Napisal/-a jakaracman Ne avg 29, 2004 7:56 pm
NeRo je na dopustu (do jutr) ...
N: perdelani serijski avtomobili, dovoljene malenkostne (elektronika) predelave na motorju, menjalnik ima lahko ravne zobnike, zamenjaš lahko diferenciale, zapora dif., zamenjava podvozja, platišča največ (če se še prav spomnim) 1 številko večja ...
A: precej več predleav: motor praktično po želji razen osnov (mora pa biti iz iostega avta kot je serijsko v njem), prenos isto, boljše zavore, pri vzmetenju praktično ni omejitev (razen toč vpetja) ...
Kit Car: je pravzaprav A za dvokolesno gnane avte, pri dovoljenih predelavah je še nekaj manj omejitev, navzven je najbolj opazno dovoljeno večje širjenje karoserije (in s tem kolotekov). Podoben mu je Junior WRC
WRC: Praktično po želji. Važno je, da je karoserija od avta, ki ga izdeluje tovarna, pa da je noter motor, ki ga (v osnovi, torej osnovne mere bloka) dela tovarna ne nujno za enak model avta kot je karoserija. Seveda je 4WD (tudi če serijski nima), ... skratka, čista exotika.
JWRC: je v bistvu Kit Car do 1600 kubikov z omejitvame glede cene, cene vzdrževanja ...