Napisal/-a limas So sep 16, 2017 3:20 pm
Nič ne kaže, da bodo spremenili zakon in dovolili vožnjo skuterjev do 125cc (A1) imetnikom B kategorije.
Zal med našimi zakonodajalci prevladuje neverjetno rigidno razmišljanje in prazne floskule o varnosti. Teba je dodati tudi zelo močan lobi avtošol, ki dejansko obere vsakega kandidata za A1. Priznajo le prvo pomoč, znova pa je treba delati CPP, 20+ ur vožnje, komisijo na Roški in celo ponoven zdravnniški pregled. Neumnost na kvadrat. Na portali "predlagam vladi" je precej predlogov za spremembo zakona, vendar so vsi odgovori s strani zakonodajalca zelo rigidni in neživljenjski. Lahko bi šli v kompromis z nekaj urami praktične vožnje in komisijo, kot je to v navadi v veliko bolj razvitih evropskih državah.
Države kjer jimajo imetniki B kat avtomatsko tudi A1 so Portugalska, Španija, Francija, Grčija, Nemčija, Avstrija, Poljska, Grčija...
Z novim letom 2018 bodo na pritisk javnosti dovolili A1 tudi na Malti.
Da pa ni vse tako črno, se z B kat. lahko vozijo tikolesniki. Piaggiov mp3 in gilera fuoco sta s svojimi 7000+ ojri nesramno predraga, če se ne motim je občutno cenejši yamaha tricity.
Upam, da se bo kaj spremenilo, do takrat pa ne mislim dajati avtošolam in birokratom 1000 ojrov za nekaj kar znam in sem že opravil.
Vožnja s 50cc skuterjem po Lj ali odprti cesti je nevarno početje, poleg tega pa se tvega 500 ojrov kazni zaradi oviranja prometa.