fiatpowered je napisal/-a:Saj zato se jih pa pobije tolko kot se jih. Če bi bile kazni 5 krat hujše kot so trenutno nebi nobeden pelal več kot 130km/h, razen unih z avti vrednimi več kot 7 mio sit.(le ti imajo dnar za kazni) Aja pa če bi za 50% prekoračil dovoljenio hitrost (50, 90, 100, 130) bi ti vzeli izpit za dve leti.
Pa naj eden ne reče, da višje kazni nebi zmanjšale žrtev na cestah, sicer je res, višje res ne, 5 krat višje od sedanjih pa bi definitivno zmanjšale žrtve na cestah. Glede ahokoliziranja, bi jaz naredil tako da kdor bi napihal več kot 1.3 (to je že zelo velik, in da tolko napihaš si pjen da komej hodiš) bi mu država avtomatsko brez pardona zaplenila avto(ne glede na vrednost avta) in ga prodala naprej. Če pa bi napihal od 0.5 do 0.7 bi bla kazen 500€, od 0.7 do 1.0 pa kazen 1000€. Polovične kazni bi pa tako blo treba ukinit. Bi vidli da ga nebi več bilo junaka ki bi pil in vozil.

Jao ... še sreča da imajo politiki sj malenkost več zmernosti ponavadi ... k če bi hodili ven s takimi idejami, bi blo pa tut sam še za emigrirat kam drugam, sj neb blo več za živet tuki... ktere psiho ideje
Tko byDway ... smrtne žrtve bi najlažje zmanjšali z boljšimi cestami, odpravo črnih točk in več poudarka na šolanju v varni vožnji... malce poglejte raziskave kakšne izmed neodvisnih organizacij ... kaj je pomagalo v tujini ... radarji al izboljšanje cest in odprava črnih točk, kjer je največ smrtnih žrtev

... Jst sem tako raziskavo iz Anglije že prebral... tko za namig ... radarji so pomagali samo povečanju denarja v državni blagajni, nič drugega
