Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po avg 28, 2006 9:46 am

Škoda 2 točk samo bomo preživeli. Upajmo da bo v Monzi kaj bolše. Zelo zanimiva mi je tale debata ker je presenetljivo človeška in brez hudih izpadov.

Šumi je iugubil zaradi vseh razlogov ki jih naštevate. Najprej SC in nežrtvovanje Masse (oz žrtvovanje Šumita) verjetno zaradi tega ker so vedeli koliko hitrejši avto ima. POtem pa nekaj časa nobene prave hitrosti iz ferrarija pa tista napaka in vse skupaj je bilo ravno toliko da ni prehitel Alonsa. Je pa lepo nekaj krogov pred koncem pokazal kdo je hitrejši. Je mal prbremzal in takoj naslednji krog ko ga ni oviral Alonso naredil najhitrejši krog. VSeno pa je bilo premalo da bi ga prehitel. Najlepša možnost za prehitevanje je pred levim ovinkom pred serijo zadnjih počasnih ovinkov a tam šumi ni bil dosti blizu ker ni dohajal čez osmi ovinek.

Zanimivo pa res da šumi sploh ni bil hudo razočaran in skoraj vesel. Mogoče je komentator ne hrvaški res zadel z izjavo da šumi že ve kaj bo počel naslednje leto in do konca sezone samo še uživa.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Po avg 28, 2006 10:22 am

Ja, se strinjam s predhodnikom, da je ta debata zelo na ˝pošteni ravni˝! To pa zato, ker je dirka bila zelo fer in brez vprašanja o prikrajšanosti enega in drugega- vse je bilo zelo čisto in kar je najpomembneje- brez moštvenih ukazov :) ! Še bolj pa me veseli to, da so zadnje dirke čedalje bolj zanimive in podobne iz Sennovih časov!
Aja, še to; Ali so tile ferrarijeve radkape na zadnjih kolesih res legalne-pravijo namreč, da pomaga pri boljšemu hlajenju zavor, :ne kar je moje mnenje ravno obratno in da to pomaga pri boljši aerodinamiki- pravilo pa je jasno, da se aerodinamični deli ne smejo gibati! Dejstvo je, da tu pridobijo le na aerodinamiki in nič druzga- dokaz so hitrostni kolesarji s pokritim zadnjim kolesom, ki služi izključno mojim navedbam :[] ! Kaj menite vi :?:
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki Po avg 28, 2006 10:22 am

andrej777 je napisal/-a: Mogoče je komentator ne hrvaški res zadel z izjavo da šumi že ve kaj bo počel naslednje leto in do konca sezone samo še uživa.


Normalno, da Schumi ve kaj bo naslednjo leto delal. Ferrari mu je dal cas, da se do Monze odloci ali še bo vozil ali ne. Tako so naslednjo leto mozni naslednji pari voznikov:
-Schumi, Massa
-Schumi, Raikonen
-Raikonen, Massa
Kako pa bo, pa bomo zvedli najverjetneje na naslednji dirki v Monzi. Sam pa si zelim, da bi Schumi nadaljeval z dirkanjem se kaksno sezono.
Lp, Gorki
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Po avg 28, 2006 11:16 am

Tomaz40 je napisal/-a:
Speedfighter je napisal/-a:Po takih zaključkih dirke se vedno vprašam zakaj ciljna črta ni tam kot je startna linija? :ue


Eh teh vprašanj, ki nikomur niso logični je ogromno. Npr: Zakaj je Šumi dobil 1 piko na dirki na Madžarskem, če dirke ni niti končal, medtem ko so jo končali Albers, Monteiro in Speeed, pa ni nihče dobil nobene točke. Pa tega ne govorim le zaradi Šumija ampak na splošno menima, da če dirke ne končaš ne moreš dobit niti 1 pike, ne glede na to koliko imaš zaostanka ti in koliko drugi. Najprej je treba pripeljat do cilja, potem dobiš pike.

Ampak kaj čmo. Tako se je odločila FIA.


Se strinjam da marsikaj ni logično v F1, ampak vseeno se mi pa tale tvoj primer zdi zelo logičen-če nekdo npr. prepelje 56(zadnji) od 58 krogov prej kot drugi je logično, da je uvrščen pred njim-neglede na to če je ob koncu dirke še na stezi ali ne-ciljno ravnino z enakim številom krogov je prepeljal prej torej je posledično tudi višje uvrščen-stvar je povsem logična. Lahko bi sicer točkovali tudi po tvoji logiki, ampak potem bi bilo edino fer da bi točke dobili le tisti, ki dirko končajo v istem krogu kot vodilni...kar bi blo pa po drugi strani spet zelo čudno, sploh v zlatih časih Schumija&Ferrarija, ko so bli včasih v istem krogu tudi po zgolj 4 dirkači...tako da je pomoje takšno točkovanje kot je trenutno najbolj primerno in pravično ;)

@wiliamskis: pokrovi naj bi imeli le funkcijo hlajenja zavor, kar je potrdila tudi FIA...
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Po avg 28, 2006 1:02 pm

jaz mislim da do zadnje dirke ne bomo vedli kdo bo svetouni prvak med alonzom in šumijem.vse je še odprto.vse se lahko še obrne :D
je pa sam alonzo včeraj priznal da se mu je na današnji dirki usralo ampak na naslednji dirki se mu pa ne bo :twisted:
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost