena kakršnokoli poslovno škodo delati lastniku tega servisa. Moje izkušnje z njim so superpozitivne, ampak vseeno bi še vas rad vprašal (čeprav mi je šef servisa to odsvetoval), če je mogoče za to uveljaviti garancijo?
Potem je v torek 24.01.06 voznikova šipa še enkrat (tretjič) padla dol in je mehanizem popraskal šipo z notranje strani. Ni nič počilo, samo staknila se je zaradi mraza. Za to mi bodo zaračunali eno uro dela. Tudi pošteno!
Problem je edino to da je steklo poškodovano (popraskano), in vse kaže da se ne da popraviti. Cena stekla je pa 13.000 sit + delo. Zanima me, če lahko za to uveljavim garancijo?
Še enkrat ponavljam da sem z svojim serviserjem zelo, zelo zadovoljen in lahko povem vse najboljše in zato ne bi hotel da imajo kakršnekoli probleme zaradi tega pisma.
Prosil bi le, za vaše mnenje.
Dobil odgovor...
Spoštovani gospod Jerković,
s strani servisa Avtoservis Paulus smo prejeli celotno dokumentacijo v zvezi z Vašim primerom. V nadaljevanju Vam posredujemo naš odgovor.
Obžalujemo, da je kljub vgrajenem ogravanem oddušku prezračevanja motorja prišlo do nastale situacije. Glede na nastalo situacijo je pri Vašem vozilu potrebno izvesti menjavo spremenjenega odduška. Le-to se bo glede na zgodovino Vašega vozila izvedlo za Vas brezplačno. Vljudno Vas naprošamo, da se na servisu dogovorite za termin menjave odduška.
Povračilo nastalih stroškov menjave olja v Vašem primeru žal ni možno, saj je bilo motorno olje v Vašem vozilu 80% iztrošeno in ga bi bilo potrebno (glede na servisne intervale) najkasneje čez 3.000 prevoženih kilometrov zamenjati. Prav tako glede na starost vozila ter na število prevoženih kilometrov v Vašem primeru žal ni možno kritje stroškov menjave stekla v levih vratih.
Lep Vas pozdravljamo in Vam želimo srečno vožnjo.
Porsche Slovenija d.o.o.
Tehnična služba in nadomestni deli
Igor Zebič.........................................Mojca Klemenčič
Produktni tehnik VW...........................Referent za reklamacije strank
V petek sem spet pisal.....
Pozdravljeni
Dvakrat ste mi že pomagala glede garancije.
V prilogi je tudi naš zadnji kontakt, da se boste lažje spomnila.
Še enkrat vam pišem ker sem prepričan da bi mi morali priznati garancijo.
Gre za mehurjenje laka na okvirju vrat.
Pri svojem pooblaščenem serviserju sem že bil. Gospod Paulus je poslikal in ugotovil da je poškodba od kamna. Noter je prišel zrak in naredil mehurjenje. Ne morem se strinjati s tem. Te poškodbe nisem videl niti z povečevalno lupo. Tako, sem mnenja da je poškodba nastala zaradi napake pri barvanju.
Iz slik je razvidno, da so največje posledice nastale na notranji strani okvirja vrat.
Bil sem tudi na Integralu Jesenice, zgolj informativno. Gospod, ki je bil tam je pogledal servisno knjigo in nastalo mehurjenje na laku. Rekel je, da ni on tisti, ki se ukvarja z uveljavljanjem garancij. Po njegovem mnenju sem upravičen do tega, glede na to kar je videl. Ni pa nič zagotovil, ker je gospod Marjan, ki je zadolžen za to na dopustu. Rekel je, naj se oglasim v ponedeljek (2.10.) zjutraj, da bo poslikal in poslal v Ljubljano.
Glede na stališče gospoda Paulusa sem se odločil spet pri vas iskat pravico do garancije.
Imam še tri okvare na avtomobilu, za katere menim, da so posledica slabega materiala.
1. Gre za glavno ključavnico (36.158,00 sit + delo) z daljinskim odpiranjem in alarmom. Že nekaj časa ne dela. Enkrat se je že avto zaklenil, ko sem imel ključe v avtu.
2.Stikalo stekla vrat, (10.432,00 sit + delo) tudi ne dela več tako kot bi moralo.
3. Varnosti pas zadaj desno(28.606,00 sit + delo). Mehanizem za vračanje ne dela.
Glede na vse stroške rednih servisov na pooblaščenem servisu ugotavljam, da stroškov popravil zgoraj omenjenih okvar ne bom zmogel. Zato vas prosim, da upoštevate, da že 5 let (139.000 km) redno in dosledno servisiram avto na vaših servisih.
Mislim, da sem upravičen do garancije za vse omenjene okvare.
Posredujem vam sporočilo, ki sva si ga pisala z gospodom Paulusom, zaradi morebitnih nesporazumov.
V prilogi so slike, ki jih je poslikal gospod Paulus. Spodaj v sporočilu ki sem ga pisal Pulusu pa so povezave do slik, ki sem jih poslikal.
V upanju, da boste pomagali glede vseh nastalih okvar vas lepo pozdravljam in prosim za vaš odgovor.
Tole sem pa pisal Paulusu....
Pozdrav nazaj
Zahvaljujem se za slike, čeprav se ne vidi najbolje. Zato še jaz vama pošiljam (po mojem mnenju)malo boljše slike. Sliko lahko povečate brez da bi zgubili na kvaliteti.
Pošiljam pa zato ker bo tudi gospa Mojca Klemenčič videla te slike, pa da ne bo kakšnih nesporazumov.
Klikom na spodnje povezave lahko pogledate še več slik, če vas mogoče zanima
http://www.moj-album.com/uredi/delirium ... 9/?stran=3
Glede na vašo trditev da se poškodba vidi tudi s prostim očesom in da potem zrak pride noter in povzroči mehurjenje, bom dal še slike nekaterih poškodb od kamnov ki so dejansko to, in če bi to držalo potem bi pri vsaki takšni poškodbi bile podobne posledice. Takšnih poškodb je milo rečeno na tisoče, na raznoraznih mestih, tudi na robovih strehe, pokrova motorja, odbijača, maske ipd. Zato menim da, če bi držalo to kar vi trdite, bi na vseh teh mestih bilo mehurjenje laka. Ni logično da so po celi dolžini prednjega okvirja vrat, z zunanje in notranje strani vrat takšne posledice zaradi udarca kamnov.
Lep pozdrav
Napisal sem pa še eno sporočilo...![]()
Pozdravljeni še enkrat
Moram povedati tudi svoje slabe izkušnje glede Paulusa.
Takrat (januarja) ko sem vam prvič pisal, sem poudaril da z Paulusom imam zelo pozitivne izkušnje. Zdaj je malo drugače.
Najprej je bila tista izkušnja z oduškom. Ni mi sploh povedal da imam možnost menjave oduška. Potem ste vi posredovala da sem uveljavil garancijo.
Zadnjič ko je zadnje steklo počilo je zavarovalnica pokrila stroške.
http://www.moj-album.com/slike/4811157/ ... oEOpAA.jpg
To ni bil problem.
Problem je bil da so sesanje prtljažnika zaračunali 3000 sit !?
Malo sem čudno gledal in nisem nič rekel, je pač tako. Ko sem pa prevzel avto, sem videl da na zadnjem sedežu v kabini niso nič posesali tiste koščke.
To je pa višek, sem rekel!
3000 tolarjev za petminutno sesanje prtljažnika!? Pa za ta denar pri avtomatskih pralnicah lahko trikrat opereš avto! Ročno avtopralnica zaračuna 1300 sit za pranje avtomobila.
Sem prepričan da niti najboljši direktorji za pet minut svojega dela ne zaračunajo toliko.
Tretja stvar je pa to, da sem prosil gospo Paulus da mi pošlje vse račune (17) v elektronski obliki ker jih potrebujem.
Ker sem ravno par dni nazaj delal servis, mi je zadnji račun poslala in hkrati se spomnila da manjka eno plačilo z moje strani. Češ, »plačaj najprej, potem se pa pogovarjamo« Tako sem jaz to razumel.
Šlo je pa za 13.000 sit ki so šli napačnemu prejemniku. Pač zmotil sem se pri vpisu številke računa.
Potem sem tisti znesek nakazal in prosil če mi pošlje tiste račune, na kar je odgovorila da računov v elektronski obliki ne pošiljajo in da so enega poslali le izjemoma.
Zdaj me pa zanima vaše mnenje. Ali sem upravičen do tega, glede na današnji čas, ko živimo v svetu računalništva,interneta in takšne datoteke potrebujemo za marsikaj?
Posredujem vam sporočila ki sva si pisala z gospo Lojzko Paulus.
Hvala za vaš čas in prosim za odgovor
Danes dobil odgovor...
Spoštovani gospod Jerković,
prejeli smo Vaš dopis v zvezi z lakom na okvirju vrat Vašega vozila kot tudi dopis v katerem ste nas seznanili s potekom dogodkov kar se tiče pridobitve vseh računov v elektronski obliki.
Obveščamo Vas, da smo glede na Vaša dopisa stopili v kontakt s servisoma Avtoservis Paulus in servisom Integral Avto s strani katerih smo zahtevali argumentacijo Vaših dopisov. Po prejetju le-te bomo Vaš primer preučili in Vas pisno obvestili o rešitvi.
Lepo Vas pozdravljamo.
Porsche Slovenija d.o.o.
Tehnična služba in nadomestni deli
Igor Zebič------------------------Mojca Klemenčič
Produktni tehnik VW-------------Referent za reklamacije strank
Kaj mislite vi (če ste prebrali seveda....kar precej je tega žal)
Mislite da preterivam mogoče? Prevelik optimist? Preveč tečen? Nimam šans, saj je avto že pet let star?
Zanima me na splošno, ker tudi sam ne vem če preveč zahtevam.
Hvala ker ste prebrali (če ste....)
mater...tale for pa ne zna en normalen post napisat!!!
For je napisal/-a:Zgodbe je konec.
Za vas ki se vam ne da vse brat, naj povem da mi je uspelo glede mehurjenja in varnostnega pasu.
Dobil sem nova vrata in nov varnostni pas. To je pod garancijo.
Zanimivo, da je bilo treba skoraj celo levo stran avtomobila prebarvati. Niti v sanjah si nisem predstavljal da kvalitetno popravilo pomeni takšen poseg. Samo zaradi majhnega mehurja? Tisto kar je označeno rdeče je nova barva. Kar je rumeno pa samo polakirano čez staro barvo.
Za tiste ki jih zanimajo podrobnosti, bom kar vse napisal, da vidite koliko je treba vztrajati da nekaj dosežeš.
12.10.2006
Dobim še en odgovor:Spoštovani,
s strani servisov Avtoservis Paulus in Integral Avto smo prejeli dokumentacijo v zvezi z Vašim primerom kot tudi argumentacijo Vašega dopisa. Na podlagi prejetega smo primer natančno preučili in Vam v nadaljevanju posredujemo naš odgovor.
Iz priložene dokumentacije so razvidna izvedena popravila pri Vašem vozilu VW Golf 1,4 letnik 2001. Vaše vozilo je letnik 2001 in s tem že izven garancije. Po preteku garancijske dobe tovarna Volkswagen nudi možnost prostovoljnega delnega kritja stroškov popravila vozila na določene sklope vozila. Le-ta je odvisna od starosti vozila, števila prevoženih kilometrov ter vzroka okvare, seveda ob upoštevanju dejstva, da je vozilo redno servisirano na pooblaščenih servisih. Iz dokumentacije je razvidno, da Vam je servis le-to nudil, seveda v primerih, ko je bilo to možno.
S strani servisa Avtoservis Paulus ste bili, v zvezi z lakom na okvirju vrat Vašega vozila, že seznanjeni z razlago nastale situacije. Kljub že podani razlagi so se na servisu Avtoservis Paulus, odločili, da v Vašem primeru kot za svojo zvesto stranko iz naslova "zadovoljna stranka" ugodno rešijo Vašo prošnjo glede kritja stroškov popravila vozila. Prosimo Vas, da se v zvezi z nadaljnjim potekom reševanja Vašega primera obrnete na pooblaščeni servis Avtoservis Paulus. Prav tako Vas bodo seznanili tudi z možnostjo prostovoljnega kritja stroškov popravila vozila za ostale točke, ki ste jih navedli v dopisu.
Na koncu bi radi še dodali mnenje glede računov. Vsaka stranka za opravljeno storitev na pooblaščenem servisu prejme račun v papirni obliki. To da Vam je servis posredoval račun v elektronski obliki je bila njegova dobra volja.
Lepo Vas pozdravljamo in Vam želimo srečno vožnjo.
Porsche Slovenija d.o.o.
Tehnična služba in nadomestni deli
Janez Leskovec Igor Zebič
Vodja skupine Garancije Produktni tehnik VW
12. 10 2006
Pišem Paulusu:Pozdravljeni
Glede na to da je rekla da se obrnem na vas, vas prosim za konkreten odgovor glede popravila.
Kaj pomeni ta odgovor gospe Mojce Klemenčič?
Hvala za odgovor
Lep pozdrav
13.10. 2006
Pišem spet Mojci Klemenčič:Pozdravljeni
Hvala za odgovor.
Kot ste rekli, sem že pisal gospodu Paulusu in še čakam konkreten odgovor kaj pomeni tisto:
"iz naslova zadovoljna stranka ugodno rešijo Vašo prošnjo glede kritja stroškov popravila vozila."
Še nekrat hvala, in upam da bo vse tako kot ste obljubili.
Lep pozdrav
13. 10. 2006
Dobim dvoumen odgovor od Paulusa:Pozdravljeni
Za kvalitetno popravilo je potrebno zamenjati vrata in jih polakirati.
Za sanacijo mehurja na vratih nadaljna garancija ni možna
Lep pozdrav
Stane
13. 10. 2006
Ker odgovor (meni) ni bil jasen, spet vprašam Paulusa:Pozdravljeni
Kaj to pomeni?
A boste zamenjali vrata pod garancijo, ali moram sam plačati?
Prosim za konkreten odgovor, tudi glede ključavnice, varnostnega pasu in stikala stekla vrat.
Kaj je treba narediti itak že vem.
Vprašanje je: Ali moram omenjena popravila sam plačati ali bo popravilo brezplačno?
Če moram plačati, mi prosim napišite koliko.(predračun)
Lep pozdrav
13. 10. 2006
Pišem tudi Mojci Klemenčič in ji posredujem odgovor Paulusa:Pozdravljeni še enkrat
Odgovor od Paulusa sem že dobil.
Povejte prosim, kaj je tukaj "ugodnega" zame?
Imam informacije od profesionalca ki se ukvarja s takšnimi problemi.
Bom napisal pa preberite.
"Ravnokar sem si ogledal tale vrata od golfa. V kolikor ni bilo še nič popravljano, potem je vsekakor upravičen do popravila na račun trgovca, čeprav se bodo vsi izgovarjali da je garancija na prerjavenje in ne na rjavenje. Jst delam za avtohišo ----?----- in tam popravljajo pod garancijo celo zadnje robe od astre ki jih je nakljuvalo kamenje, ravno dans sem lakiral pokrov prtljage (nov) pod garancijo za opel astro cupe, ker je rjavel pod maso, ki zaliva rob havbe (ravno tako kot pri golfu-u) in je rja tekla po odbijaču kjer se je tudi že zažrla v lak in se je poznala takšna mavrična sled ampak je šlo ven še z poliranjem, če pa ne bi šlo mi je bilo naročeno tudi lakiranje le tega. Enake izkušnje imam tudi z Hotkotom Vojnik (mercedes), tudi oni takšne stvari zamenjajo brez debate, če tudi je avto star 5 let. Pri takšnih stvareh je največ odvisno od trgovca in njegovega odnosa do strank, sej konec koncev račun za material poravna proizvajalec, servis trpi samo delo. To kar se pa golfu dogaja pa nima nobene veze z kamenčkom, pa da pol pride pod lak zrak in se mehuri, to je larifari, moje mnenje je, da je nekdo zagrabil vrata z potno roko (brez rokavic) še preden je šel avto na lakiranje in po vsej verjetnosti je to storil ličar ki lakira avtomobil po teh nedostopnih mestih preden ga robot polakira, on si odpre vrata da potem naščije malo megle tam notr med vrati in blatnikom pa po stebrišču. Lahko se je kdorkoli drug tudi naslonil na avto, vsekakor se je to zgodilo v fazi pred lakiranjem in to v tovarni, pač na pločevino je prišla neka snov, ki kasneje očitno ni bila razmaščena in posledice so tu, zadeva pol kr nekaj časa zdrži dokler ne pride do nje voda in zrak in pa zanimivo je to, da to ponavadi prej prerjavi skozi pločevino šele nato ven skozi lak in jst sem skoraj prepričan da je na teh vratih tudi že luknjica skozi pločevino (po velikosti mehurja) pa čeprav velika samo za šivankino konico. Najdu bi tudi še kakšno razlago o kondenzu ampak ta je najbolj verjetna"
Opravičujem se za besedilo ker je napisano bolj tako po domače.
Glede laka sem pripravljen iti do konca in vedite da bo kar nekaj časopisov tole zgodbo objavilo in da bom iskal mnenja profesionalcev.
Preden se vse skupaj zakomplicira, Vas prosim za odgovor (enako sem vprašal tudi gospoda Paulusa):
Kaj to pomeni?
A boste zamenjali vrata pod garancijo, ali moram sam plačati?
Prosim za konkreten odgovor, tudi glede ključavnice, varnostnega pasu in stikala stekla vrat.
Kaj je treba narediti itak že vem.
Vprašanje je: Ali moram omenjena popravila sam plačati ali bo popravilo brezplačno?
Če moram plačati, mi prosim napišite koliko.(predračun)
V upanju da bomo problem rešili, ali vsaj dobil konkreten odgovor, vas lepo pozdravljam in prosim za odgovor.
13.10.2006
Dobil odgovor od Paulusa:Spoštovani
Vrata in varnostni pas sta pod garancijo - ostalo NE !
Lepo pozdrav
Stane
13. 10. 2006
Pišem spet Paulusu:Pozdravljeni
Vrata?
Kaj pa lakiranje?
Delo?
Vrata je treba zamenjati, ste rekli...
Vrata je treba polakirati. Varnostni pas je treba zamenjati.
Prosim če mi napišete ali so vrata z lakiranjem in delom vred pod garancijo?
Se pravi: Brezplačno.
Oprostite, ampak moram vedeti točno kaj je pod garancijo in kaj NE!
Hvala za odgovor
Lep pozdrav
13. 10. 2006
Pišem tudi Mojci Klemenčič:Pozdravljeni še enkrat
Meni je zelo žal da moram spet težiti, ampak ne dobim konkreten odgovor.
Potem ko sem vam poslal prvo sporočilo sem dobil (spet)dvoumen odgovor od gospoda Paulusa. Zato vam ga posredujem da boste vedela kaj se dogaja.
