No, jaz na zadevo gledam takole...
Ekipe niso od Michelina zahtevale 2h različnih tipov gum in so se pač zanesle, da bo tako kot še na vsaki tekmi letos Michelin sam dobavil pravilno. Ali je za nastalo situacijo kriv nov asfalt, letošnja pravila aerodinamike ali kaj čisto tretjega ne vem. Ne vejo niti tehnični odgovorni pri Michelinu, ne vejo ekipe, ne ve Ališič in ne veste vi.
Če bi hoteli "vsake toliko" menjat gume, bi se vsak dirkalnik moral na tekmo ustaviti 5x ali 6x. Ob taki izgubi časa - what's the point?
Če bi vozili z drugimi gumami in bi vsi po vrsti bili diskvalificirani ali kaznovani - what's the point?
Če bi vozili na polno in morali med 12im in 13im ovinkom bremzat, bi prišlo do masakra in po možnosti bi potem nastradale še druge ekipe - what's the point?
Ustrajati pri napol izpeljani tekmi, ko ti 7 od 10 ekip predstavi konkreten razlog, zakaj tako ne morejo voziti - what's the point?
Ja, Michelin ni pripeljal pravih gum.

(Ne, problem ni v tem, da ne bi znal narest gum za vožnjo po tisti skledi čez lužo, to bodte brez skrbi.)
Ja, hotl so doseč, da se nekaj zaradi tega spremeni.
Ja, Ferrari je lahko odfuru dirko z Bridgestone gumami.
Amapak, če konc koncev zveza, ki stvar organizira, u bistvu reče, da je po njihovem bolš, da folk gleda eno osebo (MS) pa da nardimo škandal, kukr pa, da rečemo, da je zaradi varnosti vseh voznikov, gledalcev in ostalih prisotnih bil dodan en ovinek v tekmo - what's the point? Goddamit!
Po mojem je situacija ravno obratna. FIA je pač pokazala, da je bolj pomembno, da se Ferrari ne pritoži, kakor to, da se izpelje tekma z vsemi ekipami. Če h temu dodate še vse Schumijeve "podvige"

, ki mu jih FIA spregleda, je men jasno, da imajo pri FIi pač Schumacherja za svojega Michaela Jordana, ki kroji sliko tekmovanja F1 v svetu in je bilo bolj pomembno, da v Ameriki on vozi (ali celo zmaga) kakor, da se tekma sploh izpelje. Mogoče Ferrari in Schumi niso nič krivi

, mogoče se ne bi niti pritožili zaradi dodatne šikane, ampak FIA je po mojem zakuhala škandal in ne Michelin.

Ampak to je samo moje mnenje, ki u glavnem temelji na podatku, da tekmuje v F1 10 ekip in da jih zaradi enega ovinka ta vikend 7 ni nastopilo, vse ostalo mi dol visi.
Aja, pa ni fora v tem, da je nekdo vedu da ma 99% procentov možnosti, da bo zgubu, amapak je fora v tem, da so vsi vedl, da majo 1% možnosti, da se jim nič nevarnega ne zgodi.
Ponujeno je bilo, da Bridgestone ekipe štartajo na Pole Position in 9 od desetih ekip je zahtevalo šikano. 10. ekipa je bila Ferrari. Šikane ni bilo. To men dost pove.
