Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
93436936
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Po nov 12, 2007 11:30 pm

Napisal/-a 93436936 Pe jun 27, 2008 11:26 am

FBR je napisal/-a: Jaz bi se pozanimal pri nekom, ki sigurno ve ali je to normalno ali ne. Njihova beseda je tukaj bolj malo vredna! Nato pa če res ne sme biti tako, takojšnjo zamenjavo za novega, ti pa tega pospraviš v normalno stanje in jim ga predaš nazaj...


Kdo bi pa to vedel? Komu naj se obrnem LPP-ju, AMZS-ju ali komu drugemu? Itak da bo Fiat Italija povedal, da je vse to v mejah normale... :/:o:/
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Pe jun 27, 2008 1:49 pm

Mogoče res kakšen LPP ali kaj podobnega Poizkusi! ... mogoče to kdo drug ve, jaz res ne...
 
cammy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Pe jul 11, 2008 8:16 am

Napisal/-a cammy Sr jul 16, 2008 11:10 am

Jaz bi se še pozanimala na kakšnem drugem Fiatovem pooblaščenem servisu, ne tam ko si ga kupo, če je ta napaka normalna.

Kopiram: 37.c člen zakon o varstvu potrošnikov 2004, drugače pa si še cel 37. člen preberi, ker so vse pravice na tvoji strani, če napaka ni normalna. In, če se ti gume tako zelo obrabljajo to za mene ni normalno.

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če ta napaka ni normalna se jaz več ne bi hotela vozit s takšnim avtom in bi zahtevala kupnino nazaj.

Zavarovalnica bo pa tudi sama sebe ščitla. Mislim, da maš možnost odvetnika, katerega stroškov sam ne boš nosil. Pozanimaj pa se še na Uradu za potrošnike slovenije 080 88 99 al pa na Zvezi potrošnikov slovenije 01 474 06 00, samo na slednjem moreš biti včlanjen, to članstvo pa tudi lahko sporihtaš v parih minutah.
 
Uporabniški avatar
KrEn
Novinec
 
Prispevkov: 138
Pridružen: Po jan 26, 2004 6:49 pm

Napisal/-a KrEn Pe avg 29, 2008 4:08 am

93436936 je napisal/-a:
FBR je napisal/-a: Jaz bi se pozanimal pri nekom, ki sigurno ve ali je to normalno ali ne. Njihova beseda je tukaj bolj malo vredna! Nato pa če res ne sme biti tako, takojšnjo zamenjavo za novega, ti pa tega pospraviš v normalno stanje in jim ga predaš nazaj...


Kdo bi pa to vedel? Komu naj se obrnem LPP-ju, AMZS-ju ali komu drugemu? Itak da bo Fiat Italija povedal, da je vse to v mejah normale... :/:o:/


'cer!

Nism spremlju zadeve (bil en mesec na Pagu in v Washingtonu)... Tako da ce poves kako se zadeva razvija oz. se je razvila ti mogoce lahko kaj svetujem/o...

Zadnji post je bil ze nekaj casa nazaj, tako da ne vem kaj se je razvilo iz tega.

Drugace - NE se bat Fiat Italije - verjemi da je njihovo potrosnisko varstvo in vse sigurno se zmeraj 20 let pred nasim... zal... In v tem primeru vecja kot je firma (v tem primeru kot majhna drzava(SLO - njihov proracun je vecji kot od nase drzave)) vecje imas moznosti brez tozb in zajebancij pridet skozi...

LP
Ora Et Labora :?
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov