Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

F1- testiranje V8 v jerezu

Napisal/-a McLaren Sr jul 13, 2005 7:51 pm

 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jul 13, 2005 7:55 pm

Js mislm da je V8 motor veliko bolj smiseln kot V10...
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Sr jul 13, 2005 8:04 pm

So vsekakor bolj elastični kot V10. Zavrtijo se dodobra preko 20.000 obratov.
 
Uporabniški avatar
Lesane Parish Crooks
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Ne dec 19, 2004 2:12 pm

Napisal/-a Lesane Parish Crooks Sr jul 13, 2005 8:22 pm

se ne nanaša ravn na članek,ampak V8=Cosworth
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Če jul 14, 2005 7:00 am

jaz pa mislim,če se vrti na 20000 obratov,se ne zato,ker je v8 namesto v10.
navor v8 ima pa zihr bolj enakomerno kot v10.
 
Uporabniški avatar
XFX
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Sr maj 25, 2005 6:55 pm

Napisal/-a XFX Če jul 14, 2005 8:02 am

Ja samo, a jim niso tudi prostornino zmanjšal iz 3.0 na 2.3 (ali 2.4). :roll:
Men se to zdi bedarija, Berni bo čist uničil F1 z njegovimi stalno spremljajočimii se pravili. :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jul 14, 2005 8:06 am

a ni na 2.8?
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če jul 14, 2005 8:41 am

Pugi je napisal/-a:a ni na 2.8?

Tako je pugi ;)
Formula One is switching to a V8, 2.8-litre engine regulation next year but there is room for smaller teams to have “access to an economic alternative” by continuing to use rev-limited V10 units.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jul 14, 2005 8:52 am

Od kdaj pa je prostornina zmanjšana na 2.8? :shock: A ni 2.4? Zgleda da sm jst spet kej zamotovilu. :?

Zdej, če bojo 2.8 ne verjamem da se bojo vrtel kej več kokr pa 20.000. Ker zmanjšano število batov pri zelo majhni razliki prostornine vsaj v teoriji pomeni težji bat, kar pa vemo da ni dobr za doseganje visokih obratov.

Sicer pa je načeloma tko, da je V8 najbolši kompromis med številom cilindrom, trenjem in težo, no vsaj v teoriji. Seveda če imamo idealno prostornino posameznega cilindra, ki naj bi bila 300 ccm. Zdaj ko je V10 je tko, samo zdaj se bo to spremenilo.
Slika
 
Uporabniški avatar
bakki
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr sep 08, 2004 1:06 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a bakki Če jul 14, 2005 9:07 am

Naslednje leto bodo 2,4 V8 !


Jaz bi jim dovolil 1,5 l, pa turbo gor in max. 100 l goriva brez tankanja. Potem pa naj to tehnologijo prenesejo v navadne avte, pa se bomo pogovarjali o porabi 2-3l/100km 8)


Lp, B!
 
Uporabniški avatar
XFX
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Sr maj 25, 2005 6:55 pm

Napisal/-a XFX Če jul 14, 2005 9:09 am

McLaren, ne bo držalo. :P
Naslednjo sezono bojo 2.4 V8 mašine. 8)

On the engine front, the FIA's plan calls for engines to last two complete race weekends in 2005 versus one weekend this year. Then in 2006 the current 3-liter V10 will be replaced by a 2.4-liter V8 that must last two race weekends. Teams that cannot get access to a new V8 will be permitted to use the old V10 with a rev limiter.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jul 14, 2005 9:58 am

uf hudo, zmišlujejo vsake 3 tedne. Ja men se zdi to boljše.. Sam vseeno bi lah spet turbače uvedl.. To bi blo zanimiv...
Slika
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 Če jul 14, 2005 10:44 am

jep naj bi bili 2.4 okoli 700KM
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jul 14, 2005 10:50 am

to je pol mal mn k zdj...
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če jul 14, 2005 11:36 am

U pišuka, my bad :shock:
Zadnjič spremenil McLaren, dne Če jul 14, 2005 11:41 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3366
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če jul 14, 2005 11:38 am

Pugi je napisal/-a:to je pol mal mn k zdj...


Zdejšne približne moči motorjev

1. Honda 955bhp
2. Renault 940bhp
3. BMW 935bhp
4. Ferrari 930bhp
- . Toyota 930bhp
6. Mercedes 920bhp
7. Cosworth 915bhp
 
Uporabniški avatar
XFX
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Sr maj 25, 2005 6:55 pm

Napisal/-a XFX Če jul 14, 2005 12:21 pm

McLaren je napisal/-a:
Zdejšne približne moči motorjev

1. Honda 955bhp
2. Renault 940bhp
3. BMW 935bhp
4. Ferrari 930bhp
- . Toyota 930bhp
6. Mercedes 920bhp
7. Cosworth 915bhp


In kaj nas to nauči, da konji niso vse, važno je samo, da je Kimi za volanom. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jul 14, 2005 12:24 pm

Honda ma športn filtr, pa skoz jo na blokado mečejo. Tipično.. Aja, pa VTI ma an.
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jul 14, 2005 12:36 pm

Ihihi sm vedu da je 2.4. Zdej sm pa lohka važn.Juhu.

Sam tistele številke o močeh so pa abnormalne. 955 konjev iz amtosferskega motorja 3.0? :o Jao. Kok more to trgat. Na TV se sploh ne vid.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če jul 14, 2005 1:54 pm

Pa 600 kil :D
Slika
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost