Cash je napisal/-a:Slide je napisal/-a:To da moraš prehiteti provido NE VELJA VEČ
Dej mi prosim direktni link na zvcp, kjer piše to, ker jaz nikakor ne najdem. Hvala.
10. člen
Meritve hitrosti iz premikajočega se merilnega vozila so pri mobilnem merjenju hitrosti dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev:
– dovoljeno je samo merjenje hitrosti vozil, ki prehitevajo vozilo, v katerem je vgrajen merilnik hitrosti, oziroma vozijo mimo merilnika hitrosti;
– pri izmerjenem rezultatu se pri merjenjih hitrosti upoštevajo naslednje varnostne razlike:
a) 7 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;
b) 8 km/h pri merilnem rezultatu od 101 km/h do vključno 150 km/h;
c) 9 km/h pri merilnem rezultatu nad 150 km/h.
Dovoljena merilna razdalja pri mobilnem merjenju hitrosti mora biti določena v certifikatu o odobritvi tipa merilnika hitrosti.
Meritve z ročnimi merilniki hitrosti se lahko izvajajo ob upoštevanju naslednjih zahtev:
– ročni merilniki hitrosti se pri merjenju lahko uporabljajo iz roke ali nameščeni na stojalu z gibljivo glavo. Merilni žarek mora zajeti os gibanja kontroliranega vozila. Ročni merilniki hitrosti se praviloma uporabljajo z roba cestišča ali z nadvozov;
– merjenje iz premikajočega se vozila z ročnimi merilniki hitrosti ni dovoljeno, pri merjenju iz stoječega vozila pa ni dovoljeno merjenje skozi stekla vozila. Za dokazilo o pravilni dodelitvi merilnega rezultata kontroliranemu vozilu je treba hkrati uporabljati video sistem ali fotoaparat, ki je čvrsto pritrjen na merilnik hitrosti, razen v primerih, ko je rezultat merjenja hitrosti mogoče takoj po meritvi neposredno prikazati vozniku kontroliranega vozila;
– pri izmerjenem rezultatu se upoštevata naslednji varnostni razliki:
– 3 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;
– 5 km/h pri merilnem rezultatu nad 100 km/h.
Meritve hitrosti pri mobilnem merjenju s sledenjem so dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev:
– merjenje hitrosti je treba izvajati na najmanj 200 m dolgem odseku;
– pri merjenju je treba uporabiti overjen merilnik hitrosti in registrator vožnje;
– pri izmerjenem rezultatu se pri merjenjih hitrosti upoštevajo naslednje varnostne razlike:
»10. člen
Meritve hitrosti pri mobilnem merjenju s sledenjem so dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev:
– merjenje hitrosti je treba izvajati na najmanj 200 m dolgem odseku;
– pri izmerjenem rezultatu se pri merjenjih hitrosti upoštevajo naslednje varnostne razlike:
+------------------+------------------------+
| | Varnostna razlika |
+------------------+-----+-----+------+-----+
|Najkrajša dolžina | 200| 500| 1000| 2000|
|odseka merjenja | | | | |
|[m] | | | | |
+------------------+-----+-----+------+-----+
|Enakomerna | 15| 10| 8| 6|
|razdalja | | | | |
+------------------+-----+-----+------+-----+
|Prosto sledenje | 15| 10| 8| 6|
+------------------+-----+-----+------+-----+
|Po fiksnih točkah | –| 10| 8| 6|
+------------------+-----+-----+------+-----+
Tabela 1: Varnostne razlike pri merjenju hitrosti s sledenjem
Pri hitrostih do vključno 100 km/h je varnostna razlika podana v km/h (absolutna vrednost), pri hitrostih nad 100 km/h pa v odstotkih (relativna vrednost). Podana varnostna razlika se do rezultata merjenja do vključno 100 km/h odbije od izmerjene vrednosti, pri rezultatih nad 100 km/h pa se varnostna razlika izračuna in nato odbije od izmerjene vrednosti.
Pri izračunanih povprečnih hitrostih se merilni rezultat zaokroži na polni kilometer navzdol.«.
smuky je napisal/-a:Ni res.Folk goni fajn čez 200.Res pa je da se pojavi tud kakšen šlepar ali pa kakšen kaliber ki vozi po prehitevalnem 130 in oteži zadevo.Pol pa folk odzadaj vs živčen blenda.
Ja za moje mnenje je autocesta bolj nevarna.Ma poleg zaradi hitrosti tud zaradi tega ker morš pazit na vse.Če ti kdo blenda zadaj ko prehitevaš pa tko če maš 170 v polno in voziš za enim pol če tist pred tabo na 1x fajn po zavori stopi si naj****.Pa poleg tega dost folka nč smernikou ne uporablja in kar skoč pred tabo na prehitevalni brez da sploh pogleda.Zdaj se pa ti predstauljaj da maš 200 v polno in ti en skoč tko ven.In tko šleparji so dost bolj nevarni in velik več prehitevanj po desni je na autocestah.
Pol leta nazaj sm imel nesrečo na AC v Italiji.In sicer js sm prehiteval.Notr sm mel okrog 140,150.Nisem šel tuk hitr in vidiš ti enega italijana ki skoč ven pred mano.Nč žmigauca.Sploh ni pogledal.Bla je totalka.Ok...
Na magistralkah se to velik manj dogaja.AC so bol nevarne.V glaunem zaradi histrosti.
Sorry za off topicops:
abbe je napisal/-a:smuky je napisal/-a:Ni res.Folk goni fajn čez 200.Res pa je da se pojavi tud kakšen šlepar ali pa kakšen kaliber ki vozi po prehitevalnem 130 in oteži zadevo.Pol pa folk odzadaj vs živčen blenda.
Ja za moje mnenje je autocesta bolj nevarna.Ma poleg zaradi hitrosti tud zaradi tega ker morš pazit na vse.Če ti kdo blenda zadaj ko prehitevaš pa tko če maš 170 v polno in voziš za enim pol če tist pred tabo na 1x fajn po zavori stopi si naj****.Pa poleg tega dost folka nč smernikou ne uporablja in kar skoč pred tabo na prehitevalni brez da sploh pogleda.Zdaj se pa ti predstauljaj da maš 200 v polno in ti en skoč tko ven.In tko šleparji so dost bolj nevarni in velik več prehitevanj po desni je na autocestah.
Pol leta nazaj sm imel nesrečo na AC v Italiji.In sicer js sm prehiteval.Notr sm mel okrog 140,150.Nisem šel tuk hitr in vidiš ti enega italijana ki skoč ven pred mano.Nč žmigauca.Sploh ni pogledal.Bla je totalka.Ok...
Na magistralkah se to velik manj dogaja.AC so bol nevarne.V glaunem zaradi histrosti.
Sorry za off topicops:
dj mi ti povj kolk folka ma na tem forumu avte k grejo lahko cez 200km/h?
manj kot 40%,pa od teh 40% jh ma 40% avtomobile ki so bli predvideni tut za voznjo cez 200km/h.
avtocesta nau nikol tok nevarna kot cesta v naselju(ni pesceu,ni kolesarjev,ni traktorjev,ni zog...)
domi je napisal/-a:
off topic
Omejitev je na avtocesti 130 km/h in se lahko vsakdo s to hitrostjo vozi po prehitevalnem pasu, če je vozni pas zaseden kako dolgo hoče pa če ravno prileti nekdo z 400 km/h.
lp
smuky je napisal/-a:Ni res.Folk goni fajn čez 200.Res pa je da se pojavi tud kakšen šlepar ali pa kakšen kaliber ki vozi po prehitevalnem 130 in oteži zadevo.Pol pa folk odzadaj vs živčen blenda.
Ja za moje mnenje je autocesta bolj nevarna.Ma poleg zaradi hitrosti tud zaradi tega ker morš pazit na vse.Če ti kdo blenda zadaj ko prehitevaš pa tko če maš 170 v polno in voziš za enim pol če tist pred tabo na 1x fajn po zavori stopi si naj****.Pa poleg tega dost folka nč smernikou ne uporablja in kar skoč pred tabo na prehitevalni brez da sploh pogleda.Zdaj se pa ti predstauljaj da maš 200 v polno in ti en skoč tko ven.In tko šleparji so dost bolj nevarni in velik več prehitevanj po desni je na autocestah.
Pol leta nazaj sm imel nesrečo na AC v Italiji.In sicer js sm prehiteval.Notr sm mel okrog 140,150.Nisem šel tuk hitr in vidiš ti enega italijana ki skoč ven pred mano.Nč žmigauca.Sploh ni pogledal.Bla je totalka.Ok...
Na magistralkah se to velik manj dogaja.AC so bol nevarne.V glaunem zaradi histrosti.
Sorry za off topicops:
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov