~toMmy~ je napisal/-a:Z upognjenostjo verjetno bolj ciljajo na nekatere motoriste, kjer se vidi od zadaj samo mesto in grb, spodnja polovica pa je vidna samo iz helikopterja.

Bi se pa z dobesednim upoštevanjem "upognjenosti" lahko res spravili nad velik delež voznikov, kjer je tablica spredaj (nekoliko) upognjena z okvirjem vred.
Kot so že pred tabo ugotovili, namen tega člena zakona je zagotoviti da so tablice dobro vidne in se da vozilo enostavno po njih identificirati. Razna vrtanja, zvijanja, prekrivanja pa zadevo precej otežijo ali celo onemogočijo.
Glede upognjenosti prve tablice lahko nastane težava, saj so skoraj vsi odbijači malce napeti tudi na mestu kjer se pritrdi tablico, med ekstreme pa definitivno spadajo nekateri modeli Alf. Ker zakonodajalce ni predvidel te možnosti, so na srečo razumni vsaj policisti in zaradi malce napete tablice ne težijo nikomur. Drug ekstrem so motoristi, ki tablico zvijejo za 90 stopin in tako onemogočijo identifkacijo svojih motociklov.
Kot je videti se je izoblikovala splošna praksa, kjer rahlo zvita tablica ni sporna, saj še vedno omogoča identifikacijo vozila. Razne spremembe, kot je npr zvijanje/lomljenje tablic, vrtanje vanje pa so zadeve na katere so policisiti vsaj občasno povsem upravičeno alergični.
Zato je najbolje zamisliti si kakšno neprijetno sitaucijo. Recimo da ste lastnik povprečnega slovenskega vozila, ki je narejeno v miljonskih nakladah (npr: Fiat Punto, Kia Proceed, R Clio, VW Golf), trenutno trendovske bele barve. Na hiter pogled podobnih vozil je v vašem kraju še vsaj nekaj kosov. Ker so bila vsa regitrirana v približno istem časovnem obdobju, so tudi registrske tablice podobne. Sedaj eden izmed številnih lastnikov svoje tablice pritrdi z vijaki. Čez nekaj časa povzroči prometno nezgodo in pobegne. Vijaki med številkami naključnega očividca zavedejo in namesto storilca identificira vaš avtomobi.... Skratka kup nevšečnosti zaradi malomarnosti...
Zato tudi podpiram, da se voznike, ki vozijo s takšnimi tablicami prisili da jih zamenjajo. Marsikomu se zdi zadeva banalna. Ko pa bo treba plačati totalko iz lastnega žepa ali bog ne daj še kakšno odškodnino za telesne poškodbe zaradi voznika, ki je pobegnil s kraja nezgode, tablice pa so bile nerazpoznavne bo druga pesem... S tem ciljam predvsem na motoriste, ki na cestakih po pravilu krivijo tablice in na razne druge cestne dirkače. Sodobna industrija lepil pozna cel kup rešitev kako pritrditi tablico brez vrtanja in okvirjev. Obstajajo celo tako močna lepila da je lažje razlomiti odbijač, kot pa odlepiti tablico, zato tudi argument o kraji tablic ne zdrži. Za konec pa še preprosta misel: Če bi bilo predvideno vijačenje tablic na vozilo, bi za to obstajala predvidena mesta kam namestiti vijak, tako da nebi vplivalo na prepoznavnost tablice (pa kaj takega še nisem videl nikjer v EU).
LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.