Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
xplod
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To avg 05, 2003 12:48 pm
Kraj: Ajdovščina - Idrija

Napisal/-a xplod Sr mar 03, 2004 9:08 pm

AIRbrush je napisal/-a:Letos bo očitno hudičevo zanimiva sezona:
...
- Skrbinšek: 206 Kit Car
...


Mislim da bo Skrbinšek peljav 206 skupina F (motor od 405 ST )
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če mar 04, 2004 6:37 am

husky_boy [impreza555] je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:Letos bo očitno hudičevo zanimiva sezona:
...
- Skrbinšek: 206 Kit Car
...


Mislim da bo Skrbinšek peljav 206 skupina F (motor od 405 ST )

Bo držalo. :)
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Če mar 04, 2004 7:55 am

McLaren je napisal/-a:
husky_boy [impreza555] je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:Letos bo očitno hudičevo zanimiva sezona:
...
- Skrbinšek: 206 Kit Car
...


Mislim da bo Skrbinšek peljav 206 skupina F (motor od 405 ST )

Bo držalo. :)


Hudoooo!!!! Adijo pamet. Sej bo poletel.
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Če mar 04, 2004 10:32 am

AIRbrush je napisal/-a:
McLaren je napisal/-a:
husky_boy [impreza555] je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:Letos bo očitno hudičevo zanimiva sezona:
...
- Skrbinšek: 206 Kit Car
...


Mislim da bo Skrbinšek peljav 206 skupina F (motor od 405 ST )

Bo držalo. :)


Hudoooo!!!! Adijo pamet. Sej bo poletel.


Če bo spojlerje okrog obrnu :D
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Če mar 04, 2004 9:58 pm

Danes podpisani sporazum med Aš2005 in AMZS:


Avto moto zveza Slovenije, Dunajska 128, Ljubljana (v nadaljevanju AMZS)

In

Zveza za avto šport Slovenije, Krovska 5, Ljubljan (v nadaljevanju AŠ 2005)



Podpišeta naslednji





SPORAZUM

Uvodno

Podpisnici tega sporazuma, in sicer AMZS kot članica F.I.A. ( Federation International de l'Automobile ) in AŠ 2005, kot nacionalna panožna zveza na področju avto športa, želita s tem sporazumom zagotoviti temelje za kakovosten razvoj avto športa v Sloveniji.

Končni cilj medsebojnega usklajevanja je, da bo AŠ 2005, ob pogoju, da se bosta podpisnici dogovorili o vseh podrobnostih, v celoti prevzela in vodila področje avto športa v Sloveniji, skladno z nacionalno zakonodajo in statutom F.I.A.. AŠ 2005 se bo ob za njo sprejemljivi spremembi statuta AMZS povezala z AMZS.

Upoštevajoč dejstvo, da podpisnici v tem trenutku še ne moreta uskladiti vseh odprtih vprašanj, se ta dokument omeji na vzpostavitev pogojev, ki bodo omogočili kakovostno izvedbo sezone 2004.

Opredelitev aktivnosti v letu 2004

Za zagotovitev kakovostne izvedbe sezone 2004 bodo opravljene naslednje naloge:

A. Vse prireditve na področju avto športa v Sloveniji morajo organizatorji prijaviti AŠ 2005 za vpis v nacionalni koledar;
B. AŠ 2005 bo pred sprejetjem Nacionalnega koledarja z AMZS uskladila termine za tiste prireditve, ki bodo vpisane v koledar FIA;
C. AŠ 2005 bo vse tiste prireditve, ki kandidirajo za vpis v mednarodni koledar predložila AMZS, ki jih bo posredovala za vpis v koledar FIA;
D. AŠ 2005 bo AMZS posredovala Dodatne pravilnike v potrditev FIA za prireditve vpisane v koledar FIA;
E. Pogoj za sodelovanje voznikov, športnih funkcionarjev in nosilcev tekmovalne licence iz Slovenije na vseh prireditvah s področja avto športa, je licenca AŠ 2005 oz. licenca pristojne tuje zveze, vse ob upoštevanju predpisov;
F. Ta sporazum predstavlja tudi licenco potrebno za sodelovanje na vseh mednarodnih prireditvah F.I.A. v Sloveniji v vsebini in obliki kot to izhaja iz nadaljevanja te podtočke;

Avto – moto zveza Slovenije (v nadaljevanju AMZS), ki jo zastopa predsednik Boris Perko, na podlagi 109. člena in naslednjih Sporting Code FIA (FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE) in v skladu s sporazumom sklenjenim dne 4.3.2004 med AMZS in AŠ 2005

U g o t a v l j a :


Da so vse licence izdane voznikom, športnim funkcionarjem in nosilcem tekmovalne licence članom Zveze za avto šport Slovenije AŠ 2005 oziroma članom društev, ki so vključena v Zvezo za avto šport Slovenije AŠ 2005 in izdane v skladu s pogoji Sporting Code FIA – e pravno veljavne in omogočajo imetnikom licenc udeležbo na mednarodnih dirkah, ki bodo v letu 2004 organizirane pod okriljem FIA v Sloveniji.

Podeljene licence imajo veljavnost do 31.12.2004 ter se ne podaljšujejo avtoamtično.

V kolikor se ugotovi, da posamezni nosilec licence ne upošteva mednarodnega športnega pravilnika ali ne izpolnjuje pogojev za nosilca licence, mu bo licenca odvzeta.



O b r a z l o ž i t e v:

Avto – moto zveza Slovenije, AMZS je v skladu s Sporting Code FIA – e (109. člen in naslednji) pooblaščena izdajati mednarodne vozniške licence za vse države članice FIA in dirke vpisane v FIA koledar.

Vse licence, ki jih izdaja Zveza za avto šport Slovenije AŠ 2005, kot nacionalna panožna zveza za področje avto športa v Sloveniji in so izdane v skladu s pogoji Sporting Code FIA – e so pravno veljavne in omogočajo imetnikom licenc udeležbo na mednarodnih dirkah, ki bodo v letu 2004 organizirane pod okriljem FIA e.

Kot je navedeno v izreku, je licence skladno z mednarodnimi pravili veljavne do vključno 31.12.2004, ter se ne podaljša avtomatično.

G. V primeru, če bo za dirke v tujini organizirane pod okriljem FIA potrebna posebna individualna ali skupinska licenca, bo AMZS na zahtevo AŠ 2005 slednjo tudi izdala;
H. AŠ 2005 bo poskrbela, da bodo vsi nosilci licenc AŠ 2005 izpolnjevali pogoje, ki jih zahtevajo predpisi F.I.A. in da bo v primeru, neizpolnjevanja pogojev za izdano licenco, oz. kršitev, izdana licenca tudi odvzeta.
I. AMZS prevzame obveznost, da bo članom AŠ 2005 omogočila dostop do strokovne literature, udeležbe na strokovnih seminarjih, ki jih organizira F.I.A. ter preko AMZS omogočila sodelovanje članov AŠ 2005 pri delu delovnih teles F.I.A..







Zaključno

Podpisnici se dogovorita, da bosta v letu 2004 opravljali in usklajevali tudi ostale aktivnosti, ki niso predvidene v prejšnji točki, a so potrebne za vzpostavitev optimalnih pogojev potrebnih za razvoj avto športa v Sloveniji.

V letu 2004 bosta še naprej vodili aktivnosti v dobrobit slovenskega avto športa na način, da se z vzajemnim popuščanjem urejajo vsa sporna razmerja.

Sporazum je sestavljen in podpisan v dveh izvodih. Vsaka stranka zadrži en podpisan izvod.


Ljubljana, 4.3.2004




AMZS AŠ 2005


Boris Perko Anton Anderlič
Predsednik predsednik[/b]
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Pe mar 05, 2004 10:48 am

Yeah! Tazadnji čas. Končno!
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Pe mar 05, 2004 10:52 am

McLaren je napisal/-a:
husky_boy [impreza555] je napisal/-a:
AIRbrush je napisal/-a:Letos bo očitno hudičevo zanimiva sezona:
...
- Skrbinšek: 206 Kit Car
...


Mislim da bo Skrbinšek peljav 206 skupina F (motor od 405 ST )

Bo držalo. :)


Jaz sem imel priložnost videt kako se dela ta avto in lahko rečem samo :shock: :shock: . Zelo huda zadeva bo to 8) . Škoda, da se pri nas pozablja na to klaso F, ker bi bilo v njej lahko res precej zanimivih avtov.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
AIRbrush
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Ne sep 08, 2002 3:50 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a AIRbrush Pe mar 05, 2004 11:45 am

Jao! Komaj že čakam začetek da to vidim. Nekam čudno se mi samo zdi vse skupaj. Če prav razumem pol Skrbinšek sploh ne bo imel konkurence v tem razredu ker bo edini al kako. Avto mu Urbančič sestavlja ane?

Sale: A bo fotr kej vozil letos?
 
Uporabniški avatar
Racingboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Pe maj 09, 2003 11:28 am
Kraj: Unec

Napisal/-a Racingboy Pe mar 05, 2004 1:02 pm

AIRbrush je napisal/-a:Jao! Komaj že čakam začetek da to vidim. Nekam čudno se mi samo zdi vse skupaj. Če prav razumem pol Skrbinšek sploh ne bo imel konkurence v tem razredu ker bo edini al kako. Avto mu Urbančič sestavlja ane?


V njegovi klasi bo vsaj še Dekleva S. z Alfo 156 ST, tko da ne bo čist brez konkurence. Upam pa samo da se jima bo pridružil še kdo. Skrbinšku pa res sestavlja avto Urbančič.
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Ne mar 07, 2004 2:36 pm

05.03.2004 Začetek reli sezone v Kopru
Na včerajšnji seji UO AŠ 2005 je bil potrjen koledar dirk za sezono 2004. Najprej bo na sporedu GHD Polhov Gradec, reli sezona pa se bo zaradi prestavitve relija Gorica, planiran je bil za prvi maj, začela z 1. relijem Koper, ki bo potekal 28 in 29 maja. Sledi reli Maribor (8 in 9 julij), reli Velenje (3 in 4 september), reli Saturnus (01 do 03 oktober), relija Gorica pa zaenkrat še ni v koledarju zaradi uskladitve dogovora med AŠ in organizatorjem.

vir: www.mpiracing.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Ne mar 07, 2004 6:14 pm

Slika
Tomaž Požeg, ki je debitiral leta 2002 na reliju Logatec in je lansko sezono nastopal z škodo felicio 1.4, se je za novo sezono oborožil z novim orožjem. Kupil je namreč saet ibizo tdi, s katero je lani nastopal Miran Jerman. "Ž škodo, ki sem jo najemal na Češkem, je bilo veliko tehničnih težav, zato sem želel kupiti svoj avtomobil. Bilo je kar nekaj opcij, a se je največkrat zataknilo pri denarju" je odločitev za nakup novega avtomobila komentiral Požeg. Nazadnje se je torej odločil, da kupi seat ibizo tdi, s katero ga bomo lahko videli na vseh slovenskih relijih, najverjetneje pa se bo podal tudi na kakšno dirko v tujino, predvsem ima v mislih Srbijo in Črno Goro.
Vprašanje ki se sedaj poraja pa je, s kakšnim avtomobilom bo nastopal Miran Jerman. Kot nam je povedal, zaenkrat še ni znano, kako se bo nadaljevala njegova športna pot.

vir: www.mpiracing.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Sr mar 10, 2004 10:34 am

Logar že nestrpno čaka

Večina favoritov letošnjega reli prvenstva še nima svojih jeklenih konjičkov, pozen začetek prvenstva jim tako zagotovo ustreza, povsem drugačen pa je primer Boštjana Logarja, ki bo sezono najverjetneje pričel na Hrvaškem.

Logar se je pred letošnjo sezono oskrbel z atraktivnim mitsubishi lancerjem EVO6, ki je bil pred časom narejen za Luiggija Gallija, danes tovarniškega voznika Mitsubishija. Galli se naposled z njim sicer ni vozil, zato pa to opravilo že čaka Boštjana. "V naši ekipi se ne dogaja nič posebnega. Opravili smo nekaj testiranj, porabili okrog 100 litrov bencina, in bili zadovoljni. Večinoma smo se vozili ponoči, ko je bil asfalt že bolj mrzel, gume ne prav dobre, tako da je bilo tudi atraktivno," je Logar že preizkusil lancerja. Pravi reliji bodo sicer nekaj povsem drugega kot testiranja. Boštjan je imel v načrtu nastop na naslednjem reliju avstrijskega prvenstva v okolici Wolfsberga (Pirelli Rally), a bo svojo sezono vendarle najverjetneje pričel prvega maja na reliju v Dubrovniku. "Za Avstrijo bi bilo kar precej papirnate vojne. Morda se bomo tja ali pa na kako dirko v Italijo odpravili po vstopu Slovenije v EU. Letos imam načrt ob slovenskem odpeljati tudi hrvaško prvenstvo, cilji v obeh pa so jasni," noče preveč filozofirati Boštjan. Zapiske mu bo tudi letos bral Matej Debeljak, ekipa ostaja ista, mitsubishi lancer pa bo na ogled tudi na prihajočem sejmu v Celju. Po Logarjevih besedah ekipa ta čas formira svojo sestavo, podobo, pripravlja uradno predstavitev, ob tem pa bi se moral kmalu zgoditi tudi sponzorski podpis z enim izmed večjih slovenskih podjetij.

vir: www.rally-magazin.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Pe mar 12, 2004 6:19 am

Precej presenečenih odzivov je bil deležen končni uradni koledar letošnje avtomobilistične sezone, kjer pa (za razliko od osnutka) ni že kar tradicionalne gorske dirke na Sorici.

Dirka je bila vpisana v osnutek koledarja, v sedanji uradni verziji pa je ni. Tako kot kaže ne bomo videli že kar tradicionalne gorske dirke od Sorice proti Soriški planini, ki bi morala potekati konec avgusta, pri gledalcih pa je bila v zadnjih dveh letih kar zelo dobro sprejeta. Kot kaže pa se aktualne slovenske politične zdrahe po novem vse bolj selijo tudi v avtošport: videti je namreč, kot da je bila gorska dirka, ki je zadnja leta tudi reševala naše prvenstvo, naposled izbrisana. Organizatorji je namreč niso umaknili iz koledarja, prav tako še niso bili uradno obveščeni o razlogih za naknaden umik. Neuradno pa se že dalj časa govori, da je zaradi spora med AŠ2005 in NTL Target Bencin Adrenalin - tožba zaradi zapletov ob tehničnem pregledu avtomobila Boštjana Logarja v lanski sezoni - gorenjski avto klub vse bolj odrinjen iz dogajanja v slovenskem avtošportu.

vir: www.rally-magazin.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po mar 15, 2004 4:12 pm

Sicer nekoliko starejsa novica, ampak jaz jo se nisem zasledil prej. Ce ste jo pa vi...excuse me!

V Letu 2004 nova disciplina. Bo v Logatcu tokrat več gledalcev?

Prav ste prebrali. Na slovensko avtomobilistično sceno prihaja nova disciplina, ki pa je v tujini že zelo dolgo uveljavljena in med gledalci lepo sprejeta. Pri nas bo RallyKros sicer izpeljan na nekoliko bolj ''nežen'' način, vsekakor pa si upamo napovedati, da bo vseeno izredno priljubljen med gledalci bencinskih športov. Zakaj bolj nežen? V tujini je sistem tekmovanja, izveden tako, da se na stezo istočasno poda več avtomobilov hkrati, kar pomeni, da je iz kroga v krog, vse več zvite pločevine. Takšen sistem v pri nas vsekakor ne bi zaživel, saj bi se na dirko prijavljali večinoma avtokrosisti, kar pa ni interes organizatorja dirk. Organizator si želi na tekmovanja privabiti tudi rallyste, zato pa je moral sprejeti nekatere kompromise. Steza bo speljana v obliki osmice, na stezi pa bosta sočasno le dva tekmovalca, ki se bosta med seboj pomerila v enakih pogojih.. Tisti, ki bo krog prevozil hitreje, bo uvrčen v nadaljnje tekmovanje, poraženec pa bo mesto na stezi prepustil sotekmovalcem.

vir: www.avto-sport.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po mar 15, 2004 4:17 pm

Mitsubishi na sejmu Motoboom

Dirkalnik Bostjana Logarja si lahko ogledate v sklopu celjskega sejma Motodom.
Dirkalnik se nahaja v hali L.
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po mar 15, 2004 4:24 pm

SNP
Pred sezono: Aleš Bužga

V tretje gre rado! Aleševe besede, da bo letošnja sezona njegova. Po dobri sezoni 2002 in veliko smole lani, v svoji tretji polni sezoni, brez pomislekov štarta na naslov.
Za letos pravi, da o kakšni smoli sploh ne razmišlja. Spomnimo se, na primer, koliko časa je čakal lansko leto na avto in kako pozno ga je dobil. V Mariboru, šele na zadnji dirki sezone, je končno uspel predstaviti svoj novi adut, a še tam ga je pustil na cedilu. Celo dirko se je ekipa ukvarjala s porodnimi težavami lepega Renaulta in tako želen rezultat je splaval po vodi. Ima pa vse skupaj vsaj eno dobro stran. Praktično od zadnje lanske dirke je avto že pripravljen na prvo letošnjo in tega se Aleš zelo zaveda:
»Sezona 2004 se je za nas začela takoj po Mariboru. Ta trenutek je avto v Italiji, kjer dodelujejo še nekaj malenkosti, ko pa bo vreme primerno, gremo takoj v Cerklje na prve teste.«
»Avto bo vrhunski, Aleš in jaz pa se tudi že fizično pripravljava na nove izzive. V različnih zvrsteh avto športa ima ekipa letos na programu najmanj 23 dirk, kar bo zelo naporno«, je v naporno, a uspešno sezono prepričan Ljubo, desna in leva roka Aleševih uspehov.
Glede na obseg udejstvovanja na dirkah pa bo sezona naporna še z drugih vidikov.
»Nastopanje na toliko dirkah je prednost pri pokroviteljih, saj jim lahko ponudimo cel komplet. Stari pokrovitelji letos ostanejo, obeta pa se tudi nekaj novih. Upam, da nam bodo pomagali vse to izpeljati. Kar pa se družin tiče, je tako, da oba z Ljubom še nisva poročena, najinih deklet ta šport ne zanima preveč, nasprotujejo pa nama tudi ne«, je ekipi prihranjenih vsaj nekaj skrbi.
Slika Slika Slika
Bužgina ekipa je ena redkih, za katero lahko rečemo, da romantični časi dirkanja še niso mimo:
»V dirkanju smo, kljub silni želji po dobrih rezultatih, zaradi ljubezni do tega športa. Zato nas neuspehi ne potarejo tako kot nekatere. Z Ljubom vedno priskočiva na pomoč tekmecem, sva zagovornika pomaganja in ne nagajanja. Zgodilo se je že, da sva pomagala tekmecu, ki bi drugače odstopil, tako pa je lahko nadaljeval in me na koncu celo premagal. Bil sem kar malo jezen, a vendar je tako prav. Dirka naj se na pisti, v boksih pa moramo biti prijatelji in si pomagati. Taki smo! Taki, kljub nekaterim slabim izkušnjam, tudi ostanemo!« je Aleš prepričan v šport v avto športu.
Aleševa ekipa je verjetno ena bolj sistematičnih in urejenih:
»Za vsako dirko vse pripravimo že nekaj dni prej, tako da pridemo tja popolnoma pripravljeni in spočiti. Po vsaki dirki pa natančno zapišemo v arhiv vse podatke - o pritisku v gumah, temperaturi zraka in podlage, vremenu, vlažnosti, količini goriva v avtu in podobno. Iz teh podatkov se veliko naučimo in se lahko optimalno pripravimo na naslednjo dirko. Ekipa je majhna, večkrat nama pomaga tudi Gašper Kokalj, sicer pa je Ljubo za 5 ljudi. Če bi bil še kakšen več, bi bil že v napoto!«, se pošali Aleš, Ljubo pa dodaja:
»Na dirki so tri stvari: delo, dirka in zabava, ki morajo vsaka zase 'štimati', ne smejo pa se pomešati. Potem ne bi bilo pravega rezultata.«
Sicer pa se je ekipa letos okrepila še z enim pomembnim dejavnikom. Kupili so civilnega Megana, podobnega dirkalnemu, s katerim bo Aleš treniral gorske dirke, lahko pa bo tudi kaj preizkušal za krožne:
»Tudi za pisto se lahko preizkušajo npr. zavore in gume, kar pa tudi ni najman pomembno, služil bo tudi kot premikajoči se rezervni deli.«
Kako pa vidi konkurenco v SNP?
»Tu so zelo dobri vozniki. Verjamem, da bo vsaj deset tekmovalcev, da bo dobro prvenstvo. Če hočeš postati dober dirkač, se moraš kaliti v SNP!«
Aleš za povedanim tudi stoji in to potrjuje z voznikom, ki ga je tudi pripeljal v SNP. Ljubljančan Luka Brate bo pod Aleševim mentorstvom začel svojo dirkaško pot.
Za razliko od Lukinih začetkov pa je Aleš na vrhuncu! In za vrhunec kariere so značilne zmage. A ne, Aleš?

vir: www.snp2000.com
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po mar 15, 2004 4:32 pm

SNP

Pred sezono: Drago Božič

Najstarejši v SNP, na dirkah najbolj izkušen in eden hitrejših. Drugače pa nekoliko v ozadju, se ne izpostavlja in nikomur ne vsiljuje svojih mnenj. Njegove besede imajo same težo, splača se samo sedeti, biti tiho in ga poslušati. Drago Božič, legenda.
Slika
Avto društvo Slovenija Avto letos praznuje 30 let in začetki kluba so tudi začetki Dragove športne poti. Drago Božič je bil v jeseni leta 1974 eden od ustanovnih članov društva, naslednje leto pa je začel svojo uspešno dirkaško pot. Takrat, pravi Drago, se je zares dirkalo. Začel je z Abarthom na pisti, hkrati pa je tekmoval tudi v reliju z malim Fičkom. Leta 78 je odšel v Nemčijo, kjer se je, po izobrazbi je inženir strojništva, zaposlil v tovarni BMW. Znanje takrat že izkušenega dirkača, podkovanega tako s teorijo kot s prakso, so v nemškem gigantu hitro odkrili in ga potegnili v motoršportni oddelek. Ravno takrat so v BMW-Motorsportu delali projekt M1 in Drago je sodeloval pri razvoju podvozja. Tam je delal tri leta in hkrati še vedno dirkal v domovini in po Evropi. Postal je trikratni jugoslovanski državni prvak, dvakrat na gorskih in enkrat na krožnih progah:
Slika
»Takrat je bilo v avto športu, v državi z 20 milijoni prebivalcev, ponavadi štiri do največ pet klas. V fičkih je prišlo na dirko tudi preko 100 voznikov, tako da je bilo potrebno kar nekaj kvalifikacijskih voženj, da bi se na kraju na dirko uvrstilo naprimer 25 voznikov! Ob veliki konkurenci, je bil vsakdo zelo vesel dobre uvrstitve, kaj šele pokala na posamezni dirki, ali pa naslova prvaka, to je bilo pravo dirkanje. Kasneje, po osamosvojitvi, so tudi v tem športu nastale spremembe, razredov je bilo vedno več, in posledično konkurenca čedalje manjša in pravega dirkanja je bilo vedno manj. Na eni dirki npr., na Grobniku, je bilo več pokalov, kot pa nas dirkačev. Sedaj Zveza, z zmanjševanjem števila kategorij, te težave uspešno rešuje. Na dirkah mora biti tako, da je že recimo šesto mesto uspeh. Tu bi moral izvzeti pokalna tekmovanja, kot je bil npr. Clio pokal, ali sedaj Seicento, v katerih vlada vedno prava konkurenčnost in je s tem tudi kvaliteta visoka!«
Slika
In SNP je bil ustanovljen ravno s tem namenom. Drago, tako kot tudi pri Zvezi, je bil tudi pri SNP eden od idejnih vodij. Dirkanje je zanimivo, če je veliko konkurenčnih dirkalnikov:
»SNP je v vsakem primeru trenutno najcenejše dirkanje, če izvzamemo dirkanje z Yugi in Seicento pokal. Konkurenči dirkalniki za našo skupino se prodajajo od 2 ali 3 milijone naprej, medtem, ko že na primer za skupino N homologirani menjalniki stanejo od 5 tisoč evrov navzgor. V SNP-ju gre za poceni in konkurenčno dirkanje, včasih je v eni sekundi tudi po 8 tekmovalcev. Moj projekt v SNP finančno pokriva v glavnem moje podjetje, saj me sezona stane največ milijon in pol, seveda s tem, da avto že imam.
Da je SNP prava pot, se dokazuje s tem, da se je skozi SNP v tem kratkem času rodilo kar nekaj dobrih mladih dirkačev, kot npr. I.Dekleva, Kaučič in v zadnjem času tudi Pirjevec, če naštejem le najbolj očitne.«
Vendar pa izgleda, da vse te prednosti le niso dovolj za množično zasedenost Pokala:
»Sistem dirk po osamosvojitvi je nas dirkače razvadil. Bilo je obdobje, ki se k sreči sedaj končuje, ko je večina nastopajočih dobila pokale. Pač je bila dana možnost, da si s pravo izbiro divizije oziroma razreda, že s samim nastopom dosegel visoko uvrstitev. Vendar je bil športni vidik dirkaškega športa s tako inflacijo pokalov je popolnoma razvrednoten. Dirkanje mora imeti cilj, da si vedno hitrejši in boljši in da uživaš v tem, kot je to v vsakem vrhunskem športu. Da pa bi se dirkač res posvetil popolnoma temu cilju, potrebuje močno konkurenco! In še ena velika slabost je v dirkanju brez konkurence v tem, da dirkaško hitro zaspiš. Na tak način se ne razviješ v dobrega dirkača. Predvsem mladi potrebujejo ostro konkurenco. Ko bo takšno spoznanje popolnoma zaživelo in bo tudi sistem tako zgrajen, ne bo več problemov z množičnostjo v pokalih kot je SNP.«
Slika
Dirkanje iz užitka in zadnji pogon imata torej skupno točko:
»Z BMWjem dirkam zelo rad, čeprav žal na naših progah res ni najbolj konkurenčen. Veliko bolj bi bil na primer na Grobniku, kjer so dolgi ovinki. V Logatcu, v tistem edinem dolgem ovinku sem res hiter in tam zares uživam. Prav tako je bila prava kombinacija skozi cilj na letališču v Mariboru. Že v začetkih sem vozil zadnji pogon, Fička in Abartha. Takšen avto lepše drsi, kar nekako lebdi. V tem je največji užitek.«
In gorske dirke:
»Bolj so mi všeč krožne, ker so tudi precej daljše in se pošteno navoziš. Za te dirke rabiš tudi več kondicije, izkušenj in priprav. So tudi bolj adrenalinske kot gorske, saj nas je na progi več hkrati. V končni fazi moraš tudi naštudirati nasprotnike in poiskati njihove slabosti. Prehitevanje, ali pa branjenje položaja ima za mene poseben čar.«
In to mu lahko verjamemo, saj je tekmoval poleg krožnih in gorskih dirk tudi na reliju. Katera zvrst pa je najbolj zanimiva za gledalce:
»Mogoče je to pogojeno z mentaliteto ali pa z zgodovino. Reli, recimo, je bolj severnjaški, skandinavski šport in tam je zelo težko 'prodati' krožno dirko. Po drugi strani pa imaš lahko v Ameriki le dva ovinka, velike hitrosti in dobiš ogromno gledalcev. Čeprav se tudi to v zadnjem času spreminja, globalizira. V južnih delih bivše Jugoslavije so bile in so še vedno krožne dirke zakon. Na krožnih dirkah v Beogradu, Zagrebu, Kraljevem, Kragujevcu, Sarajevu se je redno zbralo tudi po 60.000 gledalcev. V Sloveniji pa krožne dirke verjetno zaradi smrtnih nesreč na motorističnih dirkah v Kamniku in Škofji Loki niso dobile domovinske pravice. Tako, da so se krožne dirke začele razvijati šele po osamosvojitvi z Veliko nagrado Ljubljane. Reli pa je bil v Sloveniji vedno prisoten in ves čas smo več ali manj z lahkoto obvladovali jugoslovansko sceno, saj smo osvojili večino naslovov. Če se pošalim jo še vedno. Trenutno je tako reli sigurno bolj gledan kot krožne dirke. Ampak, če bi bila še kdaj Ljubljana…«
Slika
Pred vrati je nova sezona:
»Pred dirkanjem sem zelo uspešno treniral rokomet, tako da mi tudi drugi športi niso tuji. V tem času veliko smučam in tečem na smučeh, predvsem se ukvarjam s sezonskimi športi, največ pa je kolesarjenja. Tudi veliko treniram na dirkališču, pred in med sezono. Ne razumem nekaterih dirkačev, ki se, razen na dirki sami, redko vsedejo v dirkalnik, da bi potrenirali. Vendar je to pogojeno s konkurenco. Velja pravilo, da je potrebno trenirati veliko več kilometrov, kot jih potem naredimo na dirki. Jaz grem na dirkališče velikokrat pred sezono, med sezono pa vsaj takrat, ko kaj spremenimo na avtu in pred vsako dirko. Dirkalnik mi pripravlja Janez Urbančič, kaj manjšega pa postorim tudi sam. Avto nastavljamo na osnovi dolgoletnih izkušenj in glede na testiranja.«
Ravno od nastavitev je odvisen uspeh:
»Nastavitve v SNP pomenijo veliko, so bistvene. Vsi ki zmagujejo v SNP-ju imajo za naše pogoje izjemno dobro nastavljene avtomobile. Najboljši primer so časi Igorja Dekleve na gorskih dirkah!«
V novi sezoni bo nastopal z malo drugače pobarvanim avtom:
»Ne, nisem vraževeren. Avto je prebarvan zaradi poškodb, ne verjamem pa, da bom zaradi tega kaj boljši ali slabši. Tudi nimam ciljev, saj dirkam zase, poskušam pač biti v danem trenutku čim boljši.«
Slika
Avto šport ima prihodnost:
»Imamo veliko dobrih, mladih, ki pa potrebujejo še veliko dela. Tudi infrastruktura bi bila z nekaj popravki dobra. Potrebno bo nekaj investirati v Cerklje in malo popraviti Logatec. Tu bi bilo lahko dobro dirkališče, tudi v Ameriki namreč dirkajo, in to s formulami, med ograjami, tako da tudi pri nas ne bi smel biti problem. Imamo mlade dirkače in imamo dirkališča, naš šport se razvija. Vendar bomo lahko zatrdili, da dobro delamo, ko bodo pravi uspehi prišli v mednarodni konkurenci.«
Slika
Drago Božič ve kaj govori. Je uspešen podjetnik in dirkač. Ima znanje, izkušnje in reference, saj se njegove napovedi mnogokrat uresničujejo. Pa vendar, nekje pa mu le ne gre čisto verjeti. Lahko pravi, sedaj v zimskem spanju, da dirka iz čistega užitka in nič drugega. Ko pa se zapodi po pisti, nam postreže z drugo zgodbo. V zadnji sezoni je osvojil skupno tretje mesto, avto je takoj pripravil na naslednjo, celo zimo se fizično pripravlja in slišati je, da se že dogovarja za prva testiranja. Kaj pa, če cilje vendarle ima in da niso celo višji od lanske uvrstitve?

vir: www.snp2000.com
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr mar 17, 2004 3:51 pm

Po dela polnem zimskem premoru se bo ekipa Jereb Racinga, ki bo v Sloveniji nastopala pod pokroviteljstvom Dunlop Racinga, prvič uradno predstavila javnosti. Predstavitev novega avtomobila in letošnjih načrtov bo potekala v prostorih podjetja Interservice, uvoznika avtomobilov Subaru v Sloveniji. Na uradni predstavitvi bo prisoten tudi prodajni direktor Prodriveja g. Jason Hill. Več podrobnosti pa kmalu!

vir:www.a-jereb.si
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Sr mar 17, 2004 7:07 pm

Evo dons je bla predstaviev.

Vodilna slovenska avtomobilska posadka - Andrej Jereb in Miran Kacin - je po kar napetem pričakovanju odkrila zaveso iz svojega novega dirkalnika ter predstavila nove načrte. Odslej bosta nastopala s subaru imprezo skupine N, ki bo pripravljena v angleškem Prodriveu, to podjetje pa je z Izolanom sklenilo še zanimivo dolgoročno sodelovanje.
Slika

Več na http://www.rally-magazin.com/
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Sr mar 17, 2004 7:32 pm

Kako je z Suzuki Ignis pokalom? Bo ali ne bo? :?:

Keep up the good work guys! 8)

LP
Slika
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost