Napisal/-a cammy Sr jul 16, 2008 11:10 am
Jaz bi se še pozanimala na kakšnem drugem Fiatovem pooblaščenem servisu, ne tam ko si ga kupo, če je ta napaka normalna.
Kopiram: 37.c člen zakon o varstvu potrošnikov 2004, drugače pa si še cel 37. člen preberi, ker so vse pravice na tvoji strani, če napaka ni normalna. In, če se ti gume tako zelo obrabljajo to za mene ni normalno.
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Če ta napaka ni normalna se jaz več ne bi hotela vozit s takšnim avtom in bi zahtevala kupnino nazaj.
Zavarovalnica bo pa tudi sama sebe ščitla. Mislim, da maš možnost odvetnika, katerega stroškov sam ne boš nosil. Pozanimaj pa se še na Uradu za potrošnike slovenije 080 88 99 al pa na Zvezi potrošnikov slovenije 01 474 06 00, samo na slednjem moreš biti včlanjen, to članstvo pa tudi lahko sporihtaš v parih minutah.