Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Če mar 18, 2004 12:00 am

Pokala nebo. Zanimanja je bilo premalo(cena?). So pa uštimali enga Ignisa, ki bo peljal rally ter GHD.
 
Uporabniški avatar
Spasky
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: Po jan 26, 2004 3:41 pm

Napisal/-a Spasky Če mar 18, 2004 12:59 am

VI. POZIVNA DIRKA PRVAKOV
14.11. Trbovlje


Upam,da ne bo kot lani!! :x
Pridem dve uri prej,da dobim dobro pozicijo za gledat,potem se končno začne in prvi avto(Yugo);10metrov pred ciljem ga odf**a čez pločnik in direkt v tri otroke komentator pa prbije "Hvala bogu,otroku nč hudega,samo kompliciran zlom noge"!
In pol še bolj kao organizirajo varnost gledalcev tko,da smo se moral premaknt 3 metre nazaj :) :? ,nakar točno pred začetkom ponovnega štarta en model pade s strehe in odpovejo tekmovanje!! :x
Mitsubishi outlander
Mini Cooper S
Suzuki LTR
Ducati Diavel
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Če mar 18, 2004 9:22 am

Amm...a ni blo to na rallyju Zasavje?

Slika

Foto: svarci :P
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI Če mar 18, 2004 9:36 am

NeRo je napisal/-a:Amm...a ni blo to na rallyju Zasavje?

Slika

Foto: svarci :P


blo, blo-2. rally zasavje, petkov super-special v centru trbovelj!
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Če mar 18, 2004 1:10 pm

Jeram za ekipo Amortizer z cliom

Slika
Pred leti je bila na relijih prisotna tudi ekipa Amortizer rally team, pod vodstvom Draga Turnška. Mitja Holynski, ALeš Črnivec, Samo Valant, Bošzjan Turk, Metod Kurent, so imena, ki so, z različnimi avtomobili, krojili vrh tako v skupni razvrstitvi, kakor tudi v posameznih razredih. Po nekajletni pavzi, v tem času so organizirali SNP pokal, pa se ekipa vrača. Kot nam je povedal Drago, je glavni cilj delo z mladimi, perspektivnimi vozniki, prva voznika pa sta brata Marko in Damjan Jeram. Ekipa bo nastopala z avtomobili znamke renault, Marko bo sedel za volanom clia, cilji ekipe pa so dolgoročni. Po besedah Turnška je glede na bogato preteklost, leta 1994 in leto kasneje se je ekipa preizkusila tudi na reliju za svetovno prvenstvo Monte Carlo, pred celotno ekipo odgovorna naloga. A z ozirom, da je Marko svoje znanje že dokazal, lahko verjamemo, da uspehi ekipe ne bodo izostali.
AMD Amortizer pa bo še naprej z vso odgovornostjo tudi organizator SNP pokala, v takšni vsebinski in organizacijski obliki, ki bo s konsenzom potrjena med vsemi udeleženci.

vir: www.mpiracing.com
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Če mar 18, 2004 1:24 pm

Ja, ta jim bo dal vetra :twisted: Tukaj ne piše, da bo vozil Clia RS Ragnotti. Mljask...
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Če mar 18, 2004 1:37 pm

NeRo je napisal/-a:Ja, ta jim bo dal vetra :twisted: Tukaj ne piše, da bo vozil Clia RS Ragnotti. Mljask...


Taksen je serijski!
Slika

Podatki serijskega:
MOTEUR
Type: 4 cylindres en ligne, 4 Soupapes par cylindre
Alimentation: Gestion électronique intégrale
Cylindrée (cm3): 1 998
Alésage x course (mm): 82,7 x 93
Puissance maxi (ch à tr/min): 172 à 6 250
Couple maxi (mkg à tr/min): 20,4 à 5 400
Transmission
Type: Traction AV, BVM 5 Rapports
CHASSIS
Freins (mm): Disques ventilés AV (280), pleins AR (238)
Direction: Crémaillère, assistée (2,8 tours de volant)
Diamètre de braquage (m): 10,75
Pneumatiques: 195/45 VR 16 Continental Contisportcontact
POIDS
Poids constructeur (kg): 1 021
Rapport poids/puissance (kg/ch): 5,94
PERFORMANCES
Vitesse maxi (km/h): 217
De 0 à 100 km/h (s): 6,8
De 0 à 1000 m (s): 27,5
Consommation
Urbaine / Extra U. / Mixte (l/100 km): 11,2 / 6,3 / 8,1


No ja tale post je malo off topis. Toda no ja. Tak je dirkalnik v osnovi!
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Če mar 18, 2004 1:51 pm

Taksen pa dirkalni. Smrdelj je v Mariboru lepo demonstriral kaj ta avto zmore.
Renault Clio RS Ragnotti
Slika
Foto: svarci
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Če mar 18, 2004 2:03 pm

Izjave ob predstavitvi Jerebove Impreze!!

Irena Kocjan, direktorica marketinga pri Sava Tires d.o.o., generalnemu pokrovitelju moštva
"Pnevmatike Dunlop imajo vsekakor pomembno pozicijo. Z ekipo Andreja Jereba sodelujemo že vrsto let in zato skušamo naše sodelovanje ohranjati ter ga vsako leto nadgraditi. To zelo uspešno počne tudi ekipa sama, saj danes vidimo nov dirkalni avtomobil, pa tudi sicer vsako leto poskrbijo za novosti. Ob tem dosegajo vrhunske rezultate: tako se značilnost blagovne znamke ujema z ekipo, prav tako pa imamo tudi isti cilj, to je biti najboljši. Celotni ekipi želim čim več uspeha ter da bi še naprej tako dobro sodelovali."

Andrej Jereb, voznik
"Po dolgoletnem zelo uspešnem sodelovanju s Seat Sportom smo bili zaradi njihovega umika iz relija prisiljeni v menjavo avtomobila. Glede na naše dosedanje izkušnje v avtomobilizmu, sem res zelo vesel, da smo se odločili za Subaru in pri tem podpisali tudi pogodbo o dolgoročnem sodelovanju s Prodriveom. Gre za najbolj znano svetovno podjetje v avtošportu, kar je seveda tudi potrditev naše kvalitete in prepoznavnosti. Vsekakor pa nas čaka naporna sezona, saj prehod na avtomobil s štirikolesnim pogonom ne bo tako enostaven. "Vsekakor je to izziv in določeno tveganje. Doslej smo bili vsi v ekipi bolj navajeni nastopanja s kit car dirkalnikom, a kot sem rekel, jemljem to kot nov izziv. Dal pa bom vse od sebe, da dokažem, da sem lahko hiter tudi s takim avtomobilom."

Miran Kacin, sovoznik
"Obrnili smo nov list v naši reli karieri. Zelo sem zadovoljen, da se stvari razvijajo. Tako v smislu dirkanja kot tudi poslovnosti na tem področju. Najpomembneje je, da dosežemo zastavljene cilje, po drugi strani pa da tudi vzpostavimo dobro sodelovanje s Prodriveom. Upam na uspešno sezono ter da bi se konec leta na podoben način pogovarjali o naših novih uspehih."

Jason Hill, prodajni direktor Prodrivea
"Dejstvo je, da so avtomobili skupine N vse bolj priljubljeni. To pa predvsem zato, ker se nižajo stroški vzdrževanja, na drugi strani pa se dviguje stopnja konkurenčnosti. Subaru in Prodrive imata cilj, da sta v prihodnjih letih s svojimi avtomobili še bolj prisotna na področju širše jugovhodne Evrope. Že ob prvem stiku z Andrejem lani v češkem Zlinu sem dobil prave občutke, da gre za zelo profesionalno ekipo, ki je odlično organizirana in točno ve kaj hoče. Njegova ekipa bo tako sedaj naš promotor na tem področju, obenem pa bo sčasoma odprl tudi center za revizije in popravila imprez iz tega širšega področja. Zelo pomembne pa bodo tudi njegove izkušenje in podatki iz dirkanja na asfaltu, katerih nam vsekakor primanjkuje"
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Po mar 22, 2004 1:49 pm

Jereb testira Imprezo:

Tri dni po uradni predstavitvi je Andrej Jereb svojo imprezo že zapeljal na prve testne kilometre, ki so hkrati predstavljali predvsem privajanje na novo dirkaško orožje. Naravnost iz Mehiškega relija za svetovno prvenstvo je na pomoč ekipi prišel tudi Prodriveov inženir Brian Eeles, ki je celotni ekipi pomagal pri spoznavanju tega vrhunskega avtomobila skupine N. Jerebova impreza nosi tovarniško oznako N10, ki predstavlja naslednjo stopnjo od lanskega zmagovalnega avtomobila v svetovnem prvenstvu skupine N. Pri Prodriveu so z uporabo številnih karbonskih dodatkov zmanjšali težo, maksimalen navor pa sedaj znaša 555 Nm. Omeniti je treba še zelo trdno varnostno kletko, ki je praktično enaka kot pri imprezi WRC. S programiranim srednjim diferencialom se je močno popravila vodljivost in trakcija, saj lahko posadka izbira med več različnimi programi, ki odgovarjajo konfiguraciji hitrostnih preizkušenj. Zvok impreze spominja na verzijo WRC, najbolj morda navdušuje poseben štartni program. Le-ta predvsem preprečuje zdrsevanje pogonskih koles in skupaj z uravnavanjem motornih obratov resnično poskrbi za učinkovit pobeg iz štartne črte. Moč 270 KM se na vsa štiri pogonska kolesa poganja preko petstopenjskega menjalnika, saj so pri Prodriveu ugotovili, da tovrsten menjalnik prinaša ugodnejši razpored prestavnih razmerij, kot tisti s šestimi prestavami.
Po začetnem spoznavanju avtomobila, sta Andrej Jereb in Miran Kacin preizkusila številne nastavitve. Tako je tudi tehnični del ekipe Jereb Racinga dobil vpogled v notranjost impreze in tako že spoznal del skrivnosti za kakovostno nastavitev celotnega delovanja avtomobila. Z uporabo hidravlične ročne zavore seveda ni šlo niti brez atraktivnih drsenj, ki bodo tako vsekakor še vedno ostala eden zaščitnih znakov Andreja Jereba.
"Splošni vtis je zelo dober, tako da smo našo zgodbo začeli pozitivno. Avtomobil ima jasno lastnosti dirkalnika skupine N, a se opazijo številne tehnične novosti v primerjavi z lanskoletnim modelom impreze. Slednjo sem imel priložnost voziti na Češkem, predvsem pa se sedaj pri mojem modelu pozna večja možnost nastavljanja oz. programiranja srednjega diferenciala. Sicer je bil to le prvi test, ki tudi zaradi konfiguracije proge ni mogel dati povsem pravega občutka, a vsekakor smo lahko vsi optimistični. Potreboval bom sicer še nekaj kilometrov, ali kako odpeljano dirko. Imprezo sicer že kar dobro obvladam, a pri tem imam tudi sam zelo visoke kriterije. Vsekakor pa optimistično gledamo naprej," je po opravljenem testiranju povedal Andrej Jereb.
Avtomobil bo sedaj kmalu že prepeljan v Srbijo, kjer moštvo Jereb Racinga prvi aprilski vikend v okolici Beograda že čaka prvi rally v letošnjem srbsko-črnogorskem prvenstvu.

vir: www.a-jereb.si
 
MaKo
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Po jul 14, 2003 10:05 am

Napisal/-a MaKo Če mar 25, 2004 6:21 pm

Warm up
Novoustanovljeno društvo avtosport Koleselj iz Logatca vabi vse tekmovalce, da se jim pridružijo na ogrevanju pred sezono 2004. V ponedeljek 12 aprila (praznik) od 9 ure dalje bo na dirkališču CPL ring v Logatcu potekalo testiranje vozil, društvo Koleselj pa bo tudi predstavilo svoje tekmovalce ter seveda zaupalo svoje cilje v letošnji sezoni. Vožnje bodo potekale približno do srede popoldneva. Vabljeni vsi tekmovalci, ter seveda gledalci.

Kaučič z imprezo
Po poročanju Primorskih novic, bo tudi Mariborčan Tomaž Kaučič v letošnji sezoni nastopal s subaru imprezo sti. O tem se je sicer že nekaj časa na tiho govorilo, a Tomaž teh govoric ni želel potrditi. Letos tako lahko pričakujemo lepo paleto avtomobilov skupine N nad 2000 ccm, ki bodo krojili vrh skupnega seštevka. Peljhanu, B. Turku, Kobalu, Logarju, na nekaterih dirkah tudi Jerebu, se bo tako pridružil še Kaučič.

vir: www.mpiracing.com
 
rallyst
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: To maj 27, 2003 3:33 pm

Napisal/-a rallyst To mar 30, 2004 9:42 pm

Ja in jst bom pa še zmer yugota tišču!
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Sr mar 31, 2004 8:53 am

Ste zrihtal?
 
Uporabniški avatar
bOnZy
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Sr avg 27, 2003 11:49 pm
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Napisal/-a bOnZy Če apr 01, 2004 10:20 pm

Novosti

Kaučič čaka na Imprezo

Mariborčan Tomaž Kaučič se je vendarle dokončno odločil glede svojega novega dirkalnika, vozil bo Prodrivovo subaru imprezo.

Impreza je bila sicer že dalj časa najbolj realen avtomobil za Tomaža, ki je lani z dvema zmagama v prvenstvu zagotovo dokazal svoj talent. Renault Slovenija namreč ni hotel pristopiti k sponzoriranju njegovega nastopanja z renault cliom S1600 kit car, zato je Kaučič iskal nov avtomobil. Glede na trende, ekonomsko ugodnost in novopečeno zastopanost Prodrivea na našem področju - ob Jerebu aprila imprezo čaka tudi Hrvat Juraj Šebalj - se je tudi Mariborčan odločil za nakup impreze. Ta bo sestavljena po povsem isti specifikaciji kot Jerebova. "Avtomobil bo predvidoma prišel v Slovenijo 20. maja, tako da bomo morali kar na hitro pred relijem v Kopru opraviti še krajša testiranja. Avto bo zaenkrat bel, saj je bila ta barva najhitreje dobavljiva. Sicer pa bomo vozili slovensko prvenstvo ter izbrane dirke na Hrvaškem," pravi Kaučič, ki bo imel letos tudi povsem slovensko obarvano moštvo. Ekipo bo vodil Matjaž Korošak, tehnični del pa bo prispeval nekdanji državni prvak Tomaž Jemc s svojimi sodelavci! Kaučič, ki bo konec tedna tudi obiskal Jereba na njegovem prvem reliju v Beogradu in si tako na lastne oči ogledal svoj bodoči avtomobil, je tako sestavil sila zanimiv in ambiciozen projekt.

Slika
pUt tHe pEdAl oN tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>

Slika
 
Uporabniški avatar
bOnZy
Novinec
 
Prispevkov: 359
Pridružen: Sr avg 27, 2003 11:49 pm
Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)

Napisal/-a bOnZy Če apr 01, 2004 10:21 pm

Darko Peljhan se vrača

Vrnitev šampiona

Večkratni slovenski rally prvak Darko Peljhan se po krajšem premoru dokončno vrača na avtomobilistično sceno. V sezoni 2004 bo nastopal s povsem novim mitsubishi lancerjem EVO8 skupine N, branil pa bo barve Petrol Racinga.

Darko Peljhan je eno največjih imen slovenskega avtomobilizma. Danes 34-letni Idrijčan je v svoji več kot deset let dolgi karieri osvojil številne naslove. Trikrat je bil državni rally prvak Slovenije (1993, 1994, 1995), dvakrat tudi prvak v formuli 2 (1996, 1999). Ob tem ne gre pozabiti na še nekaj dejstev, ki pričajo o njegovi bogati dosedanji karieri. Zmagal je kar na 17-ih rallyjih za slovensko državno prvenstvo in zabeležil 22 zmag v razredu formule 2. Leta 1995 je postal prvi Slovenec na cilju rallyja za svetovno prvenstvo. To mu je uspelo v Monte Carlu, kjer se je s svojim takratnim VW golfom G60 Rallye boril za uvrstitev v deseterico, a mu je nesreča nato tovrsten dosežek preprečila. Med najboljše je sicer prvič posegel že leto prej. Kot sovoznik Aleša Črnivca se je udeležil prav istega rallyja, leta 1996 pa je uspešno odpeljal tudi rally San Remo v Italiji. Med največja priznanja Darka Peljhana moramo šteti še tri naslove avtomobilista leta Slovenije, v sezoni 1996 pa je bil tudi prvak centralno-evropske cone v formuli 2. Ob začetku tretjega tisočletja se je Darko bolj kot z dirkanjem ukvarjal z organizacijo dirk. Skupaj s svojim dolgoletnim sovoznikom Miranom Kacinom je v svoji rojstni Idriji pripravil dva rallyja za državno prvenstvo, lani pa je Idrija znova gostila celotno izvedbo rallyja Saturnus. Darko se je predstavil v vlogi direktorja rallyja.

Peljhan je svoj povratek na avtomobilistične dirke počasi pripravljal že lansko leto, ko je s subaru imprezo skupine N odpeljal dva rallyja ter eno gorsko-hitrostno dirko. Letošnje leto pa ga znova čaka pravi dirkaški projekt. V začetku leta je pri Vermont Racingu iz Kanade naročil povsem novega mitsubishi lancerja EVO8 skupine N. Vermont Racing je lani pripravljal tudi podoben avtomobil za severno-ameriškega rally prvaka Davida Higginsa. Gre za najnovejšo evolucijo lancerja, ki je svoje prve nastope doživela lani v ZDA in Kanadi. V Evropo ta avtomobil prihaja šele letos. Vrhunski avtomobil skupine N bo za Peljhana vsekakor pravi izziv za lov na svoj četrti naslov državnega rally prvaka Slovenije.

Darko bo na dirkah branil barve Petrol Racinga, ene najbolj uspešnih, prepoznavnih in trofejnih ekip v Sloveniji. V načrtu ima nastope v slovenskem rally prvenstvu, poleg tega pa ga bomo videli tudi na vsaj dveh gorsko-hitrostnih dirkah v Sloveniji (Petrol Sevnica, Petrol Ferrari Ilirska Bistrica). Prisotne pa so tudi želje, da bi odpeljali nekatere izbrane dirke v tujini. V poštev pridejo dirke na področju Hrvaške, Srbije in Črne Gore ter tudi Bosne in Hercegovine.

"Ker Volkswagen nima več primernega avtomobila za udejstvovanje v rallyju, smo se že od začetka odločali predvsem med dvema avtomobiloma. In sicer mitsubishi lancerjem ter subaru imprezo. Začetna ideja je bila tudi taka, da bi avtomobil delali pri nas v podjetju MPI. Tudi zaradi bolj ugodnega vzdrževanja sem se nato odločil za naročilo tega avtomobila pri kanadskem Vermont Racingu. Mitsubishi je sedaj naročen, vmes pa se je zgodil še dogovor s Petrol Racingom. Vsekakor se bomo potrudili, da osvojimo naslov slovenskega državnega prvaka. To se mora v naslednjih dveh sezonah osvojiti," je ob začetku novega projekta povedal Darko Peljhan.

Mitsubishi lancer EVO8 se že lep čas v procesu priprave. Avtomobil bo predvidoma končan konec marca ali začetek aprila, ko naj bi ga Darko lahko tudi že prvič preizkusil. Sredi aprila bi moral biti avtomobil že v Sloveniji, saj se v začetku maja tudi prične slovensko državno prvenstvo. Peljhan bo tako zagotovo popestril dogajanje v letošnji sezoni, saj gre za ljubljenca publike, ki je bil s svojimi vožnjami vedno v igri za najvišje rezultate.

Slika
pUt tHe pEdAl oN tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>

Slika
 
BigMAc(G&M)
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: So jan 31, 2004 7:16 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a BigMAc(G&M) Pe apr 02, 2004 10:41 pm

http://slosport.avtomania.com/engine.as ... 6&Rubrika=Članki&dir=SloClanki&aichi=kmet

kaj pa ta masina :vrum
Slika
mitshubishi forum http://www.mcs.si/
 
rallyst
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: To maj 27, 2003 3:33 pm

Napisal/-a rallyst Ne apr 04, 2004 6:35 am

NeRo je napisal/-a:Ste zrihtal?


Rihtamo v petek naj bi bil avto nared.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3365
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če maj 06, 2004 5:51 am

Nekaj za ljubitelje igric.
Jerebova Impreza je navolju tudi v Igrici Colin Mcrae 4.0. Je v barvah Sava racinga je pa delo MX.arta.
Še stran, kjer si jo lahko staknete datoteke :) http://www.bhmotorsports.com/download/5956
Zanj so se odločili predvsem zaradi atraktivnega izgleda. Pride tudi v barvah Dunlop Racinga
Slika
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Če maj 06, 2004 6:05 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 6&start=20
Sportivo je napisal/-a:Evo pa še nekaj za ljubitelje Jereba in Colin Mcrae rallyja:
Slikca: http://www.bhmotorsports.com/sims/CMR4/ ... _Jereb.jpg
Download: http://www.bhmotorsports.com/download/5956
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3365
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Če maj 06, 2004 6:37 pm

Aaa se opravičujem :oops:
Sej ne zameriš ? :)
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost