milankregar je napisal/-a:Največje in najgrše špranje, ki sem jih kdaj videl na katerem koli avtomobilu, so okoli prtljažnika nove Škode Octavia (limuzina).

Pri nas imamo fabio letnik 2000 in jih ima 50tkm in smo prvi lastniki pa ni nikjer nobenga lufta vse špranje so popolnoma enake, to se prav da je lahko tist avto k mam vmes špranje različne že lahko bil popravljen(enkart blo pri preverjanju)mi smo država k se da folka velik nategnt, če je bil avto uvožen iz nemčije sej ma lahko za seboj že 20.000 km v Sloveniji ga pa prodajao kot novga to znajo trgovci prekrit,.
Včasih pa se zgodi pri prevozu blaga tudi poškodbe na blagu v tem primeru gre lahko za iztirjanje vlaka(posamezni vagon), v glavnem razne poškodbe ki so nastale med transportom ter lahko tud pri nakladanju,razkladanju potem razni šleparji ki prevažajo avtomobile ter kjer koli dons je pomemben zaslužek trgovca s čim večjim dobičkom avte bodo BP prodal in se ne sekirajo če zgubijo eno nezadovolno stranko, v najlabšem primeru če se pa ne proda avtomobilov se jih pa ponovno izvozi v druge države(bosna,HR,Srbija itd. kot novi in ne rabljeni).
Slovenija je dežela kjer je prebivalstvo še v zelo socializmu, Nemčija je že popolnoma svobodna rabijo dobre delovce,dobre plače majo standart je visok tako da se da iz nemčije prepelet avtomobile nove ki pa so se v nemčiji že uporabljali in v Sloveniji......
Primer: Si trgovec z rabljenimi ter s novimi v salon boš dal avte čist brez napake tam v skladišču pa boš mel rabljen a prodajal ga boš kot novga(dobiček), danes se da prekrit marsikaj.....
Bojo še drugi kej povedal.
Če ste kupili avto s čudaškomi napakami ste krivi vi zato se obrnite na zvezo potrošnikov tam radi znajo pomagat(8 dni pol pa še 6 mesecov reklamacija)-ne vem točn