R10 je naslednik legendarnega Audija R8 (ki je v svoji 6. letni karieri kar 5-krat osvojil prestižno nagrado 24 ur Le Mansa ter zabeležil vsega skupaj kar 56 zmag na 77 odpeljanih dirkah



Čeprav novi Audi R10, kot celota izgleda zelo podoben bivšemu Audiju R8 (špičast nos dirkalnika po zgledu enosedežnikov, podobne sprednje luči ter zadek dirkalnika), so vseeno opazne malenkosti po katerih se novi R10 loči od bivšega zmagovalca.

Pri Audiju so morali zaradi vgradnje večjega 5.5 litrskega TurboDizelskega V12 v primerjavi z R8 povečati medosno razdaljo dirkalnika. Nov dirkalnik ima tudi občutno širše prednje gume, ki pa jih bo ekipi še naprej dobavljal Michelin.

Dizelski motor, razvit v sodelovanju z Shell-om ter Bosch-om je v celoti izdelan iz aluminija (za zmanjšanje teže) ter ob podpori dveh turbin razvije 650 KM ter gromozanskih 1100 Nm navora (uporabno območje vrtljajev je med 3000 ter 5000 vrt/min), za čisto okolje pa bosta skrbela dva filtra sajastih delcev. Menjalnik, ki bo zaradi tovornjaškega navora najbolj na preizkušnji, so razvili v sodelovanju z znanim podjetjem Xtrac.

Zaradi uporabe dizelskega motorja ter posledično manjše porabe na dirki 24 ur Le Mansa pričakujejo do 2 dodatno prevožena kroga na postanek v primerjavi z bencinsko konkurenco!
Še več info pa na: Audi Motorsport