vsi novejši citroeni imajo to hibo z odbijači, da se začne barva luščit po robovih. to je serijska napaka vseh xsar in picassotov, tako da po vsej verjetnosti tvoj avto ni bil zaleten in ti piporočam, da ti lepo pobarvajo in podaljšajo garancijo.
glede te napake vem iz prve roke, da pa je serijska na večini teh citroenov sem izvedel od kolega, ki je uradni prodajalec vozil ciptroen na celjskem
To s kilometri so buče. Veliko avtov, ki se prodajajo ima dejansko lahko do 100 km, ker gresta vedno 2-3je avti na izmeno na supertest, ki je dolg lahko nekje okol 70 km, vendar - predno avto zapusti tovarno, mu stevec dajo nazaj na nulo. Tistih 5-15 km se naredi potem pri sobavi do koncnega kupca, kar tudi ni malo. Audi recimo prav vsakega Audija A8 pelje na svojo testno stezo, kjer temeljito preverijo vozne lastnosti avta z vsemi elektronskimi sistemi vred, potem pa mu dajo števec na nulo in gre iz fabrike naročniku.
Poznam veliko lastnikov Xsar in Citroenov nasplošno in ta da se komu lušči barva na odbijaču še nisem slišal.
Je pa bila moja Xsara 100% ruknjena in barvana na odbijaču. To je ugotovil tudi omenjeni prodajalec Citroeneov, vendar pisne ugotovitve ni hotel dati.
Rekel je le da bo zadevo preveril na Citroen Sloveniji in da se bova za enkrat kasneje zmenila, da mi odbijač pobarva na novo.
Bom pa zadevi definitivno šel do konca. Naj stane kar stane. Tudi če bon na koncu sam kratko potegnil.
Čisto logično je, da od prodanih skoraj 60.000 novih avtov na leto v Sloveniji vsaj promil takih ki se jih kako poškoduje med transportom ali kako drugače.
Promil po tem izračunu pomeni 60 novih vozil!!! Nisem pa še nikogar slišal, da mu je prodajalec ob nakupu novega vozila povedal, da je bil njegov rahlo karamboliran.
Po moje niso drugi prodajalci nič boljši od Citroena. Morda le zadevo popravija tako da se ne vidi - zamenjajo cel del z novim.
Citroen Slovenija mi je že tretjič negativno odgovoril in mi svetoval naj se obrnem na prodajalca. Oni zagotavljajo da v svojih evidencah nimajo ničesar. Danes sem poklical prodajalca, ki mi je obljubil, da bo zamenjal celoten odbijač za novega in popravil morebitne poškodbe pod odbijačem.
To bo moral narediti na lastne stroške in verjetno sam iskat nov odbijač v centralno skladišče, saj ima slabe izkušnje s kvaliteto dostavljenih. Poleg tega je tudi rekel, da se ne misli prerekat s "šefi" CS, ker itak tudi on ne pride nikamor.
No, na koncu se le še najdejo pošteni in kvalitetni prodajalci in serviserji vozil. On dela tako kot je treba "pošteno in na dolgi rok".
Jezi me le tak ignorantski odnos Citroen Slovenije do kupcev, uporabnikov in serviserjev ter uporabnikov. Kljub pozitivni rešitvi nisem najbolj zadovoljen, saj ne bo krivde plačal tisti, ki je zanjo odgovoren - Citroen Slovenija d.o.o.