Nekatere izmed teh izjav:
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&vt ... &showdoc=1 so pa rahlo za lase privlečene.
Citiram: Ta vozila glede na moč motorja (11kw), razvijejo maksimalno hitrost do 90 km/h1 , z njimi pa se pripeti relativno malo število prometnih nesreč, posledice teh nesreč pa praviloma niso usodne za udeležence. Prav tako so ta vozila ekološko bolj sprejemljiva kot večja motorna vozila in porabijo manj goriva.
Naj opomnim, da sta samo letos poleti umrla dva 17 letnika ravno na 125kah. Druga stvar je onesnaževanje. Od kje jim dejstvo, da do 125ccm manj onesnažujejo?! V tej kategoriji so večinoma 2T, 4T se komaj uveljavljajo. Kako pa je z onesnaževanjem in porabo 2T pa upam, da vsi vemo. Pa ne vem od kje je vzeto 90km/h ?! Zablokirana RSka gre 130, pa še kar fajn vleče od 90 dalje.
Jaz se še vedno ne strinjam s tem. Zdaj si bo vsak mislil: k***, si bom že rajši kot skuter kupil cestaka, bo vsaj kam šel. Večina cestakov je pa tak odblokiranih na 34KM.Vsak, ki je pa kdaj sedel na takem motorju, pa ve da to ni igračka, da kr fajn leti.
Če se že more kaj spreminjat, potem naj rečejo, da z B lahko voziš skuter brez blokad, pa pač zrihtajo nekak s homologacijami, da bodo homologirani tudi brez blokad (v IT skuterji nimajo blokad), ali pa da če je res nujno 125ccm, naj rečejo samo skuterje, ker ti načeloma niso tako poskočni, pa še lažje so vodljivi (ČE je res treba 125ccm).
Drugač pa ne vem zakaj ne podarijo kar polne kategorije A. Sej je isti k***, pač malo bol leti
LP
PS: @seat: Tudi pri avtih je tako, da malokdo sploh v prvih letih pozna meje in zmožnosti svojega vozila in svoje vožnje. Ampak pri avtu imaš dosti več varnosti in pločevine, kot pa na motorju, ki je lahko usoden že pri 40km/h ali manj.