Na tem forumu sem tudi odprl temo glede mojega problema, ki sem ga imel z avtomobilom P308. Ko sem ga odpeljal na servis da odpravijo navedene napake, sem placal znesek 400€, vendar ugotovil da napake niso bile odpravljene.
Sedaj bi rad odstopil od pogodbe, torej da mi povrnejo stroske in jaz njim material. Mi lahko kak poznavalec zakonov pomaga pri nastali stiski?
Namrec ne morem si privosciti zaradi sluzbe, da bi avto peljal vsak teden na servis, da poskusijo ugotoviti pravi vzrok napak. Ze sedaj sem placal ogromno denarja, ki pa ni popravilo omenjenih napak.
Koliko sem sam prebiral zakone, lahko uveljavljam tukaj problem kot Stvarno napako.
Stvarna napaka po OZ:
stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
Stvar kot taka (verjetno) deluje, vendar za mojo rabo (posebno rabo) za katero sem jaz kupil to stvar ni pravilna oz. ne odpravi napak. Zato bi rekel, da imam nekaj moznosti se sklievati na ta clen iz zakona.
Nadalje sem bral o zakonu o vracilu blaga.
14 dni za odstop od nakupne pogodbe za blago
Za vse pogodbe, sklenjene v EU od 13. junija 2014 dalje, velja, da imate v 14 dneh od datuma nakupa pravico do odstopa od spletne nakupne pogodbe in vseh drugih vrst nakupa, ki niso nakup v trgovini (npr. nakup doma pri prodajnem zastopniku, po telefonu ali po pošti).
Obdobje za premislek poteče v 14 dneh po dnevu prejema blaga. Pri tem velja, da če rok za premislek poteče na nedeloven dan, se ta podaljša do naslednjega delovnega dne.
Torej jaz ta material nisem kupil v trgovini in tudi nisem imel moznosti imeti fizicno stik z njim, da bi zadevo na kaksenkoli nacin preveril. Zato menim da bi se lahko skliceval tudi na ta clen zakona.
To je kar sem jaz uspel razbrat..se pa priporocam se za kak nasvet / pomoc ?
Cilj je, da bi odstopil od pogodbe in ne menjaval dele znova in znova.
LP