Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Homologacija s certifikatom E

Napisal/-a hirabbit Sr avg 23, 2006 5:49 pm

Dober dan :D

Najprej naj povem, da že pol ure iščem po forumu, pa nič ne najdem o tem, tako da bom kar tukaj vprašal. Sicer se moje vprašanje nanaša na homologacijo izpuha za motorno kolo, ampak to nebi smelo imeti vloge.
Torej, zraven izpuha sem dobil certifikat E, to naj bi bla, kot vem, evropska homologacija. Gor je številka homologacije, enaka kot na loncu, skica izpuha ter graf moči in navora. Na loncu je tudi ploščica z E-jem in številko (primer E7 / RD4*F87.

Mene zanima, ali pri nas to upoštevajo in ali lahko to uspešno vpišem v homo kartonček ?

Nekaj sem slišal, da pri nas upoštevajo samo TUV, vendar zadnje čase vse več artiklov nima TUVa ampak evropsko homologacijo, saj folk pač robo naroča iz cele evrope. Glede na to, da smo v evropski uniji in se kao bližamo evropskim standardom in zakonodaji, bi se mi zdelo nekako logično, da bi to moralo veljati...

Hvala za odgovor ;)
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Sr avg 23, 2006 8:24 pm

Ce ta E velja za luci, bi potem take moralo za tvoj izpuh za katerega imas papirje ravno tako veljati. Vseeno bi pa na tvojem mestu poklical na LPP ali RTI in se tocno preprical kako in kaj, da ne bos imel kasneje brezveznih zapletov.
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Sr avg 23, 2006 9:13 pm

Nope ;)
Za izpuh čeprav ima oznako e potrebuješ Tuv certifikat , da ustreza za tvoje motorno kolo .....oz. vozilo....Akrapovič je to uredil šele letos čeprav kje imel "e "oznake že leta 2004 ... ;)
Izpuh na motornem kolesu je potrebnoo homologirati isto kot pri osebnem vozilu ..-... ;)
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit Sr avg 23, 2006 9:37 pm

Sej u papirjih piše za katero znamko in keri model motorja je, piše da se montira na mesto originala, piše da je z dB killerji street legal (torej do 95dB glasnosti) in vse...

Če jim pa to ni dovolj pol pa ne vem kaj se grejo evropske standarde, če samo TUVi veljajo...sploh mi ni jasno, kako je lahko TUV več vreden od homologacije, ki jo ima cela evropa ? Problem je v tem, da praktično noben izpuh, ki ni narejen v nemčiji ali avstriji nima TUVa. Homologiran pa je vseeno. In to za določeno vozilo. Tako da mi ni niti jasno, kako lahko dobiš kazen za nehomologiran del, če pa je slednji homologiran ? Lahko dajo kazen, da del ni vpisan v homo kartonček, ampak homologiran je vseeno. Homologacija in vpis v homo kartonček pa ni eno in isto.

V glavnem če ima še kdo izkušnje s tem naj kar napiše. ;)
 
Uporabniški avatar
ddean1
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Pe jun 23, 2006 6:14 am

Napisal/-a ddean1 Sr avg 23, 2006 9:43 pm

Nič ne pomaga, na LPP pa stvar homologirat. Oz homologirat srokvnos vgradnje.
Pri ''modrih '' dandanes odneseš samo še z kakšnimi akrapoti z dušilci (le kje so že :twisted: ???)
Bodi prijazen-vsakdo, ki ga srečaš, bije težak boj.
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit Sr avg 23, 2006 10:01 pm

Pa sej fora je v tem da ima ta izpuh vse karakteristike za bit homologiran.
Ma dušilce, glasnost v mejah legale, vse, samo namesto TUV ima homologacijo E, ki velja po celi evropi. Razen očitno pri nas.

Me samo zanima če je kdo že kej takega homologiral, da si ne delam brezveze stroškov. Glede na to, da homologirajo vse možne bedarije (ogledala...) z oznako E, me zanima kako je z izpuhi.

Sem še vedno optimist ;)
 
FreaK_22
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: Po jun 12, 2006 5:12 pm

Napisal/-a FreaK_22 So avg 26, 2006 7:56 am

Tak kot so ti povedali drugi ne zadovolji na rti oz. lpp samo izdelek z oznako E.Če gremo primerjati evropske standarde bi potem takem moralo že to ustrezat.Vidim da imaš vendarle ene papirje ampak dvomim da bi šlo z tistim skoz homo.
Allways tuning
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit So avg 26, 2006 10:56 pm

Mislim, da se nismo dobro razumeli.

Jst ne govorim o oznaki E, recimo E1, E7 in podobno. To menda pomeni, da je izdlek univerzalen in paše na vse tipe avtomobilov (kot recimo ogledala).

Govorim o evropski homologaciji (to je tisti E znak z evropskimi zvezdicami okoli).
Natančneje o tem:

Primer: e6*93/81*0023

In še razlaga:
- e pomeni Evropska unija
- 6 je država proizvajalka (1 Germany, 2 France, 3 Italy, 4 the Netherlands, 5 Sweden, 6 Belgium, 9 Spain, 11 United Kingdom, 12 Austria, 13 Luxemburg, 17 Finland, 18 Denmark, 21 Portugal, 23 Greece, 24 Ireland)
- 93/81 direktiva
- 0023 homologacijska številka

Zraven so seveda še vsi papirji, kjer so tehnični podatki izdelka, glasnost, skica...

To bi morala biti veljavna homologacija v vseh državah članicah EU, ker tako narekuje evropska direktiva. Sploh mi pa ni jasno, zakaj naj bi veljal samo TUV. Kolikor jaz vem, je TUV institucija za meroslovje, kot na primer SIQ. Še na njihovi strani piše, da lahko oni v alternativi evropski homologaciji tudi dajo homologacijo, posebej to delajo za tiste države, ki niso članice EU.
Obstaja pa itak več institucij, katere izdajajo evropsko homologacijo, kot npr Tüv, TNO, DEKRA in podobno...

Zdej še enkrat vprašam - je imel kdo že možnost homologorat izdelek z evropsko homologacijo, ali je bil zavrnjen ?

Ne vem fantje, kaj se niste nikdar vprašali, ali je pravično to, kar delata LPP in RTI ??
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Ne avg 27, 2006 12:22 am

Ziher ni pravično kar počnejo, je že res da moraš nekaj pokazat tam ampak ta njihova logika da je samo tuv pravi papir je pa bedasta. Sej nekoč jih bo srečala pamet sam pomoje takrat ko bom že star ali pa 2 metra pod zemljo ;)
Aja, da se vrnemo k temi, pozanimaj se tam kjer ti bodo to vpisali, ker se mi zdi da ce bo imel stric na lpp-ju dober dan da se da vse zmenit.
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
Uporabniški avatar
hirabbit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 31, 2005 11:42 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a hirabbit Ne avg 27, 2006 6:24 pm

Jah samo to ni način, da si odvisen od njihove dobre volje.

Poleg tega pa to kar oni počnejo ni homologacija, ampak neko brezvezno prepisovanje homologacij v homo kartončke. Tako da ni nobene logike, da ti dajo kazen, da imaš vgrajen nehomologiran del, če je ta dejansko homologiran. Kvečjemu lahko dobiš kazen, ker nimaš urejene dokumentacije. Ma krneki.

Ok hvala za odgovore. ;)
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Ne avg 27, 2006 7:58 pm

Saj samo papirje gledajo kakšno je dejansko stanje predelave pa jih ne zanima.
Birokrati ki denar pobirajo,to so oni LPP.Glavno da ti njim pokažeš papir pa tudi če si celega ponaredil pa boš šel skozi.
Brez tega tam ne odpraviš nič.Če rabiš imet s sabo 7 A4 formatov homologacijskih papirjev za ene usrane feltne je zadosti povedano. :evil: :evil: :evil:
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov