Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr sep 27, 2006 10:27 am

Najcenejša oblika dirkanja pa je pri nas trenutno...

avtoslalom. Sigurno se bo kdo oglasil in rekel, da to ni resno dirkanje in bolj zafrkavanje.. ..mogoče ima prav, ampak vseeno je to še zmerej najcenejša oblika dirkanja pri nas (pod okriljem AŠ2005). Avtoslalom lahko odpelješ s povsem serijski avtomobilom. Stroški enega nastopa na avtoslalomu so zanemarljivi napram stroškom enega nastopa na GHDju, rallyju itd, ampak kljub temu je ta disciplina zelo zanimiva, kjer se lahko vsakdo (ki ima avto in izpit) pomeri s konkurenti na postavljeni progi!

Za več informacij si poglejte spletno stran AMD Šempeter (na strani si lahko ogledate tudi galerijo slik s avtoslalomov in drugih avtomobilističnih prireditev)

Če pa koga zanima splošni in tehnični pravilnik, si ga lahko ogledate na spodnjih povezavah:

Splošni pravilnik
Tehnični pravilnik
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Sr sep 27, 2006 3:06 pm

zombi je napisal/-a:Vem, da v GHD lahko voziš s potečeno homologacijo, mora pa biti avtomobil narejen po zadnji veljavni homologaciji..., za reli pa nisem prepričan, vem da so take avtomobile pri nas včasih stlačili v svojo skupino H (hobi), te skupine pa pri nas uradno ni več... Tako, da ne vem, ali niso več dovoljeni, ali pa spadajo v skupine, kjer so nekoč vozili. (P309, Papeža bi znal imet potečeno, se mi ne da preverjat.)

Če bi vozil yuga, imaš več svobode, ker se pri nas vozijo praktično vsi, narejeni po sk.A, ki dovoljuje bistveno večje spremembe. Pri P1006, pa jih je večina narejenih za gr.N (kjer je pa večina delov serijskih).....


avtomobilom za rally se lahko podaljša homologacija za par let, zato npr. pežoji 106 prve serije še vedno lahko nastopajo...

106... so seveda tudi grupe A vendar so homologirani deli peugeot sport zelo dragi, dako da eni raje peljejo N, ali pa imajo le nekaj predelav in se prijavijo v grupo A

ma ja mal je zakomplicirano vse skup, če se s tem dejansko ne ukvarjaš....
 
Uporabniški avatar
ŽVal
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To maj 09, 2006 7:48 pm
Kraj: Marburg

Napisal/-a ŽVal Sr sep 27, 2006 5:46 pm

Malo pa je res. :D
Ko sem videl stroške mi je dalo misliti. :shock: Sem še študent in pritok denarja ni reden (kljub željam 8) ) zato bo treba še počakat par let. Ko bom mel 10.000 EUR pa bom resno premislil če bom jih porabil za rally in avto. Sploh ko se zaveš da je na vsaki dirki možnost nesreč kar velika in gre ves ta denar v nič...

Bomo videli...do takrat pa ŠPARAM ! :D
Turbo whine is mighty fine !
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Sr sep 27, 2006 6:45 pm

Zombi tole si pa lepo napisu,bravo :tomidelej: ,mloncar ti si bil organizator slaloma v Sempetru :?:
Zval 100% se ti splaca kupit ze narejenega Yuga poglej tale link se prodajajo
http://forum.rally-magazin.com/viewforum.php?f=6 pa obilo dirkaskih uzitkov
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr sep 27, 2006 9:32 pm

PRODRIVE je napisal/-a:mloncar ti si bil organizator slaloma v Sempetru :?:

pri organizaciji slaloma v šempetru nisem imel vmes prste.. ..sem pa odpeljal ta slalom :lol:

Slalom v Šempetru je organizira AMD Šempeter ;)
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če sep 28, 2006 8:19 am

jaka-z je napisal/-a:
zombi je napisal/-a:Vem, da v GHD lahko voziš s potečeno homologacijo, mora pa biti avtomobil narejen po zadnji veljavni homologaciji..., za reli pa nisem prepričan, vem da so take avtomobile pri nas včasih stlačili v svojo skupino H (hobi), te skupine pa pri nas uradno ni več... Tako, da ne vem, ali niso več dovoljeni, ali pa spadajo v skupine, kjer so nekoč vozili. (P309, Papeža bi znal imet potečeno, se mi ne da preverjat.)

Če bi vozil yuga, imaš več svobode, ker se pri nas vozijo praktično vsi, narejeni po sk.A, ki dovoljuje bistveno večje spremembe. Pri P1006, pa jih je večina narejenih za gr.N (kjer je pa večina delov serijskih).....


avtomobilom za rally se lahko podaljša homologacija za par let, zato npr. pežoji 106 prve serije še vedno lahko nastopajo...

106... so seveda tudi grupe A vendar so homologirani deli peugeot sport zelo dragi, dako da eni raje peljejo N, ali pa imajo le nekaj predelav in se prijavijo v grupo A

ma ja mal je zakomplicirano vse skup, če se s tem dejansko ne ukvarjaš....


Nikjer nisem napisal, da ne obstajajo tudi gr.A, vendar jih pri nas praktično, jih pa je nekaj v Italiji. Vzroki pa so podobni kot si sam napisal, ker je predrago.
Tako, da se pri nas v najnižji diviziji tolčejo med sabo po večini Yugo gr.A, p106 gr.N, Škoda Felicija g.N (trenutno jih je največ in zgleda bojo zamenjala yuge), Fabia gr.N in Še kak Suzuki Swift gr.N se najde.
P106 in Swift bi bila bistveno hitrejši od yuga, ampak bi bila priprava takega avtomobila absolutno predraga in bi dosega (in verjetno presegal) pripravo avtomobila N-2000...
Pravila so taka, da čim v avtomobil vgradiš katerikoli del, ki spada v gr.A, je avtomobil avtomatsko gr.A. Pravih gr.A pa je pri nas zelo malo.
Racimo Sandi Boh je na parih dirkah vozil Micko gr.A, pa je šlo samo za večja kolesa in večje diske... V avstriji k tem spremembam ponavadi dodajo je večji restriktor turbine in je to to...

Vse se začne in konča pri denarju. Lep primer imaš recimo v diviziji II, kjer po večini kraljujejo Clioti in 206-tke.
Clio prve generacije dobiš zelo poceni in se ga da tudi lepo zrihtat, za skupino N seveda. Če pa iz njega narediš pravo gr.A, pa strošek nanese tudi do 20-30X vrednost avtomobila. Že samo zelo dober menjalnik prebije vrednost avta, da ne govorimo o nakupu sekvenčnega...
Kolega že nekaj let ureja Clia prve generacije, ki bo prava gr.A, upam, da mu uspe zadevo končat do relija v Postojni. Stroški so pa enormni in se je zavoljo tega raje odpovedal dvema sezonama pa gre v osnovi še vedno za več kot 10 let star avtomobil... Ga bo pa užitek videti pravo gr.A, ki je pri nas skoraj ni več. (Zadnji je bil Komel z Astro), vsa ostala vozila pa so nekje vmes, ampak čim je en kos iz gr.A, si v gr.A... Mogoče kdo vgradi kak kos gr.A tudi zato, da se izogne prehudi konkurenci v svojem razredu. Tega pa ne morejno naredit v najnižji diviziji, kjer je krovna zveza združila skupino A in N.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če sep 28, 2006 2:40 pm

Če pride komu prav, ko smo se pogovarjal o dirkanju z yugom, sem na forumu, ki verjetno ne obstaja več našel nasvet, ki ga je spisal Jovica Petkovič...

V planu je bil yugo....,

Začel bom s papirji oz. licencami in zavarovanji:
Za začetek se morate včlaniti v športno društvo- avto moto klub. Vaš klub je imetnik TEKMOVALNE LICENCE (to ima klub in ljudje velikokrat to mešajo z vozniško licenco), vi pa pri njih dvignete VOZNIŠKO LICENCO. Potem je tukaj še nezgodno zavarovanje, ki je obvezno za udeležitev na dirkah.
Zavarovalna polica mora biti za 2mio sit v primeru smrti in 4mio sit v primeru 100% invalidnosti. Nekaj podrobnosti glede licenc bom izpustil(obvezni seminrar in izpit Aš2005).(tisti, ki dirkate veste o čem govorim)

AVTOMOBIL-DIRKALNIK:
Za dirke seveda potrebujete avto. Najprej se morate odločiti v kateri skupini oz. diviziji boste dirkali. Vse to morate prilagoditi svojim finančnim zmogljivostim. Ker avto imeti in vzdrževati ni isto. Vsi bi verjetno radi vozili WRC ali pa kit car vendar so to le želje, ki se izpolnijo posameznikom.Dirkalnik lahko kupite, ali pa naredite sami. Kaj je ceneje in kaj ne je težko reči. V vsakem primeru potrebujete delavnico(ali garažo kot jaz), kjer boste avto pripravljali za dirke. Avto lahko pripravlja tudi kdo drug, recimo kakšen mehanik, vendar to zna stati veliko več denarja, kot če bi to počeli sami. V vsakem primeru potrebujete 5000EUR začetnega kapitala(če se odločite za Yugo-ta). Vse ostalo je kar precej dražje.

DIRKE IN STROŠKI:(YUGO)
Avto je lahko pripravljen za na dirko, a to še ne pomeni, da z njim nimate več stroškov.
Tukaj so gume, zavore, olja, bencin in škoda, ki jo naredite med dirko.

-GUME: gume se menjajo po potrebi(razen v dobro plačanih ekipah, kjer imajo toliko denarja, da si vsako dirko priskrbijo nove gume) Cene gum so odvisne od proizvajalca. Pri nas je trenutno najbolj ugodna guma Matador(in tudi najboljša), stane pa 100EUR/kos. Obsatjajo tudi Barum in še nekaj drugih a so cene precej višje(barum-170EUR/kos). En komplet zdrži vsaj 3. rally-e, a ponavadi se jih "nuca" celo sezono.

-ZAVORE: Obraba zavor je odvisna od proizvajlca. Vendar v vsakem primeru zdržijo vsaj tri rally-e. Cena:okoli 40.000sit.-spredaj.

-OLJA: Načeloma se olja menjajo enkrat na sezono(če se vozijo samo rally-i). Cena ~20.000Sit.

-GORIVO: Na rally-u se ga porabi(s treningi skupaj) za okoli 20.000Sit.

Kot zanimivost naj omenim še, da je na reliju obvezna uporaba centralnega gasilnega aparat, na relikorsu in GHD(?) pa je dovolj pritrjen običajni gasilni aparat.


Pa je pozabil omenit še priavnine, ki so vsako leto višje...
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
jaka-z
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: Pe mar 28, 2003 6:00 pm

Napisal/-a jaka-z Če sep 28, 2006 9:02 pm

zombi je napisal/-a:
jaka-z je napisal/-a:
zombi je napisal/-a:Vem, da v GHD lahko voziš s potečeno homologacijo, mora pa biti avtomobil narejen po zadnji veljavni homologaciji..., za reli pa nisem prepričan, vem da so take avtomobile pri nas včasih stlačili v svojo skupino H (hobi), te skupine pa pri nas uradno ni več... Tako, da ne vem, ali niso več dovoljeni, ali pa spadajo v skupine, kjer so nekoč vozili. (P309, Papeža bi znal imet potečeno, se mi ne da preverjat.)

Če bi vozil yuga, imaš več svobode, ker se pri nas vozijo praktično vsi, narejeni po sk.A, ki dovoljuje bistveno večje spremembe. Pri P1006, pa jih je večina narejenih za gr.N (kjer je pa večina delov serijskih).....


avtomobilom za rally se lahko podaljša homologacija za par let, zato npr. pežoji 106 prve serije še vedno lahko nastopajo...

106... so seveda tudi grupe A vendar so homologirani deli peugeot sport zelo dragi, dako da eni raje peljejo N, ali pa imajo le nekaj predelav in se prijavijo v grupo A

ma ja mal je zakomplicirano vse skup, če se s tem dejansko ne ukvarjaš....


Nikjer nisem napisal, da ne obstajajo tudi gr.A, vendar jih pri nas praktično, jih pa je nekaj v Italiji. Vzroki pa so podobni kot si sam napisal, ker je predrago.
Tako, da se pri nas v najnižji diviziji tolčejo med sabo po večini Yugo gr.A, p106 gr.N, Škoda Felicija g.N (trenutno jih je največ in zgleda bojo zamenjala yuge), Fabia gr.N in Še kak Suzuki Swift gr.N se najde.
P106 in Swift bi bila bistveno hitrejši od yuga, ampak bi bila priprava takega avtomobila absolutno predraga in bi dosega (in verjetno presegal) pripravo avtomobila N-2000...
Pravila so taka, da čim v avtomobil vgradiš katerikoli del, ki spada v gr.A, je avtomobil avtomatsko gr.A. Pravih gr.A pa je pri nas zelo malo.
Racimo Sandi Boh je na parih dirkah vozil Micko gr.A, pa je šlo samo za večja kolesa in večje diske... V avstriji k tem spremembam ponavadi dodajo je večji restriktor turbine in je to to...

Vse se začne in konča pri denarju. Lep primer imaš recimo v diviziji II, kjer po večini kraljujejo Clioti in 206-tke.
Clio prve generacije dobiš zelo poceni in se ga da tudi lepo zrihtat, za skupino N seveda. Če pa iz njega narediš pravo gr.A, pa strošek nanese tudi do 20-30X vrednost avtomobila. Že samo zelo dober menjalnik prebije vrednost avta, da ne govorimo o nakupu sekvenčnega...
Kolega že nekaj let ureja Clia prve generacije, ki bo prava gr.A, upam, da mu uspe zadevo končat do relija v Postojni. Stroški so pa enormni in se je zavoljo tega raje odpovedal dvema sezonama pa gre v osnovi še vedno za več kot 10 let star avtomobil... Ga bo pa užitek videti pravo gr.A, ki je pri nas skoraj ni več. (Zadnji je bil Komel z Astro), vsa ostala vozila pa so nekje vmes, ampak čim je en kos iz gr.A, si v gr.A... Mogoče kdo vgradi kak kos gr.A tudi zato, da se izogne prehudi konkurenci v svojem razredu. Tega pa ne morejno naredit v najnižji diviziji, kjer je krovna zveza združila skupino A in N.


po večini imaš vse prav, ampak je večina vozil v vrhu divizije ena kar grupa A, Fabija ki jo je nabavil fridi je kar grupa A, Felicije so grupa A....(malo se bolje pozanimaj ali pa poglej zadnji reli štartno listo in boš videl v kateri klasi so avtomobili, zelo malo "nas" je v N1, oziroma sva edina bila v mariboru ;) ). res ni vsak del grupa A ampak tako kot praviš daš eno colo več feltne in si že v grupi A, ker pa je A in N združeno v divizijo I je pa itak vseeno....
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če sep 28, 2006 10:51 pm

Mea culpa, sem šel res pogledat listo.
Res je večina gr.A, sicer je pa v najmanjši diviziji bolj ali manj vseeno, ker so vrgli skupaj. Fabie so ble po večini iz pokala 1.4, tam so štartale kot gr.N, ko so dovolili krajši menjalnik, je blo že gr.A... imaš prav.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov