Rabite avto-nasvet obiskovalcev foruma?
 
Klemc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To jul 27, 2010 9:02 am

Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a Klemc Če sep 02, 2010 10:38 am

Pozdravljeni,
ker sem počasi že na robu obupa se obračam še na vas. Sigurno bo kdo kaj vedel kako pa kaj oziroma imel podoben primer.
Zgodba je dolga zato vam prilepim kar moj dopis, ki sem ga poslal servisu.
Dopis:

zahtevek:
uveljavljam stvarno napako na storitvi in zahtevam vrnitev denarja za plačano storitev, katera ni bila opravljena

obrazložitev:
na začetku meseca marca 2010 sem k vam v popravilo pripeljal vozilo znamke Alfa Romeo 147, na katerem naj bi opravili kleparska dela iz naslova avtomobilskega kaska po polici 80 0130216 zavarovanega pri zavarovalnici Triglav.
Popravilo se je nanašalo na kleparsko ličarska dela, ki so izhajala iz različnih škodnih dogodkov. Zaradi številčnosti škodnih dogodkov in utečene prakse (izkušnje pri drugih servisih) sem na vašo pobudo formalni del urejanja popravila z zavarovalnico prepustil vam, skupaj sva le pregledala poškodbe in potrebna popravila.
Škodni dogodki:
- streha, pokrov motorja, prednji blatniki, ter delno levi in desni bok vozila (toča),
- leva vrata vozila vdrta in poškodovana (vozilo poškodovala zimska služba med čiščenjem parkirišča),
- desni bok spredaj in zadaj (poškodba parkirišče po 3. osebi »neznan povzročitelj«).

Po vaši strokovni oceni in ogledu ste na videno izjavili, da bodo potrebna ličarsko/kleparska dela na celotnem vozilu (popravilo obsega več kot 80% površine vozila) in da boste za to delo potrebovali 14 dni. Vozilo vam je bilo prepuščeno skupaj z vsem kar ste zahtevali.

Korektno in profesionalno, vendar le do tu. Vozilo ni bilo popravljeno in pripravljeno na prevzem v 14. dneh, kot je bilo sprva dogovorjeno, temveč šele po 1 mesecu. Na številne klice in vprašanja kaj se dogaja z mojim vozilom sem vedno dobil isti odgovor »bo kmalu, se je malo zavleklo«. Po 1 mesecu čakanja, klicanja je bilo vozilo končno pripravljeno na prevzem. Ob prevzemu vozila sem opazil, da nova barva na določenih mestih potegne na pomarančno barvo (oranžno), na kar ste bili opozorjeni a ste odgovorili, da se barva še ni posušila in da je vse kot mora biti. Ker nisem strokovnjak kot vi sem vam verjel, toda ko sem želel vstopiti v vozilo sem doživel šok! Notranjost vozila je bila popolnoma umazana in prekrita z nekakšnim prahom, za katerega predvidevam da je nastal med vašim delom. Na opozorilo in vprašanje kaj ste počeli z vozilom niste niti želeli odgovoriti. Vozilo sem prevzel v nesprejemljivem stanju in ga takoj odpeljal v profesionalno avto čistilnico, kjer so iz notranjosti z kemičnim postopkom odstranili z vaše strani povzročeno umazanijo in preprečili morebitno povzročitev škode.
Pretekel je mesec dni od prevzema vozila in zopet sem doživel šok! Na delih vozila, kjer ste opravljali svoje storitve je na novo nanesena barva začelo odstopati oziroma se je nagrbančila. Sprva sem anomalijo opazil le na enem delu, vendar ob podrobnejšem pregledu opazil, da je barva odstopila povsod. Prav tako odtenki pomarančne barve niso izginili in so postali še bolj izraziti, kar je nakazovalo, da je bilo opravljeno delo na vozilu slabo in nekvalitetno opravljeno! O anomalijah sem vas telefonsko obvestil in vam po dogovoru vozilo dostavil v delavnico, kjer naj bi napake odpravili.

Ob vašem prevzemu v reklamacijsko popravilo mi je bilo naročeno, naj z alkoholnim pisalom (flomaster) fizično na vozilu označim napake, kar mi je bilo izjemno čudno, vendar sem vam ponovno zaupal in verjel v vašo strokovnost in profesionalnost. Označil sem pokrov motorja, leva in desna vrata na katere sem napisal »komplet«, s tem mislil komplet pokrov motorja in vrata. Anomalije so bile prisotne tudi na ostalih delih, ki ste jih »popravljali« katere sem skladno z vašimi navodil tudi označil z alkoholnim pisalom. V manj kot 7. dneh ste me poklicali in me obvestili da je vozilo pripravljeno na prevzem in da so vse napake odpravljene. Ob prihodu v vašo delavnico sem ugotovil da niste storili nič, kar ste odločno zanikali in vztrajno ponavljali, da ste celotno vozilo ponovno prebarvali. Po nekaj minutah pregovarjanja ste svoje trditve spremenili in tokrat trdili, da ste ponovno prebarvali pokrov motorja in prednja blatnika, ostalo pa spolirali. Ker reklamacije niste uspešno rešili in se stanje ni spremenilo (mogoče celo na slabše) je vozilo ostalo pri vas in ga nisem prevzel. Tokrat ste mi zagotovili da boste odpravili vse napake in se odkupili za neprijetno izkušnjo.

Po 14. dneh ste me obvestili, da je vozilo pripravljeno na prevzem. Ob sedaj že tretjem prevzemu in večkratnem popravilu v časovnem obdobju 3 mesecev sem sedaj resnično verjel da ste svoje delo opravil strokovno in korektno. Na vozilu niste storili ničesar oziroma ste ga le spolirali, za kar ste potrebovali 2 tedna. Na vprašanje kaj je bilo popravljeno, saj je vse kot je bilo, ste odgovorili, da se vam ponovno barvanje in popravljanje finančno ne splača in da več kot ste naredili ne morete in tudi nimate namena narediti! Prizadet, jezen, razočaran in vdan v usodo sem vozilo odpeljal. Po enem tednu sem se odločil vozilo oprati in doživel ponoven šok! Na pokrovu vozila se je pod kotom še vedno videl napis »KOMPLET«, ki sem ga po vaših navodilih napisal z alkoholnim pisalom (čudno glede na to da ste zagotovili da je bil pokrov ponovno barvan?)! Zgrožen nad opaženim sem vozilo zapeljal v garažo in si vse skupaj ogledal pod reflektorsko lučjo. Glede na dejstvo, da je bilo vozilo na novo pobarvano, spolirano nisem mogle verjeti svojim očem! Povsod drobne rise, pomarančna barva, skratka razočaranje.

Vozilo sem odpeljal na profesionalno poliranje, kjer so mi zgroženi nad dejanskim stanjem vztrajno trdili, da je edina možnost odprave napak ponovno barvanje. Na moje prigovarjanje naj ne glede na rezultat poizkusijo odpraviti napake sem po 30. polirnih urah prejel vozilo, ki je bilo v mnogo boljšem stanju, vendar še vedno ne v takšnem, kot bi ga pričakoval po ponovnem barvanju, ki ste ga vi opravili.

Zaradi storitve, ki je niste opravili, vendar po vsej verjetnosti povzročili več škode kot jo je bilo, ko sem vam vozilo predal v upanju, da boste delo opravili strokovno, zahtevam povračilo zneska, ki vam ga je za neopravljeno delo plačala zavarovalnica, saj bom vozilo v ponovno popravilo in odpravo vašega dela odpeljal nekam, kjer bodo to opravili korektno in brez izgovorov, ter zavajanja.

Glede na zgoraj zapisano uveljavljam svoje pravice iz Zakon o varstvu potrošnikov (Ur.l.RS, št. 20/98, št. 25/98, št. 110/2002, št. 51/04, UR.L.RS, št. 98/04 UPB2) in sicer v svojem zahtevku uveljavljam 37. c. člen z zahtevkom po vrnitvi plačanega zneska.


Po tem dopisu sem dobil odgovor servisa naj podrobno opišem kaj vse je narobe na avtomobilu. Ker si mislim, da sem že prevečkrat povedal in napisal kaj je narobe nisem odgovarjal pač pa takoj podal prijavo na tržni inšpektorat.
Danes govorim z inšpektorjem, ki mi pravi, da je moj zahtevek neutemeljen, ker servis še ni izdal računa za popravilo (za kar so v prekršku), torej ne morem zahtevati povračilo denarja za opravljeno storitev. Ja v pol leta niso dali ne predračuna, ne računa ne nič na zavarovalnico...
Prvo kar je me čudi, da so šli popravljat avto, brez da bi dobili odobritev zavarovalnice, da bo krila stroške porpavila.
Drugo pa na podlagi česa naj bi dobili denar za opravljeno storitev (verjetno ne delajo zastonj)

Možnosti, da dobim povračilo so sedaj nične, razen če se le spomnijo izdati račun in na podlagi tega spet podam prijavo. Kako bodo po pol leta dobili odobritev zavarovalnice nisem povsem prepričan, najbrž tudi oni ne.

Vesel bom vsakega predloga, ki bi pomagal rešiti to situacijo.

Zaenkrat sem zanalašč prikril ime avtoservisa. Seveda ne bo ostal dolgo anonimen.

Hvala, upam da nisem bil predolg :shock:
 
Uporabniški avatar
DJ-DUST
Novinec
 
Prispevkov: 194
Pridružen: Po avg 23, 2010 8:18 am

Napisal/-a DJ-DUST Če sep 02, 2010 10:59 am

Vse sem prebral, v glavnem lahko rečem katastrofa. Kot prvo, najdi dobrega odvetnika, kateri bo avtomatsko dal v tožbo firmo (ne pa da bo rekel da nima kaj dokler nimaš računa), ker za svoje "profesionalno" delo firma ni izdala računa, kasirala pa je, ko tožbo dobiš, dobiš tudi račun, potem pa še ena tožba z dokazili (računi od barvanja, poliranja ter čiščenja) in takšno obrazložitvijo. Res da boš plačal tožbo, ampak boš dobil 100% povrnjeno.

Tako firme kasirajo sebi v prid mi navadni smrtniki pa plačujemo vse živo kar se dogaja... :roll:
 
Klemc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To jul 27, 2010 9:02 am

Napisal/-a Klemc Če sep 02, 2010 12:00 pm

DJ-DUST je napisal/-a:Vse sem prebral, v glavnem lahko rečem katastrofa. Kot prvo, najdi dobrega odvetnika, kateri bo avtomatsko dal v tožbo firmo (ne pa da bo rekel da nima kaj dokler nimaš računa), ker za svoje "profesionalno" delo firma ni izdala računa, kasirala pa je, ko tožbo dobiš, dobiš tudi račun, potem pa še ena tožba z dokazili (računi od barvanja, poliranja ter čiščenja) in takšno obrazložitvijo. Res da boš plačal tožbo, ampak boš dobil 100% povrnjeno.

Tako firme kasirajo sebi v prid mi navadni smrtniki pa plačujemo vse živo kar se dogaja... :roll:


Ne vem če so kaj kasirali, če niso nič dali na zavarovalnico. Kot da so hoteli delati zastonj :roll:
 
Skorpjon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če jan 12, 2006 9:08 pm

Napisal/-a Skorpjon Če sep 02, 2010 12:11 pm

Kolker sem zasledu avtoservis ni oddal racuna na zavarovalnico tako da se pomojem lahko odlocis da zahtevas nazaj papirje od zavarovalnega zahtevka ker ga niso uveljavlajali. Ter gres na drug servis.
 
Klemc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To jul 27, 2010 9:02 am

Napisal/-a Klemc Ne sep 05, 2010 8:50 am

Skorpjon je napisal/-a:Kolker sem zasledu avtoservis ni oddal racuna na zavarovalnico tako da se pomojem lahko odlocis da zahtevas nazaj papirje od zavarovalnega zahtevka ker ga niso uveljavlajali. Ter gres na drug servis.


Zavarovalni zahtevek niti ne vem, če je narejen, saj so vse papirne zadeve urejali (oziroma naj bi) na servisu. Jaz nisem bil nič na zavarovalnici, dogovor je bil da vse uredijo sami, samo kopijo zavarovalne police sem jim dal in to je to.
 
Klemc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To jul 27, 2010 9:02 am

Napisal/-a Klemc Po sep 06, 2010 11:51 am

Če ima še kdo kakšen pameten, konkreten nasvet kaj mi še preostane bom zelo hvaležen...
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Po sep 06, 2010 12:28 pm

Zahtevaj zavarovalniske zapisnike nazaj in enostavno odpelji avto popravljat drugam! Glede na to, da se racun ni bil izdan, je to za zav. enako, kot, da se avto ni bil popravljen!
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po sep 06, 2010 12:43 pm

Moje mnenje:

pokliči svojo zavarovalnico in vprašaj če je bil izdan kak dokument za popravilo tvojega vozila. Če je bil vprašaj če je bilo morda že plačano in če ni bilo plačano reči da bi želel, da ti denar nakažejo.
Če pa ni bil izdan noben dokument potem pa verjetno avto sploh ni bil cenjen.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a Nikola_Tesla Po maj 26, 2014 10:40 am

Zdravo

Kako je v primeru, da se pri odpiranju poškodovanega dela vozila pri izvajalcu pokaže večja škoda, kot jo je v grobem lahko ocenil cenilec na zavarovalnici in pride do ponovne cenitve in dopolnjevanja seznama delov, ki so potrebni menjave... oz celo da pride (brez vednosti oškodovanca) do totalke ?

Je dolžan izvajalec pred pričetkom del "o morebitni totalki v ozadju" o tem obvestiti oškodovanca, da se lahko odloči kje in kako bo popravljal vozilo (ali v celoti pri izvajalcu ali delno v lastni režiji) ?

Hvala vam za odgovor.

Lp.
Zadnjič spremenil Nikola_Tesla, dne To maj 27, 2014 7:42 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
janez80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe mar 15, 2013 7:58 pm
Kraj: Koroška

Re: Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a janez80 Po maj 26, 2014 11:22 am

Imena takih delavnic je potrebno javno objavit, da se drugi lažje odločamo kam na popravilo :D
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a domen90 To maj 27, 2014 3:02 pm

Nikola_Tesla je napisal/-a:Zdravo

Kako je v primeru, da se pri odpiranju poškodovanega dela vozila pri izvajalcu pokaže večja škoda, kot jo je v grobem lahko ocenil cenilec na zavarovalnici in pride do ponovne cenitve in dopolnjevanja seznama delov, ki so potrebni menjave... oz celo da pride (brez vednosti oškodovanca) do totalke ?

Je dolžan izvajalec pred pričetkom del "o morebitni totalki v ozadju" o tem obvestiti oškodovanca, da se lahko odloči kje in kako bo popravljal vozilo (ali v celoti pri izvajalcu ali delno v lastni režiji) ?

Hvala vam za odgovor.

Lp.


Ko izvajalec zaprosi za dodatno cenitev, mu ob morebitni naknadni ugotovitvi totalne škode cenilec to pove in ti zavarovalnica pošlje poravnavo/zaključni sporazum.
Slika
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a Nikola_Tesla To maj 27, 2014 8:53 pm

Hvala za odgovor ...

Torej je to malo verjetna situacija saj ni interes izvajalca, ki mu zaupaš vozilo v popravilo,
da bo (po porabljenem času za obravnavo primera) šel v to, da bo sam sebi potencialno odvzel posel.
Zadnjič spremenil Nikola_Tesla, dne So jun 28, 2014 12:26 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
domen90
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Sr apr 20, 2011 9:09 pm

Re: Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a domen90 To maj 27, 2014 9:47 pm

Zavarovalnica v primeru totalke popravila ne plača, tako da je to izvajalčev problem, če ga je šel popravljati ... Nisem še slišal za tak primer, da bi se kdo tega lotil ...
Slika
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Reklamacija popravila avtomobila

Napisal/-a Nikola_Tesla Sr jun 25, 2014 11:31 am

Zdravo

Tudi sam ugotavljam, da je praksa, ki jo je omenil @Klemc kar pogosta in vodi v potencialno goljufijo oškodovanca in zavarovalnice.

***************

Na hitro (nekvalitetno) z minimalnimi stroški popravijo vozilo (seveda ne v skladu s seznamom, ki ga je sestavil cenilec).
Potem pa taktično počakajo nekaj dni (tednov) in opazujejo odziv stranke.

1. V kolikor ni reklamacije se postopek za izvajalca brez težav zaključi --> večji odstotek denarja namenjenega popravilu (na račun neopravljenega dela) pristane v njihovem žepu.

2. V primeru pa da stranka skuži nepravilnosti postanejo izjemno previdni in ustrežljivi, da nebi prišlo do razkritja umazane zgodbe.... vedno je pripravljen izgovor "češ da še nismo zaključili primera".

***************************

Opozarjam vse, ki ste popravljali vozilo po računu (in imate občutek da je stvar tekla netransparentno), da dvignete kopijo računa na zavarovalnici in preverite postavke z dejansko opravljenim delom.

V primeru neskladja je možna reklamacija.
Vrni se na Pravni nasveti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov