Napisal/-a bostjanbkk Sr nov 14, 2007 6:12 pm
Škodni dogodek: Nalet divjadi, dne 1.10.07, smer Jakobski dol – Šentilj, ura 6:50 zjutraj, na poti v službo.
Še isti dan, po škodnem dogodku sem šel iz službe prej (ob 14:00, delavnik do 15:00) in želel ocenit škodo. Ker je prišlo do spremembe in cenilca ni več pri Generali – Avto Šerbinek sem se obrnil na njihovo tel. št. in dobil cenilca, kateri me vpraša kje sem in da sedaj ob 14:30 nima časa naj pridem jutri, ker gre na teren.
Naslednji dan, dne 2.10.07 grem ob 12:00 iz službe in se napotim do cenilca na sedež podjetja, Gregorčičeva 39. Avto parkiram na cestišču ob robniku tamkajšnjega pločnika oz. pred vhodom. Ob srečanju z cenilcem mi je zastavil nekaj vprašanj:
Kaj je bilo? Nalet divjadi.
Je bila policija? Ja je bila, PP Šentilj, avto in srno so poslikali.
Sledil je zapisnik, katerega sem izpolnil ter opisal škodni dogodek.
Naslednja stopnja, ki je sledila je bil ogled vozila, katerega je opravil ta »strokovni« cenilec in kateri je pokazal zelo nestrokovni pristop do nastalega problema.
Prvi nestrokovni pristop, ki me je začudil je bil ta, da sem moral avto premaknit na pločnik, preko ca. 10 cm visokega robnika z 17" aluminijastimi platišči in pnevmatikami Goodyear 215×45 (gre za avtomobil AlfaRomeo GT). Namreč vsi strokovnjaki priporočajo izogibanje se takšnih in drugačnih visokih robnikov z temi nizkimi pnevmatikami. Očitno pri Grawe tega ne vedo.
Sledi dolgotrajno slikanje, ca. 25 slik, kar me ni motilo, med tem še vprašanje, če je bila divjad in policija, kar spet potrdim in po ca. 25 min. sledijo vprašanja :
1.) Kaj mi vi imate kaj za povedat o avtu?
Začudeno sem odgovoril da ne vem kaj s tem misli in ostanem vljuden naprej, čeprav sem vedel da mi hoče povedat da sem očitno jaz srno ubil ob 6:50 zjutraj, jo povozil ter poklical policijo.
2.) Kje imate te dele od branika, ki manjkajo?
Povedal sem mu da jih imam v prtljažniku, mu jih pokažem, jih poslika, skupaj z desnim smerokazom. Ti plastični deli so v celoti porisani, smerokaz pa je zlomljen.
3.) Poglejte ta plastični nosilec na zgornjem delu pri hladilni napravi je lepljen?
Gospod cenilec mi je hotel očitno povedat, da če ta plastični nosilec, ki meri ca. 10×10 mm ne bi bil lepljen, se pri trku z divjadjo ne bi hladilnik premaknil od spodaj za ca. 30 cm, navznoter.
Od spodaj je na hladilni napravi nekaj risov, v dolžini ca. 30 mm in širini ca. 5 mm. Sledil je »strokovni« sklep gospoda cenilca!
4.) Od spodaj tile risi, ki so na hladilni napravi, ne verjamem da so od divjadi in moram dat naprej!
Vsak laik ve da pri trku pride do lomljenja plastike in možnosti nežnega naslona ostrega predmeta na hladilno napravo, ki že pusti vidne sledove. Tudi sama divjad ima ostre okončine, kot so kremplji, morda celo manjši rogovi.
Gospod cenilec opazuje avto od spredaj še naprej, na kar sledi vprašanje:
5.) Kaj vi vidite kje kakšne kaplje krvi?
Zdaj pa več res nisem vedel al sem jaz nor al kaki. Gospod cenilec je očitno postal forenzik in išče kaplje krvi od divjadi kot da sem jo pri trku raztrgal. Obrazložim mu da me je policist še posebej opozoril, da naj ne perem vozila, saj je ostalo vidnih še dovolj dlak od divjadi, kako to pa da ni nobene kaplje krvi pa prosim za kakšne analize oz. preizkuse, da vidimo če bi mogle biti ali ne.
Po vsem tem sledenju sem počasi dojemal kam vse to vodi, počasi so mi že popuščali živci in tako vzamem telefon, ter pokličem g. M.Č., kateri me je prepričal, da je GRAWE zaupanja vredna zavarovalnica. Namreč postalo me je strah, da pri vsem tem plačevanju avtomobilskega zavarovanja z kaskom in vsem možnim ne bom dobil nič. Med tem ko mu razlagam moje neprijetno srečanje z cenilcem mi gospod »strokovni« cenilec pove novo ugotovitev:
Gospod cenilec odmakne nekoliko sprednji odbijač na levi nepoškodovani strani ter mi pokaže:
6.) Pridite pogledat, še tukaj notri so dlake!!!
Ob neverjetni ugotovitvi me šokira in pridem do samoumevnega sklepa, da mi hoče povedat da sem sam nastavil dlake. Ker sem v tistem trenutku še imel telefonski pogovor sem to ugotovitev posredoval naprej g. MČ in povedal, citiram »veš kaj mi je rekel, da sem jaz dlake nastavil«. V tem trenutku pa gospod cenilec poskoči in reče, da tega ni on rekel. To drži da ni rekel tega dobesedno, ampak z drugačnimi besedami z isto obsodbo, saj sem jo jaz tako sklepal.
Skratka ponovno bi vsak laik vedel in ugotovil, da če se je to zgodilo v pon. 1.10.07 zjutraj in sem se peljal v Šentilj, nato po avtocesti v MB (prvi poskus cenitve), nato iz MB v Lenart kjer sem doma, naslednji dan ponovno v Šentilj in nato po avtocesti v MB (drugi poskus cenitve), da je zelo velika verjetnost da je kakšna dlaka pri vsej tej vožnji zašla v neverjetni prostor oz. prostor kjer veter nima prostega izhoda.
Seveda g. MČ sliši neljubi dogodek in ker je bil v neposredni bližini se pripelje na dogodek cenitve.
Sledijo naslednje ugotovitve gospoda cenilca.
7.) Nosilec luči je lepljen!
Mu obrazložim, da je avto kupljen v Nemčiji, bil karamboliran na levi strani (nalet divjadi iz desne), komaj vidno, brezhibno popravljen, registriran pred 1 mesecem, natančneje 27.08.07 in da je v celoti delovala njegova funkcionalnost, saj sem z njim tudi opravil homologacijo. Res da je nosilec luči bil lepljen na desni strani vendar na levi strani je nosilec prav tako zlomljen, ki pa ni bil nikoli lepljen. Očitno je da bi se nosilci luči polomili v vsakem primeru, zdaj pa ali so lepljeni ali ne. Jaz sem avto zavaroval, saj sem hotel s tem prestopit na varno stran »njihov slogan« in ne z namenom, da bom gazil srne. Vedno sem za to, da če se nekaj da popravit naj tudi se.
8.) Med vezno in sprednjim odbijačem je ena goba, ki pa je ni. Moram se prepričat ali ta avto to ima, kajti vsi ostali avti jo imajo!
Po mojem videnju, ko že skoraj polovico sprednje plastike oz. odbijača manjka je velika verjetnost da sem jo med vso to že omenjeno vožnjo izgubil, kar mu tudi povem. Kljub temu sem se odpeljal na škodni dogodek in raziskal ter to tako pomembno gobo tudi našel.
Seveda k temu prerekanju pristopi tudi besedno g. MČ in zatrdi da je avto pogledal in prišel do ugotovitve da je bil brezhiben. Seveda gospod »strokovni« cenilec se takoj postavi na svojo zaščitniško stran in ga oceni kot goljufa, (kljub temu, da delata za isto zavarovalnico in to pred stranko), bil sem popolnoma začuden še ko je g. MČ rekel da bo poklical svojega šefa, je seveda takoj odreagiral tudi g. cenilec in zatrdil da bo tudi on poklical oz. da ima svoje nadrejene. Mislim no in to pred stranko.
Seveda po vsem tem se je g. MČ raje odmaknil in ostal sem spet sam ter nadaljevale so se ugotovitve. Gospod cenilec mi je pokazal še rjave vijake na notranjem delu sprednjega odbijača, 2004 letnik avta kako naj nebi bili. Po vsem tem razburjenju, sem ostale ugotovitve že skoraj preslišal, kajti nisem več moral upoštevat cenilčevega mnenja, ki menim da je nestrokovno in da ne morem biti zadovoljen na to cenitev.
Seveda so po končanem postopku cenitve ob mojem nestrinjanju imeli sestanek. Podali so zahtevek o policijskem zapisniku. Ker sem hotel to čimprej rešit sem se sam obrnil na PP in pridobil zapisnik v enem tednu. Na zapisniku je bilo lepo zapisano, da je bil nalet divjadi, pri omejitvi 90 km/h in da ni postavljene nobene table za divjad. Namreč sam sem imel hitrost nekje med 80 – 90 km/h, predstavljajte si kaj se zgodi pri trku z divjadjo.
Ko sem zapisnik poslal sem po ponovnem klicu ugotovil, da čakajo še na policijske slike. Preden so slike pridobili je trajalo vse do 8.11.2007. Kaj so ugotovili mi ni jasno namreč sklep je da ponovne cenitve ni in da lahko dam avto popravljat po zapisniku prve cenitve.
Namreč pri cenitvi mi je priznal samo PVC obloga sprednjega odbijača.
Da luči ne bom dobil sem se že sprijaznil. Ampak kaj je z hladilnimi posodami (kiler), sprednje številni plastični deli, ki sem jih pri samem trku z divjadjo vred povozil in kaj je z smerokazom. Še sreča, da ni bilo nobene poškodbe za kleparska dela.
Očitno kdorkoli zavaruje avtomobil pri Grawe, se mora dobro prepričat ali se mu to izplača, preverit da ni kje kak nosilček lepljen, da ni kje kak vijak, ki je oksidiral, obvezno poslikat avtomobil, …
Kljub temu, da je avtomobil moral biti homologiran, ker je uvožen nič ne pomeni. Ne vem kakšne avtomobile vse homologirajo v Sloveniji. Očitno je to popolnoma brez potrebe oz. nima nobene težnosti.
Skratka popravljenih avtomobilov oz. z popravilom popolnoma funkcionalnih avtomobilov ni potrebno oz. je brez predmetno plačevat zavarovanje.
Naj še omenim, da sem pri Grawe 3 leto, z tem avtom 1 leto oz. nažalost 2 mesec in imam zavarovano popolnoma vse z kaskom in plačam z vsemi bonifikacijami in popusti 1400 Eurov.
[/b]