OK, koeficient zracnega upora je pac koeficient, stevilka k pride v enacbo in je za kroglco s premerom 5 cm lih tok velik, kukr za kroglo s premerom 1 m, vecji faktor tukaj igra povrsina telesa, tako kot so napisal, poglavitni problem so nepokrita kolesa, ogromne luknje za hladilnike, kanali za usmerjanje zraka in spojlerji.
Se nekaj podatkov - oprijem gume je do 8x boljsi kot pri navadnih avtomobilih, kar dosegajo z blazno mehko gumo, ki se preko drobnih luknjic v asvaltu ne samo "povalja" ampak dejansko tudi zapolni. Downforcu je tako mocan, da se pri hitrosti 190 - 210 km/h formula teoreticno lahko vozi po stropu, iz tega razloga je pospesevanje tukaj najmocnejse, saj pred to hitrostjo enostavno gume vrti v prazno.
Dolgi ovinki so dalec najvecji problem pri F1 - olje, hladilna tekocine, hidravlicno olje, se zardi enormnih sil pretakajo tudi do stene posode - resitve so tudi trojni karterji, posode z dvjnim dnom itd, ki preprecujejo recimo nemazanje motorja (gredi blab bla bla), kar je pri 18.000 obratih lahko hud problem.
Povprecna poraba je med 80 in 120 litri

... Sile v ovinkih sem ze povedal dosegajo tudi 3 in vec G-jev (G= zemeljski tezni pospesek), kar pomeni da glava dirkaca lahko tehta tudi 20 kilogramov in vec (ulezi se na bok in prosi nekoga naj ti postavi gajbo pera na glavo, ti pa probi glavo drzat vodoravno

- ce ne gre, pivo spij in poskusi se enkrat

). Pritisk seveda deluje tudi na notranje organe, kar pomeni da se mozgani nabijajo v lobanjo, dolgi ovinki so problematicni, lazji black-outi so povsem obicajni, ko dirkaci vozijo malo na slepo, prev tako se lahko zaradi sile za nekaj casa prekine dihanje in se upocasni srcni utrip, ki pa ob izhodu iz ovinka pobezlja - povprecna frekvenca srca na dirki pri Schumacherju je okoli 180... Tekocina je vec ali manj znoj, pa tudi veliko glukoze, mineralov itd. ki jih telo porabi za take napore. Pijejo neki podobnga isosportu, 3-4 litre izgube tekocine, cca 2,5 litra spijejo, 1 kila gre na racun porabe energije

...
Podatkov kukr cs, sam mal je treba spremlat pa pogledat, z neba pade sam na avtomobilizmu, kjer se komu da pisat.