Liana je napisal/-a:So mi razložili...
1. latnik je kupil avto na leasing, ko ga je odplačal, je postal 2. lastnik (sem preverila na AMZS in so potrdili, da ko odplačaš leasing postaneš 2. lastnik).
Potem so kupili drug avto in tega prepisali na drugega družinskega člana (zaradi bonusa) in je to 3. lastnik. In na koncu je ta avtohiša 4. lastnik (cca. 3 tedne),
dokler ga nisem kupila jaz.
Na državnem portalu piše št. lastnikov 5, št. uporabnikov 4.
Kupila sem tudi CARFAX poročilo, kjer piše št. lastnikov 3 (brez mene).
Je pa 1. lastnik 3 leta, potem pa v 2013 2. lastnik, v januarju in februarju pa 3. in 4.
Njihova ''zgodbica'' žal ne pije vode. Če bi držala bi bilo v elektronskem registru navedeno tako:
št. lastnikov: 5
št. uporabnikov: 3
To bi bilo vključno s tabo. Tako da te lepo na suho nategujejo še naprej.
Saj vem, da nič ne pomaga, ampak zakaj hudiča nisi preverila tega prej?

Btw. v aktualnem Avto Magazinu je v rubriki Rabljeni avtomobili članek ravno na to temo

.
In ohranjenost vozila nima veze s takim zavajanjem. Kot je že nekdo napisal, kdo ve, kaj so ji še vse zamolčali in avto z enim lastnikom se pri nas še vedno proda za nekaj višjo ceno. Torej bi ji morali vsaj povrniti razliko v ceni.
A imaš kje navedeno, da se je prodajal kot prvi lastnik? Oz. morda kopijo oglasa?
Še odgovor na vprašanje, kako boš ob prodaji razložila, da si druga lastnica. Nikakor. Razen, če boš našla spet takega kot si ti, da ne bo preverjal preko elektronskega registra. Kdorkoli drugi se bo le nasmehnil ob tvoji ''zgodbici''.
maniaxxx je napisal/-a:pri enem od bivših avtomobilov sem bil četrti lastnik, čeprav je avto od prvega dne vozila samo ena oseba, ki ga poznam in mu zaupam. Zgodba pa je da je bil avto sprva registriran kot testni na AH ( dodatni popust), potem na leasing, on ga je odplačal, jaz pa kupil od njega....torej število lastnikov ni VEDNO merilo ohranjenosti
Mi razložiš, kako gre to dvoje skupaj?
Razen, če se je šlo za osebni avto zaposlenega, ki ni bil na voljo strankam. Ampak kolikor vem, so takšni avtomobili na voljo strankam za test, kar pomeni, da tisti prvi del tehnično ne drži.
