Pozdravljeni,
Imam nekaj vprašanj v zvezi z domnevno goljufijo pooblaščenega servisa.
Zadeva jenamreč takšna:
Novembra 2012 sem pri določenem pooblaščenem servisu (ni BMW vozilo in serviser) opravil redni servis na 120.000 km. Serviser me je v času servisiranja (nisem bil prisoten ob izvajanju del) po telefonu obvestil, da je potrebna tudi menjava zadnjih zavornih ploščic, za kar sem mu telefonsko tudi dal potrditev, da delo opravi. Menjava naj bi bila opravljena, ploščice in delo pa je bilo seveda tudi zaračunano in prikazano na računu.
Včeraj (28.09.2013) pa sem je bilo pri strokovnem pregledu vozila (ne na pooblaščencu) ugotovljeno, da so zadnje zavorne ploščice že zelo slabe, praktično že kritično obrabljene. Strokovni pregled je ob pregledu podal tudi zelo konkreten dvom, da so bile te ploščice dejansko sploh menjane pred 20.000 km in 10 meseci. Za primerjavo lahko povem, da so sprednje ploščice po 40.000 prevoženih km (toliko sem prevoil kot lastnik vozila) v stanju "praktično kot nove", čeprav jih še nikdar nisem menjal in so gor še tiste, katere je uporabljal 1. lastnik.
Glede na dejstvo, da 80% časa vozim relacijsko po AC in glede na to, da moj način vožnje ni dovolj agresiven, da bi v tolikšni meri obrabljal ploščice (kar je tudi jasno, glede na to, da so sprednje, ki so bolj obremenjene, še vedno v odličnem stanju, čeprav jih sam v času lastništva vozila še nisem menjal), se mi poraja sum, da me je dotični pooblaščeni serviser ogoljufal s tem, da mi je zaračunal delo in material, ki ga nikdar ni vgradil.
Zadeva v principu finančno gledano ni pretirano problematična (ploščice so bile slabih 70€ in pač nekaj dela).
Bolj mi je pomemben princip in vsekakor tudi dejstvo, da gre v tem primeru za zavore, ki so bistven del vozila. Prvič sem posumil v celotno zadevo pred nekaj dnevi, ko sem rutinsko sam pogledal v kakšnem stanju so ploščice spredaj in zadaj (pač informativno pred servisom vozila). Zato sem tudi opravil pregled ploščic včeraj.
Zanima me:
- Ali ima kdo podobne izkušnje s takšnimi zadevami (katerikoli servisi)?
- Kaj je v tem primeru najbolje narediti?
- Ali se naj obrnem na tržni inšpektorat, morda direktno na Customer service proizvajalca (menim, da direktno s serviserjem tako ali tako ni smeiselno, ker ne bomo prišli nikamor in tudi ne čutim dolžnosti, da jaz njim polagam račune in dokazujem neke zadeve)?
- Na kakšen način sploh lahko to dokazujem (ker serviser bo tako ali tako imel miljon izgovorov, da to ni res - jaz sem pa to tudi pozno ugotovil)?
Kakršnikoli nasveti, predlogi, izkušnje ideje... so dobrodošli. Poudarjam, da se mi niti ne gre toliko za teh nekaj 10€, kot bolj za dejstvo, da se očitno lahko ljudi nateguje po dolgem in po čez, brez posledic, kar pa mi nikakor ni všeč (danes jaz, jutri drugi, pojutrišnjem tretji,...).
Sicer malo manj pomembna stvar, ampak kot zanimivost... Ugotovljeno je bilo tudi, da na tem servisu niso menjali ne zračnega, ne kabinskega filtra (kar mi sicer na srečo niso zaračunali, se mi pa vseeno zdi neprofesionalno, glede na to, da sem včeraj ugotovil, da sta oba filtra v katastrofalnem stanju).
Ideje v smislu "sam si kriv, zakaj pa nisi preveril tega po opravljenem servisu" naj prosim odpadejo. Nisem niti pristojen, niti kompetenten, še manj pa plačan za to, da bi za pooblaščencu opravljal kontrolne preglede na vozilu.
Ostalo dorečemo v samem toku debate