Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

LUKNJE V ZAKONU GLEDE HOMOLOGACIJE DODATNE OPREME

Napisal/-a seat Če maj 04, 2006 11:05 pm

No mene pa vseen neki zanima.V kratkem imam namen v sovojega Leona vgradit dodatno opremo in sicer nižje vzmeti in pa temnenje stekel.Zdaj pa me zanima neki konkretnega.Branko sorry za offtopic sam morm vseen vprašat.Kot vemo imamo od predkratkim v Nizki možnost opravit homolomo in sicer vsak prvi četrtek,mene pa zanima jst recimo to dodatno opremo vgradim v avto sredi meseca nakar pri Miklavcu oddam vlogo za opravljanje homolomo,ki bo šele čez pol meseca.Vsi tudi vemo kako smotani so na LPP Ljubljana,ker tudi sam vem,da sem pri Ibizi čakal na kartonček in ga dobil ko je že avto šel v prodajo torej po 2 mesecih.Strinjam se da je homogolizacija pač nujno zlo in pa da se opravlja "pregled" nad predelavami (pregledi se opravijo od daleč in temeljijo samo na osnovi TUV-a,to so moje izkušnje :D)
Torej če povzamem bistvo jst sem se z Ibizo vozil cela 2 meseca in pol brez urejenih papirjev,pa čeprav sem imel vse TUV-e in potrdila o vgradnji ampak bi lahko zarad smotanega LPP-ja bil morebiti ob tablce in ob 100k sit.
Miha mene pa zanima,če imam jst v avtomobilu vse TUV-e za predelave kartončka pa nimam,ker je na LPP Ljubljana morebiti lahko pričakujem odvzem tablic in 100k kazni zato ,ker se eni moroni v Ljubljani ne moreo prow čas zmigat in poslat tistga kartončka.
To je mislim,da večno vprašanje in pa velik odvisno od samega policista,ki te ima v postopku in pa samega odnosa policist/"stranka" :D

V teh zakomih o homolomo je toliko lukenj kot v švicarskem siru.Naj povem svoj primer.
Sam imam sorodnika,ki vozi Golfa mk1 in zakaj vam to razlagam,šipe na tem golfu so mastne,ob soncu se ven nič ne vidi,fokusi v lučeh so skor črni,varnostni pasovi nacufani tehnični pregled naredi ne da bi šel avto sploh čez kanal in zadnč pač greva skupaj v Celje naju ustavi policisti in sorodnik igra nevednega starčka in policist nič ne reče glede izpravnosti vozila.Nakar pa men skor živci spustijo pri Ibizi me je pa policaj je*al zarad temnjenih šip,ki so ble vgrajene v skladu z zakonom in predpisi,le lakomni državi še nisem dal 6k za tist po*ukan štempel v kartončku.Mislim glede homogolizacije bojo potrebne velike reforme.Aja šipe mi je pregledal g. zajec al kaj je že z razdalje 10 metrov niti blizu ni šel avtu.In pol se mi gremo neko je*eno državo,kjer zakoni popušijo na celi črti.Sej zakon o homolo je pravilen tko smo se znebili velik doma stylanih vtov,ki roko na srce niso bli varni na cesti.Sam vseeno se mi zdi prekleto smešno,ker za polisicta (ki se drži zakona) ni veljaven zgolj TUV na LPP-ju pa zadostuje samo preklet TUV.Mislim tist ki je zakon pisal in izvajalci zakona si še zdaj niso čist enotni kaj in kako.
Tle ne napadam nikogar osebno ampak po*ukan sistem,ki je v ku*cu.
Kot sem enkrat že napisal je ideja o teh A-testih izvrstna sam žal ni izpeljana kot je blo sprva mišleno.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza Če maj 04, 2006 11:15 pm

tako jaz delam...in imam lepo zdaj vabilo za pregled...čeprav se še vedno izogibam policajem....strinjam se pa z vama obema ker doživljam isto...se pa strinjam da dajo kako potrdilo da se ti lahko voziš da si bil na pregledu pri njih...
 
Gadjit
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Če okt 06, 2005 1:06 pm

Napisal/-a Gadjit Pe maj 05, 2006 5:52 am

Hm kje so tu luknje v zakonu? (ki bi jih lahko izkoristili sebi v prid)
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Pe maj 05, 2006 6:10 am

Ta LPP je res kr neki. Če bi jst v službi delal tko počasi, bi že davno letel. Jst sem sred aprila bil na pregledu in sem rekel, da bi čimprej rabil kartonček. Ja, je rekel, da ga bo začel že danes zvečer pisati. Sem si mislil OK, vnekaj dneh bo, vendar ga še zdaj nimam. Vmes sem šel na tehničnega (seveda spet na LPP) in so me tam kar dvakrat nadlegovali, če mam homologirano (ok, saj je prav!), pa je potem pogledal v računalnik in videl, da je že homologirano, kot že rečeno kartončka, še vedno nimam. Kolega, ki je šel z mano temnit, je že imel policaje na hrbtu, vendar se je izgovoril na počasnost LPP, kar je zadostovalo.

Stvari so res popolnoma nedorečene in po prosti presoji posmeznikov te oblasti (beri policije). Res bi bilo treba zakon na tem področju temeljito prevetriti.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Pe maj 05, 2006 7:09 am

homologacija odkar je pršla vn je ne maram :lol:
....
 
s12345
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 762
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:03 pm

Napisal/-a s12345 Pe maj 05, 2006 8:25 am

<Kakšno potrdilo, saj ti na list, ki ga dobiš po pregledu lepo piše da avto ni tehnično brezhiben. Torej ni za na cesto. Jaz sem peljal avto star en mesec na pregled ko sem dal pal stvari gor in dobil list na katerem je pisalo ni tehnično brezhiben. NOV AVTO
Lukenj ni. Po zakonu je tako nekako: ko daš na avto karkoli spremeni negove vozne lasnosti je avto potrebno peljati na pregled v strokovno organizacijo ter do končanja postopka avto ni vozen.

Lahko bi bilo še slabše: ko ugradiš nek neoriginalni del se ne bi smel voziti po cesti (se pravi, da bi moral plačati avtovleko za prevoz do lpp), ko bi ti pregledali avto, ga spet ne bi smel voziti po cesti, dokler ne dobiš potrdila o ustreznosti vozila za vožnjo v R. Slo. (Kar pomeni: ali parkiraš avto pred lpp ali spet plačaš avtovleko da ti avto odpelje do doma.) Dokler ne bi dobil potrdila, bi avto lepo gledal parkiran pred bajto.
kako ste pametni. blagor vašim mamicam.
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 Pe maj 05, 2006 8:34 am

s12345 je napisal/-a:<Kakšno potrdilo, saj ti na list, ki ga dobiš po pregledu lepo piše da avto ni tehnično brezhiben. Torej ni za na cesto. Jaz sem peljal avto star en mesec na pregled ko sem dal pal stvari gor in dobil list na katerem je pisalo ni tehnično brezhiben. NOV AVTO
Lukenj ni. Po zakonu je tako nekako: ko daš na avto karkoli spremeni negove vozne lasnosti je avto potrebno peljati na pregled v strokovno organizacijo ter do končanja postopka avto ni vozen.

Lahko bi bilo še slabše: ko ugradiš nek neoriginalni del se ne bi smel voziti po cesti (se pravi, da bi moral plačati avtovleko za prevoz do lpp), ko bi ti pregledali avto, ga spet ne bi smel voziti po cesti, dokler ne dobiš potrdila o ustreznosti vozila za vožnjo v R. Slo. (Kar pomeni: ali parkiraš avto pred lpp ali spet plačaš avtovleko da ti avto odpelje do doma.) Dokler ne bi dobil potrdila, bi avto lepo gledal parkiran pred bajto.


katera pa je strokovna organizacija?
tista, ki je npr. feltno par mescov razbijala, preobremenjevala, tolkla, raztegovala,..... in izdala TÜV in se pod njega podpisala ali "slučajno" misliš da je to LPP kjer ti v par minutah avto pogledajo(če ga) in potem čakaš kot budala kartonček? pa če so tako "strokovni" zakaj so potem pol sloveniji homologiral stvari za katere so bili Tuv-i prirejeni(ponarejeni) v wordu?
dokler je tako kot je v LPP potem ne govorit o strokovnosti.
 
s12345
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 762
Pridružen: Sr jul 06, 2005 9:03 pm

Napisal/-a s12345 Pe maj 05, 2006 8:37 am

Na žalost (in na srečo nekaterih) je pri nas "strokovna organizacija" pač lpp.
Lahko pa se prijaviš na kakšen javni razpis za opravljanje te dejavnosti.....
kako ste pametni. blagor vašim mamicam.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 05, 2006 2:28 pm

Ja in pole naj bi jst bil brez avta dva meseca preden bi se na LPP se spomnili poštemplat moj homolomo kartonček će jim jst moram takoj nakazat tiste prešerne za pregled bi tut oni lahk takoj poštemplali kartonček.Nevem zakaj sploh ugotavljajo strokovnost papirjev,če pa poznam kr neki primerov ko so osebe v PS predelale TUV za svoj avto in LPP je popušu na take papirje mislim strokovnost jim jst nekam nabijem :D
homologacija odkar je pršla vn je ne maram

Homogolizacija bi ob pravilni uporabi bila zlo vredu stvar,če bi res na LPP-ju preizkušali lastnosti vgrajenih spojlerjev.Če bi bli strokovni bi morali med drugim imeti tut vetrovnik,vendar ga imajo prepih žal samo v glavah :D,Če bi se zakon izvajal kot je bil sprva zamišljen bi bil velik bolj prijazen do strank.
Poznam primer,ko je oseba XXX vgradila nižje vzmeti v XXX avto in ker je zato pač potrebno potrdilo o strokovni vgradnji je ta oseba v PS pač to potrdilo spremenila tko,da so bile doma vgrajene fedre "strokovno zmontirane" in zj se tle poraja veliko vprašanje kaj je res varno za na cesto,doma predelani papirji in pa malomarnost naše storkovne ustanove :D
In pol mi naj kdo reče,da smo glede homogolizacije že v Evropi :D pa vam povem še povohali nismo Evrope na tem področju.
Samo malomarnost LPP-ja sem izkusil na svoji koži tko,da vem kaj govorim.Osebno pač nobenga ne žalim sej osebe so tam samo v službi,sam nehite pol eni govort o strokovnosti te ustanove :lol:
Strinjam se,da je avto po predelavi uradno ni tehnično brezhiben vendar sem mnenja,da bi moral potrdilo o ustreznosti dobit na licu mesta po pregledu ne pa čez dva meseca.Ker denar za pregled tudi moraš takoj plačat ne pa čez dva meseca.
Tko,da bi bil prow vesel,če bi se tle oglasu kaka oseba,ki je v stiku z tem zakonom in da nam ali meni osebno razloži zakaj se te reči dogajajo.

Na žalost (in na srečo nekaterih) je pri nas "strokovna organizacija" pač lpp.
Lahko pa se prijaviš na kakšen javni razpis za opravljanje te dejavnosti.....

Mi lahko prosim poveš kaki so pogoji za opravljanje teh pregledov.Vsaka domača delavnica,ki ma dve luči in kanal pa valarje za preizkušat zavore in pa napravo za merjenje izpušnih plinov ter 5m podaljška da lah oseba X z lučjo pogleda se podvozje.
Naj ti povem,da so meni avto homoglolizirali z razdalje 5-10m edino kar je štelo je blo to,da sem imel TUV-e zraven.Tuv pa bi pomoje tut lahk bil zadosten papir za policista.
Sam edin jeba je kje bi pol država dobila od mene tistih par tisočakov,ki jih moram plačat za opravljanje "strokovnega pregleda"
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
golf_c
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: To avg 24, 2004 2:32 pm
Kraj: Kranj

Re: LUKNJE V ZAKONU GLEDE HOMOLOGACIJE DODATNE OPREME

Napisal/-a golf_c Pe maj 05, 2006 2:52 pm

seat je napisal/-a:Sam vseeno se mi zdi prekleto smešno,ker za polisicta (ki se drži zakona) ni veljaven zgolj TUV na LPP-ju pa zadostuje samo preklet TUV.


sam res....ampak tole k si povedu je pa , sej ne vem kva
žalostno al smešno...ampak resnično :!:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Pe maj 05, 2006 2:55 pm

kokr prvo sploh nevem zakwa mors homologirat ce mas ze homologiran dev od proizvajalca....dobis tuv zravn da je testiran in narjen za ta avto (zakwa pol se enkrat homologacija)

kokr drugo oni bi moral homologirat tud dele katri nimajo tuva...seveda jih ustrezno pred tem pregledati in videti ce je avto se zmeraj varen in neogroza nobenega....
sam so zgleda vec kot nesposobni da bi pregledal!!!

ksn nardijo doma glih tok kvalitetno kokr ksna firma k to prodaja....pa nemorjo homologirat zato k ni tizga tuva...tko da mu nc druzga neostane kokr papirje dodelat v ps.....
Slika
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Pe maj 05, 2006 3:06 pm

okej športni armortizerji že spremenijo vozne lastnosti auta in pač drugačna platišča, odbijači, pragovi, temnenje sstekel to pa ne spremeni, ker če bi bi pol mogl auto pelat u vetrounik in na use možne teste, to pa nobenmu ni po godu ane, in mislm da bi se take stvari ja mogl spregledat ker res ne vpliva na vožnjo
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
momo
Novinec
 
Prispevkov: 211
Pridružen: Ne feb 19, 2006 10:19 am
Kraj: SAVINJDSA DOLINA

Napisal/-a momo Pe maj 05, 2006 3:08 pm

Ej Seat js ko sm biv zdej na homologaciji v Nizki sej tko veš sm kartonček dobu že po enem tednu zdej nevem sam prej je biu pri Miklavcu menda en ko je sam mal pregledal in papirje pobral pol je pa vse v Ljubljani naprej rihtal. Zdej je pa drug in vse upiše in naredi kr tam in zato tut verjetno prej dobiš ker mu pol ni treba nič več nardit kot da ti pošle vse domov je pa res da je pregled vsak prvi četrtek v mesecu in tisti čas vmes se boš mogu mal po jajcih vozit tko ko sm se js ....
Audi.... zakon!
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss Pe maj 05, 2006 3:09 pm

AudiRSboy je napisal/-a:kokr prvo sploh nevem zakwa mors homologirat ce mas ze homologiran dev od proizvajalca....dobis tuv zravn da je testiran in narjen za ta avto (zakwa pol se enkrat homologacija)

kokr drugo oni bi moral homologirat tud dele katri nimajo tuva...seveda jih ustrezno pred tem pregledati in videti ce je avto se zmeraj varen in neogroza nobenega....
sam so zgleda vec kot nesposobni da bi pregledal!!!

ksn nardijo doma glih tok kvalitetno kokr ksna firma k to prodaja....pa nemorjo homologirat zato k ni tizga tuva...tko da mu nc druzga neostane kokr papirje dodelat v ps.....


točn tko in js bi še dodau, da ne vozt več na lpp, ker še svojih autobusou ne porihtajo, no ena neumesna, sam so kle še autohiša real, pol u draulah ob železnici delajo tehnične preglede kjer se pomojem tega zavedajo in ne delajo iz muhe slona
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe maj 05, 2006 3:28 pm

AudiRSboy je napisal/-a:kokr prvo sploh nevem zakwa mors homologirat ce mas ze homologiran dev od proizvajalca....dobis tuv zravn da je testiran in narjen za ta avto (zakwa pol se enkrat homologacija)

kokr drugo oni bi moral homologirat tud dele katri nimajo tuva...seveda jih ustrezno pred tem pregledati in videti ce je avto se zmeraj varen in neogroza nobenega....
sam so zgleda vec kot nesposobni da bi pregledal!!!

ksn nardijo doma glih tok kvalitetno kokr ksna firma k to prodaja....pa nemorjo homologirat zato k ni tizga tuva...tko da mu nc druzga neostane kokr papirje dodelat v ps.....

...preverjajo če je del ustrezno strokovno ugrajen - zato moraš priložiti račun mehanika z tem se lahko po povzročeni škodi lahko določi individualno krivdo - če se zgodi (pri nas to še ne deluje, da si povzročil nesrečo recimo v Italiji in imaš gor gume/ platišča zbrez homolomo ... plačaš ti za nastalo škodo iz svojega žepa, ker zavarovalnica vrže krivdo nate... Mislim, da tudi nam (tujcem) lahko stisnejo kazen če se vozimo čez Italijo ) Kakorkoli pri nas so majstri za zakomplicirati zato bi bilo dobro ugrajevati dele tam kjer so pooblaščeni in ti dajo lahko sami dokumentacijo brez tvojega skakanja - za nekatere je to rešeno recimo Turnšek Drago - mortizer s.p. ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 05, 2006 3:46 pm

momo v Nizki pri Miklavcu je do nedavan te preglede opravljal R.T.I maribor in zato so bili prej urejeni,vsaj jst sem tako slišal.
okej športni armortizerji že spremenijo vozne lastnosti auta in pač drugačna platišča, odbijači, pragovi, temnenje sstekel to pa ne spremeni, ker če bi bi pol mogl auto pelat u vetrounik in na use možne teste, to pa nobenmu ni po godu ane, in mislm da bi se take stvari ja mogl spregledat ker res ne vpliva na vožnjo

Lej v tem se žal ne strinjam.Tut temnenje stekel ti precej spremeni lastnosti avtomobila posebaj pri vožnji ponoči,ker se res dejansko manj vidi ven ampak pustmo to.Spojlerji morajo bit kvalitetno narejeni in predvsem strokovno pritrjeni na karoserijo,ker najmanj kar si želimo je da se pelješ po AC in spredaj vozečemu avtomobilu odtrga strešni spojler.In tu smo s5 pri strokovnosti LPP-ja strešni spojler ima lahko 10 TUV-ov pa je še zmer najbolj pomembno kako je pritrjen,ker je pri večjih hirostih precej obremenjen z zračnim uporom in,če ni vredu pritrjen ga lahko hitro odtrga z avtomobila in povzroči nesrečo.Na DSF-ju sem enkrat gledu kako pri nemcih opravijo te teste na strešni spojler so obesili 15!! kg in avto zazibali in ker je spojler to obremenitev prenesel je bil varen za na cesto.Kaj ti pomeni TUV,če je montaža slaba samo pri naših veleumnih glavah in pri njihovih prepihih v glavi je pomemben samo TUV.
Pri takem izvajanu zakona imam občutek,da se vsem gre samo za tiste tisočake,ki jih dobijo ko pač plačaš "strokoven pregled" za varnost se pa vsem po domače povedano je.be!!!!!!!!!
Ko bom peljal Leona homogolizirat nisem nič nasproten,če mi ob menjavi vzmeti na homogolizaciji pošteno pretestira podvozje.In če bi dal spojler na avto sem tudi pripravljan na to da mi to temeljito preizkusijo in pregledajo in potrdijo strokovnost vgradnje.
Če bom imel vse po normativih in bom za vsak del siguren,da je vgrajen na strokoven način se strinjam,da mi to tut preizkusijo,med drugim eni imamo vse po predpisih in imamo tudi vse narejeno tko kot je treba pa smo enaki nekaterim,ki po domače povedano doma sami stylajo svoje konjičke in prirejajo papirje za opremo,ki v prvi vrsti sploh ni bila namenjena njihovim avtomobilov.
Sem tudi za to da bi se dalo homogolizirat domače proizvode saj so plod domače pameti in da nebi bil edini pogoj ta po**kan TUV vendar bi morali vsi proizvodi it čez strokoven pregled,kjer bi se ugotovila kakovost izdelka.
Velike firme,ki izdelujejo razne spojlerje in bodykite naredijo te preizkuse na enem izdelku nakar jih štancajo po tekočem traku in kaj lahko se zgodi,da je en izdelek precej bolj nevaren na cesti kot en izdelek,ki je narejen doma,ker pri tako veliki proizvodnji tudi pride kdaj do kake napake in slabše kvalitete vsi pa vemo,da je vsem važen samo zaslužek.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 05, 2006 3:50 pm

Mad je napisal/-a: ...preverjajo če je del ustrezno strokovno ugrajen - zato moraš priložiti račun mehanika z tem se lahko po povzročeni škodi lahko določi individualno krivdo -s.p. ... L.p. Mad


Mad ti lahko pokažem račun in izpisek iz optike za VW Golf IV ki je "popravljen" v PS programu in LPP je veselo popušil na ustreznost papirjev,ker so pač zgledali kot orginal.Važno da je bil TUV za fedre
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Re: LUKNJE V ZAKONU GLEDE HOMOLOGACIJE DODATNE OPREME

Napisal/-a lublancan Pe maj 05, 2006 4:12 pm

golf_c je napisal/-a:
seat je napisal/-a:Sam vseeno se mi zdi prekleto smešno,ker za polisicta (ki se drži zakona) ni veljaven zgolj TUV na LPP-ju pa zadostuje samo preklet TUV.


sam res....ampak tole k si povedu je pa , sej ne vem kva
žalostno al smešno...ampak resnično :!:


policaj ni usposobljen in pooblaščen za preverjanje tuva, številk na tuvu, ustreznosti montaže ipd
za vse to sta pooblaščena lpp in rti

vabilo na pregled na lpp-ju in potrdilo da čakaš homologacijski kartonček nimata nobene veljave, ker to še ne pomen, da ste homologiral karkolpačže
vabilo na pregled lahko dobite tud če nimate nič na avto oz tud če nimate tuv-ov in ne pomeni nič
če ste opravl pregled, pa tud ne pomen, da boste dob il homo kratonček, ker lahk pogruntajo, da so npr vaši papirji ponarejeni

tko da če vas s tema 2 listkoma policaj spusti je to samo njegova dobra volja



se pa strinjam, da je čakanje na homologacijski kartonček bedarija, ker bi ga lahko napisal na licu mesta
podpis
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe maj 05, 2006 7:44 pm

upam,da me moderatorji ne bojo obsodili ircanja :D

Lej vse lepo in praw.Ampak ali ni TUV potrdilo o ustreznosti izdelka ni pa potrdilo kako je ta izdelek vgrajen.Torej bi morali na LPP "končane styling vrhunce" tut testirat ne pa da se samo in zgolj ozirajo na to ali ima določen izdelek TUV ali ne,to je čista bedarija. Papir TUV mi še ne garantira,da je izdelek,ki je montiran na mojem avtu 100% varen in brezhiben.Še tako dober izdelek in še tako dober TUV lahko pokvari in naredi smrtno nevaren,nepravilna montaža.Zamisli si da na LPP-ju dajo enmu modelu na podlagi TUV-a štempel v homogolizaciski kartončekin za aluwing tip se lahko po mili volji vozi po cestah ampak,ker na LPP-ju gledajo samo TUV-e so spregledali,da je racimo ta aluwing slabo pritrjen in kaj kmalu se lahko zgodi,da na AC ta aluwing popusti pod težo zračnega upora in začne frčeti po zraku..............(nadaljevanje si zamislite)
Resno sem zato,da se na tem področju nardi enkrat red.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov