Bom pogledu pa ti sporočim na PM
Danes sem dobil odgovor od tehnične službe. Ni možnosti in obžalujejo.
Obžalujemo da je prišlo na Vašem vozilu do pojava rošenja (kondenzacije) zadnjega žarometa zaradi katerega ste izkazali nezadovoljstvo do nas oz. blagovne znamke vozila Opel. Na žalost vam moram ponovno odgovoriti, da proizvajalce vozil znamke Opel rošenja žarometa ne obravnava kot garancijske primere, kajti z samim žarometom iz tehničnega vidika ni nič spornega in služi svojemu namenu. Z samo zamenjavo žarometa ne bomo rešili rošenja žarometa, kajti govorimo o fizikalnem pojavu, ki se mu ni moč izogniti z zamenjavo. Zato v Vašem primeru žal ne moramo govoriti o reklamaciji (garanciji). Vaš primer je bil predstavljen principalu, kateri je zadevo obravnaval na podlagi poslanih dokumentov vozila, ter priloženih slik in je reklamacijo zavrnil.
Obrazložitev oz. naše mnenje:
Kot posledica odprtega ventilacijskega sistema, ki je sicer zavarovan pred vodnim pršem in ki je potreben za kompenzacijo zračnega pritiska, se v žarometu pojavijo različne ˝klimatske cone˝, posledica tega pa je meglenje žarometa. Tako, nastanejo zelo tople površine na notranji strani žarometa, medtem ko pa so površine na zunanji strani relativno hladne. Gretje žarometa povzroča vir svetlobe, hlajenje pa zračni tok. Kot posledica labirintne zasnove ventilacijskega sistema suh vroč zrak sili iz ohišja žarometa. Ko se luči ugasne, se zrak v žarometu počasi ohladi. To povzroči, da se hladen zrak ki pride v ohišje zasiči z vlago. V prisotnosti visoke vlažnosti in velikih temperaturnih razlik med notranjostjo ohišja in okolico, lahko pride do kondenzacije v žarometu, še posebej v hladnem letnem času in deževnem vremenu. Do kondenzacije lahko pride tudi, na primer po uporabi avtopralnice ali čiščenja motorja z visokotlačnim čistilcem, če na primer pride ponoči do velikih temperaturnih razlik, itd. Tudi najmanjša možna količina vlage, lahko povzroči rošenje žarometa, še posebej med t.i. fazo zapoznelega ogrevanja pri čemer toplota motorja še vedno segreva zadnji del žarometa, istočasno pa hladen zunanji zrak ohlaja žaromet. Ta problem je pri sodobnih žarometih z nestrukturiranim steklom še toliko bolj očiten, ker se pač skozi to steklo jasno vidi lečo, kar pa se pri starejših žarometih ni videlo.
Kondenzacija je posledica fizikalnih procesov, ki pa nikakor ne vpliva na svetilnost žarometa, ni možno da bi le-ta povzročila kakršnokoli korozijo v žarometu.
Fenomen kondenzacije se lahko pojavi v kateremkoli žarometu, tudi v žarometu drugih proizvajalcev vozil, kar je posledica fizikalnih procesov. Zato je nespremenljivo menjati žaromete, ker ni nobene tehnične napake, ki bi jo lahko obravnavali pod garancijo.
Hvala za razumevanje ter lep pozdrav!