DeNiŠ je napisal/-a:radar lahko zmeri hitrost komer koli v koloni. Je bilo zadnič po Tv , da se ne moreš skrit v kolono da te nebi ustrelili z radarjem. Je pa res da prvemu veliko lažje zmeri hitrost kot zadnemu.
Lp
Speedfighter je napisal/-a:Izmerijo prvega, kaznujejo pa lahko vsakega v koloni - kolona namreč ne nastane, če tisti zadaj vozijo počasneje od izmerjenega, torej zanesljivo vozijo vsi zadaj toliko hitro kot prvi oz. z minimalnim odstopanjem pač...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
mišek je napisal/-a:DeNiŠ je napisal/-a:radar lahko zmeri hitrost komer koli v koloni. Je bilo zadnič po Tv , da se ne moreš skrit v kolono da te nebi ustrelili z radarjem. Je pa res da prvemu veliko lažje zmeri hitrost kot zadnemu.
Lp
Kako?
Če gledamo za laserski merilnik, deluje na principu odboja žarka. Žarek mora usmerit na avto, če stoji za cesto in vozijo avti v koloni, kako bo usmeril žarek na enega sredi kolone ali pa na koncu, če se zakrivajo? Če bi res hotel merit katerega vmes, bi moral stat z radarjem proč od ceste, da bi se mu odprel kot s katerega vidi več avtov iz bočne strani. Samo tu je spet neka omejitev pod kakšnim kotom lahko meri. To sem že nekje slišal, da ne sme merit pod prevelikim kotom, ne sme merit na ovinku, ker podatek ne more bit točen.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov