Poškodbe od kamenčkov so povsem normalni in pa neizogibni. Tudi če ima avto 5km in se voziš 10na uro, lahko nekdo povozi kamenček ki ga vrže tebi na avto in okruši lak/barvo.
Rešitev je edino folija. Novejši laki so bolj občutljivi.
Tudi debelina barve je povsem normalna za novejša vozila. Pričakovano iz tovarne je med 60-120 pri novih vozilih, nekateri do 170. Odstopanje da je nekje 60, nekje 80 ni nič kar bi te lahko skrbelo. Problem je če je ena panela od 60-80, druga pa od 180-220(npr). To ni serijsko barvano v proizvodnji ampak naknadno(torej poškodba pri prevozu in naknadno barvanje-v večini primerov)
Mnenje strokovnjaka v tem primeru je bila izmišljotina.
Manj barve na notranjih predelih tudi ni nič na kar bi se lahko izgovarjal pri avtomobilu takega ranga, kot že prej omenjeno.
Sodeč po navadenem ne boš dosegel nič, morda delna barvanja če ti bojo šli res na roko in boš res vztrajen.
Ampak vse to za sabo pusti posledice ki bi te znale še bolj zmotit. Torej overspray po celem avtu, odstopanje odtenkov in pa potem pri prodaji vozila, ko bos moral razlagat kok je slaba barva in da so pooblasceno barvali dolocene predele-torej kup izgovorov da avto ni bil zaleten, ne ravno najboljsa situacija pri prodaji vozila.
Upam pa da ti uspe solidno resit zadevo.
Slike pa tudi ne škodijo