Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To jan 09, 2007 7:36 am

Stanovnik je uniču sprednje vzmetenje... :evil:
Slika
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To jan 09, 2007 11:55 am

zupi13 je napisal/-a:Stanovnik je uniču sprednje vzmetenje... :evil:


Iz kje ti ta informacija? Zaenkrat ga na trackingu še vidim na progi in sicer na cp1.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 09, 2007 12:46 pm

Tut če je uničul vzmetenje se lahko še vedno vozi, tko da je še na progi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR To jan 09, 2007 1:21 pm

Čudni se mi zdi zato, ker učiraj mu je skoraj 100% odpovedalo vzmetenje pred koncem etape, potem je reku da ga čaka naporna noč popravila vzmetenja. Zato se mi zdi čudno, da je danes že nazaj (ali sploh ni popravu?) zjebal vzmetenje.

In da, če je zjebal prednje vilice bo zelo težko vozil, saj vzmetenje pomeni nekje 70-80% motorja na dakarju.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 09, 2007 1:46 pm

Mislim da ni nič zjebal danes, ker je že čez CP2 - 12:30 je bil na CP2, je pa merhar tok bolj počasen, ga je Krivic z unimogom ujel, tako da mora bit pri tomotu en problem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 10, 2007 7:20 am

Lizbona - Dakar 2007

4. etapa: Er Rachidia – Quarzazate

Črn dan na Dakarju
Četrta etapa nam bo ostala v slabem spominu, saj moramo žal poročati o smrtni žrtvi med motoristi. Na 140 kilometru hitrostne preizkušnje je 29. letni Južnoafričan Elmer Symons padel na mestu, ki je bil v potni knjigi označen z dvema klicajema (to pomni drugo stopnjo nevarnosti od treh možnih stopenj). Kljub hitri zdravniški pomoči je umrl na kraju nezgode. Symons je bil do tega trenutka na 18. mestu, tragedija pa se je zgodila ob 10. uri in 16 minut po srednjeevropsekm času.

Žal imamo še eno slabo novico. Na 220 kilometru je odstopil slovenski motorist Tomaž Merhar, ki si je pri padcu zlomil roko. Etapo so sicer zaznamovali številni padci in odstopi, na srečo pa je vsaj Miran Stanovnik zabeležil nov vrhunski rezultat, saj je etapo končal na 24. mestu in se je sedaj povzpel na 27. mesto.
Drama se je sicer odvijala na vseh področjih. Predvsem pa po manj zahtevni tretji etapi, ko praktično ni bilo resnega padca med motoristi, sedaj Maroko pobira izdatni krvavi davek.
Kot že rečeno ga je plačal tudi Tomaž Merhar, ki je svojo nesrečo komentiral: 'Začel sem zares dobro in kljub zahtevni navihaciji in stezi kjer je kar mrgolelo pasti, sem se odlično znašel. Žal vse do trenutka, ko so me ujeli prvi avtomobili. Ko me je dohitel prvi dirkalni avto sem se mu lahko varno umaknil in brez težav nadaljeval dirkanje. A moj padec se je zgodil le nekaj minut zatem. Za mano je prišel avtomobilist, ki očitno nima nobenega spoštovanja do motoristov, saj mi je varnostna naprava sentinel ves čas opozarjala, da mi vozi tik za petami in me želi prehiteti. Ko sem se pod pritiskom skušal čimprej umakniti, saj je bil kljub mojim 120 km/h precej hitrejši, me je zagrnil tak oblah prahu, da v trenutku nisem videl ničesar več pred sabo. Kot bi mi nekdo pokril oči! Vse kar se še spomnim je le to, da sem dolgo časa letel po zraku in zelo trdo pristal na kamnitih tleh. Ko se je prah polegel sem dojel kaj se je zgodilo. Zapeljal sem v luknjo, nakar me je vrglo kakšnih 30 metrov naprej in lahko sem sploh srečen, da sem še živ. Prepričan sem, da mi je zaščitna ovratnica močno prispevala k varnosti, saj bi si pri takem padcu po vsakršni logiki moral zlomiti vsaj ključnico, če ne še kaj več.
Nato sem skušal nadaljevati a sem po 20 kilometrih in 4 urah trpljenja, ko nisem mogel več držati krmila sprožil klic v sili. V tistem trenutku je bilo zame dirke konec. Ne poznam besed, ki bi opisale moje razočaranje in žalost, edina tolažba, ki jo imam pa je ta, da bi pri tako hudem padcu končal dosti slabše'.
Kasneje je Tomo ugotovil, da je bil tisti nestrpni avtomobilist v pravzaprav Carlos Sainz v Volswagnovem Touaregu.
V tistih 20 kilometrih mučenja, ko je vozil z zlomljeno roko je tudi priznal, da je še čudno, da ni več nesreč med avtomobilisti in motoristi glede na to kako avtomobili prehitevajo motoriste. Zanimivo je še to, da je leta 1996 podobno usodo doživel motorist Janez Rajgelj, ki je prav tako odstopil na 4. etapi in v Maroku s poškodovano roko.
Tomotu seveda želimo čim hitrejše okrevanje, sicer pa so ga z rešilnim avtomobilom odpeljali v bolnišnico, helikopter je bil namreč zaseden zaradi številnih huje poškodovanih motoristov.
Miran Stanovnik, ki je danes odpeljal taktično in navigacisjko odlično dirko je izrazil obžalovanje nad Tomaževo nesrečo a hkrati poudaril, da je kljub vsemu imel srečo v nesreči. Po dobri predstavi na 4. etapi (405 km hitrostne preizkušnje, skupna dolžina 679 km) pa Mirana jutri čaka težak dan, saj bo moral dirkati brez olja v sprednjih vilicah (enaka okvara drugi dan zapored), kar pomeni precejšnji hendikep in veliko več možnosti za padec, saj sprednje kolo ne bo imelo pravega oprijema. Smola je še toliko večja, saj so vsi motoristi, ki so prišli v tabor ločeni od asistence in avtomobilistov, ki imajo tabor oddaljen 100 kilometrov stran. Tako so tam brez orodja, nadomestnih delov, spalnih vreč, dobili so le brisačo, da so se lahko kolikor toliko človeško stuširali.
Med motoristi je sicer na črni etapi drugič zapored slavil Marc Coma, med avtomobilisti pa Jean Louis Schlesser.
Več o reliju Dakar si lahko preberete tudi na www.miranstanovnik.si in www.amd-eda.si

Rezultati skupno po 4. etapi:
Moto: 1. Marc Coma (Špa, KTM), 2. Esteve Pujol (Špa, KTM), 3. David Casteau (Fra, KTM),...27. Miran Stanovnik (SLO, KTM),...
Avto: 1. Carlos Sainz (Špa, VW), 2. Giniell De Villiers (Jar, VW), 3. Carlos Sousa (Por, VW),...
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jan 10, 2007 7:33 am

škoda da se je polomu.
sicer pa sainzu ni ničesar za zamerit. pač tekmuje in merhar je bil le eden od tistih ki so ga upočasnjevali...
bi morali organizatorji prilagodit progo temu...
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 10, 2007 8:24 am

zupi13 je napisal/-a:škoda da se je polomu.
sicer pa sainzu ni ničesar za zamerit. pač tekmuje in merhar je bil le eden od tistih ki so ga upočasnjevali...
bi morali organizatorji prilagodit progo temu...


sainz bi moral malo bolj paziti na motoriste, ki so v tej tekmi že tako bolj izpostavljeni. Ker tega ni naredil, je povzročil padec in s tem odstop našega tekmovalca.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr jan 10, 2007 10:29 am

Nebivedu: Seveda močno obžalujem tako odstop kot tudi poškodbe našega tekmovalca, vendar si me močno razočaral s spremenjenim naslovom teme:''Letošnji Dakar - Carlos Sainz je prasec''.

nebivedu je napisal/-a:mi je varnostna naprava sentinel ves čas opozarjala, da mi vozi tik za petami in me želi prehiteti.


Poglej si gornji citat. Po tem kar je (očitno) Merhar napisal sam, bi bilo bolje dati naslov teme: Letošnji Dakar - Merhar nešportno zadrževal hitrejše tekmovalce za seboj, zato utrpel poškodbe. Če ga je naprava opozarjala na voznika za njim, zakaj hudiča se mu ni umaknil? In pazi poudarek je na tem, da ga je naprava (vsaj glede na tekst, ki si ga prilepil) opozarjala in ne opozorila. Torej je Sainza zadrževal zadaj bog ve koliko časa.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 10, 2007 10:58 am

Če si na kamniti poti in se pri 120km/h nimaš kam umaknit, je to potem najbrž da zadrževanje sotekmovalcev. Tiste 2 do 3 minute bi lahko počakal, da se bi pot razširila in bi ga lahko varno prehitel, ne pa da je izsilil nesrečo.

Sej to se pozna tut na naših cestahm ko kreteni prehitevajo na silo in je potem kr nekaj nesreč zaradi tega.

Na takih tekmah, naj bi bilo tudi nekaj timskega duha, ampak očitno sainz tega ne pozna.

Par let nazaj je Stanovnik dobil pokal fair play s tem, ko je skrbel za Andreo Mayer 11ur, ker je padla z motorjem in si zlomila ključnico ter izpahnila roko. Naravnal ji je roko, ter vozil počasi z njo do cilja etape.
Dobil je celo ček za 1000 eurov zaradi tega, a ga je podaril v dobrodelne namene.

Tok o timskem delu na takih tekmah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Sr jan 10, 2007 11:13 am

nebivedu je napisal/-a:Če si na kamniti poti in se pri 120km/h nimaš kam umaknit, je to potem najbrž da zadrževanje sotekmovalcev. Tiste 2 do 3 minute bi lahko počakal, da se bi pot razširila in bi ga lahko varno prehitel, ne pa da je izsilil nesrečo.

Sej to se pozna tut na naših cestahm ko kreteni prehitevajo na silo in je potem kr nekaj nesreč zaradi tega.

Na takih tekmah, naj bi bilo tudi nekaj timskega duha, ampak očitno sainz tega ne pozna.

Par let nazaj je Stanovnik dobil pokal fair play s tem, ko je skrbel za Andreo Mayer 11ur, ker je padla z motorjem in si zlomila ključnico ter izpahnila roko. Naravnal ji je roko, ter vozil počasi z njo do cilja etape.
Dobil je celo ček za 1000 eurov zaradi tega, a ga je podaril v dobrodelne namene.

Tok o timskem delu na takih tekmah.


Nebivedu, glej. Od sainza pričakovat nek fair play je utopično. A res mislim da bo kandidat za zmago na dakarju, vozil za motoristem in z tem zgubljal minute le zaradi fair playa? Njega boli falus za ostale, kar je tudi logično. Že ena minuta je zelo veliko za take dirkače, kot so sainz. Sej na eurosportu je tudi poudaril, da je bla etapa zelo naporna, še posebi zato, ker je mogu prehitet več kot sto motoristev. Njega prow briga dimna zavesa ki jo pušča. :P

Sam mislim da ni nič kaj posebaj kriv za padec Merharja, čeprav seveda zelo obžalujem vse skupaj. Merhar bi se mogu malo bolj pripravit na dimno zaveso ali pa upočasnit. To pa delajo samo izkušnje...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 10, 2007 11:42 am

SlaYeR je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če si na kamniti poti in se pri 120km/h nimaš kam umaknit, je to potem najbrž da zadrževanje sotekmovalcev. Tiste 2 do 3 minute bi lahko počakal, da se bi pot razširila in bi ga lahko varno prehitel, ne pa da je izsilil nesrečo.

Sej to se pozna tut na naših cestahm ko kreteni prehitevajo na silo in je potem kr nekaj nesreč zaradi tega.

Na takih tekmah, naj bi bilo tudi nekaj timskega duha, ampak očitno sainz tega ne pozna.

Par let nazaj je Stanovnik dobil pokal fair play s tem, ko je skrbel za Andreo Mayer 11ur, ker je padla z motorjem in si zlomila ključnico ter izpahnila roko. Naravnal ji je roko, ter vozil počasi z njo do cilja etape.
Dobil je celo ček za 1000 eurov zaradi tega, a ga je podaril v dobrodelne namene.

Tok o timskem delu na takih tekmah.


Nebivedu, glej. Od sainza pričakovat nek fair play je utopično. A res mislim da bo kandidat za zmago na dakarju, vozil za motoristem in z tem zgubljal minute le zaradi fair playa? Njega boli falus za ostale, kar je tudi logično. Že ena minuta je zelo veliko za take dirkače, kot so sainz. Sej na eurosportu je tudi poudaril, da je bla etapa zelo naporna, še posebi zato, ker je mogu prehitet več kot sto motoristev. Njega prow briga dimna zavesa ki jo pušča. :P

Sam mislim da ni nič kaj posebaj kriv za padec Merharja, čeprav seveda zelo obžalujem vse skupaj. Merhar bi se mogu malo bolj pripravit na dimno zaveso ali pa upočasnit. To pa delajo samo izkušnje...


Slayer, sej bo Tomo povedal točno kako je bilo ko bo prišel v ljubljano, samo jst vseeno rpedvidevam, da se ni mogel ustaviti ali se umakniti s poti, ker je bilo to prenevarno početje in ko se je končno malo umaknil je sledil padec. Tko da za moje pojme bi lahko zainz malo počakal in varno prehitel sotekmovalca.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jan 10, 2007 12:11 pm

če bi sainz "malo" počakal in potem prehitel tomota, bi v tem času izgubil dragocene sekunde, če ne minute. pa tut tomo bi se lahko umaknil, če je videl (sentinel), da mu nekdo vozi za ritjo...
jst obžalujem tomovo poškodbo in odstop! sam pa iz lastnih izkušenj vem, da če želiš priti do zmage, ti nihče ne sme stati na poti. pa se to lahko sliši še tako grdo, ampak tako je! če hočeš rezultat, potem moraš gledat samo nase...
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 10, 2007 1:19 pm

Stanovnik je pred Como. Na CP3 je bil sicer 40 minut zadaj, ampak je pot nadaljeval, Coma pa je ostal na CP3.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr jan 10, 2007 1:37 pm

zupi13 je napisal/-a:če bi sainz "malo" počakal in potem prehitel tomota, bi v tem času izgubil dragocene sekunde, če ne minute. pa tut tomo bi se lahko umaknil, če je videl (sentinel), da mu nekdo vozi za ritjo...
jst obžalujem tomovo poškodbo in odstop! sam pa iz lastnih izkušenj vem, da če želiš priti do zmage, ti nihče ne sme stati na poti. pa se to lahko sliši še tako grdo, ampak tako je! če hočeš rezultat, potem moraš gledat samo nase...


Pa zavedat se je treba tudi to, da je motoristov kot je Tomo na Dakarju malo morje. A zdej nej pa Sainz vsakega posebej čaka, da se bo blagovolil umaknit?

Res pa je, da kogarkoli obsojat je trenutno nemogoče. Mogoče res ni bilo pol metra prostora ob cesti, kamor bi se Tomo lahko umaknil. Saj je na Dakarju cesta pogosto široka ravno za avto.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če jan 11, 2007 7:33 am

Komentar Toma Merharja o nesreči - avto je prepozno vklopil opozorilno napravo.

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3040
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 15, 2007 7:20 am

Osma etapa se bo zapisala v zgodovino Dakarja kot ena izmed najtežjih. Izredno mehak pesek, kamelja trava in kar 589 kilometrov hitrostne preizkušnje, so namreč botrovale k temu, da so najboljši med avtomobilisti in motociklisti vozili skoraj osem ur.

Naporno je bilo tudi za Mirana Stanovnika, ki je očitno dobro speljal svojo taktiko in se je z današnjim 18. mestom ter 9. urami in 8. minutami na motociklu zavihtel na neverjetno skupno 16. mesto. Miran. vesel, da je prišel nepoškodovan v tabor, je takole opisal današnjo etapo: 'To je bilo noro, teren se je tako hitro menjaval, da sem komaj sledil spremembam. Sredi kamelje trave so in kolesnic, so se skrivale ogromne skale, kar je pomenilo še dodatno nevarnost. Mislim, da se je danes tisti pravi Dakar šele začel, saj so bile vse dosedanje etape bistveno lažje. Osip med tekmovalci bo ogromen. Dober rezultat pa sem v družbi bolgarskih pilotov proslavil s pivom in domačo salamo'....
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 16, 2007 11:32 pm

Stanovnik na 15 ,estu, Mišo in Janez pa z unimogom na 37. mestu, kar je že zelo velik uspeh za tovornjak, ki ima skoraj 4X manj konjev kot ostali tovornjaki.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr jan 17, 2007 11:19 pm

V 10. etapi je bil Stanovnik 24. in je še vedno na odličnem 15. mestu
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 4:37 pm

Hehe, bravo Stanovnik, krivic in goriup. Borci ste. wiihuu!

Nenazadnje bravo Mitsubishi, na zacetku ni nekaj najbolse kazalo, samo je ocitno traktorjem v tezjih razmerah malo zmanjkalo sapice. Very Happy
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov