
čare je napisal/-a:No pa vzemimo BMW-jev 2.0 motor z splošno znanimi zanič verižnimi pogoni.Danes tebi dela,kupec avto odpelje in jutri mu odtrga verigo.Kaj pa zdaj???Jaz mu denarja sigurno ne bi vračal.
lancia hf je napisal/-a:sam takmu človeku jaz nikoli ne bi prodal avto, ker pri 16 let starem avtu nikoli ne veš kaj ga bo pičilo čez 2-3 mesece in pol da mi bo po telefonu joka da sem mu prekrival stanje avtomobila
lancia hf je napisal/-a:Ne vem kaj si pričakoval od takega avtomobila kot to, da bo vedno imel neke popadke.
Je pa res, da je pri starih avtomobilih zelo težko določiti kaj je skrita napaka
Dam primer: Lahko meni avto dela brezhibno potem ga prodam tebi se vsedeš v avto in odpelješ, ko se avto segreje zataji termostikalo ali pa zagrabi termostat ti slučajno ne porajtaš temperature ti avto zakuha zvije glavo........... kdo je potem tukaj kriv?
GiGi1985 je napisal/-a:Debata okoli bloka je lahko večna....v večini primerov moraš biti mesar, da ga uničiš, AMPAK recimo Renault je imel probleme z 2.2 dci in tam so crkovali bloki. Prodaš tak avto, pa če ne veš tega, niti nisi nikoli pogledal v kakšen stanju je, kupec pa te toži. Najeb** si ga pa ti kot prejšni lastnik zaradi napake Renaulta. (pa ne me zdj lastniki Renaultov ganjat, to je samo primer) Pa je to skrita napaka?
Vem za primer, ko je ženska kupila avto, po nakupu je ostala brez zavor (baje kar pogosto pri teh vozilih). Drama. Zadeva na sodišču, skrita napaka. Treba razumet obe strani, ženska je jezna, dejansko je bila zelo ogrožena na cesti, vendar pa prejšni lastnik tega ni mogel vedet, njemu bi se zgodilo isto.
P.S. Domen praviš, da 500 eur je 500 eur. Normalno. Vendar za gajbo, ki stane 500 eur, dobiš veliko delov za 500 eur, kupiš amortizerje, zavore, če imaš malo sreče narediš generalno za 500eur in je to skoraj vse kar rabiš. Recimo pri dizlu za 10.000 eur ne dobiš niti vztrajnika! Kupi BMWja E 60 pa povej kaj dobiš za 500 eur. NIČ! Jaz trenutno svojo 14 let staro jajco tako poceni vzdržujem, da se samo smejim, prejšni avto letnik 2007 ni bilo ene okvare, ki bi stala manj kot 200 eur in krepko navzgor! Pa sta bila istega razreda.
P.S. praviš, da kolega ni menjal hladilnega na 100k. Kaj lahko sedaj narediš kot kupec? Je to skrita napaka, pa ga dejansko lahko iztožiš?! Nevem, potem je lahko vsak drugi kupec na sodišču, ker vemo kakšno je vzdrževanje vozil. Dejansko , če greš vzdrževat avto po reglcah, bankrotiraš! Kdo pa preventivno menja akumulator, pa amortizerje, pa hladilni sistem? Večina niti ne ve, da se menja!! Pa še vedno bi bile okvare, teh komponent je toliko da peče glava
domen90 je napisal/-a:
Če je pogosto in je okvara znana, potem to ni skrita napaka! In v tem primeru niti napaka ni, če so bile ob prodaji zavore brezhibne! Ne vem no, a je tako težko? Sem že naveličan pisarjenja. Če ne veš kaj je skrita napaka, nima smisla debatirat, res.
Skrita napaka bi bilo lahko samo kakšno specifično podvozje, npr ABC podvozje pri Mercedesu (blazine). Ko ti čez noč spustijo, potem pa avto zalaufaš in se spet dvigne ter vzdržuje nivo preko cele vožnje in še par ur po tem. Dejansko ne ugotoviš, da je fuč, dokler nimaš avta v svoji lasti in ti čez noč počepne. Prodajalec ti je pa to dejstvo zamolčal. To je skrita napaka.
domen90 je napisal/-a:Še zadnjič:
SKRITA NAPAKA - obstajala ob nakupu in je ni bilo mogoče ugotoviti z normalnim pregledom
STVARNA NAPAKA - vsaka napaka, ki jo je mogoče ugotoviti z normalnim pregledom (vožnja z vozilom, vizualni pregled, spraševanje prodajalca o servisni zgodovini) - za vse to velja videno-kupljeno in kupec je sam kriv, če se ni pozanimal, ker je to njegova dolžnost.
PS: nima veze, ali je napaka priznana ali ne. Gleda se, ali je obstajala ob nakupu (ne mešat z garancijo, ki je za napake, ki se pojavijo kasneje). Če se je pojavila po nakupu in je poleg tega še priznana s strani tovarne, je to dvojna zmaga za prodajalca.
PS2: Tudi blazine imajo predvideno življenjsko dobo. Nisem univerzalni strokovnjak za vse znamke, tako da ne vem koliko kilometrov naj bi zdržale (morda se upošteva tudi starost, torej ali/ali, kar je prej), če kupuješ tak avto, se pač pozanimaš, magar na servisu. Rečem na pamet, da zdržijo 10let oz. 150.000km. Če je avto znotraj tega in prodajalca vprašam, če blazine puščajo, pa mi ta zatrdi, da ne, potem je skrita napaka. Če kupujem 15 let star avto s 300k km in prvimi blazinami, potem ne morem pričakovat, da bodo izpravne. Isto, kot pri vodni črpalki. Itak boš pa naslednji dan opazil puščanje in takoj urgiral ane? Če ti bodo začele puščati po 14 dneh, pred tem pa ne, potem to pomeni, da so bile ob nakupu OK in kot sem povedal že 10x, to potem niti napaka ni, kaj šele skrita. Zdaj pa, lahko si pišuka in se greš vseeno tožarit, samo je drugače, če nimaš pojasnila, zakaj šele po 14. dneh, če se pa avto uleže preko noči. Komur so te zadeve jasne, je črno in belo. Sivino prinašata samo človeška iznajdljivost ali nevednost. Pa ne dvomi v mojo logiko, če blazina spusti po 6 mesecih, to pomeni, da je prej 6 mesecev delala in sploh ni imela napake, tukaj žal tebi logika dela težave, pa brez zamere.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost