po mnogih spremembah, ki so se dogajale v f1 tekom "recesije" in po sprejetju nekaterih rešitev so se v večini vsa moštva strinjala za zmanjšanje "proračunske vreče" za letošnjo sezono.
nedvomno je, da je finančna kriza moštva v f1 še močneje povezala skupaj v skupni organizaciji, ki se ji reče FOTA oz. Formula One Teams' Association.
FOTA je sicer izoblikovala nekatere predloge za novo prihajajočo sezono a bo te predloge še obravnavala FIA 17. marca.
v naslednji sezoni za leto 2010 bomo kot vse kaže dobili še eno ekipo v f1 in sicer vse-ameriško ekipo na čelu z Peter Windsor-jem ( bivši šef Williamsa) ter Andersonom. vodenje ekipe se bosta lotila na način "Skunkworks" kar pomeni, da bosta imela minimalno število članov v ekipi, ki bo zmožna manevrov/prilagajanja in bo učinkovita.
urnik velikih nagrad f1:
- australija 27., 28. in 29. marec ( dirka na moj rojstni dan :P )
- malezija 03., 04. in 05. april
- kitajska 17., 18. in 19. april
- bahrain 24., 25. in 26. april
- španija 08., 09. in 10. maj
- monaco 21., 22. in 23. maj
- turčija 05., 06. in 07. junij
- velika britanija 19., 20. in 21. junij
- nemčija 10., 11. in 12. julij
- madžarska 24., 25. in 26. julij
- evropa ( španija) 21., 22. in 23. avgust
- belgija 28., 29. in 30. avgust
- italija 11., 12. in 13. september
- singapure 25., 26. in 27. september
- japonska 2., 3. in 4. oktober
- brazilija 16., 17. in 18. oktober
- abu dhabi 30., 31. ( oktober) in 1. november
zanimivosti dirkališč v f1:
dirkališča z "top speed-om" v f1 za sezono 2009:
dirkališče - kmh / mph
Monza - 351/218
Istanbul - 315/195
Interlagos - 314/195
Suzuka - 313/194
Spa-Francorchamps - 310/192
Shanghai - 310/192
Bahrain - 309/192
Catalunya - 308/191
Valencia - 306/190
Melbourne - 303/188
Nürburgring - 300/186
Sepang - 297/184
Singapore - 297/184
Silverstone - 294/182
Hungaroring - 291/180
Monte-Carlo – 286/177
dirkališča po dolžini kroga v f1 za sezono 2009 - kilometri:
Spa - 7.004
Suzuka - 5.807
Abu Dhabi - 5.8
Monza - 5.793
Sepang - 5.543
Shanghai - 5.451
Valencia - 5.44
Bahrain - 5.412
Istanbul - 5.338
Melbourne - 5.303
Nürburgring - 5.148
Silverstone - 5.141
Singapore - 5.067
Catalunya - 4.655
Hungaroring - 4.381
Interlagos - 4.309
Monte-Carlo - 3.34
dirkališča z najdaljšo "ravnino" v f1 za sezono 2009 - metri:
Spa - 1,865
Shanghai - 1,370
Monza - 1,320
Suzuka - 1,230
Interlagos - 1,220
Istanbul - 1,200
Catalunya - 1,140
Bahrain - 1,050
Valencia - 930
Silverstone - 890
Sepang - 830
Nürburgring - 800
Hungaroring - 750
Melbourne - 735
Singapore - 650
Monte-Carlo - 510
dirkališča v f1 za sezono 2009 z vožnjo polnega gasa v %:
Spa - 70%
Monza - 70%
Suzuka - 67%
Melbourne - 65%
Sepang - 65%
Interlagos - 65%
Silverstone - 64%
Bahrain - 63%
Istanbul - 63%
Nürburgring - 62%
Valencia - 59%
Hungaroring - 58%
Catalunya - 57%
Shanghai - 55%
Singapore - 44%
Monte-Carlo - 42%
dirkališča po rabi ( izrabi) gum v f1 za sezono 2009: high - visoka, medium - srednja in low - nizka
Suzuka - high
Istanbul - high
Silverstone - medium/high
Hungaroring - medium/high
Spa - medium
Shanghai - medium
Interlagos - medium
Catalunya - medium
Bahrain - medium
Valencia - medium
Sepang - medium
Nürburgring - medium
Singapore - medium
Monte-Carlo - medium
Melbourne - medium/low
Monza – low
dirkališča v f1 za sezono 2009 po rabi ( izrabi) bremz: high - visoka, medium - srednja, low - nizka
Singapore - very high
Melbourne - high
Hungaroring - high
Bahrain - high
Nürburgring - high
Monte-Carlo - high
Monza - high
Suzuka - high
Shanghai - medium
Valencia - medium
Silverstone - low
Spa - low
Interlagos - low
Catalunya - low
Sepang - low
Istanbul – low
dirkališča v f1 za sezono 2009 po "downforce": high - visok, medium - srednji, low - nizek
Singapore - very high
Hungaroring - very high
Monte-Carlo - very high
Valencia - high
Silverstone - high
Catalunya - high
Sepang - high
Melbourne - high
Shanghai - medium/high
Interlagos - medium
Istanbul - medium
Bahrain - medium
Nürburgring - medium
Spa - low
Suzuka - low
Monza - very low
dirkališča v f1 za sezono 2009 po prestavljanju predstav oz. "šaltanju": "šaltanje" v enem krogu
Singapore - 76
Valencia - 74
Sepang - 60
Melbourne - 60
Bahrain - 58
Nürburgring - 58
Monte-Carlo - 54
Shanghai - 52
Spa - 52
Hungaroring - 50
Monza - 46
Catalunya - 44
Istanbul - 42
Suzuka - 42
Interlagos - 40
Silverstone – 40
predlagam, da slike prihajajočih dirkalnikov kar tu objavimo v tej temi seveda z uradnih predstavitvenih strani moštev.
športna pravila, ki jih je fia objavila za sezono 2009:

tehnična pravila za sezono 2009 z strani fia:

anketa bo trajala 12 dni in do takrat se bodo sprejemali glasovi.