
LUCKY LUKE je napisal/-a:prosim da si preberete ta članka, ker mislim da to ni več samo naklučje!!
iz Avtomagazina
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880564
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880561
LUCKY LUKE je napisal/-a:prosim da si preberete ta članka, ker mislim da to ni več samo naklučje!!
iz Avtomagazina
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880564
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880561
gkosto je napisal/-a:Vsi govorite naj reklamira ... ampak nemogoče je neko stvar reklamirat, če proizvajaec to ne smatra kot napako. Pač tako je narejeno in konec.
Če se pri Renaultu imajo za "dobro" firmo, bi tole napako mogli odpravit brez izgovorov, ker kot sami veste, zadovoljna stranka je najboljša reklama!Če ga boš peljal nazaj v avtohišo, ti lahko nastavijo odbijač v 30 minutah, samo vijake nastavijo pa bodo linije kot se spodobi
Je pa Clio res nižji razred, tako da linij ne pričakuj v nulo, ker jih noben avto do 10 mio nima! Je pa tole res izven meje normalnega odstopanja.
LP
sonček je napisal/-a:
Ma da se vse pogledat bil sem v vseh avtohišah po Ljubljani po salonih ter rabljenih avtomo,tok sem mel časa in moram povedat da so pri novih avtih špranje vse enake do nula, če niso je treba uveljavt reklamacijo tako je....
lp
gkosto je napisal/-a:sonček je napisal/-a:
Ma da se vse pogledat bil sem v vseh avtohišah po Ljubljani po salonih ter rabljenih avtomo,tok sem mel časa in moram povedat da so pri novih avtih špranje vse enake do nula, če niso je treba uveljavt reklamacijo tako je....
lp
Glej, vsak avto ima neko določeno dovoljeno odstopanje, ker je avto sestavljen iz XXX delov, in je zagotovo vmes nekje en del, ki ni čist u nulo narejen in zato je potem končni izdelek tak kot je.
Je pa tak kot so že povedali pred mano, danes ni več pomembna kvaliteta, važn je da je hitr narejeno pa da je dobiček.Žal ni tako samo pri avtomobilih, tako je postalo povsod drugod!
P.S. Verjem da so v salon dal tist avto, ki je bil najbol u nulo narejen, kupcu so pa "podtaknili" tistga taslabšega. Tko je..
ghostrider je napisal/-a:LUCKY LUKE je napisal/-a:prosim da si preberete ta članka, ker mislim da to ni več samo naklučje!!
iz Avtomagazina
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880564
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880561
Stari to ne morem verjet! Kako so uni ženski odgovoril, kao, ker niste pripeljali vozila na pooblaščeni servis, je avto zanič popravljen... PA ČLOVEK BOŽJI, AVTO JE IMEL 37.000 PREVOŽENIH!!!! Normalen diesel pametnih izdelovalcev bi ajebaval pri cca. 200 do 300.000 prevoženih kilometrih. Nenazadnje je to čista resnica, da je reno en krš, oziroma francozi in marsikateri evropejec na splošno tudi..........
AS_ je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:LUCKY LUKE je napisal/-a:prosim da si preberete ta članka, ker mislim da to ni več samo naklučje!!
iz Avtomagazina
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880564
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880561
Stari to ne morem verjet! Kako so uni ženski odgovoril, kao, ker niste pripeljali vozila na pooblaščeni servis, je avto zanič popravljen... PA ČLOVEK BOŽJI, AVTO JE IMEL 37.000 PREVOŽENIH!!!! Normalen diesel pametnih izdelovalcev bi ajebaval pri cca. 200 do 300.000 prevoženih kilometrih. Nenazadnje je to čista resnica, da je reno en krš, oziroma francozi in marsikateri evropejec na splošno tudi..........
Čakaj, čakaj..res da so novi renaulti mogoče j***a, samo ne moreš pa za vse kriviti proizvajalce. Kot vidiš, je avto vozila ženska in roko na srce, večina ženskih voznic nima pojma, kako se avto upravlja. Čisto možno je, da je mrzlega gonila do daske in to pa seveda zelo koristi turbini kajne?
Ker imam veliko prijateljic z izpitom, se vedno držim samo za glavo, kaj to delajo z novimi avti (ki jih kupi ati)...res si jih ne zaslužijo. Baje moraš počakat, da ti ugasnejo kontrolne lučke ko daš kontakt preden vžgeš..no one tega ne počno. Vsako jutro se jim (zaradi dolgega lišpanja itd) mudi na fax oz službo in tiščijo tiste boge cliote in puntote s tretjo 90. Nazaj grede pa s 4. prestavo 40, da bo manj pokuril
.
Da sploh ne omenjam skurjenih sklopk pri speljevanja ali pa vžiganja v prestavi, vožnje z zategnjeno ročno![]()
Na koncu se jim pa ne da nic dopovedati, ker se kao pametnega delam..
In potem je kr naenkrat kriv servis in nov avto...
Kar se pa službenih avtov tiče pa verjetno veste, kakšen odnos imajo ljudje do njih. Sam sem pri interevropi enkrat peljal službenega polota..zjeban do j**c...metalo je iz prestave, ob speljevanju cukal, ves pobuškan....
BTW nimam renaulda ali fiata, če mislite, da jih zagovarjam...
Kar se pa službenih avtov tiče pa verjetno veste, kakšen odnos imajo ljudje do njih. Sam sem pri interevropi enkrat peljal službenega polota..zjeban do j**c...metalo je iz prestave, ob speljevanju cukal, ves pobuškan....
AS_ je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a:LUCKY LUKE je napisal/-a:prosim da si preberete ta članka, ker mislim da to ni več samo naklučje!!
iz Avtomagazina
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880564
http://www.moj-album.com/album/2880522/?os=2880561
Stari to ne morem verjet! Kako so uni ženski odgovoril, kao, ker niste pripeljali vozila na pooblaščeni servis, je avto zanič popravljen... PA ČLOVEK BOŽJI, AVTO JE IMEL 37.000 PREVOŽENIH!!!! Normalen diesel pametnih izdelovalcev bi ajebaval pri cca. 200 do 300.000 prevoženih kilometrih. Nenazadnje je to čista resnica, da je reno en krš, oziroma francozi in marsikateri evropejec na splošno tudi..........
Čakaj, čakaj..res da so novi renaulti mogoče j***a, samo ne moreš pa za vse kriviti proizvajalce. Kot vidiš, je avto vozila ženska in roko na srce, večina ženskih voznic nima pojma, kako se avto upravlja. Čisto možno je, da je mrzlega gonila do daske in to pa seveda zelo koristi turbini kajne?
Ker imam veliko prijateljic z izpitom, se vedno držim samo za glavo, kaj to delajo z novimi avti (ki jih kupi ati)...res si jih ne zaslužijo. Baje moraš počakat, da ti ugasnejo kontrolne lučke ko daš kontakt preden vžgeš..no one tega ne počno. Vsako jutro se jim (zaradi dolgega lišpanja itd) mudi na fax oz službo in tiščijo tiste boge cliote in puntote s tretjo 90. Nazaj grede pa s 4. prestavo 40, da bo manj pokuril
.
Da sploh ne omenjam skurjenih sklopk pri speljevanja ali pa vžiganja v prestavi, vožnje z zategnjeno ročno![]()
Na koncu se jim pa ne da nic dopovedati, ker se kao pametnega delam..
In potem je kr naenkrat kriv servis in nov avto...
Kar se pa službenih avtov tiče pa verjetno veste, kakšen odnos imajo ljudje do njih. Sam sem pri interevropi enkrat peljal službenega polota..zjeban do j**c...metalo je iz prestave, ob speljevanju cukal, ves pobuškan....
BTW nimam renaulda ali fiata, če mislite, da jih zagovarjam...
ghostrider je napisal/-a: Pa ne vem, kko bi grdo ravnanje vplivalo na počen amortizer pri neobremenjenem dostavnem vozilu???
AS_ je napisal/-a:ghostrider je napisal/-a: Pa ne vem, kko bi grdo ravnanje vplivalo na počen amortizer pri neobremenjenem dostavnem vozilu???
Ne vem. Vem pa, da v okolici begunj, natančno pri rodinah, čez dokaj velik cestni klanec z službenimi (ne bom povedal od kere firme) kombiji in audiji tekmujejo, kdo bo dalj skočil (in to niso nedolžni skoki če kdo pozna tisti klanec).
Drgac nism reku, da je v tem primeru res kriva ženska, je pa vse mogoče. Zaradi šlampasto narejenega cliota tudi ni kriva ženska, je pa res, da je neprimerno ravnanje uporabnikov tudi krivo za marsikatere napake.
In glede tega cliota bi se tudi jaz pritožil, ker je res šlampasto narejen. Saj sem rekel..še naša lada samara je bolj simetrična..
Ne pusti se jim.
lp AS_
BB99 je napisal/-a:Avto mislm d ni biu razbit, bil je po narocilu( čakal sem en mesec), tko d kej tazga tezko vrjamem d bi ga od kje prvlekl.... Se bom pa u tork do prodajalca zapelu d slism komentar...
P.S.: Kje pise kje je biu avto narejen?? (V homologaciji pise Francija)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost