Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Chip tunning avta - birokracija

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 11:19 am

Živjo.
Razmišljam o chipanju svojega avtomobila, pa me zanima, kako je s homologacijo in ostalimi papirji pri tem posegu, pri katerem se povečata moč in navor.

Hvala za odgovore in lep pozdrav,
zee
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 To feb 06, 2007 11:22 am

ne rabiš nobene homologacije.... :ne
čipaš in voziš :tomidelej:

lp
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 11:29 am

zagotovo?

če je tako, potem pa samo še vruuuuuuuuuuuuuuuuuum.... :twisted:

tnx!
 
stardo
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: To mar 14, 2006 9:47 pm
Kraj: SG

Napisal/-a stardo To feb 06, 2007 11:34 am

ti samo priklopi na računalnik pa varno vozi :D
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 11:42 am

chipal bom bolj zaradi večjega navora kot pa zaradi konjev, čeprav se 100 KM prav lepo sliši.

Hvala za nasvete!

zee

EDIT: dodal zahvalo
 
DJ Dry Visage
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: So dec 13, 2003 10:24 pm

Napisal/-a DJ Dry Visage To feb 06, 2007 12:35 pm

Čisto formalno gledano bi moral spremembo homologirat. Vendar pri nas še ni prakse, da bi pristojni organ preverjal moč motorja in tudi ne vem če imajo primerne naprave s katerimi bi to lahko izvajali.

Se pa takšne kontorle izvaja npr. v Nemčiji in glede na popularnost čipanaj lahko po mojem mnenju v prihodnosti takšne kontrole pričakujemo tudi pri nas.
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 12:43 pm

upam, da ne na način, kot se to izvaja pri stylingu, ko imaš (baje) lahko probleme tudi če imaš denimo aluminijaste stopalke.

zee
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 To feb 06, 2007 1:05 pm

zee je napisal/-a:upam, da ne na način, kot se to izvaja pri stylingu, ko imaš (baje) lahko probleme tudi če imaš denimo aluminijaste stopalke.

zee


a ni to žalostno :o ... kaj čmo... 8) 8) .. takle mamo.... :lol:
 
Uporabniški avatar
kamikaza00
Novinec
 
Prispevkov: 188
Pridružen: Sr sep 06, 2006 10:49 am
Kraj: rogaška slatina

Napisal/-a kamikaza00 To feb 06, 2007 1:07 pm

nejko307 je napisal/-a:ne rabiš nobene homologacije.... :ne
čipaš in voziš :tomidelej:

lp

tako je,saj ti nemorejo preverit,še nimajo ščim
crx delsol vti
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 1:13 pm

komaj čakam, da to zirhtam ...
 
Uporabniški avatar
jadam007
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Pe jan 19, 2007 8:41 pm
Kraj: celje

Napisal/-a jadam007 To feb 06, 2007 1:34 pm

pa fajn se furi ne! :twisted:
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a pinny To feb 06, 2007 2:07 pm

dejte mi nekej rečt glede teh čipanj pa tega, kk je pa rečmo na tehničnem k greš, a se tist čis tk kje vidi al kk, k se mi zdi da je to majčkena zadevca in da se to ne vid kr tk, pa da rečmo ti un tip tam ne more kej srat da bi pol več registracije rečmo plaču zarad nove moči pa to?
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 To feb 06, 2007 2:17 pm

ČIPANJE=== OPTIMIRANJE ELEKTRONIKE :lol:

avto se priklopi na računalnik in se spremenijo parametri avtomobila(elektronike)
(toliko čisto osnovno)

ostalo ti bodo pa povedali strokovnjaki :tomidelej:

lp
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 2:37 pm

mimogrede: se splača ob čipanju namestiti še kakšen bolj športen filter (da dobijo novi konjički dovolj zraka)?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To feb 06, 2007 2:56 pm

čipanje se ti splača samo, če imaš turbino. Pri čipanju ne optimirajo samo elektronike, spremenijo tudi nastavitve turbine in s tem povečajo tlak polnjenja (predvsem s tem povečajo konjičke in navor), tako da že turbina sama poskrbi za več kisika.
Zadnjič spremenil esem, dne To feb 06, 2007 2:57 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zee
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po feb 05, 2007 11:55 am

Napisal/-a zee To feb 06, 2007 2:57 pm

turbinca je že.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To feb 06, 2007 3:00 pm

pinny je napisal/-a:dejte mi nekej rečt glede teh čipanj pa tega, kk je pa rečmo na tehničnem k greš, a se tist čis tk kje vidi al kk, k se mi zdi da je to majčkena zadevca in da se to ne vid kr tk, pa da rečmo ti un tip tam ne more kej srat da bi pol več registracije rečmo plaču zarad nove moči pa to?


Ti vrjetno misliš na P-Box (power box),ki pa je je vreden en ku**c oz. ti lahko zaradi načina delovanja še pokvari elektroniko,ker deluje na način,da računalniku pošilja lažne podatke o gorivu in tlaku.Optimiranje,ki pa ga izvaja RSR pa temelji na optimiranju same elektronike,ki pa se kasneje nikjer ne vidi oz. mogoče samo na servisu,če je serviser dovolj pozoren na same parametre.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
Matevz S.
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Če jun 29, 2006 5:21 pm
Kraj: vsepovsod

Napisal/-a Matevz S. Če feb 08, 2007 10:54 am

Eno izmed podjetij, ki opravlja tehnične preglede in homologacijo, naj bi v kratkem nabavila opremo za meritve moči in navora, tako, da bo to lahko ena izmed kontrol pri tehničnem pregledu. :P
Največkrat pa bo prišlo to v poštev, ko ti bo policist odredil izredni tehnični pregled, zaradi suma, da je vozilo predelano (povečana moč motorja). :shock:

In prav je, da se to začne izvajati, ker sigurno ni nihče tako pošten, da bi pri plačilu obveznega zavarovanje povedal, da ima več kW in plačal zavarovanje za višji razred.
No a je bil kdo tako pošten :?:
 
Uporabniški avatar
mega_ne
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 557
Pridružen: To nov 30, 2004 9:09 pm
Kraj: Wrhnka

Napisal/-a mega_ne Če feb 08, 2007 11:20 am

zee je napisal/-a:mimogrede: se splača ob čipanju namestiti še kakšen bolj športen filter (da dobijo novi konjički dovolj zraka)?


poznam modela, ki je na cliotu 2 dci80 pred čipanjem dal šp. filter in se ni poznalo, po čipanju ga je dal še enkrat in se je. tako je on rekel, gre pa se za vgradni športni filter (daš ga namesto sedanjega, v isto škatlo) - zvok je isti. jaz tut razmišljam o tem...
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Če feb 08, 2007 12:10 pm

matevzs je napisal/-a:Eno izmed podjetij, ki opravlja tehnične preglede in homologacijo, naj bi v kratkem nabavila opremo za meritve moči in navora, tako, da bo to lahko ena izmed kontrol pri tehničnem pregledu. :P
Največkrat pa bo prišlo to v poštev, ko ti bo policist odredil izredni tehnični pregled, zaradi suma, da je vozilo predelano (povečana moč motorja). :shock:

In prav je, da se to začne izvajati, ker sigurno ni nihče tako pošten, da bi pri plačilu obveznega zavarovanje povedal, da ima več kW in plačal zavarovanje za višji razred.
No a je bil kdo tako pošten :?:


Če bo to samo pri izrednih pregledih pol se bo zadeva obnesla drugače pa pri rednem pregledu pa ne.kaj ti je pa problem stopit k tunerju,da ti vrne parametre v orginalno stanje.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov