f.taunus je napisal/-a:Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili.
Matevz S. je napisal/-a:Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).
kocka430 je napisal/-a:f.taunus je napisal/-a:Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili.
Nevem zakaj si tako pameten.Če bii bil ti lastnik ali pa voznik tovornjaka bi gotovo govoril drugače...In tudi če bi ime voznik naloženo manj kot 40 ton skupne mase bi bil še vseeno na osni pritiski pretežak , katerega se neda pri mivki nikoli točno ujeti...
Tako je pri teh slovenskih policajih tudi če skupno nisi pretežek boš pa zato na osni pritisk...Kreteni!!!!
Sm4jli je napisal/-a:Matevz S. je napisal/-a:Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).
Res je. So pa iz Vodnikove,specializirana enota za nadzor prometa.
Kmalu bo še en kombi za tehtanje tovornjakov na cesti
Matevz S. je napisal/-a:Osni pritisk najbolj uničuje vozišče in še ne dolgo nazaj je DRSC zaračunaval avtoprevozniškim in gradbenim podjetjim škodo, ki so jo povzročili glede na prevoženo razdalja in prekoračitvijo osnega pritiska in skupne mase. Upam, da se bo to kmalu spet začelo izvajati.
Če so preseženi osni pritiski in skupna masa se tak prevoz lahko opravi le na podlagi dovoljenja za izredni prevoz, vendar za kiper prevoze pozabte na dovoljenja, ker lahko peljete manj, drugače je npr. transformator za elektrano, ki ga ne moreš razstavit ali kaj podobnega.
Policist lahko ustavlja tudi na avtobusni, če s tem ni pretirano oviran promet avtobusov. V skladu z 242. členom ZVCP-1,UPB5 policist odredi tehtanje na samem kraju ustaitve, če pa tega tam ni mogoče opraviti tam pa pove, kjer se bo tehtalo, za odlkon tehtanja je predpisana kazen, ki je višja kot kazen za preobremenitev. Če te ustavi npr. na Trojanah, pa nima pri sebi kontrolorja osnih pritiskov iz Cestela, lahko odredi tehtanje v Heliosu, kjer se sklenjena pogodba (to je po vsej Sloveniji, v LJ je npr. deponja Barje,...).
PS: ne vem zakaj kupujete 4-osne kiperje, ki imajo NDM (po proizvajalcu 41 ton), če lahko v Sloveniji vozte samo 31 izjemoma 32 ton.
Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).
Matevz S. je napisal/-a:Sm4jli je napisal/-a:Matevz S. je napisal/-a:Pa od kdaj domžalčani znajo ustavljat kamione, če bi rad videl kako se kontrlira kamione te mora enkrat ustavit "republiška prometna" (pa to niso prometniki z Griča).
Res je. So pa iz Vodnikove,specializirana enota za nadzor prometa.
Kmalu bo še en kombi za tehtanje tovornjakov na cesti
Res je čaka samo še homologacijo, pol bodo pa Finske vage slovenske kamione vagale![]()
Pa tud ta stare od Libele niso slabe, sam Jumper je mal prevelik za obračat po cesti.
Matevz S. je napisal/-a:kocka430 je napisal/-a:f.taunus je napisal/-a:Končno so začeli loviti tudi tovornjakarje, ki uničujejo ceste s preobremenjenimi vozili.
Nevem zakaj si tako pameten.Če bii bil ti lastnik ali pa voznik tovornjaka bi gotovo govoril drugače...In tudi če bi ime voznik naloženo manj kot 40 ton skupne mase bi bil še vseeno na osni pritiski pretežak , katerega se neda pri mivki nikoli točno ujeti...
Tako je pri teh slovenskih policajih tudi če skupno nisi pretežek boš pa zato na osni pritisk...Kreteni!!!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov