jaka-z je napisal/-a:zombi je napisal/-a:Vem, da v GHD lahko voziš s potečeno homologacijo, mora pa biti avtomobil narejen po zadnji veljavni homologaciji..., za reli pa nisem prepričan, vem da so take avtomobile pri nas včasih stlačili v svojo skupino H (hobi), te skupine pa pri nas uradno ni več... Tako, da ne vem, ali niso več dovoljeni, ali pa spadajo v skupine, kjer so nekoč vozili. (P309, Papeža bi znal imet potečeno, se mi ne da preverjat.)
Če bi vozil yuga, imaš več svobode, ker se pri nas vozijo praktično vsi, narejeni po sk.A, ki dovoljuje bistveno večje spremembe. Pri P1006, pa jih je večina narejenih za gr.N (kjer je pa večina delov serijskih).....
avtomobilom za rally se lahko podaljša homologacija za par let, zato npr. pežoji 106 prve serije še vedno lahko nastopajo...
106... so seveda tudi grupe A vendar so homologirani deli peugeot sport zelo dragi, dako da eni raje peljejo N, ali pa imajo le nekaj predelav in se prijavijo v grupo A
ma ja mal je zakomplicirano vse skup, če se s tem dejansko ne ukvarjaš....
Nikjer nisem napisal, da ne obstajajo tudi gr.A, vendar jih pri nas praktično, jih pa je nekaj v Italiji. Vzroki pa so podobni kot si sam napisal, ker je predrago.
Tako, da se pri nas v najnižji diviziji tolčejo med sabo po večini Yugo gr.A, p106 gr.N, Škoda Felicija g.N (trenutno jih je največ in zgleda bojo zamenjala yuge), Fabia gr.N in Še kak Suzuki Swift gr.N se najde.
P106 in Swift bi bila bistveno hitrejši od yuga, ampak bi bila priprava takega avtomobila absolutno predraga in bi dosega (in verjetno presegal) pripravo avtomobila N-2000...
Pravila so taka, da čim v avtomobil vgradiš katerikoli del, ki spada v gr.A, je avtomobil avtomatsko gr.A. Pravih gr.A pa je pri nas zelo malo.
Racimo Sandi Boh je na parih dirkah vozil Micko gr.A, pa je šlo samo za večja kolesa in večje diske... V avstriji k tem spremembam ponavadi dodajo je večji restriktor turbine in je to to...
Vse se začne in konča pri denarju. Lep primer imaš recimo v diviziji II, kjer po večini kraljujejo Clioti in 206-tke.
Clio prve generacije dobiš zelo poceni in se ga da tudi lepo zrihtat, za skupino N seveda. Če pa iz njega narediš pravo gr.A, pa strošek nanese tudi do 20-30X vrednost avtomobila. Že samo zelo dober menjalnik prebije vrednost avta, da ne govorimo o nakupu sekvenčnega...
Kolega že nekaj let ureja Clia prve generacije, ki bo prava gr.A, upam, da mu uspe zadevo končat do relija v Postojni. Stroški so pa enormni in se je zavoljo tega raje odpovedal dvema sezonama pa gre v osnovi še vedno za več kot 10 let star avtomobil... Ga bo pa užitek videti pravo gr.A, ki je pri nas skoraj ni več. (Zadnji je bil Komel z Astro), vsa ostala vozila pa so nekje vmes, ampak čim je en kos iz gr.A, si v gr.A... Mogoče kdo vgradi kak kos gr.A tudi zato, da se izogne prehudi konkurenci v svojem razredu. Tega pa ne morejno naredit v najnižji diviziji, kjer je krovna zveza združila skupino A in N.