Energetik81 je napisal/-a:Na tvojem mestu bi:
1. če hočeš prišparati nekaj denarja zahteval 10% nižjo kupnino
2. če nujno rabiš avto in hočeš nepopravljenega, vzel kupnino in nabavil nekaj drugega z manjšo čakalno dobo
3. če nič od tega ne drži in hočeš brezhiben avto, naročil novega in počakal
Sicer mi pa nikakor ne gre v glavo, kako si lahko prodajalci novih in rabljenih vozil sploh upajo privoščiti, da imajo avte na prostem brez zaščite.
Protitočna mreža stane par €/kvadrat, narediti je potrebno samo preprosto konstrukcijo.
Še prodajalec rabljenih, kjer sem jaz nabavil avto, je imel čez vse avte napeto mrežo, pa je mali s.p. in proda mogoče 1 avto/teden. Ker ve, da mu gre firma po gobe, če mu stolče vse avte.
x2
Jaz bi izbral popravilo udrtin na suho- ličanje odpade! pod pogojem, da po poravilu ni sledu o toči in, da da trgovec konkreten popust vsaj -10%.
Če je narejeno tako kot mora biti si lahko brez strahu... Sem imel pred leti podoben primer.
Podatek, da že v tovarni na suho popravljajo avtomobile drži kot pribito... poznam človeka, ki pogodbeno dela za Fiat in ima veliko povedati na to temo

Druga zgodba so avtomobili, ki se popravljajo/štrihajo pred prodajo kupcu in o tem kupec nič ne ve
