(7) Z globo 10.000 tolarjev se kaznuje za prekršek udeleženec cestnega prometa, ki ravna v nasprotju s petim odstavkom tega člena, razen tistega, ki ravna v nasprotju s prometnim znakom za omejitev hitrosti, s prometnim znakom, s katerim je urejena prednost vozil, s prometnim znakom za obvezno uporabo snežnih verig ali s prometnim znakom za omejitev skupne mase, osne obremenitve ali dimenzije.
bergkamp je napisal/-a:Glede radarja me zanimajo sledeče stvari in naprošam če mi lahko odgovorite:
BiMMER je napisal/-a:-Ali je dovoljeno prostoročno merjenje v stoje z laserskim merilnikom (prosil bi če kdo lahko poda specifikacijo teh merilnih naprav (občutljivost naprave na mraz, dolžina merjenja...) DA! Radar deluje do -30°C, in deluje tudi do 2000m!
BiMMER je napisal/-a: Radar deluje do -30°C
uradni-list.s je napisal/-a:Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji:
1. Referenčni pogoji:
– okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C,
– relativna vlažnost 60 % + / - 15%,
– napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%.
2. Delovni pogoji:
– okoliška temperatura od 0 °C do +50 °C.
3. Pogoji skladiščenja:
– temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C.
Volvo5er je napisal/-a:Radar deluje do -30°C
a deluje radar tudi v megli, snegu ali dežju??
uradni-list.s je napisal/-a:Merilniki hitrosti morajo delovati pod naslednjimi pogoji:
1. Referenčni pogoji:
– okoliška temperatura 23 °C + / - 2 °C,
– relativna vlažnost 60 % + / - 15%,
– napajalna napetost nazivna vrednost + / - 2%.
2. Delovni pogoji:
– okoliška temperatura od 0 °C do +50 °C.
3. Pogoji skladiščenja:
– temperatura skladiščenja od –25 °C do +70 °C.
Razlaga??
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov