Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor So mar 05, 2005 3:10 pm

Svoj post nisem mislu kot provokacijo ampak kot šalo ( sej je smeško zraven ) :oops:

Pač nisem nek fan šumija kot vidim da nekateri zagriženci. Pa se neki pizdite glede novih pravil, če je tak as ga pa tud manjša sprememba ne bo ovira pri zmagah. Al pa tud bomo vidli.

Kvalifikacije sem pa gledu in je res mel slabe pogoje. Sam pomoje mu to nebi smela bit uvira da na tekmi ne pride do točk vsaj ponavadi mu ni bla. Komi čakam jutrišno dirko. Ko se bojo tabolši mogli prebijat naprej ne pa, da ferrarija v prvem ovinku naprej potegneta.
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So mar 05, 2005 3:13 pm

janez: če bi bilo kontra se nebi pa noben pritoževal. ;) če bi recimo minardija vozila v dežju in boljša moštva v suhem nebi tega noben komentiru. brez zamere ampak zadnji sestavek je čista bedarija. najbolje da gre tudi varnost par korakov nazaj :roll: :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So mar 05, 2005 3:13 pm

Janez Blond je napisal/-a:
Bor je napisal/-a:Šumi se je vsral :D
Končno se je še komu drugmi nasmehnala sreča ne pa sam ferrariju. Men je blo prov všeč. Ker zadnja leta je bla formula tok bedna, da sploh nisem več ko štart gledal, ker je bil vrstni red že znan. Če že ni ferrari prvi štartal je pa pol za taktiko v boksih premagal vse. Letos je pa konec taktik heh

BTW: A bencin bojo pa še tankali al tud to ne več?


Zlo intiligenten post, v negativnem smislu.

Taktike so zmerom ble in zmerom bodo.

A ja pa 10 let montomije ni kriv Ferrari al pa Mclaren al pa Wiliams k so bli prvaki, ampak pomoje spreminjajoča se pravila. Gume z žlebovi idiotizem, slabši oprijem, kdo bo pol še prehiteval, ročni al avtomatski menjalnik ne vem mislm da pa je bolj pomebno določit katere materiale lahko vporabljajo. En minardi ne more met take tehnologije kokr Ferrari.

Kokr kol obračamo tisti k majo več denarja si lohk več prvoščijo, je pa res da si en Mclaren in BMW delata sramoto no do sedaj, bomo videli letos, k mata tok dober razvoj pa tok denarja itd...

Toyoti še mal oprostim k se še lovijo....

Me nič ne moti če bo kdo drug stal na prvem mestu samo ne pa po takih kvalifikacijah, ko daš nekonkurenčnim dirkačom prednost samo zato da bodo množice potešene.
Kaj pa kvaliteta dirkača in dirkalnika nič več ne šteje al kaj.

Sam sem za stari način treninga, za slick gume, bi pa uvedel da more biti v motorju in menjalniku uporabljenih 90% materialov ki so v serijskih vozilih, tako bi meli tudi vozniki nekaj od tega.
A si predstavljate da bi mel punto bate od F1 notr, Volkswagen lohk kr zapre štacuno...
S tem bi blo več odstopov pa več energije uporabljene v razvoj, lohk bi jih omejili še s katalizatorji pa uvedel dizlske motorje pa dovolil turbine, omejil posodo za gorivo itd...
Mali človek bi dobil bojlši izdelek, F1 pa ne bi bla nič počasnejša kot danes, pomoje...

Ok to je moje globoko razmišlanje.


problem prejšnih testiranj je biu dougačas, gledal smo prazno stezo
fora je bla tud gužva, ker si meu lahk najboljši dirkalnik, pa si naletu na gužvo in je šou tvoj krog adijo
zdejšni treningi so dost bl pravični (vreme pač vpliva)

glede materialou:
formula 1 je elitni šport, najboljša vozila na 4 kolesih in zato je šport tud drag
dragi so materiali pa tud iznajt nove in nove stvari, zato da zadostiš pravilom ni lahko in pocen
tehnika iz formule 1 se uporabla v normalnih avtih
recimo f430, menjalnik, podvozje mata korenine u dirkalniku f1
zasnove motorjeu in ostalo, pomagajo pri izdelavi serijskih (seveda cenejši materiali)

glede gp:
masa je naredu prou, ker je pelu počas
sato je totaln i**** in bi mogu nehat dirkat
ostali so vozil kr uredu, novinci kar dost zaostajajo, sam glede na mokro stezo ni panike
Schumi je pelu kr hitr, glede na naliu, je pa dosegu slab čas
z 2. treningom ga bo verjetno izbolšu
sicr je pa tud že dokazu, da se iz zadnjih mest lahko pride med prve
podpis
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 05, 2005 3:21 pm

sej gume bodo tud lohka menjaval, če bodo v k.....
sam jih bo fia pregledala, in če ne bo minuta kazni
čist možn, da bodo skor vsi menal gume, ko so zjebae en burnou0 spusti, pa so vuč in mu je menjava dovoljena :lol:
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo So mar 05, 2005 3:22 pm

Minardi je mal zakuhu stvar. Mogoče je letos zadnjič VN Avstralije
http://www.pungas.com/?prikaz=vijest&id=1588
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren So mar 05, 2005 3:24 pm

Moj pogled na kvalifikacije

-Pozitivno me je presenetil indijec (Karthieyan), ki se je res izkazal in mu je samo za čestitat, čeprav sem bil na začetku malo skeptičen glede njega.

-Kimi Raikkonen in J P Montoya sta odpeljala dober krog po mokri stezi in je blo to pomoje največ kaj sta lahko storila v takih razmerah.

- Še ena dobra zadeva so novi grafični prikazovalniki ( kažejo celo merjenje G sile na dirkača) in seveda pogovori med dirkačem in boksi, ki jih gledalci lahko slišimo (če Ališič pravočasno vtihne :lol:). Sicer je bilo to navoljo že lani ampak vseeno.

-Glede kvalifikacij sem "nevtralen". Moram pa priznat da mi je bil "tradicionalen" sistem najbolj všeč.

-Scumacher je imel nesrečo z vremenom (j*** ga).

-Drugače me pa vrstni red ne preseneča glede na vremenske razmere, ki so vladale na dirkališču.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic So mar 05, 2005 3:40 pm

Kva se kregate... :roll: Važn, da ma fisichella pole (če ga ne bo vreme zaj... :x :-P )! 8)
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 So mar 05, 2005 4:23 pm

lublancan: Sam podpišem se lohk.

F1 je sinonim za napredek v avtomobilizmu, tko da je za moje pojme tista ideja o dovoljenih in prepovedanih materialih, ki jo je izjavil janez blond čisto popolnoma in do konca mimo!!

Glede avtomatika, ročnega menjalnika in elektronike: Gre se za to, da boji potekajo za računalniki v dizajnerskih studiih in ne na pistah. Sej ne veš a je trenutno boljši voznik Schumacher al un indijc, ker je Jordan v pirmerjavi s Ferarijem tko kot en voziček iz Mercatorja. Čim manj elektronike pa da se vidi kdo je dober dirkač. Navaden menjalnik s H konstrukcijo, navadno sklopko,... Pol se bo dosti boljše vidlo ker voznik je boljši.

Glede gum z žlebovi pa tut FIA ve da je brcnla v temo. Ko so napisal pravila so imeli tako razmišljanje: če so žlebovi, je manj oprijema gume s cestiščem, zato bodo dirkači vozili počasneje in s tem se tveganje in nevarnost zmanjšata. Kar se je pa zgodilo je pa da sta se je tveganje in nevarnost povečala, ker vsi še vedno vozijo enako hitro imajo pa manj oprijema.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So mar 05, 2005 4:36 pm

To da dobrih ekip in dobrih dirkačev spremeba ne prizadane toliko kot ostale je ferrari dokazal že ene 5 let zapovrstjo. Če nebi v tem času fia nobenga pravila spremenila bi meli ostali več šans kot so jih mel tako. Glede dirke pa vseno dvomim da lahko šumi nerdi nek čudež iz ozadnje z lanskim dirkalinikom. Edino če bo res vozu na nož in mel odlično taktiko. Počakmo do konca dirke.