Spet sem vprašal kaj se misli pod garancijo, da ne bo nesporazumov.
Odgovor na tole sporočilo še nisem dobil.
Ker je vikend pred nami, odgovor od gospoda Paulusa pričakujem v ponedeljek. Ko ga dobim, bom tudi vas obvestil o tem.
Lep pozdrav
Med tem sem se pozanimal kaj pomeni: "Vrata in varnostni pas sta pod garancijo"
Imel sem srečo da je uporabnik tega foruma sašo mislil na mene in že z uporabnikom Highlander-om debatiral in mi svetoval da ga kontaktiram, kar sem seveda naredil
Od Highlander-a sem dobil ogromno informacij. Moram priznati da 80 procentov tega nisem vedel.Highlander je napisal/-a: Kaj pomeni da so vrata in varnostni pas pod garancijo? Zdej se bom posvetil samo vratom ker mi delovanje ostalih zadev ki te še morijo ni najbolj poznano. Torej pod garancijo pomeni, da se sanirajo vse okvare in poškodbe katere so pod garancijo, in je bilo z njimi ravnano tako kot bi se naj ravnalo, tako da stranka ne nosi nobene materialne odgovornosti.
Zdej vrata so pod garancijo. Prodajalec jih lahko popravi na dva načina:
1. Na starih vratih sanira poškodbo, kar je zanj cenovno ugodneje ker mu ni potrebno razdirat celih vrat in ker je tudi lakiranje dosti ceneje kot lakiranje novih vrat, pa še preliva jim ni potrebno delati na zadnje vrate (ali bok, v kolikor imaš tri vratno izvedenko) in prednji blatnik. Vendar pa ti ob takšnem popravilu ne priznajo nadaljne garancije, kar se dogaja tudi pri drugih znamkih, dejstvo pa je da ima vsak ličar tudi garancijo na opravljeno storitev, katera pa se razlikuje glede na vrsto (zahtevnost) popravila. Na sanacijo takšne poškodbe kot sem jo opazil pri tvojem vozilu je garancija pol leta, kar pa je metanja peska v oči, ker pol leta ponavadi itak zdrži , torej to je garancija kjer imam v mislih da se pločevina na vratih ne izreže ampak se samo očisti rja in malo pocina ter pokita in tako naprej. Pri takšni sanaciji smo samo za nekaj časa ustavili rjavenje, ker bistvo je notri v vratih za robom in slej ko prej bo rjavenje ponovno udarilo ven, pa lahko klepar še tako zaliva z voskom ne bo neč pomagal. Le redko kateri klepar (čeprav bi morali vsi) gre pri taki sanaciji odrezat zarjaveli del pločevine in ga nadomestit z novim.
2. Nabavi nova vrata. No pri tem pa je postopek dosti dražji. Klepar porabi več časa za premontažo delov iz starih vrat na nove, treba je razdret še zadnja vrata (zaradi lakiranja preliva kot sem že omenil), tudi ličar porabi več materiala in časa in cena ki bremeni prodajalca je dosti višja, zato se raje zatekajo k prvi varianti. Je pa kar se kvalitete zadeva mnogo boljša opcija kot prva . Pri tej opciji je treba pazit da niso namontirali kakšno ceneno kopijo, kar se tudi rado dogaja, je pač ceneje. No garancija na takšno opravljeno storitev pa je mnogo daljša, zdej ne vem na pamet ampak mislim da dve leti (ne me držat za besedo) vsaj pri nas je tako.
Tako prijatelj, zdej kakšno vrsto sanacije bodo izvedli pri tebi pa je stvar prodajalca. Če želijo ohraniti kvaliteto in dobro ime, če jim je kaj do rednih strank (in kot sem prebral ti si redna stranka) potem boš deležen novih vrat, drugače pa bojo udarl po prvi opciji. Kot sem že omenil prodajalec trpi samo delo, ostalo trpi proizvajalec (tako je vsaj pri opel in mercedes servisu pri nas), tiste ure si pa tako al tako not spravijo sej računajo storitve po normativih ki jih predpiše proizvajalec in ne po dejansko porabljenem času. Zdej vrata so pod garancijo in te ne bremenijo, lahko pa ti zaračunajo za kakšne manjše kose ki so spremljevalna dela pri takšnem popravilu, na primer letvico na vratih bodo tudi morali zamenjati (v kolikor se bodo odločili za nova vrata) , v tem primeru tudi za zadnja vrata letvico (ker takšne zadeve ne morejo bit gor ko se avto lakira), morda kakšen plastičen čep za vrata in tapeto ker se bo polomil pri razstavljanju (kar je normalno).
V kolikor bodo namontirali nova vrata, bo potrebno narediti preliv na prednji blatnik in zadnji bok. Preliv lahko naredimo na dva načina. Lahko ga naredimo do polovice boka in tam zaključimo, potem naslednji dan spoliramo prehod, lahko pa pobarvamo z barvo do polovice, ostali del (cel bok ) pa samo polakiramo z lakom. Nujno je da pri stikih boka z ostalimi deli (odbijač, zadnja havba) ostane stara barva samo lak je nov, ki pa nianse barve ne spremeni. Enako velja za prednji blatnik. Za ta drugo opcijo, torej cel bok na prozorni lak, barva pa samo do polovice se po navadi odloča večina ličarjev, ker ni nevarnosti da bi se poznala senca (meglica) tam kjer zaključimo (prva opcija). Tiste odrgnine med vrati in zadnjem steklu bodo (beri - bi morale biti) tudi sanirane, zunanje zagotovo, ker pride čez njih nova barva, za notranje pa je odvisno od ličarja kakšne volje bo in kje bo zaključil, lahko demontira gumo med vrati in avtomobilom in zaključi tik pred sprednjim stebriščem (kar mu je najbolj enostavno, ker vrata bo imel itak dol, v tem primeru bo saniral tudi notranje odrgnine), lahko pa zaključi na kakšni izmed krivin na stebrišču, kar pa je slabša opcija, saj laka ne moreš dobro raztopiti na tako majhnem maneverskem prostoru, da se to ne bi opazilo. Vidim da imaš letvice v barvi avtomobila, to pomeni da boš dobil nove letvice (katere pa se zna zgoditi da boš po vsej verjetnosti moral plačati), ker če se ne motim ima golf te letvice prilepljene, torej se bodo ob demontaži uničile, lahko pa da bo zadnjo pustil kr gor, sam to je mal rizkantno (jst je ne bi), ker se utegne poznati.
Preliv ali niansiranje je isto. Zakaj se dela preliv? Zato ker je zelo zelo malo barv ki bi pasale kr direkt, na primer da bi polakiral samo nova vrata (v tvojem primeru) bi se opazila razlika v barvi, pa če tudi bi jo prinesel direkt iz fabrike in da se ta razlika ne opazi je potrebno ninsiranje levo (prednji blatnik) in desno (levi bok) od novega kosa. Najprej se polakirajo vrata in potem še s taisto barvo tudi polovico blatnika in polovico boka, in potem čez vse skupaj prozorni lak, do kje je šel ličar z osnovno barvo se potem ne vidi, pomembno je da pri nadaljnih spojih ostane stara osnova (med bokom in odbijačem, med bokom in zadnjo havbo, med blatnikom in prednjo havbo....) preko katere pa pride potem prozorni lak, ki pa nianse ne spremeni. Pri niansiranju je pomembno to, da se deli kjer se bo ninasiralo ne brusijo in pripravljajo na takšen način kot nova vrata ampak se samo zmatirajo s posebno matirno pasto in vodo ter gobico posebno fine granulacije , ker če bi brusil tako kot kit, bi se vsi risi poznali, ker jih prozorni lak ne bi zakril pri tem postopku pa so risi tako ultra fini da jih zakrije ža nanos samo prozornega laka. Takšno delo tudi sodi med najmanj zahtevna dela v ličarstvu (priprava na niansiranje) in za takšen bok kot ga imaš ti potrebuje ličar nekje deset minut (brez abdekanja, tu imam v mislih samo pripravo), tudi recimo zavarovalnica prizna niansiranje in to celih 12 minut.
Aja, pa dans sem se pozanimal glede garancije in te zadeve. Evo stvar je sledeča: Če se avtomobil lakira na pooblaščenem servisu potem mora biti enaka garancija kot v fabriki. Primer: Če ti pri novem vozilu priznajo garancijo na prerjavenje za dobo petih let, ti pa imaš po dveh letih nezgodo in so ti zamenjali recimo nov blatnik in vrata (seveda z originalnimi deli) potem je to isto kot v fabriki in ti pripada ponovno pet let garancije na prerjavenje, kar pomeni da ti bo čez tri leta potekla garancija na prerjavenje na ostalih delih, na delih ki pa so bili zamenjani pa ostaja še tri leta. Seveda ta garancija velja samo na originalne rezervne dele zamenjane na pooblaščenem servisu, če pa sanirajo poškodbo z popravilom in ne zamenjavo potem takem pa ni garancije za novih pet let ampak samo do izteka prvotne garancije oziroma najmanj šest mesecev (odvisno od vrste sanacije). Če pa si samoplačnik in daš avto popravit privat (torej ne na uradni servis) potem bi ti moral dat ličar garancijo vsaj dve leti seveda na originalni kos, čeprav po lastnih izkušnjah zdrži isto kot na uradnem servisu, pa še ceneje je. Evo to je to, tako se dela pri nas v naših koncih je pa seveda nekje drugje verjetno malo drugače, vendar bistvenih razlik ni oziroma naj jih ne bi bilo.
Ker v ponedeljek nisem dobil odgovora od Paulusa, sem v torek (17.10.) šel osebno k Paulusu po odgovor.
Povedal je da je pod garancijo vse. Nič mi ne treba plačati.
No, potem sem ga vprašal za postopek. In pokazal mnenje (zgoraj napisano) strokovnjaka. Strinjal se je da bi zadnjo letvico moral plačati in mogoče še kakšno malenkost. Poskusil me je prepričati da bi moral še stroške preliva plačati. Ker se nisem strinjal s tem, je to ostalo odprto.
Vprašam ga še glede nadomestnega vozila. Pravi da nisem upravičen do tega. Se tudi nisem strinjal. Čas popravila ki je pod garancijo moram imeti avto. In ker je pod garancijo ste mi dolžni dati nadomestno vozilo.
To je tudi ostalo odprto.
Sem rekel: "Bom pa vprašal gospo Mojco"
On pa:"vprašaj" ,
"Lahko jo vi vprašate, mogoče bo bolj"
On pa: "Bom jaz vprašal"
Vseeno sem (takoj ko sem domov prišel) pisal Mojci Klemenčič:
17.10.2006Pozdravljeni!
Pravkar sem bil na servisu pri g.Paulusu.Vse sva se dogovorila:Zanima me,če imam pravico do nadomestnega avtomobila za čas popravila vrat,glede na to,da popravilo uveljavljam kot popravilo pod garancijo?
Lep dan
Paulusa sem tudi prosil da mi napiše, vse to kar je povedal glede postopka. Obljubil je da mi bo tudi napisal predračun tega kar moram plačati, ker sem se odločil da bom še ključavnico, stikalo stekla vrat,letvico na boku in steklo (ki je popraskano)zamenjal.
18.10.2006
Dobim odgovor:Spoštovani,
v nadaljevanju Vam posredujemo odgovor na Vaše vprašanje glede nadomestnega vozila.
V kolikor z vozilom zaradi tovarniške okvare obtičite na cesti in v primeru, da vozilo ni možno popraviti v času treh ur, Vam pripada nadomestno vozilo za dobo treh dni. V Vašem primeru Vam nadomestno vozilo ne pripada, lahko pa ga Vam servis proti plačilu seveda nudi.
Lep pozdrav!
Porsche Slovenija d.o.o.
Tehnična služba in nadomestni deli
Janez Leskovec Mojca Klemenčič
Vodja skupine Garancije Referent za reklamacije strank
18.10.2006
Spet pišem Mojci:Spoštovani,
V mojem primeru gre za tovarniško okvaro, ki je ni možno popraviti v času treh ur!
Ne vem zakaj potem nisem upravičen do nadomestnega vozila?
Prosim za odgovor.
Hvala
Lep pozdrav
Ne znam nehat a?
18.10. 2006
Kot je obljubil mi Paulus napiše to kar sva se že zmenila:Pozdravljeni
vaši stroški so :
1. pri menjavi vrat je letvica boka v znesku 9.045,00 Sit
lakiranje in prelivi so za vas brezplačni.
2. pri menjavi varnostnega pasu sta brezplačna materijal in delo
3. za steklo vrat, stikalo in ključavnico cene poznate. Stroški materijala so Vaši . Delo je vključeno pri menjavi vrat .
4. nadomestno vozilo je na voljo proti plačilu 5 760,00 Sit na dan z omejitvijo do 100 km dnevno
Za popravilo vozila potrebujemo 3 dni mogoče 4 dni ?
Lep pozdrav
Stane Paulus
18.10.2006
Zaključim dopisovanje:Pozdravljeni
Hvala za odgovor, jutri(19.10.) pokličem da se zmenimo za termin.
Lep pozdrav
19.10.2006
Dobim odgovor od Mojce Klemenčič:Spoštovani,
do garancije mobilnosti ste upravičeni, samo če z vozilom zaradi tovarniške okvare obtičite na cesti in če v tem primeru vozilo ni možno popraviti v treh urah.
Lep pozdrav!
Porsche Slovenija d.o.o.
Tehnična služba in nadomestni deli
Janez Leskovec Mojca Klemenčič
Vodja skupine Garancije Referent za reklamacije
19.10.2006
Pišem še (upam)zadnjič Mojci Klemenčič:Spoštovani,
no ja…kaj naj rečem? Takrat ko so na servisu odkrili tovarniško okvaro z jermeni, nisem obtičal na cesti pa sem vseeno dobil nadomestno vozilo, ker je popravilo trajal več kot tri ure?
Malo nelogično.
Vseeno sem vam zahvaljujem za vaše posredovanje. Pomagali ste, da sem vsaj nekaj od tega kar sem pričakoval dosegel. Pošteno!
Nasvidenje do naslednje (tovarniške) okvare
Lep dan še naprej
Še par servisov sem prosil za predračun, čist tako informativno:
Avtohiša Meze
VRATA G4 3V--------------------------------79.521,55
VARNOSTNI PAS Z.D. G4--------------------28.605,84
MEHANSKO KLEPARSKA DE-----------------18.000,00
LIČANJE 1m*34880---CE--------------------41.856,00
PRELIV 2x9690--------CE--------------------23.256,00
Za plačilo SIT ------------------------------191.239,39
Info.vred. v EUR ---------------(239,6400) € 798,03
Avtohiša Mihalič:
TESNILO --------------------------------------9.377,27
VRATA ---------------------------------------79.521,55
LETEV ----------------------------------------15.006,59
PAS -------------------------------------------28.605,84
Kovinski lak ----------------------------------35.983,20
Potrošni material ------------------------------2.436,10
Priprava za lakiranje ------------------------11.771,76
Demontaža in montaža vrat -----------------2.468,16
Zamenjava vrat -----------------------------13.163,52
Lakiranje vrat --------------------------------17.204,88
Demontaža in montaža varnostneg pasa----4.113,60
Za plačilo SIT -----------------------------219.652,47
Info.vred. v EUR --------------(239,6400) € 916,59
Avtohiša Debevc:
VRATA P.L-------------------------------------79.521,56
TESNILO NA VRATIH --------------------------9.377,27
OKR.LET.L.VR.--------------------------------15.006,59
PAS--------------------------------------------28.605,84
ZVOCNA IZOL.---------------------------------2.494,68
SPONKA TAPETE-----3 KOS---------------------622,20
KLEPARSKA DELA-----------------------------35.610,00
LIČARSKO DELO ----------------------------- 62.820,00
Za plačilo SIT -------------------------------234.058,14
Info.vred. v EUR -----------------(239,6400) € 976,71
Toliko bi moral plačati.
Dajte tisti ki se spoznate na to, povejte kateri predračun je najbolj realen (pošten). Iz izkušnj vem da so tisti, ki so s predračunom najcenejši, ponavadi najdražji na koncu-ko je treba plačat.![]()
No, potem sva se z Paulusom zmenila za termin, ampak vrata niso imeli na zalogi, tako da je malo trajal.
Vmes sem še malo težil in na servisu hotel videti nova vrata, kar so mi tudi očitali da jim ne zaupam.
Potem so bili prazniki, pa je tudi ta teden šel v prazno. In končno, se zmenimo za 8. 11. Avto sem prevzel 12-ga.
Tudi stara vrata sem hotel videti, kar je tudi pokazal.
Gospod Paulus si je vzel čas zame in sva nesporazum okrog cele zadeve uredila, tako da ni bilo zamer, ne z moje ne z njegove strani.
Zanimivo da mi je pokazal skopirano tole temo. Ne vem kaj je hotel s tem povedat!?
Sem rekel, da je to v redu, da je to prebral in vprašal če kaj od tega kar je prebral, ni res? Povedal je da tisto o sesanju prtljažnika ne drži. To ga je najbolj zmotilo.
Glede na to da je debata bila v mirnem tonu sem rekel da mu bom še nekaj poslal da bo prebral. Sem poiskal ene 10 linkov na raznoraznih forumih (a.com, VW-Audi, avtomagazinov forum….) kje sem zadnjih dve leti pisal zelo pozitivno o servisu Paulus. Najbolj zanimivo je to da lahko dve leti pišeš pozitivno o servisu, pa noben ne vidi!? Ko pa prvič napišeš slabo izkušnjo, takoj zvejo za to.
Potem me je prosil če podpišem da sem zadovoljen, pa sem rekel da bom najprej malo preveril pri strokovnjaku in se potem oglasim in podpišem. Takoj sem šel v pralnicu (kot mi je Highlander svetoval). Vrata niso dobro tesnila. Šel sem takoj nazaj in se šefu pokazal. (sem bil čist moker)
Nisem nič kompliciral, zmenila sva se za naslednji ponedeljek (ker je bila sobota)
Še isti dan sem bil pri Highlanderu da je pogledal kako so naredili. Ocenil je da je kar dobro narejeno.
V ponedeljek smo pa še vrata zrihtali, tako da je avto pralnico preživel brez poplave, malo je še žvižgal(piskal) pri vratih pa sem danes še enkrat šel k Paulusu da je še malo popravil, tako da je zdaj v redu. Sicer se sliši še čisto mejčkan tistega piskanja…nič hudega….bo kar v redu.
Potem sem podpisal tisti papir da sem zadovoljen in tako se je vse skupaj končalo.
Zahvaljujem se sašotu ker je mislil name in povedal za Highlandera
Zahvaljujem se Highlanderu da je toliko svojega časa zapravil zame.
Zahvaljujem se tudi gospodu Paulusu za dobro opravljeno delo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost