Malce daljsa novica skopirana s internet strani
http://www.bencin-adrenalin.com
---------------------------------------------
Spoštovani!
Čeprav vabila za zaključno prireditev sezone 2003 že krožijo, kot kaže nekateri še ne zmorejo zaključiti postopkov, ki so jih načeli še v lanskem letu. Še več, kljub večkratnim pozivom in pisnim prošnjam (našim in našega odvetnika), da postopke končno speljemo po pravni poti in skladno z zakoni, pravilniki ter običaji te države, se “šikaniranje” s strani AŠ2005 nadaljuje.
Prav danes je bilo objavljeno sporočilo, v katerem direktor zveze, g. Dagmar Šuster javnosti sporoča nekatera dejstva v zvezi z rallyjem Maribor in protesti, ki so bili po njem vloženi.
Ponovno se je torej zveza (ali njen direktor) odločila, da z “obtoženimi” komunicira kar prek medijev. Od našega zadnjega obiska na sedežu AŠ2005, ki je bil 22. decembra, namreč nismo prejeli novic s strani Nacionalnega prizivnega sodišča, kakor tudi ne dokazov za domnevne kršitve, ki naj bi jih zakrivili.
Čeprav nismo želeli “pranja perila v medijih”, za kar smo se neformalno celo dogovorili (Krebelj-Šuster), ne moremo mimo dejstva, da nam AŠ2005 z objavo delnih in neresničnih informacij povzroča veliko škodo. Žal ugotavljamo, da je pisanje direktorja polno laži, ki smo jih dolžni razkriti. Gre namreč za navedbe, ki jih s svojimi zapisi največkrat zanika sam direktor zveze.
Prva laž:
“Na tej osnovi je žirija predlagala uvedbo disciplinskega postopka zoper voznika Boštjana Logarja in Mateja Debeljaka ter zoper NTL Bencin Adrenalin Target in njegovo odgovorno osebo Roka Bajžlja.” Navedeno ne drži. Žirija je dejansko predlagala postopek za štiri osebe, med katerimi je tudi Aleksander Krebelj (očitajo mu nešportno ravnanje, namerno kršitev določb pravilnika, lažne navedbe in dajanje lažnih podatkov). Direktor bi to moral dobro vedeti, saj je med pošiljanjem sklepov sam priložil svoje sklepe o odpravi sklepov žirije. Postopki so (čeprav na nepravilen način) tako zaustavljeni z odpravo sklepa žirije, ki ga je sprejel direktor osebno.
Druga laž:
“Nacionalno prizivno sodišče pri AŠ 2005 je prizive zavrnilo in potrdilo zgoraj navedene sklepe žirije.” Nacionalno prizivno sodišče je na obravnavi, na kateri smo prisostvovali: Rok Bajželj, Alen Vuk, Aleksander Krebelj in Janez Starman, obravnavalo navedene prizive, vendar o njih ni odločilo, oziroma, do objave sporočila g. Šustra, ni obvestilo o svoji morebitni odločitvi. Posredovalo nam je zgolj sklepe s svojega zasedanja z dne 15.12.2003, na katerem pa nismo bili prisotni. Obravnava s strani Nacionalnega prizivnega sodišča je zanimiva še z dveh vidikov, in sicer:
• Nacionalno prizivno sodišče kljub ponovnim prošnjam (tudi s strani našega odvetnika) ni želelo posredovati dokumentacije, ki naj bi nas bremenila.
• Na zasedanju Nacionalnega prizivnega sodišča je aktivno sodeloval, razpravljal in sugeriral zajključke tudi g. Viktor Levec, sicer predsednik društva, ki je vložilo protest zoper posadko Logar/Debeljak.
Tretja laž:
“O odgovornosti in morebitnih kaznih navedenih bo v disciplinskem postopku odločal disciplinski sodnik.” Kako naj o odgovornostih in kaznih odloča disciplinski sodnik, če pa je sam direktor izdal sklepe, s katerimi je odpravil sklepe žirije o uvedbi disciplinskih postopkov.
Zanimiva so še naslednja dejstva:
• NTL Bencin Adrenalin Target do danes še ni prejel večkrat zahtevane dokumentacije, ki naj bi obremenjevala njegovo posadko oziroma dokazovala, da je bil avtomobil neskladen s homologacijo.
• NTL Bencin Adrenalin Target do danes ni prejel izvirne listine (protesta), na podlagi katerega se je pričel postopek
• Meritve delov (motor je bil skoraj uničen) so bile izvedene v dveh terminih, na različnih lokacijah. Med drugim delom meritev je prišlo tudi do “incidenta”, ko je g. Aleksandra Kreblja lastnik delavnice, kjer so se meritve izvajale poskusil “spoditi” iz meritev ko te še niso bile zključene.
• Citroen Slovenija d.o.o. (dobavitelj domnevno nehomologiranih delov) je zvezo AŠ2005 pozval k posredovanju informacij o domnevnih nepravilnostih delov, ki jih dobavlja. AŠ2005 (njen direktor) je odgovoril: “Obveščamo vas, da ni pravne podlage za našo neposredno komunikacijo v zvezi s temo, ki jo navajate…”.
• Žirija je sklepe, o katerih se toliko piše, sprejela šele 29.11.2003 (vse ob isti uri in munuti – 09:00), medtem, ko nas je direktor zveze, g. Šuster z dopisom obvestil, da je že 10. novembra prenehala z delom. “Je vstala od mrtvih?”
• AŠ2005 še danes zadržuje (čeprav trdi, da je postopek pravnomočno zaključen) nekatere dele našega avtomobila in jih ne vrne. Prav tako nam noče posredovati gradiva, obtožb ali drugih dokazov za očitane in nedokazane kršitve. Kako za božjo voljo pa naj bi dokazali da smo nedolžni, če še vemo ne, česa smo obtoženi?
Zaradi navedenih in drugih (predvsem pravno odškodninskih) dejstev, smo se odločili, da postopek zaključimo pred sodiščem. Glede na izvedbo postopka, številne napake in nezakonitosti, smo prepričani, da bomo le tako lahko dokazali svojo nedolžnost. Ker nam do avtomobilskega športa v Sloveniji ni vseeno, smo do zadnjega upali, da bomo spor lahko razrešili “po moško”, brez vpletanja javnosti in sodnih organov. Očitno to ni mogoče, saj nam ni bila dana možnost, da bi dokazali svojo nedolžnost. Tu se vsa stvar ustavi. Nadalnje posledice, predvsem finančne, ki bodo iz tega izvirale, naj prevzame vodstvo AŠ2005, saj od dokaza nedolžnosti in z njo povezane izterjave odškodnin za povzročeno škodo ne bomo več odstopili.
Ob koncu naj javnosti izdamo še sum, do katerega smo prišli z logičnim sklepanjem, vzporejanjem dogodkov, dokumentov in imen. Vložitelj protesta zoper posadko Logar/Debeljak je namreč društvo, ki že dolga leta skuša vzpostaviti kontakt z našim pokroviteljem (Citroën Slovenija). Sam protest, izpeljava postopkov, članstvo oseb v organih, ki so vodili postopke, sodelovanje g. Levca na Nacionalnem prizivnem sodišču, objave na internetni strani društva Imos, posredovanje informacij AŠ2005 medijem, so morda celo del načrta, za katerega sumimo, da je nastal prav v AMD SA Imos. Krona domnevnemu “speljevanju” pokrovitelja je bila seveda ponudba za pokroviteljstvo, ki jo je s strani AMD SA Imos prejel Citroën prav v času, ko je bil Target najintenzivneje “blaten” v medijih.
S spoštovanjem,
V imenu Target Motorsporta
Aleksander KREBELJ
P.s.: Morda še zanimivost: Na račun AŠ2005 smo v obliki taks doslej vplačali že več kot 350.000,00 sit.
-----------------------------------------
AJAJAJAJ slovenci dajmo si ze enkrat
MIR