Tale z gumam je pa sigurno čist mimo, da jih ne smejo menjat. To je pa res varnost če morš 300km ze nim gumam prevozit namesto 100. :!: :!: :!: Bomo vidl kako se bojo avti na koncu obnašali. Razlike v obrabi bojo že hudo različne, nekateri si bojo upali več drugi manj... Tako da časi bojo res lahko proti kuncu dirke zelo različni in bo več prehitevanj.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri So mar 05, 2005 4:57 pm

Samo glede na to koliko je bilo lani probmlemov z gumami (spomnite koliko gumi defektov) ja to čista bedarija. Hočejo narest varnost boljšo potem pa z takimi pravili ven hodijo. Čist adijo razmišljanje.

Tomaz40:
Ja saj če bi ukinli vso to mehaniko(glede menjalnika pa to) bi šele šumi pometel z konkurenco. Sam pravi, da bi dosti raje vozil brez vsega tega, ker je filing neprimerno boljši.

Za jutri pa si želim a lot of dež! Samo tako ma šumi šanse.


Lp BoŠko
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond So mar 05, 2005 5:12 pm

Tomaz40 je napisal/-a:lublancan: Sam podpišem se lohk.

F1 je sinonim za napredek v avtomobilizmu, tko da je za moje pojme tista ideja o dovoljenih in prepovedanih materialih, ki jo je izjavil janez blond čisto popolnoma in do konca mimo!!

Glede avtomatika, ročnega menjalnika in elektronike: Gre se za to, da boji potekajo za računalniki v dizajnerskih studiih in ne na pistah. Sej ne veš a je trenutno boljši voznik Schumacher al un indijc, ker je Jordan v pirmerjavi s Ferarijem tko kot en voziček iz Mercatorja. Čim manj elektronike pa da se vidi kdo je dober dirkač. Navaden menjalnik s H konstrukcijo, navadno sklopko,... Pol se bo dosti boljše vidlo ker voznik je boljši.

Glede gum z žlebovi pa tut FIA ve da je brcnla v temo. Ko so napisal pravila so imeli tako razmišljanje: če so žlebovi, je manj oprijema gume s cestiščem, zato bodo dirkači vozili počasneje in s tem se tveganje in nevarnost zmanjšata. Kar se je pa zgodilo je pa da sta se je tveganje in nevarnost povečala, ker vsi še vedno vozijo enako hitro imajo pa manj oprijema.


Ja mem je če bi imeli vsi dost denarja itd....
sam to sem izjavil zato ker je bilo v zadnjih 10-ih letih ogromno spremeb pa razen Hakinovega prehitevanja v Spa-ju nič razburljivega, vsi skoz jamramo da pred TV spimo oziroma bi spali če ne bi se Alešič tok dru...

Hi tech bi bil lahko tudi razvoj normalnih materialov....A se še spomntie BMW-jevega M1 ki so ga morali za dirke narediti v 300 primerkih da so lohk dirkali (kero prvenstvo je že blo)

Tko bi tovarne lažje investirale več denaraja ker bi neposredno podpirale lastni razvoj in ne razvoj za bogataše....

To kar se pa grejo trenutno v F1 pa pomoje ni nič v prid konkurenčnosti.....da namo to v drugi polovici vidl k bo naprimer ferrari zopet dominiral. PA sploh ni fora a je ferrari prvi, mislim da ni dobr da neko moštvo dominira pa nej bo to Mclaren al pa Minardi....
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So mar 05, 2005 5:14 pm

pi je napisal/-a:Ja saj če bi ukinli vso to mehaniko(glede menjalnika pa to) bi šele šumi pometel z konkurenco. Sam pravi, da bi dosti raje vozil brez vsega tega, ker je filing neprimerno boljši.


šumi ma namreč izkušnje s takimi dirkalniki, vsi novejši vozniki bi mel pa težave
podpis
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri So mar 05, 2005 5:59 pm

eh nebi o tem....

Takrat ko je začel kariero kot voznik F1, še ni bilo takšnih pomagal in potem lahko sklepaš, da ima dosti več izkušenj kot ostali vozniki, ki so fazani proti njemu. (razen izjem kot je coultard)!


Lp BoŠko
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So mar 05, 2005 6:20 pm

Šumi je res veteran v F1. Voljo in sposobnosti ma pa še zmeraj take kot bi mel 25 let in bi bil v najbolših letih, kondicijo pa tako da je 10-15 let mlajši dirkači nimajo. Nimaš kej car je. 8) 8) 365 dni v letu živi za formulo in pomoje mu tut enga dneva ni žal.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky So mar 05, 2005 7:54 pm

lol? če nebi bilo pomagal? ja hudiča iz katerih serij pa vsi ostali prihajajo? monotoya serija indy (tm je zelo malo štroma), veliko jih pride iz formule 3000,... ne prbijat takih bedarij no. današnji "veterani" bi imeli hude težave z vožnjo. predstavljaje si prehod iz recmo nove a4 z vso elektronsko pomočjo pa staro šterko z absom in pa nazaj na audi 100 brez abs-a in espja. me zanima kater bo imel boljši krog : tisti ki bo vozil 1 leto na novi 4 in šel nazaj na staro al tisti ki bo šel z avta brez elektronike na avto z nekaj elektronike:roll: :roll: :roll: :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Ne mar 06, 2005 1:33 am

Konc 2. kvalifikacij:

Pos No Driver Team Time/Retired

1 6 Giancarlo Fisichella Renault 3:01.460
2 16 Jarno Trulli Toyota 3:04.429

3 7 Mark Webber Williams-BMW 3:04.996

4 11 Jacques Villeneuve Sauber-Petronas 3:06.846
5 14 David Coulthard Red Bull Racing 3:07.212
6 15 Christian Klien Red Bull Racing 3:07.477
7 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 3:09.130

8 3 Jenson Button BAR-Honda 3:12.128

9 10 Juan Pablo Montoya McLaren-Mercedes 3:14.645
10 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 3:15.558
11 2 Rubens Barrichello Ferrari 3:16.822
12 19 Narain Karthikeyan Jordan-Toyota 3:17.092
13 5 Fernando Alonso Renault 3:17.466
14 18 Tiago Monteiro Jordan-Toyota 3:20.329
15 17 Ralf Schumacher Toyota 3:22.717

16 20 Patrick Friesacher Minardi-Cosworth 3:28.363
17 21 Christijan Albers Minardi-Cosworth 1:49.230
18 1 Michael Schumacher Ferrari 1:57.931
19 4 Takuma Sato BAR-Honda

20 12 Felipe Massa Sauber-Petronas


8)
 
Salieri
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 779
Pridružen: To nov 04, 2003 9:43 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a Salieri Ne mar 06, 2005 5:42 am

maky:
Saj vseeno, ker tako ali tako ne moremo zagotovo vedeti! Samo potem takem tudi ti malo bedarije kvasiš. Zakaj bi imel veteran z brez elektronike probleme ko pa je v svoji karieri vozil že formulo z dosti manj elektronike kot pa je ima sedaj F3000. Popravi me če sem te napačno razumel..Pa itak se brezveze kregat, ker itak vemo da bi šumi naredil raztur. :P

Joj samo kaj pa je šumi naredo na tekmi z haidfeldom pa ni blo ravno ok. Preveč mu je zaprl pot...
Mclaren se mi zdi zelo hiter pa red bull racing dela čudeže :shock:

Mamo pa le 2. mesto (barrichello)


Lp BoŠko
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Ne mar 06, 2005 5:56 am

No mislim da smo na današnji dirki videli realno sliko letošnje moči moštev!!!! Renault is the champion!!!!!

LP miha
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne mar 06, 2005 8:49 am

V bistvu tuki vsi, ki govorite kaj bi blo če bi elektroniko vzeli stran govorite s čustvi. Kaj bi blo če bi blo. Mogoče bi Šumaher raztural, mogoče bi se pa zadaj vozil. To je vse MOGOČE. Noben ne ve. Niti Michael sam nima pojma.

pi: Glede zapiranj poti Nicku: Hja res je preveč zaprl pot, ker ga je dobesedno zrinu dol s steze tko da tale nesreča je bila za moje pojme nekje vmes med nesramnostjo (ki smo jo pri Schumacherju že vajeni) in navadno dirkaško nesrečo.

Edino kar mi je žal je, da ni izrinil Webbra, ker ga noben varnostnik ne bi hotel porint in bi se o tem še doooolgo govorilo. :lol:
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Ne mar 06, 2005 8:59 am

speedfight je napisal/-a:No mislim da smo na današnji dirki videli realno sliko letošnje moči moštev!!!! Renault is the champion!!!!!

LP miha


daj ne ga pretiravat že no :roll:
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov