Dobro, zdj že govorite kot bi kupila Polota l.96 za 1000 eur in pričakovala nevem kako garancijo.
Avto je star 3 leta in ima nekaj če 70k km. To je skoraj novo in se kot tako tudi prodaja

In če je avto prodan kot odličen sploh pa tak letnik in s takimi kilometri potem mora delat brezhibno. Če pa avto nagaja zaradi nerealnih kilometrov pa to ni njen problem, ampak problem od firme ki takšen avto proda. Namreč ona je toliko več plačala za ta avto v upanju na brezhibno delovanje samega avta. Drugače če bi gledala že sedaj na vložke v avto bi kupila Mondea l. 2003 z 200k km in bi ji bilo logično, da bo treba nekaj večjega vložit v avto
Pa kakšen veliki servis na avtu starem 3 leta in z 70k km, veliki servisi se opravljajo med 100 in 120k km ali na 5 let. Zopet če je težava v tem, da je kaj več kot 100 eur dotrajanega kar bi bila posledica večjega števila kilometrov to zopet ni njen problem ampak problem od firme, ki tak avto prodaja in nanj daje garancijo razumete?
Treba je razumet, da je avto s tako kilometrino dražji od avta z 150k km in to za več kot samo en servis! Več zanj pa ljudje plačajo ravno zato, da ne bi imeli problemov z avtom. Če pa stvari crkujejo in padajo obrati in podobno pa je zopet to problem garancijskega roka in ne Žive. Me zanima, če bi prehitevala in bi ji padli obrati in bi se zaradi tega postavila v prometni konflikt- oz nevarno situacijo, če bi ji potem govorili naj ne paničari da če zdj dela je pa vse OK.
Živa avto nazaj odpelji, zahtevaj da ga priklopijo na tester in ti povejo kaj je narobe (četudi zdaj ni nič, bo računalnik od avta pokazal točno uro in vse kaj se je takrat zgodilo v motorju/turbini/senzorjih) in v primeru da je kaj minimalističnega se res ne splača komplicirat, v primeru da je kaj več jim povej da si ti ta avto plačala več kot pa so podobni z več kilometri ravno na račun zaupanja in neproblematike z avtom
