Taki dododki so stvar internega dogovora med zavarovalnicami, ki se dogajajo brez vednosti cenilcev, agentov, po večini tudi izven pravne službe. Verjetno je bil zadaj dogovor kdo bo škodo popravljal (npr.: Triglav recimo ima svojo delavnico, in če je tudi avto zavarovan pri Triglav, tako kot DARS, se lahko odloči popravilo opraviti pri njih, ker jih ceneje pride), lahko pa tudi DARS v tistem dnevu ogleda cestišča še ni opravil oz. je bil ogled glede na urnik opravljen preredko... Morda pa se je točno vedelo s katerega tovornjaka je pnevmatika odpadla in je popravilo steklo s strani AO zavarovanja tovornega vozila. Možnosti je nešteto in tu se pogovarjamo o mejnih primerih. Seveda ne škodi če se vseeno poskusi s prijavo škode, vendar je možnosti na uspeh bore malo in bo šlo več živcev in časa, kot je dejanske škode. Ne bom pa trdil, da je 100% v naprej odločeno na propad.
Za primer, česa zavarovanje odgovornosti DARSa ne krije: varnostni stožci oz pregrade (tiste pravokotne pokončne zadeve, ki jih uporabljajo za ožanje cestišče) so nasajeni na neke težke plastične podstavke. Tej podstavki ob morebitnem stiku vozila s stožcem ne ostanejo na mestu, ampak jih odbije po svoje. In če to povoziš, se to smatra za padle predmete in se lahko ob morebitnem trku s tem gladko obrišeš pod nosom, čeprav je po zdravi kmečki logiki to zavarovano s strani DARSa. Zgolj v vednost in ravnanje
