Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Astra_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:02 am

Kondenz v zadnji luči - Opel Astra H

Napisal/-a Astra_boy Če mar 22, 2007 12:55 pm

Kaj mi je storiti?

Ob vsakem deževju se mi v obeh zadnjih lučeh pojavi kondenz, ki ostane še nekaj dni prisoten. Vem, da zadeva ne vpliva na varnost vendar je prav grda na pogled.

Na Avtotehno sem se že obrnil. Pravijo, da je to zaradi fizikalnih pojavov in se ga z
zamenjavo žarometa ni moč izogniti. Ta pojav se pojavi pogosteje v zimskem
času, ter ko je v ozračju velika prisotnost vlage. Za zamenjavo luči bi morala biti v luči voda.

Kakšna ideja?
Priponke
DSC01949.JPG
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če mar 22, 2007 5:17 pm

Dol jo daj, osuši s fenom, imej jo nekaj časa na toplem da se čisto posuši, nato pa okrog med steklom in ohišjem namaži s silikonom.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Če mar 22, 2007 5:50 pm

sebaveh je napisal/-a:Dol jo daj, osuši s fenom, imej jo nekaj časa na toplem da se čisto posuši, nato pa okrog med steklom in ohišjem namaži s silikonom.


;) Sem mel isti problem pa sem ga reso kot je gori napisano
Lp by Mare
 
Astra_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:02 am

Napisal/-a Astra_boy Če mar 22, 2007 8:03 pm

Pozabil povedat, da je avto še v garanciji.

Marko01: si kaj kontaktiral z avtotehno?
 
Uporabniški avatar
SlaFko
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Po jan 15, 2007 1:19 pm

Re: Kondenz v zadnji luči - Opel Astra H

Napisal/-a SlaFko Če mar 22, 2007 8:30 pm

Astra_boy je napisal/-a:Kaj mi je storiti?

Ob vsakem deževju se mi v obeh zadnjih lučeh pojavi kondenz, ki ostane še nekaj dni prisoten. Vem, da zadeva ne vpliva na varnost vendar je prav grda na pogled.

Na Avtotehno sem se že obrnil. Pravijo, da je to zaradi fizikalnih pojavov in se ga z
zamenjavo žarometa ni moč izogniti. Ta pojav se pojavi pogosteje v zimskem
času, ter ko je v ozračju velika prisotnost vlage. Za zamenjavo luči bi morala biti v luči voda.

Kakšna ideja?


Greš na Avtotehno pa enega z glavo prpališ v luč pa ti obodve zamenajo! :idea:
Kar tk se nesme pojavit kondenz v luči! K ta vlaga more prit iz prtlažnika, od vni ne more ki ma tesnilo! Al pa ni dost prtegnena!
Avto je v garanciji tk da sploh nimaš kj razmišlat, ampak nj oni razmišlajo o tem :!:
'Ko voli nek' izvoli...
 
Uporabniški avatar
idol plemenit
Novinec
 
Prispevkov: 370
Pridružen: So jun 19, 2004 10:29 pm

Napisal/-a idol plemenit Če mar 22, 2007 8:52 pm

Mamo na naši GTC-jki enak problem...vsakič ko jo pereš, čeprav zgine po nekaj urah :?
men je dedek zmeri govoru:zrno na zrno pogača, kamen na kamen palača, guma na feltno-avto
 
Uporabniški avatar
MacAudio
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Če maj 06, 2004 6:49 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a MacAudio Če mar 22, 2007 8:55 pm

Pri meni je tudi tak blo. Kak mesec ko je bil avto nov. Zdaj se nikolil več ne pojavi!
TSI+DSG = T.N.T.!! ;-))
 
Uporabniški avatar
Maki3
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To mar 06, 2007 11:59 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Maki3 Če mar 22, 2007 10:19 pm

Lukna je nekje. Ne dihta fajn. Probi najdit odprtino in jo zalij s silikonom. Drugace jih pa pejdi nadret morjo menjat.
 
Astra_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:02 am

Napisal/-a Astra_boy Pe mar 23, 2007 7:22 am

Sem še enkrat pisal na Avtotehno.
Možakar, ki je zadolžen za reklamacije se po 5 dneh sploh še ni odzval.
Dobil pa sem naslov od službe za pritožbe na Madžarskem in v Nemčiji in grem kar direkt.

Point je v tem, da ima zadnja luč dvojno steklo in se med njima ta vlaga nabira.
Zakaj, ker je vmes nekje luknja in luč diha (po moje). Se pravi je nekje luknjica.
Meni ostane vlaga notri še ene dva dni po dežju ali pranju.
 
Uporabniški avatar
Maki3
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To mar 06, 2007 11:59 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Maki3 Pe mar 23, 2007 5:43 pm

Astra_boy je napisal/-a:Sem še enkrat pisal na Avtotehno.
Možakar, ki je zadolžen za reklamacije se po 5 dneh sploh še ni odzval.
Dobil pa sem naslov od službe za pritožbe na Madžarskem in v Nemčiji in grem kar direkt.

Point je v tem, da ima zadnja luč dvojno steklo in se med njima ta vlaga nabira.
Zakaj, ker je vmes nekje luknja in luč diha (po moje). Se pravi je nekje luknjica.
Meni ostane vlaga notri še ene dva dni po dežju ali pranju.


Isti princip, ko ti okne zarosi. Notr topl vzun mrzl in zarosi, ce bi blo zadihtan nebi. Tk je pr luci, pr men je tud blo k sm pral avto se je vse not nabral.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2321
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe mar 23, 2007 6:05 pm

Da še jaz vprašam nekaj, ker imam isti avto. Meni se pa je kot sem opazil pojavil v prednjih lučeh problem. In sicer me zanima če je to normalno, da ko so luči vklopljene je opaziti na notranji (!) strani take majhne fleke oziroma kot mehurčke. In to po skoraj celi luči. Je pa 100% iz notranje strani, ker tudi če iz zunanje drgnem ko zmešan problem ostaja.
Zato naprošam lastnika kateri je ustvaril temo, da še sam pogleda pri prednjih lučeh ali ima kakšne zankce flekov pri prižganih lučeh. Ko so vgasnjene je opazno manj videti zadevo. Zanima pa me, da vem sli grem lahko kar se da hitro na Opel in zahtevam ukrep iz njihove strani.
Za vlago v zadnjih lučeh je pa že znan problem (največ pri gtc) in mislim, da bi morali zadevo poštimati brez večjih problemov.
 
Astra_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:02 am

Napisal/-a Astra_boy Po mar 26, 2007 11:44 am

Bom pogledu pa ti sporočim na PM



Danes sem dobil odgovor od tehnične službe. Ni možnosti in obžalujejo. :cry:
Obžalujemo da je prišlo na Vašem vozilu do pojava rošenja (kondenzacije) zadnjega žarometa zaradi katerega ste izkazali nezadovoljstvo do nas oz. blagovne znamke vozila Opel. Na žalost vam moram ponovno odgovoriti, da proizvajalce vozil znamke Opel rošenja žarometa ne obravnava kot garancijske primere, kajti z samim žarometom iz tehničnega vidika ni nič spornega in služi svojemu namenu. Z samo zamenjavo žarometa ne bomo rešili rošenja žarometa, kajti govorimo o fizikalnem pojavu, ki se mu ni moč izogniti z zamenjavo. Zato v Vašem primeru žal ne moramo govoriti o reklamaciji (garanciji). Vaš primer je bil predstavljen principalu, kateri je zadevo obravnaval na podlagi poslanih dokumentov vozila, ter priloženih slik in je reklamacijo zavrnil.

Obrazložitev oz. naše mnenje:

Kot posledica odprtega ventilacijskega sistema, ki je sicer zavarovan pred vodnim pršem in ki je potreben za kompenzacijo zračnega pritiska, se v žarometu pojavijo različne ˝klimatske cone˝, posledica tega pa je meglenje žarometa. Tako, nastanejo zelo tople površine na notranji strani žarometa, medtem ko pa so površine na zunanji strani relativno hladne. Gretje žarometa povzroča vir svetlobe, hlajenje pa zračni tok. Kot posledica labirintne zasnove ventilacijskega sistema suh vroč zrak sili iz ohišja žarometa. Ko se luči ugasne, se zrak v žarometu počasi ohladi. To povzroči, da se hladen zrak ki pride v ohišje zasiči z vlago. V prisotnosti visoke vlažnosti in velikih temperaturnih razlik med notranjostjo ohišja in okolico, lahko pride do kondenzacije v žarometu, še posebej v hladnem letnem času in deževnem vremenu. Do kondenzacije lahko pride tudi, na primer po uporabi avtopralnice ali čiščenja motorja z visokotlačnim čistilcem, če na primer pride ponoči do velikih temperaturnih razlik, itd. Tudi najmanjša možna količina vlage, lahko povzroči rošenje žarometa, še posebej med t.i. fazo zapoznelega ogrevanja pri čemer toplota motorja še vedno segreva zadnji del žarometa, istočasno pa hladen zunanji zrak ohlaja žaromet. Ta problem je pri sodobnih žarometih z nestrukturiranim steklom še toliko bolj očiten, ker se pač skozi to steklo jasno vidi lečo, kar pa se pri starejših žarometih ni videlo.

Kondenzacija je posledica fizikalnih procesov, ki pa nikakor ne vpliva na svetilnost žarometa, ni možno da bi le-ta povzročila kakršnokoli korozijo v žarometu.

Fenomen kondenzacije se lahko pojavi v kateremkoli žarometu, tudi v žarometu drugih proizvajalcev vozil, kar je posledica fizikalnih procesov. Zato je nespremenljivo menjati žaromete, ker ni nobene tehnične napake, ki bi jo lahko obravnavali pod garancijo.

Hvala za razumevanje ter lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po mar 26, 2007 12:08 pm

Oooooo, kakšen nateg, valda, priznajo garancijo le v primeru, da ti že ribice plavajo v žarometu!
Lej, jest sem pred mesecem in pol nazaj kupil nov avto in je imel zarošene sprednje žaromete, tako kot tvoj zadnjega. Sem šel na servis in so mi gladko malo zamenjali žarometa.... govoril sem tudi z vodjo servisa (Hyundai) in mi je sam povedal, da je to napaka... Žaromet se ti NE SME rositi, niti pod razno, ne prva ne zadnja. Jest bi na tvojem mestu vztrajal, da ga zamenjajo. Drugače menjaj servis.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po mar 26, 2007 12:15 pm

Sem pozabil dodati, da se sedaj žarometa ne rosita več, ne v hladnem, ne v mokrem vremenu.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Po mar 26, 2007 12:28 pm

kot so že predhodniki povedali - žaromet bi ti morali zamenjati. Mojemu očetu so pri Hyundai Elantri, ko je bila stara 1 mesec in se mu je rosil sprednji žaromet, le-tega zamenjali brez vseh komplikacij.

Obrazložitev da gre za posledico fizikalnega pojava, ki je ni mogoče odpraviti je kratko malo povedano butasta, ker so vsi žarometi sestavljeni tako da so zaščiteni pred vremenskimi vplivi (beri imajo tesnila), torej če žaromet ne tesni dobro ni tehnično izpraven ne glede na to koliko to vpliva na samo funkcionalnost.

Sej če bi ti crnknilo tesnilo na vratih bi bil po njihovi logiki avto še vedno funkcionalen samo vsakič, ko bi padal dež bi imel v kabini polno vode :P

@ Astra_boy: daj mi na PM sporoči h kateremu serviserju voziš avto

Še nekaj: obrazložitev, ki so jo podali je mišljena za sprednje žaromete ne pa za zadnje s katerimi imaš ti težave
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
Astra_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:02 am

Napisal/-a Astra_boy Po mar 26, 2007 8:12 pm

Hvala za pomoč.

Jutri jih pokličem pa vztrajam. Kar bo pa bo. Definitivno pušča tesnilo med obema stekloma, žal na obeh straneh.
Če bi bil to normalen pojav bi imeli vsi zamegljene luči.

Če ne uspem v SLO pišem v Nemčijo in na Madžarsko. Poderem še vedo lahko sam in zakitam.

Me zanima kaj bi naredili, če bi ponudil, da napako odpravijo na moje stroške?

Vas obvestim, kaj sem opravil.
 
bostjan2012
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Ne mar 19, 2006 10:37 pm

Napisal/-a bostjan2012 Po mar 26, 2007 9:11 pm

hm zanimivo,ampek meni se to isto dogaja. :cry:
 
Astra_boy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 76
Pridružen: Po sep 13, 2004 6:02 am

Napisal/-a Astra_boy To mar 27, 2007 2:14 pm

No sem klical tipa.

Da popizdiš. Oni bi zamenjali luči, vendar Opel ne odobrava oziroma ne tretira tega kot reklamacija.

Gremo naprej: Opel na Madžarskem in v Nemčiji.

Bostjan2012: se ti to zdi normalno, da se ti meglijo luči?
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To mar 27, 2007 2:21 pm

JA mogli bi jih zamenjat pod garancijo. Pr našmu Cliotu l.98 so jih zamenjal dvakrat, pa ni blo nič boljš. :shock:
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe mar 30, 2007 7:56 am

@Astra_boy: Vztrajaj, da zamenjajo to pod garancijo, ne se jim dat!

@jony: torej so luči imele neko konstrukcijsko napako. Luči sprednje kot zadnje se ti ne smejo rositi, niti v najbolj oddaljenih in hladnih kotičkih. Enostavno se ne sme. Če se je nekaj z tesnili narobe.

Meni se na mojem prejšnjem avtu, AX, letnik 93 niso nikoli rosile luči, ne sprednje ne zadnje.... pa niso bile tako zaprte s pokrovi kot so pri novih avtomobilih. Torej tudi pri novih avtih ne smejo meglit.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov