Rally, Formula 1, Indy, go-kart, motociklizem...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 06, 2003 10:36 pm

2Fast&2Furious je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Da bi tazga serijskega delal.... :shock:


....pol bi ga pa pugi hotu met :D


Preskoč hotu! Js bi ga zanalšč ponesreč ukradu! :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren So dec 06, 2003 10:40 pm

Ma že navaden 307 cc bi bil čist cool
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 06, 2003 10:43 pm

Ja, ampak ni 300km, pa ni u podnu. Pa lega...
Slika
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc Ne dec 07, 2003 1:31 pm

Brez skrbi 307 WRC ma več kot 300KM to je samo uradno.

Drzgače imata pa 307cc in WRC skupnega predvsem približno obliko žaromete in pa seveda ime, no še kakšna malenkost bi se našla.

Lp
Grehc
Zmaga tisti, ki z najpočasnejšim časom vožnje pride prvi skozi cilj.
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Ne dec 07, 2003 4:03 pm

grehc je napisal/-a:Brez skrbi 307 WRC ma več kot 300KM to je samo uradno.

Drzgače imata pa 307cc in WRC skupnega predvsem približno obliko žaromete in pa seveda ime, no še kakšna malenkost bi se našla.

Lp
Grehc


No pa izbrali so ga zaradi tega ker ma seriski 307cc ojačano podvozje.
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc Po dec 08, 2003 9:27 pm

McLaren je napisal/-a:
grehc je napisal/-a:Brez skrbi 307 WRC ma več kot 300KM to je samo uradno.

Drzgače imata pa 307cc in WRC skupnega predvsem približno obliko žaromete in pa seveda ime, no še kakšna malenkost bi se našla.

Lp
Grehc


No pa izbrali so ga zaradi tega ker ma seriski 307cc ojačano podvozje.


POmoje so pa 307cc izbrali zato, ker je cupe, da so imeli kam dati spojler pa tudi raporeditev teže je pri taki obliki boljša, dvomim, da jih sploh zanima kakšno podvozje ima serijski avto, ker dajo v WRC specialko čisto drugo podvozje in ni ne duha ne sluha o serijskem podvozju.

LP
Grehc
Zmaga tisti, ki z najpočasnejšim časom vožnje pride prvi skozi cilj.
Slika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Po dec 08, 2003 9:37 pm

no pa še šipe mata enake :twisted: :twisted: :twisted:
samo meni osebno je od sedaj predstavljenih dirkalnikov za naslednjo sezono 307cc najlepši :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren To dec 09, 2003 6:38 am

Grehec zbrali so ga tud zato, da 307cc nardijo reklamo. Peugeot se bi brez problemov lahko odloču za 307, vendar je ta model že na trgu dost cajta in ni potrebe za reklamo, med tem ko je 307 cc predkratkim preišel.
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc To dec 09, 2003 10:16 am

Ja možno, samo jest še vseeno mislim, da so na prvo mesto postavili tehniko. KOlikor je pa meni znano pa so šli pri Pugiju na večji avto zaradi tega, ker 206 nekako ni bila več konkurenčen avtomobil predvsem na bolj drsečih podlagah, kjer je očitno daljša medosna razdalja večja prednsot, ali kaj menite ostali?

LP
Grehc
Zmaga tisti, ki z najpočasnejšim časom vožnje pride prvi skozi cilj.
Slika
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren To dec 09, 2003 2:30 pm

Konkurenca je res napredovala, kar je bilo očitno. Pugi 206 več ni tako suvereno zmagoval, kot v lanski sezoni.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Ne dec 14, 2003 3:28 pm

McRae ne bo vozil subaruja v Sezoni 2004. To so odločili na sestanku v Monte Carlu.
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo To dec 16, 2003 7:03 pm

23 letni Finec Mikko Hirvonen bo vozil za subaru v letu 2004. Njegov sovoznik bo Jarmo Lehtinen, prav tako Finec. Sprejeli so ga po svoji politiki, da ga lahko naredijo prvaka, tako kot so McRaeja, Burnsa in Solberga. Svoj prvi rally v Januarja v Monte Carlu bo začel s Subaru Imprezo wrc 2003, na tretji dirki v Mehiki pa bo vozil že letnik 2004.
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo To dec 16, 2003 7:07 pm

Slika
Pa še slika novega voznika.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Pe dec 19, 2003 6:43 pm

Pugi 307 wrc bo pripravljen prvič nastopu na rally-ju monte carlo. Da bi 307 predstavili čim prej je najbolj pritiskal Groonholm. Povedal je, ad bojo morali narediti še nekaj dela ampak je 307 hitrejša od 206.

Zanimiva novica!!!!
Max Mosly je povedal, da bi se dirkači lahko vrnili na dirko, če bi odstopili prvi dan rally-ja. Poškodovan avto bi ekipa dala na prikolico, ga popravili in ga postavili nazaj. Avto ne bi več mogu zmagati vendar točke bi dosegu.
 
Uporabniški avatar
NeRo
Uporabnik
 
Prispevkov: 946
Pridružen: Ne jun 29, 2003 10:05 am

Napisal/-a NeRo Pe dec 19, 2003 7:36 pm

alexpag je napisal/-a:Slika
Pa še slika novega voznika.


Kako "tamau" zadržuje smeh...sej jzt bi ga tud :lol:
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3374
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Ne dec 28, 2003 7:55 pm

Hirvonen je že prvič testiral Subaro Imprezo in je postavljal podobno hitre čase, kot Solbreg
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Pe jan 09, 2004 12:33 pm

Renault, ki je nekoč vozil z vsem znanimi turbo5-kami in alpini a110, sedaj pa tekmujejo z cliotom v 1600 klasi, je naznanil da se bodo mogoče vrnili v par letih, imeli so sejo, kjer so se pogovarjali o prednostih in slabostih.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Pe jan 09, 2004 12:39 pm

mislim da nimajo tok prostih rok kar se podvozja tice sem gledu impreza story in tm kr lepo govorijo kaj se lahko pri wrc avtih spreminja .... govoru je pa sef pro driva ... aja dubu sem ga na supernovi
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne jan 11, 2004 8:56 am

FIA se pripravlja da bo kaznovala Hyundai z 1 miljonom dolarjev zaradi tega ker niso nastopili na zadnjih 4 rally-ih v letu 2003...
po pravilih je namreč registrirani proizvajalec ne sme izpustiti tekmovanj in tako se vsako izpuščeno tekmovanje kaznuje z 250k $ kazni...
SlikaSlika
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Ne jan 11, 2004 9:06 am

nova so tudi nekatera pravila v wrc-ju... z njimi naj bi največ pridobili novi modeli dirkalnikov...

tole so le nekatera pravila:

*karoserija mora tehtati najmanj 320kg vendar so dovoljeni tudi plastični spojlerji tako spredaj kot zadaj... vse to velja le če je homologirano tudi na serijskem vozilu
vozila morajo še vedno doseči minimalno težo 1230 kg vendar bi z zamenjavo starih delov za nove (lažje) lahko uporabljala več balasta in z tem pridobila večjo stabilnost vozila.

Mitsubishi in Subaru naj bi pridobili med 15-20 kg medtem ko naj bi Peugeot pridobil še več...

pri Ford-u so se odločili da ga ne bodo spreminjali do novozelandske preiskušnje v aprilu... takrat bo preteklo 1 leto od kar je prišel ven novi fokus.
pri fordu so še izjavili da si ne morejo privoščiti drage homologacije in zato še ne morejo začeti izkoriščati novih pravil
SlikaSlika
Vrni se na Avto-Moto šport

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost