Cruisin je napisal/-a:46. dan pojdite do prodajalca in zahtevajte NOV avto ali povračilo kupnine (mislim pa, da bo prodajalec tukaj kompliciral ampak po zakonu vam to pripada).
Do nadomestnega avta niste upravičeni, ste pa upravičeni do povračila stroškov, kateri so lahko nastali med časom, ko avtomobila niste imeli.
člene sem na hitro iskal na googlu a jih zaradi časovne stiske nisem uspel najti
ZVPot-UPB2 je napisal/-a:20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
maliBobi je napisal/-a:Cruisin je napisal/-a:46. dan pojdite do prodajalca in zahtevajte NOV avto ali povračilo kupnine (mislim pa, da bo prodajalec tukaj kompliciral ampak po zakonu vam to pripada).
Do nadomestnega avta niste upravičeni, ste pa upravičeni do povračila stroškov, kateri so lahko nastali med časom, ko avtomobila niste imeli.
člene sem na hitro iskal na googlu a jih zaradi časovne stiske nisem uspel najti
Ne bo čisto držalo.(odebeljen tekst) odgovor je ALI ALI.ZVPot-UPB2 je napisal/-a:20. člen
(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
Lep pozdrav
Cruisin je napisal/-a:Oh madonca, res upam, da nisem koga zmedel s svojo nepremišljeno in totalno netočno izjavo. Bom drugič probal napisati do pike točno, da bo ja razumljivo.
Eni se pa res ob malenkosti spotaknete.
Cruisin je napisal/-a:@dzanzi: Sem skoraj prepričan, da moja trditev drži. Napaka je napaka, ni pomembno ali vpliva na delovanje samega avta/motorja ali ne. Stvar pač ne deluje in stranka je sprožila postopek reklamacije. In to, da obveščajo vsak teden kaj se dogaja ne pomeni čisto nič (če gledamo zakon). Imajo 45 dni da stvar rešijo/popravijo/zamenjajo/whatever, če jim ne uspe ima stranka PRAVICO do povračila CELOTNE KUPNINE ali do NOVEGA AVTOMOBILA istega ali višjega cenovnega razreda.
/miha je napisal/-a:Mi imamo tudi same takšne šalabajzarske izkušnje s citroenovimi servisi (smo imeli 3x citroen berlingo in 1x citroen jumpy do sedaj).
Nimaš kaj...za ta dnar je to to.
Najbolš mi je blo, ko sem pripeljal avto na servis, da bi sklopko zamenjal in so rekl, da vsaj 3 tedne nimajo časa za kaj takega. Kot, da je to popravilo, ki traja minimalno 1mesec dni in mora biti udeležnih vsaj 6ljudi....za crknt
srcnik je napisal/-a:Hahaha, je reku mondeota hybrida bolj zgrešenga predloga pa že dolgo nisem slišal
Drugače pa glede diskov je zadeva taka, da jih lahko tudi pregreješ, če se npr. s hriba spuščaš, pa neprestano rahlo zaviraš... Ne rabiš velike hitrosti...
Druga stvar je pa ta, da so prodajalci čedalje bolj gluhi v poprodajnih storitvah, včasih je bil samo kak budget renault tak (k so meli serijske napake na motorjih, pa niso poznali pojma kulanca), zdaj pa že zgleda kar vsi počasi v tej smeri delujejo, po drugi strani ti pa servise računajo, kot da ti zlato olje nalivajo not, pa če se mehaniku olje polije ob izlivanju po drugih delih, ti še čistilo za čiščenje podvozja računajo... Zato sem se sam odločil, da kupujem raje rabljene avtomobile izven garancije, ker se mi ne da ukvarjat s talenti v avtohišah. Tudi zato pa prodaja globalno pada, ker ma folk dost tega, da neki drago plača, pol pa živce pa energije zgublja, da pride do pravice (zakaj že?)... (isto je pr nakupu rabljenih vozil od švercerjev s pisno garancijo prodajalca na kilometre, itd... ko je pa kaj narobe, te pa odjebejo kot za šalo)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov