igracko je napisal/-a:Če pa piše v pogodbi kupljeno po načelu"videno kupljeno" pa nimaš nobene možnosti! (lastne izkušnje)
Jap, dobro preglej pogodbo, ker če piše ideno/kupljeno bož težko kaj dosegel.
Vozilo ti pustil pregledati, nič ti ni skrival, z vsem si se strinjal, ga plačal in podpisal pogodbo...
Sranje je rabljene avte kupovat, sploh če se na avte ne spoznaš dovolj. V takem primeru je dobro imeti s sabo kakega mehanika.
Recimo, če odpre kiler in potegne malo ven, lahko takoj opazi, če je notri olje,kar vsi vemo kaj pomeni (ali bi vsaj morali)... Točno ve kje pogledat, da vidi če je kaj pretegnjeno, slabo popravljeno...
Žal se vse prevečkrat nalepi kupec na zadnji spojler, pragove in kvazi lita platišča, će je avto na sveže spoliran še boljše....
@Damjan, verjetno si se prav odločil, ker so prvi megani zelo rizkanten nakup, sploh prvo letniki (1.6 motor, l96), ker zelo rado prebije tesnilo na glavi (bratrancu na cca 30Kkm, verjetno premalo mesa na glavi...). Menjava je svinjsko draga in če ni na pooblaščenem servisu še garancije ni... Čez čas so zadeve poštimal in teh težav ni bilo več... Na splošno za Renault velja, da PREVEČKRAT testira na končnih uporabnikih, tako da se je že v defultu smiselno izognit prvemu letniku. Smo imeli težave s službeno laguno (novi model pred face liftom), ki je crkvala non/stop zrihtat je niso znali in nas pošiljali od servisa do servisa... V NM pa nam je neprijazna gospa razložila, da se oni ne bojo ubadal s tem avtomobilom, ker je enota za LJ v LJ...
Zanimivo, da pa drugi služben avto (kupljen 9 mesecev kasneje) dela kot švicarska urca...
Tako, da če bi sam kupoval Renaulta, bi se na daaaaaleč izognil prvemu letniku.
Verjetno je še pri kateri znamki podobno, samp za Reanult vem iz prve roke.